خرید بهترین زانوبندهای طبی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

زانوبندها می توانند ثبات قابل توجهی را بر روی زانو و اطراف آن ایجاد کرده و حمایت لازم را از این نقطه ایجاد کنند. اغلب، هدف آنها ارائه پشتیبانی در هنگام بهبودی آسیب یا کمک به جلوگیری از بدتر شدن آسیب است.  می توان خرید بهترین زانوبندهای طبی را از فروشگاه های آنلاین معتبری همچون آمازون تجربه کرد.  ضمن آنکه افراد ممکن است بخواهند قبل از خرید زانوبند با یک پزشک، فیزیوتراپ یا متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کنند تا از پشتیبانی صحیح برای نیازهای خود اطمینان حاصل کنند.

خرید بهترین زانوبندهای طبی

انواع مختلف زانوبند چیست؟

انواع مختلفی از زانوبند وجود دارد. برخی ممکن است حمایت بیشتری برای ناحیه خاصی از زانو ارائه دهند. یک مطالعه در سال ۲۰۱۹ چهار نوع اصلی زانوبند را متمایز می کند:

بریس های عملکردی: این بریس ها بی ثباتی زانو را کاهش می دهند و از مفصل زانو به دنبال آسیب محافظت و حمایت می کنند.

بریس ها برای پیشگیری: از این بریس ها می توان جهت کاهش شدت درد و آسیب دیدگی در هنگام ورزش استفاده کرد. این یک عمل پیشگرانه محسوب می شود.

بریس های کشکک رانی: این بریس ها در برابر جابجایی جانبی کاسه زانو مقاومت می کنند، درد زانو را کاهش می دهند و همراستایی رباط زانو را حفظ می کنند.

بریس‌های توانبخشی: این بریس‌ها به فرد اجازه می‌دهند پس از آسیب یا ترمیم جراحی زانو، حرکات محافظتی داشته باشند.

که نوآوری‌های جدیدتر در زانوبندها ممکن است انواع دیگری از بریس‌ها را اضافه کند که عملکرد آنها را بهتر توصیف خواهد کرد. بنابراین، افراد ممکن است بخواهند با یک فیزیوتراپ یا پزشک دیگری مشورت کنند تا در مورد خرید بهترین زانوبندهای طبی سوال کنند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین فلاسک های مسافرتی

چه زمانی ممکن است شخصی از زانوبند استفاده کند؟

زانوبندها ابزار درمانی مفید جهت کاهش درد باشند. یک فرد یا یک پزشک ممکن است زانوبندها را برای کمک به یک یا چند مورد از مشکلات زیر در نظر بگیرد:

 

  • آسیب بیش از حد به زانو
  • آسیب حاد به زانو
  • نقاهت پس از جراحی
  • حمایت از آرتروز (OA)

گاهی اوقات افراد برای جلوگیری از آسیب دیدگی از زانوبند استفاده می کنند. با این حال، برخی شواهد نشان می دهد که بریس های پیشگیرانه ای که از آسیب محافظت می کنند ممکن است کارایی نداشته باشند.

خرید بهترین زانوبندهای طبی

انتخاب زانوبند مناسب

هنگام خرید بهترین زانوبندهای طبی محصولاتی را انتخاب کنید که معیارهای زیر را داشته باشند:

  • برای طیف وسیعی از بودجه انتخاب شوند.
  • از مواد و پارچه هایی ایمن و بادوام استفاده شوند که به راحتی تمیز گردند.
  • فرآیندهای تولید با کیفیت بالا را داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین وسایل بازی و سرگرمی نوزاد

بهترین زانوبندهای ۲۰۲۳

این زانوبندها ممکن است به تثبیت زانو، تسکین درد و حمایت بیشتر کمک کنند.

زانوبند McDavid ELITE Bio-Logix

قیمت در آمازون: از حدود ۶۳ دلار

مواد: نایلون، پلی استر و اسپندکس

سایز: XS–XXL

زانوبند McDavid ELITE Bio-Logix یک بریس کاربردی است. این شرکت می‌گوید این بریس می‌تواند به تسکین درد کمک کند و ثبات و پشتیبانی را برای اکثر آسیب‌های زانو فراهم کند. بریس دارای یک قسمت فشاری اضافی است و در اندازه های مختلف موجود است. مواد شامل اتیلن-وینیل استات (EVA)، نایلون، پلی استر و اسپندکس است. خرید بهترین زانوبندهای طبی را از آمازون تجربه کنید.

زانوبند DonJoy Advantage Deluxe Elastic Knee Brace

قیمت در آمازون: از حدود ۲۵ دلار

مواد: الاستیک، سیلیکون

سایز: S–XL

زانوبند الاستیک DonJoy یک بخش فشاری است. این شرکت بیان می کند که آستین برای افرادی که دارای پیچ خوردگی خفیف، کشیدگی، آرتریت، تورم و سندرم کشکک رانی هستند مناسب است. این زانوبند در چهار سایز و دو رنگ عرضه می شود. ویژگی های اضافی شامل پانل های توسعه دهنده برای آزادی حرکت، نوار الاستوک برای جلوگیری از حرکت و طراحی لغزنده است. مواد شامل الاستیک و سیلیکون است.

