تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,دی,۲۰

خرید ژل جوانسازی پوست از آمازون، هدیه روز مادر

نویسنده : تیم محتوا

محصولات جوانسازی و ضد پیری، مانند سایر انواع مراقبت از پوست، در اشکال مختلفی از جمله کرم، سرم، لوسیون، ژل، پماد و حتی پودر وجود دارد. اگر به فکر این هستید که هدیه ای مناسب از آمازون به عنوان روز مادر خریداری کنید، می توانید ژل جوانساز پوست را با قیمت مناسب و از میان محصولات اورجینال در این سایت بیابید. برای خرید ژل جوانسازی پوست از آمازون، از خدمات زاکولا استفاده کنید.

کرم های ضد آفتاب

در میان محصولات مراقبت از پوست، مرطوب ‌کننده و لایه ‌بردار وجود دارد. اما طبق نظر متخصصان پوست، جلوگیری از آسیب‌های ناشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید مهم‌ترین بخش روتین مراقبت از پوست است. از آنجایی که این اشعه ها کلاژن پوست را تخریب می کنند که باعث افزایش رنگدانه و چین و چروک می شود.

خرید ژل جوانسازی پوست از آمازون

رتینوئیدها

پس از محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش و اطمینان از مرطوب شدن آن، رتینوئیدها مهمترین عنصر بعدی هستند که باید به برنامه مراقبت از پوست اضافه شود. می توان نمونه ‌های بدون نسخه از این ترکیبات که مشتقاتی از ویتامین A است را استفاده کرد.

رتینوئیدها فواید زیادی دارند. آنها با نازک کردن لایه بالایی پوست، ظاهر چین و چروک را کاهش می دهند، هیپرپیگمانتاسیون را پایین آورده و تولید کلاژن را تحریک می کنند. ضمن آنکه افزایش گردش سلولی از این ماده به باز کردن منافذ کمک می کند. خرید ژل جوانسازی پوست از آمازون می تواند تغییری محسوس روی پوست شما داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با برند مشهور VTech

محصولات ویتامین  C

بعد از ضدآفتاب و رتینوئیدها، دسته‌های دیگری از محصولات مراقبت از پوست وجود دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید، همچنان به بهبودهای کوچک ضد پیری کمک می‌کنند. یک آنتی اکسیدان قوی که تولید کلاژن را تحریک و پوست را روشن می کند، می تواند در سلامت بیشتر پوست شما نقش داشته باشد.

اسیدها، پپتیدها و سایر مواد تشکیل دهنده

اسیدها و پپتیدها را می توان شبیه ویتامین C دانست به این معنا که به بهبودهای کوچک ضد پیری کمک می کنند. نمونه‌هایی از اسیدهای مفید عبارتند از اسید گلیکولیک، یک اسید آلفا هیدروکسی مشتق شده از نیشکر (AHA) که پوست را لایه‌برداری می‌کند و اسید هیالورونیک، ماده‌ای که پوست ما به‌طور طبیعی تولید می‌کند. بنابراین، توصیه می شود خرید ژل جوانسازی پوست از آمازون را فراموش نکنید.

پپتیدها نوعی اسید آمینه هستند که تحریک تولید کلاژن جدید و ظاهر خطوط ظریف و چین و چروک ها را بهبود می بخشد. نیاسینامید، شکلی از ویتامین B3، آنتی اکسیدان موثر دیگری است که توصیه می شود. این محصولات نه تنها به این دلیل که مانند سایر آنتی اکسیدان ها، به مقابله با اثرات استرس زا اکسیداتیو اشعه ماوراء بنفش کمک می کند، بلکه در یکنواختی رنگ پوست نیز نقش دارند.

خرید ژل جوانسازی پوست از آمازون

مرطوب کننده ها

مرطوب کردن یکی دیگر از مراحل ضروری در روتین مراقبت از پوست ضد پیری است که به انجام آن در هر سنی مهم است. مرطوب‌کننده‌ها از هر نوع (مانند لوسیون‌ها، کرم‌ها، سرم‌ها و پمادها) معمولاً «اغلب به عنوان ضد پیری برچسب‌گذاری می‌شوند، زیرا مرطوب‌کننده ظاهر چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد و FDA این برچسب را مجاز می‌داند. اگر قصد خرید ژل جوانسازی پوست از آمازون، را دارید بهتر است از طریق زاکولا اقدام کنید.

از دیگر مواد آبرسان اسکوالن است که در مواد اولیه از محصولات جوانسازی قابل مشاهده است. اسکوالن یک لیپید است که یک فرم پایدار و آماده برای لوازم آرایشی (و در نتیجه سازگار با پوست) از اسکوالن است، روغنی که پوست ما به طور طبیعی برای محافظت از پوست و حفظ رطوبت در آن تولید می کند.

هنگامی که سن افزایش می یابد، این روغن به صورت طبیعی کمتر تولید می شود. به همین دلیل است که به این ماده به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده محصولات مرطوب کننده و ضد پیری خود توجه کنید. این یک لیپید ضد التهابی است، بنابراین قرمزی پوست را کاهش می دهد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین تبلت‌ های هواوی

ژل جوانسازی پوست  SkinMedica TNS

  • نوع پوست: همه
  • اندازه: ۱ اونس
  • مواد اصلی: فاکتور رشد، پپتیدها، بذر کتان فرانسوی، عصاره دریایی

سرم ضروری TNS برای انواع پوست مناسب است و می توان آن را برای کل صورت، گردن و سینه استفاده کرد. حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند عصاره چای سبز و ویتامین های E و C است که خطوط ریز، چین و چروک و کرک پوست را هدف قرار می دهد.

 

این سرم همچنین حاوی آلفا آربوتین، گلیکوزیدی است که لکه های تیره را روشن می کند و رنگ پوست را روشن می کند. پروتئین ها و اسیدهای آمینه موجود در این فرمول به منظور کمک به کاهش التهاب هستند. خرید ژل جوانسازی پوست از آمازون با قیمت مناسب امکان پذیر است.

خرید ژل جوانسازی پوست از آمازون

کرم شب ضد چروک عمیق  RoC Retinol Correxion

  • نوع پوست: همه
  • سایز: ۲ فلان اونس
  • مواد اصلی: رتینول، منیزیم، روی، مس

رتینول قوی ترین نسخه OTC رتینوئیدها است که به عنوان مشتقات ویتامین A شناخته شده و در جهت کمتر شدن چروکیدگی صورت و آثار پیری به کار می روند. آنها همچنین مجموعه ای از عارضه های پوستی، از جمله آکنه، لکه های خورشیدی (از جمله کک و مک) و سایر علائم آسیب ناشی از نور خورشید را هدف قرار می دهند.

رتینول همچنین می تواند به بهبود ظاهر بافت ناهموار پوست و هایپرپیگمانتاسیون نیز کمک کند. این کرم رتینول با هزاران بررسی آمازون و گوگل موفقیت بزرگی دارد. بسیاری از آن برای حمایت از پوست پیرشان و همچنین درمان آکنه و هایپرپیگمانتاسیون ستایش می کنند. خرید ژل جوانسازی پوست از آمازون را با خیالی راحت انتخاب کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود