تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,اردیبهشت,۲۷

خرید بهترین برندهای هدفون گردنی

نویسنده : تیم محتوا

 

هدفون‌ های گردنی از این نظر که بلندگوها از طریق سیم به یک نوار کوچک و سبک وزن که در پشت گردن قرار می‌گیرد، با مدل ‌های معمولی متفاوت هستند. این نوارهای گردن، معمولاً دارای قابلیت باتری قوی تر، کیفیت صدای متناسب با وضوح صدا و راحتی ارگونومیک هستند. طیف گسترده ای از سبک های موجود بهترین برندهای هدفون گردنی به شما آزادی انتخاب را می دهد. می توانید آن ها را متناسب با استایل خود انتخاب کنید. برخی از نسخه های مختلف به بهترین وجه برای یک روز طولانی در محل کار، یک تمرین سخت یا استفاده در هنگام پیاده روی طراحی شده اند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین سشوارهای پاناسونیک

بهترین مارکهای هدفون گردنی

انواع مختلف و سبک ‌های مختلف هدفون بند گردن را معرفی کردیم تا بتوانید آنچه را که در دسترس است انتخاب کنید. برای کمک به شما در محدود کردن آنچه که باید در یک بهترین برندهای هدفون گردنی به دنبال آن باشید، را انتخاب کرده ایم. برای آشنایی با ویژگی‌ های برجسته هدفون گردنی، این لیست را دنبال کنید و برای خرید آن ها از طریق زاکولا اقدام نمایید.

بهترین برندهای هدفون گردنی

هدفون بلوتوث RoomyRoc

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید برای مدت طولانی در حالی که نسبتاً فعال هستید به موسیقی های خود گوش دهید؟ ما هدفون های RoomyRoc را دوست داریم. زیرا دامنه حرکتی راحت با مقدار راحتی خوب و کیفیت صدای پایدار را به شما می دهند.

آنها دارای بلوتوث نسخه ۴.۲، تراشه های پیشرفته CSR8635، صدای HD/Hifi، فناوری حذف نویز و اتصال آسان هستند. اگر تماس بگیرید، به کتاب های صوتی یا موسیقی گوش دهید، از وضوح صدا لذت خواهید برد. باتری به شما امکان می دهد ۱۲ ساعت گوش دهید، ۱۶ ساعت صحبت کنید و ۱۸۰ ساعت در حالت آماده به کار با بهترین برندهای هدفون گردنی باشید.

این نوع راحتی با هدفون های بی سیم همراه نیست. در صورت عدم استفاده، هدفون می تواند به راحتی روی گردن شما قرار گیرد. اگر تماسی وارد گردنبند شود، به لرزش در می آید تا شما را از تماس مطلع کند. عدم نیاز به نگرانی در مورد افتادن هدفون و گره خوردن در هر چیزی، آرامش خاطر خوبی است.

تا آنجایی که برای استفاده روزمره راحت مهم است، هدفون بلوتوث RoomyRoc این کار را انجام می دهد. برقراری تماس و گوش دادن به موسیقی در حین حرکت بسیار آسان است. آنها در حالی که به خوبی بین شانه های شما می نشینند، دامنه حرکت خوبی را ارائه می دهند. یک جفت هدفون همه کاره عالی که درد سیم را کاهش می دهد، اما همچنان عمر باتری ماندگاری را ارائه می دهد.

بهترین برندهای هدفون گردنی

MPOW Jaws Gen 3

 

Mpow یک جفت هدفون گردنبند راحت با صدای عالی ایجاد کرده است. خوشبختانه با بهترین برندهای هدفون گردنی ، شما نیازی به پرداخت ۱۰۰ دلار برای یک جفت قابل اعتماد ندارید. این هدفون خاص بسیار بادوام هستند. آنها از آن دسته ای نیستند که شما باید بسیار مراقب آنها باشید. برخی از ویژگی ها عبارتند از صدای HD/Hifi، فناوری حذف نویز CVC6.0، بلوتوث نسخه ۴.۱ و تراشه های CSR8635 که تماما در این هدفون تعبیه شده است.

آنها یک آهنربا در داخل هدفون دارند تا از آویزان شدن آزادانه هدفون در زمانی که در گوش شما نیستند، جلوگیری می کند. همچنین، یک کیف حمل دارند تا در مواقعی که از آنها استفاده نمی کنید ایمن و در جای خود قرار بگیرند. شارژ سریع ۱۳ ساعت عمر باتری را برای شما به ارمغان می آورد. بند گردن سیلیکونی انعطاف پذیر و بادوام ۶۰ درصد سبک تر از سایر هدفون های گردن بند است. مانند هر هدفون دیگری، آنها دارای اعلان تماس های لرزشی، کنترل دکمه ای با یک لمس و میکروفون واضح هستند.

کار با هدفون MPOW Gen 3 به عنوان بهترین برندهای هدفون گردنی بسیار آسان است. آنها حاوی تمام ویژگی های ضروری هستند که در یک جفت هدفون بند گردنی می خواهید. گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم یا صحبت کردن با تلفن برای مدت طولانی واقعاً آسان است. این هدفونها واقعا راحت هستند. شما هرگز نگران شکستن یا گم شدن آنها با کیف حمل و میزان دوام آنها نخواهید بود.

پیشنهاد مطالعه : بهترین ماساژورهای چشم

هدفون بی سیم Bose Soundsport از نظر کیفیت صدا در صدر لیست قرار دارد. وقتی کیفیت صدا را با اکثر هدفون های دیگر در همان محدوده مقایسه می کنید، Bose آنها را از میدان رقابت خارج می کند. آنها به طور مداوم متعادل هستند، به راحتی متصل می شوند، در برابر تعریق و آب و هوا مقاوم بوده و بسیار راحت هستند. عمر باتری در ۶ ساعت کمی کمتر است زیرا بند گردن حجیم تری ندارند. از همین روست که بهترین برندهای هدفون گردنی محسوب می شوند.

هدفون به سادگی توسط یک سیم نازک در پشت گردن متصل می شود. شما همچنان می توانید آنها را از گوش خود بردارید و به راحتی آنها را دور گردن خود آویزان کنید. اپلیکیشن Bose Connect ردیابی برخی ویژگی ها را بسیار آسان می کند. می توانید میزان مصرف باتری، زمان تماس و حتی ضربان قلب خود را ردیابی کنید. ایده آل برای هر کسی که دوست دارد فعال بماند و بهترین صدا را در بازار داشته باشد.

کیفیت صدا در این محدوده قیمت با هدفون های داخل گوشی بهترین است. داشتن موسیقی به صورت ارگانیک در گوش شما می تواند واقعاً شما را به حالت متفاوتی برساند. شنیدن آنها به سادگی لذت بخش است. بهترین گزینه برای دوستداران موسیقی یا جلوه های صوتی در فیلم ها، یا اگر برای غلبه بر سر و صدای بیرون به کمی بیس بیشتر نیاز دارید.

بهترین برندهای هدفون گردنی

هدفون بی سیم تاشو Amorno

آمورنو با هدفون بی‌ سیم تاشو، مجموعه ‌ای از هدفون ‌های قابل تحسین می ‌سازد. در بهترین برندهای هدفون گردنی باس فوق العاده است و شما حتی می توانید آنها را از گوش خود بیرون بیاورید و صدای آویزان شدن آنها به گردن خود را بشنوید.  افرادی که با آنها صحبت می کنید از وضوحی که از میکروفون دریافت می کنید، لذت خواهند برد. هنگامی که آنها را دور گردن خود ندارید، می توانید آنها را تا کنید و نظم و راحتی بیشتری را به ارمغان بیاورید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند کفش Ecco

آنها با وزن ۵۳ گرم بسیار سبک هستند، دارای صدای استریو Hifi، تراشه های CSR8635 و بلوتوث نسخه ۴.۱ هستند. این هدفون ها دارای قابلیت جمع شونده می باشند که مانع از آویزان شدن هدفون از گردن شما می شود. عمر باتری ۱۰ ساعت موسیقی، ۱۲ ساعت مکالمه و ۱۸۰ ساعت زمان آماده به کار به شما می دهد. اعلان‌ های تماس ارتعاشی به شما اطلاع می‌دهند که در حالی که بند گردن روی شانه‌های شما قرار دارد، تماس برقرار می‌شود.

برخی از هدفون های گردنی از بهترین برندهای هدفون گردنی می توانند با گفتن مداوم عمر باتری به شما مزاحمت ایجاد کنند. این جفت هدفون عمر باتری را اعلام نمی کند مگر اینکه آنها را به تازگی برداشته باشید یا تقریباً تمام شده باشند. از آنجایی که صدا عالی است و باس واقعا عمیقی دارند. آنها یک مجموعه هدفون واقعا راحت  و قابل اعتماد هستند. برای خرید این هدفون های فوق العاده از طریق زاکولا اقدام کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود