تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,بهمن,۱۹

خرید بهترین کرم موبر

نویسنده : تیم محتوا

استفاده از کرم موبر جایگزین مناسبی برای از بین بردن موهای زائد در نواحی مورد نظر است. بهترین کرم موبر، به پوست شما احساس صاف، ابریشمی و نرمی می دهد، بدون نگرانی در مورد برآمدگی های تیغ، زیرا کرم های موبر موهای شما را در برابر دانه های آن جدا نمی کنند، زیرا فقط موها را در سطح پوست حل می کنند.

فرمولاسیون کرم موبر

امروزه کرم‌های موبر با فرمول‌های بهتری ساخته می‌شوند که حاوی مواد مغذی و تسکین‌دهنده هستند، مانند ویتامین E، آلوئه ورا و کره کاکائو و آنها واقعاً کار می کنند. به لطف موادی مانند هیدروکسید کلسیم، تیوگلیکولات کلسیم، هیدروکسید سدیم و تیوگلیکولات سدیم، پیوندهای کراتینی را که ساختار موهای شما را تشکیل می‌دهند، می‌شکنند.

از طریق این فرآیند، که می تواند بین ۵ تا ۱۰ دقیقه طول بکشد (احتمالاً چند دقیقه بیشتر اگر موهای شما بسیار ضخیم است)، مو ضعیف شده و شروع به حل شدن می کند و به راحتی پاک می شود. می توانید بهترین کرم موبر را از طریق زاکولا و از سایت های خارجی مانند آمازون تهیه کنید.

Buy the best hair removal cream

کرم موبر چگونه کار می کند؟

برای توضیح ساده، کرم‌های رفع موهای زائد که کرم‌ های موبر نیز نامیده می‌شوند، با ایجاد یک واکنش شیمیایی هنگام استفاده روی مو عمل می‌کنند. این واکنش شیمیایی باعث متورم شدن موها و شکستن پروتئین‌های کراتین و پیوندهای دی سولفیدی می‌شود که موها را ضعیف یا در فولیکول مو حل می‌کند، پس از شکسته شدن پیوندها، بدون نیاز به تیغ یا موچین می‌توان موها را به سادگی پاک کرد.

پس از استفاده از کرم موبر، توصیه می‌شود پوست را مرطوب کنید، سپس یک کرم ضد آفتاب را روی نواحی بمالید تا از تابش نور خورشید محافظت شود، زیرا نواحی پوست می‌توانند موقتاً حساس باشند و در معرض آفتاب آسیب‌پذیر باشند. اگر به دنبال بهترین کرم موبر برای از بین بردن سریع و بدون درد موهای زائد هستید، این مقاله را دنبال کنید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ابزارهای نظافت حیوانات خانگی

کرم حذف موهای زائد Gleebee 

یک کرم موبر ملایم و تسکین دهنده، اما هرگز موها را باقی نمی گذارد. مناسب برای انواع پوست، از جمله پوست های حساس، به لطف ترکیبی از آلوئه ورا، ویتامین E و روغن بچه در فرمول، به این معنی است که پوست را تسکین می دهد و آبرسانی می کند (بدون قرمزی یا تحریک) و باعث می شود پوست شما یک بار صاف شود. شما آن را بشویید

مزایا

  • مناسب برای پوست های حساس.
  • بدون ضرر و ضد حساسیت.
  • فوق العاده تسکین دهنده و آبرسان.
  • حاوی آلوئه ورا، ویتامین E و روغن بچه است

کرم ژل پاک کننده موی حساس Veet

این فرمول از بهترین کرم موبر بدون دردسر موها را از بین می برد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری یکنواخت را روی نواحی که می خواهید درمان کنید بمالید، طبق دستور بمالید، سپس بشویید و به پوستی صاف و بدون مو سلام کنید. حاوی ویتامین E و آلوئه ورا برای تسکین و آبرسانی فوق العاده پوست است که آن را برای پوست های حساس مناسب می کند.

مزایا

  • مناسب برای پوست های حساس.
  • بدون ضرر و ضد حساسیت.
  • حاوی آلوئه ورا و ویتامین E برای تسکین و آبرسانی پوست.

Buy the best hair removal cream

 پاک کننده موی نئومن

پوست حساسی دارید؟ از شما خواهشمندیم این محصول را به عنوان بهترین کرم موبر انتخاب کنید. به لطف روغن اسکوالان، ویتامین E، روغن بچه و اسید هیالورونیک، موها را کاملاً به آرامی از بین می‌برد و در عین حال آبرسانی شدید به پوست ارائه می‌کند که مانع رطوبت را مختل نمی‌کند، در نتیجه مانع پوست برای جلوگیری از خشکی که می‌تواند باعث تحریک شود، حفظ می‌شود.

مزایا

  • مناسب برای پوست های حساس.
  • حاوی نرم کننده ها و مرطوب کننده های غنی از رطوبت.
  • بدون ضرر و ضد حساسیت.

 کرم حذف موی حساس Nad’s

این که بهترین کرم موبر محسوب می شود، به اندازه کافی ملایم است که حتی در حساس ترین نواحی پوست از جمله خط بیکینی شما قابل استفاده است. نه تنها موها را تنها در چهار دقیقه بدون درد از بین می‌برد، بلکه با تکنولوژی از بین بردن بوی نامطبوع این برند نیز فرموله شده است، بنابراین نیازی به استنشاق بوی شدید شیمیایی ندارید.

حتی با مواد طبیعی مانند خربزه، آلوئه ورا، روغن آووکادو و عسل دم کرده است تا پوست شما را تغذیه و آبرسانی کند.

مزایا

  • مناسب برای مناطق حساس پوست.
  • بدون ضرر و ضد حساسیت.
  • پر از مواد تسکین دهنده و آبرسان پوست.

 کرم حذف موهای زائد ۳ در ۱ بادی بادی

افرادی که پوست خشک دارند از کم آبی پوست رنج می برند و استفاده هر چیزی که پوست را بیشتر خشک کند می تواند باعث ناراحتی پوست و تحریک بیشتر شود. بنابراین، اگر در این دسته هستید، پس این انتخاب از بهترین کرم موبر برای شما مناسب است. به عنوان یکی از بهترین کرم های رفع موهای زائد موجود در بازار شناخته می شود. حاوی ۸۰ درصد مواد طبیعی از جمله روغن بادام و کره شی. بدون ضرر و ضد حساسیت است.

مزایا

کرم حذف موهای صورت

آیا می خواهید موهای صورت را بدون آسیب رساندن به پوست خود بردارید؟ پس این انتخاب برای شماست. صورت بسیار ظریف است، بنابراین باید در مورد چیزی که در آنجا می پوشید احتیاط بیشتری کنید. این کرم ملایم و بدون ضرر، موهای صورت شما را از بین می برد، در حالی که پوست شما را تسکین می دهد و نرم می کند. همه اینها به لطف روغن بادام موجود در فرمول است.

مزایا

  • ایمن برای استفاده در مناطق حساس پوست.
  • ضد حساسیت و بدون ضرر.
  • حاوی روغن بادام برای آبرسانی و تغذیه پوست.

از بین برنده موی فرمول حساسNair Glides Away

هر چقدر هم که زیر بغل شما حساس باشد، به چیزی بسیار ملایم، تسکین دهنده و آبرسان نیاز دارد. این فرمول از بهترین کرم موبر، بدون رنگ و پارابن با مواد محافظ پوست مانند روغن نارگیل و ویتامین E ساخته شده است که برای آن ناحیه حساس زیر بغل مناسب است. پاداش: برنامه بدون لمس آن باعث می شود روند بدون درهم ریختگی ایجاد شود.

مزایا

  • دارای ابزار بدون لمس.
  • مناسب برای مناطق حساس پوست.
  • بدون ضرر و ضد حساسیت.

ماسک ساق پا روشن و صاف با زغال نیر

حاوی ۱۰۰% خاک رس طبیعی و زغال سنگ. زغال به مکیدن کثیفی و از بین بردن منافذ کمک می کند، در حالی که خاک رس نیز به پاکسازی منافذ، حذف مو و کلش کمک می کند و در عین حال رشد مجدد مو را به حداقل می رساند، و پاهای شما را نه تنها صاف و بدون مو، بلکه عاری از آلودگی نیز می کند. این فرمول از بهترین کرم موبر را به عنوان یک لایه بردار پوست در نظر بگیرید.

مزایا

  • بدون ضرر و ضد حساسیت.
  • موها را از بین می برد و پوست را لایه برداری می کند.

 Buy the best hair removal cream

فوم اسپری حذف موهای زائد Nature Nation 

محصولات با بافت کف آلود را به جای کرمی ترجیح دهید، این انتخاب برای شما مناسب است. این اسپری موهای زائد حاوی مواد تسکین دهنده از جمله ویتامین E و آلوئه ورا است. استفاده از آن بسیار آسان است، در حالی که هنوز هم مانند کرم های سنتی سریع و موثر است. فقط مقدار توصیه شده را روی ناحیه پوستی که می خواهید از شر موهای زائد خلاص شوید اسپری کنید، برای مدت زمان توصیه شده بگذارید بماند و آبکشی کنید. پوستی صاف در انتظار شماست.

پیشنهاد مطالعه :بهترین هدفون توزو کدامند؟ T6 در مقابل T9

مزایا

  • آسان برای استفاده.
  • بدون ضرر و ضد حساسیت.

می توانید برای خرید بهترین کرم موبر به سایت آمازون مراجعه کنید و از میان مارک های معتبری که در دسته بندی موبرها مشاهده می کنید، متناسب با نیاز خود، گزینه مناسب را تهیه کنید. برای تحویل کالا در ایران، خدمات زاکولا را خواهید داشت.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود