خرید بهترین برند چمدان

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

هنگامی که قصد خرید بهترین برند چمدان را دارید، می توانید انواع چمدان‌ها را بیابید. آنها به خوبی ارزیابی شده و  مواردی مانند مقاومت در برابر سایش و خراش، مقاومت در برابر آب، وزن و اندازه، سهولت استفاده و دوام بررسی شده اند. در این جا بهترین برندهای چمدان معرفی شده اند. می توانید برای خرید این محصولات از طریق زاکولا اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین هدفون های مخفی

بهترین مارک های چمدان

Away

این نام تجاری معتبر، خرید چمدان را بسیار آسان‌تر می‌کند. Away کیف ‌هایی با کیفیت بالا در اندازه ‌ها و رنگ ‌های مختلف ارائه می‌دهد. چمدان از ۱۰۰٪ پلی کربنات ساخته شده است که در ارزیابی های ما ثابت کرد که بادوام و در عین حال سبک وزن است.

همچنین به‌طور شگفت‌انگیزی جادار بود و امکان بسته بندی بار کامل را داشت. این شرکت یک سیاست بازپرداخت ۱۰۰ روزه به هر دلیلی ارائه می دهد، بنابراین اگر از خرید بهترین برندهای چمدان ناراضی هستید، می توانید آن را برای بازپرداخت حتی پس از استفاده از آن بازگردانید.

بهترین برندهای چمدان

Open Story

Open Story یک برند چمدان به صورت انحصاری مربوط به کمپانی Target است که تولید چمدان ‌های مستحکم با عملکرد مناسب را همراه با قیمت پایین تر در مقایسه با دیگر رقبا ارائه می کند. این چمدان ها سبک و جادار بوده و محفظه های زیادی را به خود اختصاص داده است که به راحتی می توان لوازم را با نظم مناسبی در آن جای داد. همچنین دارای پورت یو اس بی است که می توان برای شارژ در حین حرکت از آن استفاده نمود. این چمدان دارای روکش پلی کربنات است و در ۹ رنگ عرضه می شود.

چمدان هارتمن

یکی از برندهای لوکس و گران قیمت، چمدان هارتمن است که طرح های متنوعی داشته و از جنس با دوام و مستحکمی ساخته سده است که همواره در خط مد قرار دارد. این که بر میراث خانوادگی خود تکیه دارد، دارای فضای جاداری بوده و  با دستگیره و چرخ های با کیفیتی طراحی و ساخته شده است. این محصول دارای عملکردی عالی است و حتی از سبک‌های گران‌تر هم بهتر عمل می کند. بنابراین می توانید به عنوان بهترین برندهای چمدان ، آن را خرید کنید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای عطر

AMAZONBASICS

یافتن چمدان برای زیر ۱۰۰ دلار به سختی یافت می شوند، اما برند آمازون ناامید نمی ‌شود. سبک‌های نرم و سخت برای انتخاب، به‌علاوه کوله‌پشتی‌های مسافرتی و غیره وجود دارد. این چمدان دارای بسته بندی بسیار آسان است. آمازون همچنین آزمایش‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد تا مطمئن شود که دوام آن در شرایط متفاوت، عالی است. اگرچه ممکن است بهترین کیفیت موجود در بازار نباشد، قیمت آن کاملا مناسب است.

چمدان thule

چمدان های برند Thule دارای ساختاری مستحکم و با دوام بوده و می توان سال ها از آن استفاده نمود. این که دارای یک طراحی خاص و منحصر به فرد است، این امکان را فراهم می کند که به صورت دو محفظه در یک چمدان مورد استفاده قرار گرفته و در عین جداسازی مناسب وسایل، آن را در یک فضا نگهداری کند. آنها از بهترین برندهای چمدان محسوب می شوند.

این دو محفظه را می توان به عنوان یک چمدان وصل کرد و چرخاند، سپس وقتی به مقصد رسیدید، می توانید آنها را به عنوان دو کیسه دوشی مجزا از هم جدا کنید. این در سه اندازه موجود است و از مواد سخت در قسمت پایین با قسمت نرم در بالا ترکیب می‌کند.

بهترین برندهای چمدان

چمدان l.l.bean

اگر هفته‌ها سفر می‌روید یا فقط وسایل زیادی برای بسته‌بندی دارید، چمدان های L.L.Bean به اندازه کافی جادار هستند. می‌توانید همه چیزهایی را که نیاز دارید، در آنها پر کنید. گزینه هایی با یا بدون چرخ و اندازه های زیادی برای انتخاب بهترین برندهای چمدان وجود دارد.

کیف فوق العاده بزرگ بسیار بادوام است و یکی از انتخاب های کارشناسان ما برای تعطیلات با بچه ها است. شکل انعطاف پذیر، همچنین به آن اجازه می دهد تا به راحتی زیر تخت شما ذخیره شود، بنابراین برای دانشجویان کالج یا کسانی که به کمپ تابستانی می روند، عالی است. همچنین از پارچه نایلونی مقاوم در برابر آب ساخته شده است تا بدون توجه به اینکه به کجا سفر می کنید، دوام می آورد.

پیشنهاد مطالعه :کاپشن های مردانه TACVASEN

American Tourister

اگر به طور مرتب از چمدان استفاده نمی کنید، یعنی نیازی نیست که بادوام ترین چمدان ها باشد. American Tourister ارزش خوب و تنوع مناسبی را برای انتخاب ارائه می دهد. اگر رنگ‌های روشن و چاپ‌های سرگرم‌کننده را ترجیح می‌دهید، گزینه‌های زیادی در بهترین برندهای چمدان وجود دارد.

به علاوه کیف‌هایی برای کل خانواده، از جمله مجموعه دیزنی طراحی و عرضه شده است. این چمدان ها، به خصوص برای تعطیلات ایده آل بوده و مدل ها سرگرم کننده و کاربردی هستند و دارای طرح ها و پیشنهادات همه کاره می باشند.

چمدان سامسونیت

Samsonite برند دیگری است که کیفیت بالایی را در طول سال‌ها آزمایش کرده است، از جمله سبک‌های سخت و نرم که می توانید تهیه کنید. این چمدان های فوق العاده دارای سهولت استفاده و دوام بالایی بوده و بسته بندی آن ها به جهت استفاده از محفظه های کاربردی، آسان و راحت است و مناسب کسانی است که دائما در حال سفر و حرکت هستند.

بهترین برندهای چمدان

چمدان Eagle Creek

چه در کشورهای مختلف سفر می‌کنید یا در حال کاوش در پارک ملی هستید، Eagle Creek هم راحتی و هم دوام لازم را در یک چمدان به شما می‌دهد. برخی از آنها دارای محفظه های مختلفی هستند تا بتوانید لوازم خود را مرتب  و به صورت جداگانه ذخیره کنید. برخی دیگر دارای بند کوله پشتی و مجهز به هندزفری هستند.

این که از بهترین برندهای چمدان محسوب می شود، مقرون به صرفه، جادار، سبک وزن است و برای نگهداری آسان در یک کیسه کوچک جمع می شود. می توانید این چمدان ها را خریداری کرده و برای تحویل در ایران، از خدمات زاکولا استفاده کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]