بهترین برای زانو درد McDavid Knee Support

قیمت: از حدود ۴۵ دلار

جنس: نئوپرن، نایلون و اسپندکس بدون لاتکس

سایز: S–XL

زانوبند McDavid Knee Support/Double Wrap سبک وزن و قابل تنفس است. هنگام خرید بهترین زانوبندهای طبی ، در نظر داشته باشید که این شرکت بیان می کند که این محصول ممکن است برای افرادی که درد کشکک رانی دارند مناسب باشد.

بریس به راحتی روی هر دو زانو قرار می گیرد، طراحی سبک وزنی دارد و دارای یک بند برای تثبیت و یک بند برای فشرده سازی است. مواد شامل نئوپرن بدون لاتکس، نایلون و اسپندکس است.

بریس های برتر زانوبند OA Unloader

قیمت: حدود ۷۵ دلار

مواد: پلاستیک صنعتی و نئوپرن

اندازه ها: یک سایز بیشتر مناسب است

بریس های برتر زانوبند OA Unloader پشتیبانی از درد آرتریت را ارائه می دهد. بریس دارای تناسب جهانی و تنظیم تک بند است. همچنین سبک وزن است. مواد شامل پلاستیک صنعتی و لایه نئوپرن است. خرید بهترین زانوبندهای طبی با قیمت مناسب از آمازون بهترین انتخاب است.

خرید بهترین زانوبندهای طبی

زانوبند اولترا شوک دکتر با لولاهای دوطرفه

قیمت: حدود ۷۵ دلار

مواد: آلومینیوم سکوریت شده، آستین های هیپالون و اسپندکس

سایز: S–XXXL

زانوبند اولترا شوک دکتر با لولاهای دوطرفه ممکن است باعث تسکین درد، ثبات و پیشگیری از آسیب شود. همچنین در چندین اندازه بزرگسال عرضه می شود. ویژگی‌های بریس شامل جذب ضربه، تسمه‌های قابل تنظیم، و پشتیبانی از شرایطی مانند آسیب‌های رباط متقاطع قدامی (ACL)، بی‌ثباتی کشکک، افزایش کشش و رگ به رگ شدن رباط است. مواد شامل آلومینیوم سکوریت، آستین های هیپالون و اسپندکس است.

در خرید بهترین زانوبندهای طبی به چه نکاتی توجه کنیم؟

یک فرد می تواند قبل از خرید این نوع محصول با پزشک، فیزیوتراپ یا متخصص مراقبت های بهداشتی دیگر در مورد بهترین بریس برای آسیب یا وضعیت خاص خود مشورت کند. متخصصان مراقبت های بهداشتی ممکن است بتوانند افراد را به حمایت صحیح برای نیازهای فردی خود هدایت کنند.

برخی از عوامل اضافی که در هنگام خرید زانوبند باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

مواد: برخی از مواد رطوبت را آزاد می‌کنند و محکم‌تر و یا احساس بهتری نسبت به سایرین دارند که همگی می‌توانند بر راحتی تأثیر بگذارند.

نوع: انواع مختلف زانوبند ممکن است برای آسیب‌ها یا شرایط خاص مفیدتر باشند.

ساپورت: زانوبندها ممکن است از بیرون یا وسط زانو حمایت کنند. برخی از زانوبندها ممکن است مشخص کنند که کدام ناحیه را پشتیبانی می کنند.

اندازه: در زمان خرید بهترین زانوبندهای طبی در نظر داشته باشید که زانوبندها می توانند در اندازه های مختلفی برای قرار دادن پاهای مختلف وجود داشته باشند.

زانوی چپ یا راست: برخی از بریس ها فقط برای زانوی راست یا چپ مناسب هستند.

گارانتی ها و حمل و نقل: شرکت ها ممکن است حمل و نقل و ضمانت های رایگان ارائه دهند.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کیف های مسافرتی

صدمات و سلامت زانو

زانو نقش مهمی در حرکت و حمایت از بدن دارد. همچنین به دلیل استفاده بیش از حد و تصادفات مستعد آسیب است. رایج ترین انواع آسیب های زانو عبارتند از:

  • پارگی رباط
  • شکستگی ها
  • رگ به رگ شدن
  • دررفتگی ها

در مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۹، محققان دریافتند که زانوبندهای توانبخشی به بهبود نتایج و محافظت از زانو در طول فرآیند بهبودی کمک می‌کنند. محققان خاطرنشان می‌کنند که نوآوری‌های جدیدتر در زانوبندهای عملکردی نسبت به مدل‌های استاتیک قدیمی‌تر، پیشرفت‌هایی را ایجاد کرده است. خرید بهترین زانوبندهای طبی می تواند در مسیر درمان موثر باشد.

مزیت های استفاده از زانوبند

زانوبندها ممکن است مزایای زیر را داشته باشند:

  • کمک به تسکین درد کاسه زانو
  • حمایت از تراز مناسب زانو
  • کمک به بهبود رباط ها
  • افزایش اعتماد به نفس در مفصل

می توانید برای خرید این محصولات، از طریق زاکولا اقدام کرده و کالای مورد نظر خود را از سایت آمازون خریداری کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]