تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,خرداد,۱۱

خرید بهترین مجموعه لگو برای کودکان

نویسنده : تیم محتوا

کیت های لگو ، به عنوان قطعات پلاستیکی دوست‌داشتنی که بازی خلاقانه و مهارت‌های STEAM را ترویج می‌کنند، به قدری فراگیر هستند که برای کودکان، به شکل یک سطل از قطعات مخلوط معرفی شده است که از یک خواهر یا برادر بزرگ‌تر یا یک دوست خانوادگی منتقل می‌شود. اما اگر به یک تازه‌کار لگو کمک می‌کنید تا مجموعه‌ای را از ابتدا بسازد یا می‌خواهید مجموعه‌ای خاص را به کودک خود هدیه کنید،دانستن اینکه از کجا شروع کنید دشوار است.

در نظر داشته باشید که ممکن است مجموعه لگوی وجود نداشته باشد که از سوی تمامی کودکان مورد توجه باشد. این جا به بررسی کیت های لگو مخصوص کودکان بین ۵ تا ۱۲ سال پرداخته ایم. بچه‌هایی که مهارت و علاقه‌ای به ساختن با کیت های لگو را پیدا کرده‌اند، جعبه‌های آجری بزرگ‌تر به آنها ابزاری می‌دهد تا به سمت تخیل خود حرکت کنند.

کیت های لگو

کیت لگو مخصوص کودکان

در حالی که لازم است تا محدوده‌های سنی توصیه‌شده توسط کیت لگو را برای هر یک از سنین در نظر بگیرید، اما به‌عنوان یک قانون کلی، مجموعه‌های لگو برای بچه‌هایی که چندین سال کوچک‌تر از آنچه روی جعبه تبلیغ می‌شود نیز مناسب هستند.

این از کودکی به کودک دیگر بر اساس تجربه آنها در ساخت اسباب بازی ها متفاوت است، اما ۴ سالگی کوچک ترین سنی است که در آن اکثر کودکان آماده شروع به بازی با کیت های لگو هستند. برای بچه‌های کوچک‌تر، بلوک‌های بزرگتر Duplo مکانی عالی برای شروع هستند و بچه‌های بزرگتر می‌توانند با مجموعه‌های معماری Lego سرگرمی مناسب خود را داشته باشند.

لگو برای سنین مختلف

لگوها بزرگ‌ترین اسباب‌بازی تاریخ هستند، به همان اندازه که برای بزرگسالان لذت‌بخش و جذاب هستند و برای کودکان در تمام سنین نیز مناسب است. از زمانی که سیستم کیت های لگو در سال ۱۹۵۸ معرفی شد، هزاران مجموعه مختلف با میلیون ها قطعه منتشر شده است. امروزه، شرکت لگو حدود ۱۰۰۰ مجموعه مختلف برای فروش دارد، با موضوعاتی از جنگ ستارگان گرفته تا سوپر قهرمانان و مجموعه‌ای از کیت‌های روباتیک را شامل می شود.

پیشنهاد مطالعه :ابزار تعمیر و نگهداری دوچرخه

Lego Death Star

Lego Death Star 4016 تکه دارای حداقل ۱۲ اتاق، از جمله اتاق تخت پادشاهی پالپاتین، یک بلوک بازداشت، یک متراکم کننده زباله و یک محوطه بار است. ایستگاه نبرد ۱۶ اینچ در ۱۶ اینچ دارای لیزری است که موشک ها را در سراسر اتاق هدف می گیرد. همچنین دارای ۲۳ مینی فیگور مختلف از جمله دارث ویدر، امپراتور و هیولای فشرده ساز زباله است.

Ghostbusters 75827

 

برای قربانی کردن انسان ها، زندگی سگ ها و گربه ها و هیستری دسته جمعی آماده شوید، زیرا مقر Ghostbusters به کیت های لگو وارد شده است. این مجموعه واقع گرایانه ۴۶۳۴ قطعه ای، آتش نشانی نمادین از فیلم اصلی Ghostbusters را می سازد و ۲۰ اتاق مختلف از جمله راه پله ها، آشپزخانه و تیرک سه طبقه برای سر خوردن ۹ مینی فیگور را نشان می دهد.

کیت های لگو

Lego Architecture

Lego Architecture `به شما این امکان را می دهد که سازه های بزرگی از سراسر جهان بسازید و آنها را در اتاق نشیمن خود قرار دهید. اگرچه پیچیده‌ترین مجموعه نیست، اما اسکای لاین شهر نیویورک از ۵۹۸ آجر برای ارائه نسخه‌های مینیاتوری از ساختمان امپایر استیت، ساختمان کرایسلر، برج آزادی و مجسمه آزادی استفاده می‌کند.

