تاریخ انتشار : ۱۴۰۳,فروردین,۲۷

نحوه خرید سهام آمازون در امارات متحده عربی

آمازون نویسنده : تیم محتوا

آمازون که در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس بزرگوار تاسیس شد، تا کنون بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک و دومین شرکت بزرگ در خدمات ابری است. با توجه به همه‌گیری COVID-19، با توجه به اینکه اساساً کل جهان به خرید آنلاین روی آورده‌اند، درآمد این شرکت به طور تصاعدی افزایش یافته است. البته باید گفت که به عنوان سرمایه گذاری مطمئن، خرید سهام آمازون امارات آسان است. در این راهنما، نحوه خرید از این سایت را با توجه به پتانسیل باورنکردنی این شرکت و ارزش آن، روندها و اصول سرمایه گذاری در خرید آنلاین مورد علاقه جهان توضیح خواهیم داد.

نحوه خرید سهام آمازون در امارات در ۴ مرحله

ابتدا کارگزاری را برای خرید سهام آمازون انتخاب کنید که در دسترس معامله گران محلی است (برخی کارگزاران مشتریان را از امارات محدود می کنند). سپس حساب کارگزاری خود را باز کنید و پول نقد را به حساب خود واریز نمایید. بیایید هر یک از این مراحل را توضیح دهیم.

مرحله ۱: یک کارگزار برای خرید سهام آمازون انتخاب کنید

برای خرید سهام آمازون در سال ۲۰۲۲، باید کارگزاری را ارزیابی کنید که در حالت ایده آل، در چندین مورد از این ویژگی ها برای خرید سهام آمازون امارات برتری دارد:

هزینه های معاملاتی کم:

یک کارگزار خوب هنگام باز و بسته شدن یک معامله، کمیسیون کم یا صفر دریافت می کند و اسپردهای محدودی ارائه می دهد.

خرید سهام آمازون امارات

توسط یک آژانس دولتی معتبر تنظیم می شود:

حضور در امارات به این معنی است که ممکن است در نهایت توسط یک شرکت کلاهبردار با شما تماس گرفته شود. با این حال، یک کارگزار تنظیم شده بهترین جایگزین برای جلوگیری از برخورد با افراد اشتباه است. بر این اساس، اگر کارگزاری اعلام کرد که آنها تنظیم شده اند، بررسی های خود را روی آنها انجام دهید.

به عنوان مثال، اگر آنها ادعا می کنند که توسط FCA انگلستان اداره می شوند، بررسی کنید که آیا واقعاً درست است. به طور کلی، همیشه پاورقی وب سایت کارگزار را بررسی کنید. آنجا است که آنها هنگام خرید سهام آمازون امارات معمولاً ادعاهای نظارتی خود را مطرح می کنند.

فرآیند ثبت نام ساده:

نیازی نیست کارهای زیادی برای باز کردن یک حساب آنلاین انجام دهیم. با این حال، به یک کارگزار با فرآیند ثبت نام پوچ اعتماد نکنید. اگر خیلی آسان باشد، احتمالاً تنظیم نمی شوند.

اصطلاح خوب در تجارت:

این یک نکته دو طرفه است. تصدی یک پلت فرم به خودی خود محافظتی نیست که از معامله گران محافظت کند. با این حال، تصدی طولانی مدت در تجارت نشان می دهد که یک ارائه دهنده خدمات مالی بر چندین فراز و نشیب بازار غلبه کرده است.

بنابراین، هنگام خرید سهام آمازون امارات در نظر می گیریم که تصدی یک ارائه دهنده +۱۰ سال در واقع نشانه خوبی است. از طرف دیگر، از موسسات مالی قدیمی (مثلاً مانند بانک های معمولی) اجتناب کنید. آنها احتمالاً هزینه بیشتری از شما دریافت می کنند و آخرین فناوری معاملاتی کاربردی را ندارند.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با کیف پول KeepKey

مواد آموزش الکترونیکی رایگان:

اگر یک معامله گر مبتدی هستید، اگر یک کارگزار مجموعه خوبی از مطالب آموزش الکترونیکی رایگان ارائه دهد، همیشه یک مزیت است. به دنبال شرکت در هر انجمن، وبینار یا تجربه یادگیری رایگانی باشید که یک کارگزار ارائه می دهد. این به شما کمک می کند تا توانایی معاملاتی خود را اجرا کنید.

مجموعه قابل قبولی از ابزارهای مالی:

هنگام خرید سهام آمازون امارات هدف باز کردن حساب با کارگزاری است که سهام زیادی را از بورس های مختلف ارائه می دهد. هر چه پیشنهاد بزرگتر باشد، بهتر است. بسیاری از ابزارهای مالی موجود به این معنی نیست که شما در نهایت معاملات آتی اهرمی را بر روی سهام پنی انجام خواهید داد. در عوض، ما اشاره می کنیم که شما جایگزین های مختلفی خواهید داشت.

ممکن است با سهام آمازون شروع کنید، اما بعداً می خواهید تنوع ایجاد سازید. همچنین، یک کارگزار با ارائه محصول گسترده به این معنی است که به عنوان یک شرکت از اهمیت بیشتری برخوردار است (از آنجایی که باید مقررات، قوانین و دستورالعمل های اضافی و متفاوتی را رعایت کند).

خرید سهام آمازون امارات

نحوه معامله سهام آمازون در امارات

مرحله ۱: یک حساب باز کنید

هنگام خرید سهام آمازون امارات و زمانی که کارگزار را انتخاب کردید، احساس کردید که بهترین جایگزینی است که دارید، باید فرآیند افتتاح حساب را تکمیل کنید. اول از همه، به یاد داشته باشید که آیا کارگزار حساب‌هایی را برای مشتریان در امارات باز می‌کند یا خیر. تعداد انگشت شماری از آنها این کار را نمی کنند.

هنگامی که آن را بررسی کردید، روند باز کردن حساب مانند باز کردن یک حساب با برنامه های تلفن شما خواهد بود. در اکثر کارگزاران، این فرآیند ساده است و در همان روز تکمیل می‌شود، اگرچه در برخی موارد، تأیید هویت و سابقه مالی شما ممکن است چند روز طول بکشد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین فروشگاه عطر در دبی کدام است؟

مرحله ۲: پول را به حساب خود واریز کنید

هنگامی که حساب معاملاتی خود را آماده کردید، مرحله بعدی اولین واریز پول است. حداقل مبلغ معمولاً حدود ۱۰۰-۲۰۰ دلار یا معادل آن به یورو، دلار استرالیا یا استرلینگ است. افزودن وجوه معمولاً یک فرآیند فوری است. هنگامی که عملیات را مجاز می‌کنید به سرمایه خود دسترسی خواهید داشت (به جز انتقال بانکی که ممکن است تا ۳ روز کاری طول بکشد).

هنگام خرید سهام آمازون امارات، تامین مالی حساب شما می تواند از طریق کارت اعتباری، کارت نقدی، انتقال بانکی یا پی پال و همچنین Skrill یا Neteller انجام شود. با این وجود، توجه داشته باشید که کارگزار ممکن است هنگام استفاده از برخی روش‌های پرداخت، هزینه‌های اضافی را از شما دریافت کند.

این سپرده نقدینگی موجود در حساب را برای خرید ارزش منطبق در سهام آمازون در اختیار شما قرار می دهد.

خرید سهام آمازون امارات

مرحله ۴: خرید سهام آمازون

شما در آخرین مرحله هنگام خرید سهام آمازون امارات هستید تا بتوانید سهام آمازون را نگه دارید!

برای انجام این کار، به کادر جستجوی بروکر بروید، آمازون یا نماد تجاری آن (AMZN) را بنویسید و آن را انتخاب کنید. معمولاً یک جعبه کوچک به نام جعبه سفارش تجارت ظاهر می شود که در آن باید جزئیات زیر را تکمیل کنید:

تعداد سهام آمازون که می خواهید بخرید. مقدار سهام توسط سرمایه ای که در حساب معاملاتی واریز کرده اید محدود می شود. قیمتی که می‌خواهید با آن سفارش خرید را اجرا کنید، اگر می‌خواهید قیمت فعلی قبل از ورود کمی کاهش یابد. یا می‌توانید با «سفارش بازار» بروید، که معامله خرید را در بازار فعلی انجام می‌دهد.

در نهایت، با کلیک بر روی “اجرای معامله”، “خرید” یا هر پیامی که کادر سفارش نشان می دهد، معامله را تکمیل کنید. و، انجام شد. تبریک می گویم، شما خرید سهام آمازون امارات را کامل کرده و دارای سهام آمازون هستید.

پیشنهاد مطالعه :لوازم جانبی کامپیوتر Corsair

مرحله بعدی: سرمایه گذاری خود را در آمازون به طور منظم مرور کنید

پس از اتمام معامله، اکنون زمان آن است که به طور منظم آن را نظارت کنید. از اخبار آمازون و حرکات فنی قیمت به روز باشید. شما باید استراتژی خروج خود را تعیین کنید. به عبارت دیگر، کاتالیزورها و بازه زمانی که می خواهید موقعیت را باز (یا بسته) نگه دارید. آیا شما یک سرمایه گذار بلند مدت هستید؟

یک معامله گر کوتاه مدت؟ سؤالات قبلی اولین ملاحظاتی هستند که باید هنگام فکر کردن به استراتژی خروج خود داشته باشید. در صورت انجام یک معامله کوتاه مدت، باید از اخبار و حرکات فنی روزانه آگاه باشید، اما اگر می خواهید سرمایه گذاری بلندمدت انجام دهید، باید به اطلاعات ضروری مانند نتایج فصلی دقت شود.

جمع بندی

شما می توانید در هر زمان تصمیم بگیرید که با سهام خود چه کنید. بنابراین، شما قادر خواهید بود تجارت خود را مدیریت کرده و آن را در هر زمان با توجه به راحتی خود تغییر دهید. به عنوان مثال، اگر قصد داشتید هنگام خرید سهام آمازون امارات،  سهام را برای مدت طولانی نگه دارید، اما پس از چند روز، سهام درصد بالایی افزایش یافت، می توانید تصمیم بگیرید که آیا آنها را در آن زمان بفروشید یا به استراتژی سرمایه گذاری خود ادامه دهید و آن را برای مدت طولانی تری نگه دارید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود