خرید بهترین ماساژورهای پا

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

گاهی اوقات کمی ورز دادن و ماساژ دادن چیزی است که پاهای ما پس از یک روز طولانی به آن نیاز دارند و یک ماساژور خوب پا، به خوبی مجهز خواهد بود تا پاها را آرام کند. می توانید برای خرید بهترین ماساژورهای پا ، از طریق سایت های خارجی اقدام کنید. در اینجا لیستی از محصولات برتر آورده شده است که می توانید از طریق زاکولا آن ها را تهیه کنید.

خرید بهترین ماساژورهای پا

برترین ماساژور پا

بهترین ماساژورهای پا، با گرمایش و برقی برای تجربه ای شبیه به آبگرم در خانه وجود دارد که پیشنهاد می شود آن ها را بررسی کنید.

بهترین انتخاب محصولات ماساژور پا شیاتسو درمانی

در حالی که اکثر ماساژورهای پا فقط بر روی پاهای شما تمرکز می کنند، ماساژور پا شیاتسو با بهترین انتخاب تا مچ پا نیز قابل استفاده است. انعطاف‌پذیری، به‌علاوه توانایی سفارشی‌سازی ماساژ شما با حرکات ضربانی، ورز دادن و چرخاندن از مزیت های آن است که با خرید بهترین ماساژورهای پا بدست می آورید.

می توانید تنظیمات را از طریق کنترل از راه دور آن انجام دهید. این دستگاه برای هدف قرار دادن نقاط کلیدی فشار در پا طراحی شده است و فضای باز پا به اندازه کافی بلند است تا مچ پاهای خسته را ماساژ دهد. شایان ذکر است که فشار دارای شدت مناسبی است. سایز این ماساژور ۲۲*۱۰*۱۲ اینچ و وزن آن ۱۳.۵ پوند می باشد.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ساعت دیزل Diesel

غلتک ماساژور پا دوگانه بزرگ TheraFlow

غلتک ماساژور پا دوگانه TheraFlow اصلاً شیک نیست، اما برای تسکین درد و تنش پا بسیار عالی عمل می کند. در واقع، نمرات کاملی هم از نظر کارایی و هم از نظر ارزش کلی دریافت کرد. از آنجایی که ماساژور دستی است، تعیین سطح فشار و راحتی بسته به میزان محکمی که پاهای خود را پایین می‌گذارید، آسان است.

با خرید بهترین ماساژورهای پا مشاهده خواهید کرد که چهار ردیف از غلتک‌های برآمده و یک ردیف نوک‌دار وجود دارد که همگی در یک قوس قرار گرفته‌اند که موقعیت طبیعی پای شما را تقلید می‌کند. برجستگی ها به طور بهینه فاصله دارند تا به نقاط ماشه ای روی پا فشار بیاورند و به تمام نقاط مناسب برای تسکین درد برخورد کنند. اندازه این ماساژور ۱۱.۲*۲.۵*۷.۵ اینچ است و دارای وزن ۱.۷ پوند می باشد.

خرید بهترین ماساژورهای پا

بهترین Splurge ماساژور ابری ماساژور شیاتسو پا

در حالی که ماساژور ابری شیاتسو بدون شک گران‌تر از سایر انتخاب‌ها است، اما بسیار متنوع است و نه تنها ماساژ پا، بلکه برای مچ پا و ساق پا نیز ارائه می‌کند. از ماساژ شیاتسو درمانی همراه با گرما استفاده می‌کند تا بعد از یک روز سخت، به طور کامل‌تر نوازش کند که با خرید بهترین ماساژورهای پا تجربه خواهید کرد.

این دستگاه، امتیازات تقریباً عالی را هم در طراحی و هم از نظر کارایی به دستگاه دارد که عمدتاً به دلیل طیف گسترده تنظیمات و ماهیت قدرتمند ماساژی است که در سه ناحیه مختلف روی پاهای شما ارائه می‌کند. پدهای بادی فشار وارد می‌کنند، در حالی که دستگاه ماهیچه‌های شما را در یکی از پنج حالت مختلف ورز می‌دهد و می‌لرزاند.

یک عملکرد حرارتی داخلی اضافی برای گرم کردن انگشتان پا در حین ماساژ وجود دارد که آن را به محصولی عالی برای افرادی که همیشه سرد هستند، تبدیل می‌کند، اما گرم کردن آن مدت زیادی طول می کشد که  به طور دقیق ۱۰ دقیقه است. اندازه این دستگاه ۲۲*۱۷.۷*۱۱ اینچ بوده و دارای وزن ۲۲ پوند است. خرید بهترین ماساژورهای پا را از طریق زاکولا داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین لپ تاپ HP

دستگاه ماساژور پا خانگی Miko Shiatsu

اگر مایلید کمی بیشتر برای ماساژور پا خرج کنید، دستگاه ماساژور پا خانگی Miko Shiatsu با گرمای قابل تعویض به پاهای شما احساس آرامش و نوازش می دهد. دارای ویژگی‌های متنوعی است که به شما ماساژ سفارشی داده سهولت تنظیم و سطوح شدت را فراهم می کند.

دستگاه Miko دارای دو محفظه پای مجزا با روکش های پارچه ای قابل شستشو است. هنگامی که پاهای خود را وارد می‌کنید، می‌توانید ماساژور را از طریق پنل کنترل در بالای دستگاه یا با کنترل از راه دور ارائه شده به کار ببرید. این یک ویژگی عالی است، زیرا به شما امکان می‌دهد تنظیمات را ایجاد کنید، اما همچنان آرام بمانید.

با خرید بهترین ماساژورهای پا ، در خواهید یافت که در نقاط خاصی احساس یک ماساژ حرفه‌ای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه‌ای خواهید داشت. سایز این دستگاه  ۱۷*۱۷*۹ اینچ و وزن آن ۱۲.۸۵ پوند می باشد که دارای سیستم گرمایشی نیز می باشد.

خرید بهترین ماساژورهای پا

بهترین ماساژور پا Ivation

گاهی اوقات ممکن است بخواهید در کنار ماساژ پا، کمی برای خیساندن پا نیز عمل کنید. در آن روزها، ماساژور اسپا پا Ivation شما را تحت پوشش قرار می دهد. این اسپای پا دارای غلتک های ماساژ داخلی در کف وان است که به شما امکان می دهد پاهای خود را در حالی که در آب گرم خیس می کنند، ماساژ دهید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برند کرم ضد آفتاب

ماساژور اسپا پا Ivation می تواند آب را تا ۱۲۲ درجه فارنهایت برای حمام پا گرم کند. همچنین، برای از بین بردن تنش در پاها لرزش دارد، و چندین جت آب وجود دارد که حباب ها را در سراسر وان به گردش در می آورد. همانطور که پاها خیس می‌شود، دو غلتک ماساژ موتوری در قسمت پایین، پیچ خوردگی‌ها را در قوس‌ها و انگشتان پا ایجاد می‌کنند.

برای خرید بهترین ماساژورهای پا در مارک ها و کاربری های مختلف، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید. این امکان فراهم است تا در سایت های خارجی، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس پرداخت ارزی و تحویل کالا در ایران را به کارشناسان زاکولا بسپارید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]