خرید پنکه های کوچک شارژی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

پنکه های شارژی، دستگاه های ضروری در ماه های گرم هستند. این پنکه های باتری دار ایده آل می باشند. زیرا مجبور نیستید با سیم هایی که حرکت دستگاه را محدود می کنند یا باعث به هم ریختگی می شوند سر و کار داشته باشید. بهترین پنکه های قابل شارژ با باتری کوچک، سبک وزن و قابل اعتماد هستند. باتری با ماندگاری طولانی داشته و به شما این امکان را می دهد که برای مدت طولانی از نسیم خنک لذت ببرید. می توانید برای خرید پنکه های کوچک شارژی از طریق زاکولا اقدام کنید.

پنکه های شارژی

برخی از پنکه های قابل شارژ شارژ USB را ارائه می دهند تا به شما این امکان را می دهند که فن خود را با استفاده از دستگاه های قابل حمل مانند لپ تاپ یا پاوربانک در حال حرکت شارژ کنید. در اینجا بهترین فن های شارژی موجود امروزی وجود دارد.

خرید پنکه های کوچک شارژی

Geek Aire Fan

اگر به دنبال یک پنکه قابل شارژ بادوام با عمر باتری طولانی هستید، Geek Aire یک انتخاب عالی است. این فن قابل شارژ، دارای باتری قابل اعتماد با ظرفیت ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. به این ترتیب، می تواند تا ۲۰ ساعت در صورت شارژ کامل کار کند که بسیار بالاتر از آن چیزی است که اکثر فن های باتری دار ارائه می دهند.

علاوه بر این، در هنگام خرید پنکه های کوچک شارژی ، خواهید دید که این دستگاه، دارای فناوری شارژ سریع است، بنابراین شارژ مجدد کامل دو یا سه ساعت طول می کشد. این یک همراه عالی برای کسانی است که عاشق شنا و پیاده روی در کنار سایر فعالیت های خارج از منزل هستند. این دستگاه، مجهز به گام تیغه پروانه پیشرفته است که نسیم مورد نیاز را در هوای گرم ارائه می دهد.

این فن شارژی بادوام است، زیرا دارای تیغه محکم و فریم فلزی است که نیاز به تعمیرات یا تعویض مکرر را از بین می برد. پنکه Geek Aire پایدار و بی صدا است، زیرا ساختار آن مبتنی بر موتور DC بدون برس و آیرودینامیک است. سرعت باد به آرامی تغییر می کند، حتی زمانی که آن را به طور تصادفی تنظیم کنید، و آن را برای استفاده در دفتر مناسب می کند. این فن همچنین سبک و قابل حمل است زیرا وزن آن ۸.۹۳ پوند است، بنابراین می توانید آن را به راحتی حمل کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید لوازم ماهیگیری

ویژگی های کلیدی:

  • منبع تغذیه دوگانه
  • ارتقاء گام تیغه پروانه
  • IPX4 مقاوم در برابر آب

پنکه شارژی Runtop

فن شارژی Runtop برای فعالیت در فضای باز ایده آل است، زیرا دارای باتری قدرتمند و چرخش ۲۷۰ درجه بوده و برای خرید پنکه های کوچک شارژی ، گزینه ای مناسب است. این پنکه دارای سه تنظیم نور LED است که به شما این امکان را می دهد تا در هنگام کمپینگ در شب یا در اتاق تاریک از روشنایی لذت ببرید. ظرفیت باتری ۷۸۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که تا ۲۵ ساعت کار می کند.

برای راحتی بیشتر، می توانید از لپ تاپ، شارژر ماشین یا پاوربانک خود برای شارژ مجدد فن استفاده کنید. علاوه بر این، شارژ مجدد کامل تنها پنج ساعت طول می‌کشد، اما این امکان را دارید تا هنگام استفاده از فن، آن را به شارژ وصل کنید. این پنکه کوچک و سبک است و وزن آن ۱.۵۴ پوند است. می توانید آن را به هر جایی که می خواهید حمل کنید و برای سفر مناسب است.

در طول ماه ‌های گرم تابستان هنگام پیاده‌ روی، کمپینگ و شنا اوقات خوبی را سپری کنید، زیرا اثر خنک کنندگی کافی به همراه دارد. فن شارژی Runtop می تواند تا ۲۷۰ درجه بچرخد و نسیم خنکی را در زوایای مختلف به شما ارائه دهد. همچنین دارای یک دستگیره است که به شما امکان می دهد سرعت را برای رفع نیازهای خنک کننده خود تنظیم کنید.

خرید پنکه های کوچک شارژی

ویژگی های کلیدی:

  • ظرفیت باتری ۷۸۰۰ میلی آمپر ساعت
  • چرخش ۲۷۰ درجه و شارژ سریع و پرقدرت
  • پیشنهاد مطالعه :انواع کیف پول لجر

پنکه Efluky

Efluky یک فن قابل شارژ قدرتمند است که قابل حمل و بی صدا بوده و آن را به یک انتخاب عالی خرید پنکه های کوچک شارژی تبدیل می کند. هم برای فضای داخلی و هم برای فضای باز مناسب بوده و به شما امکان می دهد از تابستان خود لذت ببرید. می توانید از آن در فضاهای داخلی مانند دفتر کار یا اتاق خواب خود و برای فعالیت های خارج از منزل مانند ماهیگیری، پیاده روی و کمپینگ استفاده کنید.

این دستگاه، دارای باتری قدرتمند با ظرفیت ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعت است. باتری این گوشی ماندگاری بالایی دارد زیرا می تواند تا ۹ ساعت کار کند. علاوه بر این، دارای فناوری شارژ سریع است که حدود سه ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود. می‌توانید با استفاده از رایانه، شارژر خودرو، لپ‌تاپ و غیره، فن را دوباره شارژ کنید و راحتی بیشتری را ارائه دهید.

Efluky دارای طراحی جمع و جور است که به راحتی قابل حمل می باشد. اگر عاشق انجام فعالیت‌های خارج از منزل در تابستان هستید، می‌توانید خرید پنکه های کوچک شارژی در این برند را امتحان کنید. این فن همچنین دارای نور LED، به ویژه آبی اینتل است. می‌توانید از چراغ‌ ها برای روشن کردن فضای خود استفاده کنید، زیرا از نسیم در طول کمپینگ یا در یک اتاق تاریک لذت می‌برید.

ویژگی های کلیدی:

  • تنظیم سه سرعت
  • لامپ های ال ای دی
  • کابل شارژ USB گوشی اندروید
  • خرید پنکه های کوچک شارژی

فن SkyGenius

اگر به دنبال خرید یک فن قابل شارژ با باتری قابل اعتماد و چرخش قابل انعطاف هستید، SkyGenius یک انتخاب عالی است که باید در نظر بگیرید. چرخش ۳۶۰ درجه تضمین می کند که باد به منطقه وسیعی می رسد و کل فضا را خنک نگه می دارد. همچنین می توانید از استفاده از پنکه از هر زاویه ای لذت ببرید و استفاده از آن را در بیشتر فضاها راحت تر می کند.

خرید پنکه های کوچک شارژی در این برند، انتخابی عالی است. این دستگاه با سرعت بالایی کار می کند، زیرا دارای یک موتور برتر است. همچنین دارای جریان هوای قوی و سه تنظیم سرعت قابل تنظیم برای رفع نیازهای خنک کننده مختلف شما است. باید اشاره کرد که بهترین فن باتری قابل شارژ، باید هم سرعت سریع و هم چرخش انعطاف پذیر داشته باشد، زیرا این عوامل تضمین می کنند که جریان هوای قدرتمندی را ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه :خرید محصولات برند آلدو

SkyGenius دارای باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی ۱۸۶۵۰ است که بسته به تنظیمات سرعت می تواند تا ۶ ساعت کار کند. علاوه بر این، از شارژ USB پشتیبانی می‌کند، بنابراین می ‌توانید از لپ‌تاپ، رایانه، شارژر ماشین، شارژر USB و پاوربانک و سایر ابزارها استفاده کنید.

این پنکه شارژی سبک وزن است و آن را قابل حمل می کند. این یک انتخاب عالی برای فعالیت های داخلی و خارجی مانند کمپینگ و پیاده روی است. خرید پنکه های کوچک شارژی را از سایت های خارجی، از طریق زاکولا دنبال کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • چرخش ۳۶۰ درجه
  • سه سرعت قابل تنظیم
  • حداکثر سرعت باد ۱۶.۵ فوت بر ثانیه
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]