خرید بهترین آی پدهای اپل

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خط تولید آی‌ پد اپل نسبت به سال‌های گذشته جالب‌تر و پیچیده‌تر شده است. پس از عرضه نسل دهم آی‌ پد در سال گذشته و آی ‌پد پرو مجهز به  M2، اپل اکنون سه تبلت در محدوده ۱۱ اینچی به فروش می‌رساند که طراحی‌های تقریباً مشابهی دارند. اما در مورد قطعات داخلی و پشتیبانی لوازم جانبی تفاوت‌های اساسی در آنها ایجاد شده است. شما می توانید برای خرید بهترین آی پدهای اپل از آمازون اقدام کنید.

آی پدهای جدید

اگر در مورد اینکه بهترین آی پد برای خرید کدام است سردرگم هستید، می توانید آنها را در دسته بندی های متنوع آمازون مرور کنید. ما اینجا هستیم تا مزایا و معایب را در اختیار شما گذاشته، نحوه مقایسه آنها را با یکدیگر توضیح دهیم و با انتخاب های برتر برای بهترین iPad، تصمیم شما را کمی آسان تر کنیم.

خرید بهترین آی پدهای اپل

آی پدهای برتر

Apple iPad Air (2022)

آی‌پد ایر ۱۰.۹ اینچی همچنان بهترین ویژگی‌های آی‌پد پرو را با قیمتی پایین‌تر، با مصالحه‌های کمتری نسبت به آی‌پد نسل دهم جدیدتر، در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید بهترین آی پدهای اپل، باید ۵۰۰ دلار در آمازون و ۵۹۹ دلار در آدوراما بپردازید.

از میان شش مدل آی‌پد در حال حاضر، آی‌پد ایر نزدیک‌ترین مدل به جذابیت جهانی است. همان زبان طراحی زیبا و راحت آیپد پرو را دارد در حالی که هزینه کمتری دارد، با صفحه نمایش ۱۰.۹ اینچی روشن، واضح و دقیق که با قاب های نازک و تخت احاطه شده است.

این آی پد دارای یک پورت USB-C است، مشابه آنچه در مک‌بوک و بسیاری دیگر از دستگاه‌های غیرآیفون می‌بینید، اگرچه مانند آی‌پد پرو از اتصال Thunderbolt استفاده نمی‌کند، اما به سادگی می‌توان با همان پورت شارژ کرد. کابلی که با سایر ابزارهای خود استفاده می کنید یک امتیاز مثبت است.

اپل در سال ۲۰۲۲ ایر را با سیستم روی تراشه M1 خود تازه کرد، که همان سیلیکونی است که در مک بوک ایر سطح پایه وجود دارد. این جدیدترین SoC اپل نیست، اما هنوز به اندازه کافی برای هر کاری که می توانید انجام دهید قدرتمند است و تعداد فزاینده ای از ویژگی های iPadOS منحصر به تراشه های سری M هستند.

پیشنهاد مطالعه :ساعت های زنانه آنه کلین

خرید آی پد ایر

هنگام خرید بهترین آی پدهای اپل، در نظر داشته باشید که iPad Air  با بهترین لوازم جانبی اپل، از جمله قلم نسل دوم و صفحه کلید جادویی (عالی) مانند آیپد پرو ۱۱ اینچی سازگار است. اینها هزینه خوبی را به قیمت نهایی اضافه می کنند، اما برای هنرمندان دیجیتال یا تایپ کننده های مکرر، آنها وجود دارند.

آیپد ۱۰.۹ اینچی جدید نیز بد نیست، اما با صفحه نمایش غیرلامینیت و عدم پشتیبانی لوازم جانبی، فروش آن سخت تر است مگر اینکه آن را با تخفیف زیاد ببینید. با این حال، اگرچه ارزان نیست، اما iPad Air بهترین ترکیب قیمت و عملکرد اپل برای اکثر افراد است.

خرید بهترین آی پدهای اپل

اپل آی‌پد (نسل نهم)

طراحی آن قدیمی شده است، اما آی‌پد ۱۰.۲ اینچی همچنان در بسیاری از کارهایی که یک تبلت خوب باید به خوبی انجام دهد، موفق است. می توانید هنگام خرید بهترین آی پدهای اپل، آن را با قیمت ۲۷۰ دلار در آمازون و ۲۷۹ دلار در والمارت تهیه کنید.

اگر نمی‌توانید هزینه ایر را بپردازید، یا اگر از تبلت خود به اندازه کافی استفاده نمی‌کنید که هزینه‌های زیادی را تضمین کنید، به جای آن، آی‌پد نسل نهم را تهیه نمایید. از ۳۲۹ دلار برای یک مدل ۶۴ گیگابایتی شروع می شود و معمولاً با قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار در دسترس است که بسیار مناسب ترین راه برای iPadOS است.

این تنها آی‌پد فعلی است که از زبان طراحی قدیمی‌تر اپل پیروی می‌کند. فقط کمی ضخیم‌تر و سنگین‌تر از نسل دهم iPad و iPad Air است، اما حاشیه های پهن تر آن به این معنی است که تنها فضای کافی برای نمایشگر ۱۰.۲ اینچی وجود دارد.

مانند آی‌پد نسل دهم، این صفحه‌نمایش لمینیت نیست و بیشتر مستعد تابش خیره‌کننده است، اگرچه به همان اندازه تیز است. در قاب پایینی دکمه Home قرار گرفته است که اسکنر اثر انگشت Touch ID نیز در آن تعبیه شده و شارژ دستگاه از طریق پورت لایتنینگ انجام می شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید دوربین های عکاسی فوجی فیلم

کیفیت صدا در اپل آی‌پد (نسل نهم)

هنگام خرید بهترین آی پدهای اپل در نظر بگیرید که بلندگوهای آن نیز صدای خوبی ندارند، اما این تنها آی‌پدی است که هنوز جک هدفون دارد و دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی آن خوب طراحی شده است. به اندازه M1 نخواهد بود، اما برای کارهای معمولی بسیار سریع است.

از نظر لوازم جانبی شخص اول، این تبلت از صفحه کلید هوشمند اپل و قلم قلم نسل اول پشتیبانی می کند. اینها نسبت به گزینه های جدیدتر شرکت راحت تر هستند، اما حداقل وجود دارند. در نهایت، همه چیز به قیمت بستگی دارد.

خرید بهترین آی پدهای اپل

آی‌پد مینی

طراحی آی‌پد مینی دقیقاً پس از آی‌پد ایر است که دارای لبه‌های مربعی، حاشیه‌های نازک، بدون دکمه Home، حسگر Touch ID در دکمه پاور، بلندگوهای استریو، دوربین‌های ثابت و یک پورت USB-C می باشد. هنگام خرید بهترین آی پدهای اپل در نظر بگیرید صفحه نمایش آن از نظر فنی واضح تر است، اما در غیر این صورت حداکثر روشنایی، لمینیت، پوشش ضد انعکاس و طیف رنگی گسترده را به شما می دهد.

این یک “کانکتور هوشمند” برای اتصال صفحه کلیدهای ساخت اپل ندارد، اما از نسل دوم Apple Pencil پشتیبانی می کند. مینی روی تراشه A15 Bionic اپل کار می‌کند، همان چیزی که در گوشی‌های آیفون ۱۳ ۲۰۲۱ وجود داشت.

این از نظر فنی سریع‌تر از تراشه داخل مدل آی‌پد نسل دهم است و باز هم برای اکثر کارها به اندازه کافی قدرتمند است، اگرچه یک قدم از تراشه لپ‌تاپ M1 یا M2 فاصله دارد. مینی دارای MSRP 499دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی و ۶۴۹ دلار برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی است.

پیشنهاد مطالعه :برند پوشاک  Calvin Klein

این مقدار زیادی است، اگرچه در ماه‌های اخیر شاهد بودیم که هر دو SKU به صورت آنلاین تا ۱۰۰ دلار کمتر در دسترس هستند. اگر به طور خاص تبلت کوچک‌تری می‌خواهید این تنها گزینه‌ای است که اپل می‌فروشد و بهترین تبلت در محدوده اندازه‌های آن است.

خرید بهترین آی پدهای اپل را در آمازون تجربه کنید. نیازی نیست نگران پرداخت ارزی سفارش خود و تحویل آن در ایران باشید. زاکولا شما را در این خصوص یاری می کند.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]