جعبه ابزار خلاق Lego Boost

یک راه عالی برای کودکان خردسال برای یادگیری کدنویسی، کیت های لگو Lego Boost است که قطعاتی را به شما می دهد تا یکی از پنج ربات مختلف را بسازید و آنها را با استفاده از برنامه اندروید یا iOS مرتبط برنامه ریزی کنید. این نرم افزار فوق العاده، سرگرم کننده و شهودی است. زیرا به کودکان نشان می دهد که چگونه با استفاده از یک زبان ساده مبتنی بر بلوک که به جای کلمات با نمادها مشخص شده است، کدنویسی کنند.

یدک کش Technic All Terrain Tow Truck

خط Technic این شرکت دارای وسایل نقلیه پیچیده ای است که اغلب دارای قطعات موتوری هستند. رویای یک طرفدار کامیون، این مجموعه با لاستیک های غول پیکر و جرثقیل متحرک و وینچ که می توانید از طریق کنترل از راه دور به آنها دسترسی داشته باشید، همه کاره است.

طول این کامیون در کیت های لگو،  ۲ فوت کامل و ۲۰ اینچ ارتفاع و ۱۴ اینچ عرض دارد که با رنگ آبی سبز آبی جذاب همراه است. این مجموعه همچنین یک وسیله نقلیه کاوشگر تحقیقاتی را برای مواقعی که حوصله دارید می سازد.

پیشنهاد مطالعه :خرید تجهیزات هاکی حرفه ای

Lego Architecture Louvre 21204

این مجموعه ۶۹۵ قطعه ای یک قطعه مقرون به صرفه و چشمگیر از مجموعه معماری، مدلی دقیق از موزه هنر معروف فرانسه است. این حتی یک نمایش جذاب از هرم شیشه ای نمادین را نیز دارد.

Wars Carbon Freezing Chamber

دومین لحظه دراماتیک از Empire Strikes Back، بدون هزینه کردن زیاد را دوباره اجرا کنید. این مجموعه همه چیزهایی را که برای قرار دادن هان در انیمیشن معلق نیاز دارید، از جمله اتاقک انجماد کربنیت و مینی فیگورهایی از Bobba Fett، Han Solo و یک Ugnaut دارد. یک آسانسور داخلی به شکارچی مورد علاقه همه اجازه می‌دهد تا از روی سکو بالا برود تا مطمئن شود که این روش اتفاق می‌افتد. همچنین یک جعبه کربنیت با نمای منجمد هان روی آن وجود دارد.

Lego Millenium Falcon

Lego Millenium Falcon بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین مدل جنگ ستارگان در کیت های لگو است که به عنوان یک لگو گران‌قیمت هزاره فالکون از ۵۱۹۵ قطعه استفاده می‌کند و ساخت آن بیش از ۳۰ ساعت طول می‌کشد. این بسیار دقیق است، هم در داخل که در آن اتاق برای کابین خلبان، منطقه شطرنج سه بعدی و خلیج پزشکی وجود دارد و هم در خارج آن این دقت در ساخت وجود دارد . همه اسلحه ها و برجک ها می توانند بچرخند و سطح شیب دار سوار شدن به هواپیما جمع می شود، درست مانند فیلم ها عمل می کنند. همراه با فیگورهای کوچک هان سولو، چوباکا، اوبی وان کنوبی، لوک اسکای واکر و پرنسس لیا است.

کیت های لگو

مدل لگو موشک Saturn V

یک مدل واقعی از موشکی بسازید که نیل آرمسترانگ و باز آلدرین را به ماه فرستاد. Saturn V دارای ۱۹۶۹ قطعه برای بزرگداشت سال ماموریت تاریخی است.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع ماسک ورقه ای صورت

پورشه ۹۱۱ GT3 R3 مدل لگو

حدود ۸۹۰۰۰ دلار کمتر از پورشه ۹۱۱ واقعی، این مجموعه کیت های لگو ، دارای جزئیات زیادی از جمله جعبه دنده کار، فرمان چرخشی و محفظه دستکش است. باز کردن صندوق عقب یک چمدان را نشان می دهد در حالی که کاپوت بیرون زده موتوری شبیه به زندگی را نشان می دهد. می توانید این کیت های لگوی زیبا را از طریق زاکولا و از سایت های خارجی آنلاین خریداری نمایید.

 

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

Amazon ایرپاد پرو اپل ۲۰۲۴ سفید رنگ
11%

76000000 تومان

85000000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود