خرید بهترین مک بوک از سایت های خارجی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

شاید پیدا کردن و خرید بهترین مک بوک برای شما کار دشواری است، به خصوص اکنون که اپل مک بوک پروهای جدیدی را با پردازنده های کاملا جدید و طراحی متفاوت در بازار دارد. با تراشه Apple M1 که اکنون M1 Pro و M1 Max به آن ملحق شده اند، مک بوک ها تغییر کرده اند.

بهترین مک بوک

اما هنگامی که به بهترین مک‌بوک‌ها نگاه دقیق‌تری بیندازید، می‌بینید که یک اندازه برای همه مناسب نیست. دلایل خاصی وجود دارد که چرا باید مک بوک ایر مجهز به M1 و مک بوک پرو M1 سطح پایه را انتخاب کنید، یا برای سیستم های ۱۴ و ۱۶ اینچی جدیدتر هزینه کنید، جایی که می توانید بین M1 Pro و M1 Max انتخاب کنید.

اکنون که اپل از مک بوک پرو ۲۰۲۲ و مک بوک ایر ۲۰۲۲ جدید ۱۳ اینچی در WWDC 2022 رونمایی کرده است،  تعدادی لپ تاپ جدید اپل با تراشه M2 داریم که در این لیست رقابت می کنند. برای خرید بهترین مک بوک می توانید مشاوره های لازم را از کارشناسان زاکولا دریافت کرده و برای تحویل آن در ایران، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

خرید بهترین مک بوک

بهترین مک بوک در حال حاضر چیست؟

مک بوک ایر ۹۹۹ دلاری مجهز به M1 اپل بهترین توصیه ما برای بهترین مک بوک به طور کلی است. تراشه Apple M1 آن را سریع‌تر از آنچه انتظار داشتیم می‌کند و بهره‌وری انرژی آن عمر باتری بسیار طولانی‌تری را ممکن می‌سازد و با شارژ بیش از ۱۴ ساعت دوام می‌آورد.

MacBook Pro M1  کمی قدرتمندتر است و حتی با شارژ بیشتر دوام می آورد. با این حال، اپل در سال ۲۰۲۲ یک مک‌بوک پرو سطح پایه جدید را عرضه می‌کند، بنابراین اگر ظاهر ۱۳ اینچی پرو با M1 را دوست دارید و به آن نیاز ندارید، ممکن است بخواهید منتظر بمانید تا برای خرید بهترین مک بوک ، مدل جدید به نمایش درآید.

پیشنهاد مطالعه :ساعت های لوکس جهان

اما اگر قدرت بیشتری نیاز دارید، به مک‌بوک پرو ارتقاء دهید. این مک‌بوک‌های قدرتمند که در نسخه‌های ۱۴ اینچی یا ۱۶ اینچی در دسترس هستند، به لطف تراشه‌های جدید M1 Pro و M1 Max اپل، قدرت بی‌سابقه‌ای را با بهره‌وری انرژی قابل توجه ارائه می‌کنند. آنها بهترین مک‌بوک‌هایی هستند که اپل در سال‌های اخیر عرضه کرده است و اگر بتوانید قیمت‌های درخواستی را بپردازید، سرمایه‌گذاری خوبی هستند.

فراتر از آن، صحبت هایی در مورد مک بوک ایر ۲۰۲۲ وجود دارد که به نظر می رسد نسخه بالاتری از مدل M1 باشد که سال گذشته عرضه شد. همچنین اخیراً یک حق اختراع برای یک رایانه ۲ در ۱ مبتنی بر iPad که دارای macOS است، کشف شده است، اما انتظار نداشته باشید که به این زودی ها، برای خرید بهترین مک بوک ، این مدل را ببینید.

خرید بهترین مک بوک

بهترین مک بوک ها

برای تهیه این مک بوک ها، توصیه می شود تا راهنمایی های لازم را از کارشناسان زاکولا دریافت کنید:

  1. مک بوک ایر با M1

مک بوک ایر همیشه برای اکثر مردم بهترین مک بوک بود، اما اکنون برای افراد بیشتر از همیشه مناسب است. تصمیم اپل برای جایگزینی پردازنده‌های اینتل خود با اپل سیلیکون خود، که با تراشه M1 در مک‌بوک ایر شروع شد، مزیت های جدی را ایجاد کرد.

عمر باتری ۱۴ ساعت و ۴۱ دقیقه ای این لپ تاپ در تست باتری Tom’s Guide بهترین برای مک بوک ایر است. بعلاوه، M1 عملکرد سریع  را ارائه می‌کند، به طوری که می‌تواند بازی‌های جدی را بدون مشکل اجرا کند و خرید بهترین مک بوک را جذاب تر از همیشه خواهد کرد. وب کم مک بوک ایر نیز ارتقاء یافته است، زیرا تراشه M1 ترفندهای پردازش سیگنال را برای بهبود وضوح و دقت رنگ ارائه می دهد. و البته، صفحه کلید جادویی هنوز اینجاست که تجربه تایپ راحت را فراهم می کند.

پیشنهاد مطالعه :ابزارآلات صنعتی هیلتی Hilti

  1. مک بوک پرو ۱۴ اینچی

خرید بهترین مک بوک ، برای افرادی که به پورت های بیشتری نیاز دارند، مناسب است. ضمن آنکه صفحه نمایش Liquid Retina XDR  آن نیز همراه با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز می باشد.  تراشه‌های جدید M1 Pro سرعت بیشتری نسبت به قبل ارائه می‌کنند، در حالی که عمر باتری تمام روز را امکان‌پذیر می‌کنند. علاوه بر این، اپل شارژ MagSafe، خروجی HDMI و یک حافظه خوان SD را به مک بوک پرو بازگرداند.

همانطور که گفته شد، هنوز USB-A وجود ندارد، چیزی که ما در حال درک این موضوع هستیم که اپل هیچ برنامه ای برای بازگرداندن آن ندارد. در زمان خرید بهترین مک بوک ، خواهید دید که سایر تغییرات قابل توجه عبارتند از حذف نوار لمسی که هرگز ارزش خود را ثابت نکرد، با کلیدهای فیزیکی F1-F12 جایگزین شده است. مک بوک پرو قطعا دوباره شبیه یک لپ تاپ حرفه ای است.

خرید بهترین مک بوک

  1. مک بوک پرو ۱۶ اینچی

ممکن است به دنبال مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی باشید که دارای تراشه‌های M1 Pro یا M1 Max است و عملکرد تکان‌دهنده‌ای را ارائه می‌کند. این مدل که نسبت به مدل قبلی مبتنی بر اینتل ارتقا یافته است، دارای حاشیه‌های نازک‌تر است تا فضای بیشتری به نمایشگرهای زیبای مینی ال‌ای‌دی Liquid Retina XDR بدهد. هنگامی که در خرید بهترین مک بوک ، بریدگی را پشت سر بگذارید، کنتراست و نرمی آن، به خصوص با نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز، شگفت زده خواهید شد.

علاوه بر آن، پورت‌هایی را که حرفه‌ای‌ها درخواست می‌کنند، دریافت خواهید کرد. این فقط پورت شارژ MagSafe 3 متمرکز بر ایمنی نیست، بلکه خروجی HDMI برای اتصال به نمایشگرها و یک حافظه خوان SD برای اتصال کارت های حافظه برای دوربین های واقعی است. سه پورت Thunderbolt 4/USB4 مک بوک پرو نیز انرژی را تامین می کند. علاوه بر این، شما یک وب کم ۱۰۸۰p، سه میکروفون بهبودیافته و یک سیستم بلندگوی شش نقطه ای دارید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین دوربین ‌های عکاسی ورزشی

  1. مک بوک پرو ۱۳ اینچی با M1

MacBook Pro با M1 هر آنچه را که ما در مورد مک بوک ایر مبتنی بر M1 در خرید بهترین مک بوک دوست داریم را می گیرد و سپس آن را یک یا دو درجه بالا می برد. به عنوان مثال، در تست باتری Tom’s Guide  شانزده ساعت و ۳۲ دقیقه طول کشید و M1 Air  را تقریباً ۲ ساعت کامل شکست داد. علاوه بر این، صفحه نمایش ۴۳۴.۸ نیت مک بوک پرو از پنل ۳۶۵.۸ نیت ایر روشن تر است. و در تست رمزگذاری ویدیوی Handbrake، یک فیلم ۴K را در ۷ دقیقه و ۴۴ ثانیه به ۱۰۸۰p تبدیل کرد و MacBoo را شکست داد. مک بوک های جذاب را با زاکولا تهیه کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]