تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آبان,۱۳

خرید ایربادهای سنهایزر از آمازون

نویسنده : تیم محتوا

هنگامی که برای خرید ایربادهای سنهایزر اقدام می کنید، مدل های جدید و باکیفیت آن، شما را جذب نماید. در واقع محصول جدید این برند، Momentum True Wireless 3s Sennheiser  ، جدیدترین هدفون های پرچمدار این شرکت هستند که با سبکی زیباتر، بهبود حذف نویز فعال، ویژگی‌های جدید و کیفیت صدای درجه یک، رقیبی شایسته برای Apple AirPods Pro، WF-1000XM4 سونی و Earbuds QuietComfort Bose ارائه شده اند.

خرید ایربادهای سنهایزر

جدیدترین ایربادهای سنهایزر

شاید جالب ترین نکته در مورد جدیدترین ایربادهای سنهایزر این باشد که نسبت به مدل قبلی ارزان‌تر هستند. در واقع این محصول، با قیمت ۲۹۹ دلار به بازار عرضه شد. این هنوز قیمت بالایی دارد، اما Sennheiser اکنون با AirPod Pros اپل برابری می کند و ارزان تر از پرچمداران سونی و Bose است. با توجه به اینکه محصولات فناوری هر سال به طور فزاینده ای قیمت خود را افزایش می دهند، خوب است ویژگی های جدیدی را بررسی کنیم.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین دریل های شارژی

Momentum True Wireless 3s

شارژ بی سیم مهم ترین ارتقاء است که در خرید ایربادهای سنهایزر مشاهده می کنید. فقدان این ویژگی در Momentum True Wireless 2s سخت بود. با توجه به قیمت، شارژ بی سیم باید روی میز باشد. من مطمئن نیستم که چگونه سه تلاش طول کشید تا سنهایزر متوجه این موضوع شود.

یکی دیگر از پیشرفت‌های موجود در  Sennheiser این است که به شما چهار اندازه نوک گوشی می‌دهد. البته چهارمی بسیار کوچک است. اما با مدل جدید، این شرکت همچنین شامل سه باله اختیاری است که دور هر هدفون و در گوش شما قرار می‌گیرد.

اگر نیاز دارید که هدفون ها را در حین تمرین یا دویدن به شدت ثابت و محکم نگه دارید، به راحتی می توان آن را با یک بال کوچکتر یا بزرگتر جایگزین کرد. حتی بدون باله های تثبیت کننده، MTW3 به راحتی به گوش من می رسید و به راحتی شل نمی شد.

تغییرات در طراحی

در خرید ایربادهای سنهایزر ، خواهید دید که این محصول سنهایزر دارای پره های تثبیت کننده اختیاری با جدیدترین هدفون های خود است. این ایربادها، کوچک‌تر از مدل‌های قبلی خود هستند و طراحی بیرونی مربع‌تری دارند که در رنگ‌های مشکی، خاکستری یا سفید عرضه می‌شود. در مقایسه با MTW2s که دارای لوگوی نقره ای براق Sennheiser می باشد در گوش بسیار ظریف تر به نظر می رسد.

اما آنها همچنان بیشتر از چیزی شبیه گلکسی بادز پرو سامسونگ بیرون می‌زنند، بنابراین محتاط‌ترین جوانه‌های این برند نیستند. محفظه شارژ نیز به لطف استفاده بهتر از فضا توسط Sennheiser کمی کوچک شد و درگاه شارژ USB-C به جلو منتقل شد. این ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد، اما این کاری است که شرکت‌های دیگری مانند Jabra نیز شروع به انجام آن کرده‌اند و ممکن است بسته به جایی که MTW3s را شارژ می‌کنید، آن را راحت‌تر بیابید.

خرید ایربادهای سنهایزر

حذف نویز در هدفون

Sennheiser  قدرت حذف نویز خود را بهبود بخشیده است، اگرچه شما در واقع هیچ کنترل مستقیمی بر میزان ANC اعمال شده در MTW3 ندارید. هنگام خرید ایربادهای سنهایزر در خواهید یافت که این شرکت از یک ANC تطبیقی ​​برای افزایش و کاهش خودکار حذف نویز بر اساس محیط فعلی شما استفاده می کند.

سایر سازندگان هدفون نیز این رویکرد تطبیقی ​​را امتحان کرده‌اند، اگرچه اکثر آنها به جای پیش‌فرض تمام وقت، آن را اختیاری می‌کنند. وقتی سنهایزر جدیدترین هدفون های خود را معرفی کرد، هیچ اشاره ای به تغییرات عمده در صدای آنها نکرد. آن‌ها هنوز از درایورهای ۷ میلی‌متری استفاده می‌کنند که شبیه به آنچه داخل MTW2 می باشد.

پیشنهاد مطالعه :کفش های مردانه اسکچرز

کیفیت صدا در ایرباد سنهایزر

کیفیت کلی صدا را در همان کیفیت صدا و CX Plus Sennheiser قرار دارد. اگرچه اینها کمی بهتر هستند و می‌توانند صدا را بلندتر کنند. این مکان خوبی برای بودن است، زیرا هنوز هم فوق العاده به نظر می رسند. Sennheiser از کدک‌های بلوتوث تطبیقی ​​AAC، SBC، AptX و AptX پشتیبانی می‌کند که دومی به حذف هرگونه تأخیر محسوس صوتی هنگام تماشای ویدیو یا اجرای بازی‌های موبایل در اندروید کمک خواهد کرد.

خیلی خوب بود که هنگام خرید ایربادهای سنهایزر ، شاهد اضافه شدن LDAC سونی به معادله باشیم، اما با توجه به قیمت پایین تر، می توان با آن کنار آمد. AptX Adaptive همچنین از صدای با وضوح بالاتر از آنچه AAC و SBC اجازه می دهند، پشتیبانی می کند. این برند، با تکیه بر یک مورد علاقه قدیمی مانند Buena Vista Social Club، صدایی بسیار جادار، تمیز و دقیق را با پیانو، گیتارهای کلاسیک و آواز ارائه می دهد که همه به زیبایی لایه بندی شده اند و هیچ اشاره ای به گل آلودی ندارند.

این هدفون ها لمس های کوچک یک آهنگ را با وضوح بسیار لذت بخشی به نمایش می گذارند. برنامه کنترل هوشمند Sennheiser برای iPhone و Android به شما امکان می‌دهد EQ را با حالت‌های تقویت باس و پادکست تنظیم کنید که جدا از هر تغییری که در لغزنده‌های باس، میانی و سه‌گانه ایجاد می‌کنید، هستند. گزینه پادکست وضوح گفتار را افزایش می‌دهد.

خرید ایربادهای سنهایزر

اپلیکیشن موبایل

با خرید ایربادهای سنهایزر ، خواهید دید که اپلیکیشن موبایل همچنین اخیراً گزینه ای را برای تنظیم “مناطق صدا” اضافه کرده و به طور خودکار سطح حذف نویز و تنظیمات EQ را بر اساس مکانی که در آن هستید تغییر می دهد. خواه در خانه، اداره، در باشگاه، یا مکان های دیگری که به آن سر می زنید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ماسک های شب

امکانات ایربادها

برخی از صاحبان مدل ‌های قبلی Momentum True Wireless Sennheiser هنگام گوش دادن به ایربادها، یک اثر نویز سفید قابل شنیدن و ماندگار را گزارش کردند. از سویی دیگر، باید گفت که عمر باتری در هفت ساعت گوش دادن مداوم، بدون تغییر باقی می‌ماند و هدفون‌ها (همراه با قاب آن) در برابر آب IPX4 مقاوم هستند که آنها را برای ورزش‌های معمولی مناسب می‌کند. برای خرید ایربادهای سنهایزر ، می توانید از طریق زاکولا اقدام کرده و سفارش خود را در ایران دریافت کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود