خرید لامپ های هوشمند از آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید لامپ های هوشمند از آمازون باید آسان باشند. فقط کافی است یک لامپ LED هوشمند را مطابق با رنگ دلخواه خود تنظیم کنید. به عنوان مثال، Wyze Bulb Color را توصیه می‌کنیم زیرا یکی از درخشان‌ترین لامپ‌های هوشمندی است که در آمازون می توانید بخرید. این لامپ می‌تواند به سطوح کم نور نیز برسد، بنابراین برای کارهای مختلف، از سرگرمی گرفته تا خواندن راحت، عالی است. همچنین یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین لامپ‌های قابل تنظیم رنگی است که می توانید با قیمت مناسب تهیه کنید. این لامپ دارای یک برنامه بصری است که استفاده از لامپ ‌های هوشمند را از هر زمان دیگری آسان تر می کند..

بهترین لامپ هوشمند Wyze Bulb Color

این لامپ سازگار با Amazon Alexa، Google Home، IFTTT است. Wyze Bulb Color  با خروجی ۱۱۰۰ لومن، معادل یک لامپ ۷۵ وات، به وای فای منزل شما متصل می شود و یکی از درخشان ترین لامپ هایی است. می توانید هم اکنون برای خرید لامپ های هوشمند از آمازون اقدام کنید و از خدمات زاکولا برای پرداخت ارزی سفارشتان و تحویل کالا در آدرس ایران کمک بگیرید.

در خصوص این لامپ باید گفت  که علیرغم آن نور روشن، قیمت پایین، برنامه کاربردی آسان و محدوده دمای رنگ خوبی دارد و می تواند تا حد نیاز کم نور باشد. زمان‌سنج‌ها و زمان‌بندی آن و همچنین ویژگی‌های منظمی مانند توانایی تقلید نور طلوع و غروب خورشید، حالت تعطیلات و بازیابی از دست دادن انرژی، عملکرد قابل اعتمادی دارند که به شما امکان می‌دهد تنظیماتی را که لامپ باید پس از روشن شدن مجدد و پس از قطع برق داشته باشد، سفارشی کنید.

خرید لامپ های هوشمند از آمازون

لامپ LED رنگی وای فای هوشمند Philips Wiz

سازگار با Amazon Alexa، Apple Siri Shortcuts، Google Home، IFTTT، SmartThings است. می توانید برای خرید لامپ های هوشمند از آمازون به راحتی اقدام کنید. اگر می‌خواهید رنگ‌ها را برای تعطیلات، یک مهمانی شام یا صرفاً برای سرگرمی بچرخانید، لامپ رنگی LED Wi-Fi هوشمند Philips Wiz یک انتخاب عالی است.

نور سفید روشن و رنگ‌هایی با ظاهر فوق‌العاده و همچنین برنامه‌ریزی قابل اعتماد و برخی جلوه‌های ویژه ارائه می‌دهد. این لامپ دارای طیف خوبی از رنگ‌های سفید است که برای نورپردازی کار یا یک حالت آرامش‌بخش در خانه مناسب است.

این لامپ شامل چندین تنظیم از پیش تنظیم شده، امکان ذخیره رنگ ها و صحنه های مورد علاقه و حالت تعطیلات است که به طور تصادفی لامپ را روشن و خاموش می کند تا زمانی که در خانه هستید به نظر برسد. خرید لامپ های هوشمند از آمازون را با قیمت مناسب تجربه کنید.

پیشنهاد مطالعه :کاپشن های سبک وزن   Calvin Klein

لامپ LED هوشمند وای فای Meross MSL120

سازگار با: Amazon Alexa، Apple HomeKit، Google Home، IFTTT، SmartThings است. لامپ LED وای فای هوشمند Meross MSL120 با هر پلت فرم اصلی خانه هوشمند، به ویژه HomeKit اپل، بدون نیاز به هاب کار می کند، بنابراین می توانید آن را برای روشن یا خاموش کردن آن بر اساس هر دستگاه خانه هوشمند دیگری، مانند دوربین، فعال کنید.

همچنین با دستورات صوتی Siri، Alexa و Google Home کار می کند. هیچ جلوه‌های ویژه‌ای ارائه نمی‌دهد و به اندازه دو انتخاب برتر ما طیف وسیعی از رنگ‌های سفید قوی تولید نمی‌کند، اما دارای محدوده مناسب، پالت رنگی زنده و روشنایی کافی برای استفاده روزمره است. همچنین نسبت به سایر لامپ های سازگار با HomeKit ارزان تر است. خرید لامپ های هوشمند از آمازون انتخاب هوشمندانه ای است.

خرید لامپ های هوشمند از آمازون

کیت استارتر Philips Hue White and Color Ambiance A19

سازگار با: Amazon Alexa، Apple HomeKit، Google Home، IFTTT، SmartThings است. لامپ‌های هوشمند Philips Hue White و Color Ambiance صحنه‌های پر جنب و جوش و رنگارنگ ایجاد می‌کنند و می‌توان آن‌ها را با استفاده از تلفن هوشمند متصل به بلوتوث کنترل کرد.

با این حال، جادوی واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که یک Hue Hue یا دستگاهی مانند Amazon Echo را اضافه کنید که دارای هاب بی‌سیم Zigbee داخلی است. این به شما امکان می‌دهد لامپ‌ها را از راه دور کنترل کنید، از برنامه‌ها استفاده کنید و لامپ‌ها را با دستگاه‌های خانواده لوازم جانبی Hue و همچنین تمام پلت‌فرم‌های اصلی خانه‌های هوشمند یکپارچه سازید. خرید لامپ های هوشمند از آمازون گزینه ای مقرون به صرفه خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با ساعت برند تایمکس

از طرفی، به جهت آن که هاب Hue از اتصال Zigbee استفاده می کند، لامپ های شما جدا از Wi-Fi خانه شما کار می کنند، بنابراین پایدارتر و قابل اعتمادتر هستند. نکته منفی این است که لامپ های Hue گران تر از دیگر انتخاب های ما هستند. ما کیت استارتر White and Color Ambiance A19 را پیشنهاد می کنیم که شامل سه لامپ، یک Hue Hub و سوئیچ Hue Dimmer است.

خرید لامپ های هوشمند از آمازون

نکات کلیدی هنگام خرید لامپ هوشمند

در اینجا به چند نکته توجه داشته باشید:

کم نور و تنظیم

لامپ های رنگی می توانند تغییر کنند و میلیون ها رنگ ساطع کنند. برخی از مدل های سفید می توانند از رنگ های سرد به رنگ های گرم که به صورت K یا درجه کلوین بیان می شود، تغییر کنند.

برد بی سیم

اکثر لامپ های هوشمند از طریق Wi-Fi متصل می شوند. برای خانه‌هایی که سیگنال اینترنت ضعیف یا لکه‌دار دارند، لامپی تهیه کنید که از شبکه بی‌سیم Zigbee و یک هاب استفاده می‌کند. هنگام خرید لامپ های هوشمند از آمازون، به نکات مهم و کلیدی آنها توجه داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین عینک های آفتابی پلاریزه

گزینه های کنترل

راه‌اندازی از طریق یک برنامه تلفن هوشمند انجام می‌شود، اما می‌توانید اکثر لامپ‌های هوشمند را با استفاده از Amazon Alexa، Apple HomeKit یا Google Home نیز کنترل کنید.

قیمت گذاری

اکثر لامپ های هوشمند در حال حاضر به طور متوسط ​​۱۵ دلار یا بیشتر هستند اما برخی از مدل ها ممکن است ۵۰ دلار یا بیشتر قیمت داشته باشند. برای خرید لامپ های هوشمند از آمازون می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید و در مدت زمان مناسب و قیمت ارزان، آنها را در آدرس ایران دریافت کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]