تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,اسفند,۱۴

بهترین فروشگاه عطر در دبی کدام است؟

نویسنده : تیم محتوا

خانه عطری به نام طائف الامارات که اغلب مورد بازدید مردم محلی و گردشگران جهان است، به دلیل فروش انواع عطرها که ظاهر کلی همه مشتریان ما را بهبود می بخشد، شناخته شده است. طائف العمارت با بیش از ۲۰ فروشگاه فقط در دبی، برای این شهر مجلل بیگانه نیست. برای خرید عطر از امارات ، می توان به فروشگاه های معتبر دبی مراجعه کرد.

بهترین فروشگاه های عطر در دبی

دبی توسط بسیاری از مردم به عنوان یک مرکز گردشگری در نظر گرفته می شود، مکانی که مردم برای تعطیلات به آنجا می آیند. اما این شهر به دلیل سنت و فرهنگ خود نیز شناخته شده است و به همین دلیل است که بسیاری از مردم اغلب از آن بازدید می کنند.

یک مورد بسیار محبوب که مردم دبی بسیار مذهبی از آن استفاده می کنند، عطرها هستند، در واقع آنها خود را با رایحه های عربی عطرآگین می کنند، دلیل اصلی آن این است که اعراب به خود افتخار می کنند که همیشه بوی خوبی دارند. می توان هنگام خرید عطر از امارات ، گزینه های ارزشمندی را یافت.

خرید عطر از امارات

سبک عطر در طائف العمارات در دبی

دبی دنیایی وسیع و پر از سبک های زندگی و سرگرمی های غنی است و خانه برخی از جذاب ترین برندهای لوکس در سراسر جهان است. هنگام جستجوی عطر در دبی، از دیدن عطر فروشی های لوکس مانند طائف العمارت که در مجموع ۲۲ فروشگاه در دبی دارند، دریغ نکنید. جایی که شما از طیف وسیعی از گزینه هایی که در صورت تمایل مشتریان به آنها ارائه می شود، شگفت زده خواهید شد.

خانه لوکس عطر این برند که اکنون شامل پنج فروشگاه است که در دبی مال واقع شده اند و از این مرکز خرید بزرگ بهره می برند. طائف العمارت به داشتن برخی از مطلوب ترین رایحه ها معروف است، بهترین عطرهای عود در دبی با واقعی ترین و تسکین دهنده ترین رایحه ها ساخته می شوند که با نهایت دقت دست ساز هستند. آنها با همه چیز از عطر لوکس گرفته تا روغن بخور و عربی سروکار دارند. خرید عطر از امارات و فروشگاه طائف العمارات برای شما هم جذاب خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با کیف پول KeepKey

مجموعه GCC

برای عطرهای لوکس عربی در دبی، مجموعه GCC ترکیبی مخفی از طائف العمارت است. شما فقط می توانید کیفیت را احساس کنید، اتفاقاً بطری در زیر نور خورشید می درخشد. کلگی نمایانگر یک شمشیر است، مصنوعاتی که اعراب در تاریخ از آن استفاده کرده اند.

شش عطر از این مجموعه دارای تاریخچه تثبیت شده ای هستند (عود امارات، بحرین، عمان، قطر، عربستان سعودی و کویت). رایحه عود اماراتی آمیخته با عطر عود کامبوج و وانیل، رایحه ای واقعی است که مورد ستایش بسیاری به خصوص در خاورمیانه است. همین امر جذابیت خرید عطر از امارات را دو چندان می کند.

چیزی که این مجموعه را متمایز می کند این است که فرهنگ عرب ستون فقرات آن است، بنابراین اگر اهل خاورمیانه هستید فرهنگ و آداب و رسوم را به شما یادآوری می کند، در حالی که اگر اهل غرب هستید تمام ادویه ها و یادداشت های زیبایی را که اعراب دوست دارند به شما می دهد. هر روز از آن برای احیای روز و روز آنها استفاده کنید.

خرید عطر از امارات

خرید عطر از فروشگاه TAIF

این برند، شامل ۱۵ بهترین عطر از دبی است که هر کدام نت ها و ویژگی های خاص خود را دارند که داستانی پشت سر خود دارد. از T09 “Change Your Life” عطری است که ممکن است شرایط شما را به طور کامل تغییر ندهد اما آنها را بهبود خواهد بخشید.

وقتی این عطر زیبا را اسپری کنید بویی از شکوفه لیمو و ارکیده را با رایحه ای تازه دریافت خواهید کرد که ساعت ها در اطراف شما خواهد ماند. همچنین می توانید T04 Dashing را از مجموعه عطرهای پرفروش یونیسکس قرار دهید و آن را در هر جایی از فروشگاه عطر لوکس ما در دبی خریداری کنید.

هنگام خرید عطر از امارات ، خواهید دید که این عطر با ترکیب فوق العاده ای از چوب آگاروود و عسل ساخته شده است، این رایحه Dashing نامیده می شود زیرا همه را با آن شگفت زده خواهید کرد. تاثیر عطر شما محصول جدیدی به نام Mood که به تازگی وارد بازار شده است حاوی ماندارین و تنباکو است که شما را در خلق و خوی شاد قرار می دهد.

پیشنهاد مطالعه :۶  بهترین آبرنگ در سال ۲۰۲۴

عطر ROMANCE

این برند، چشمگیر و زیبا مانند بقیه مجموعه های طائف العمارت، در اینجا شما رایحه دبی را با عطرهای گلی آنلاین نگه می دارید، زیرا در تلاش هستید تا حسی ایجاد کنید، حسی که همه رایحه های عربی را در این مجموعه آرام می کند و از آن استقبال می کند.

عطری محبوب که نام تحت اللفظی آن معاشقه است، این عطر برتر در دبی عملاً با نت های رزماری و رز مراکشی ادامه می یابد و یک عطر تک جنسیتی منحصر به فرد است. شما ۷ بهترین عطر زنانه دبی را در این مجموعه دارید که برای یک عصرانه یا قرار ملاقات مناسب هستند، مطابق آن را انتخاب کنید و از عطر خود در آن شب لذت ببرید.

خرید عطر از امارات

VIOLET

هنگام خرید عطر از امارات ، با این برند نیز روبرو می شوید. طائف العمارت تلاش می کند تا با این روش مونتاژ یک عطر عود عربی مجلل و ارزان قیمت را در دبی ایجاد کند، این بطری عطر به زیبایی طراحی شده و به اندازه کافی کوچک است که در کف دست شما قرار می گیرد.

کیت کلاچ و پرتاب عالی، به عنوان مثال، V03 Captain با رایحه ای تازه برای همه موقعیت ها و همه جا با نت هایی از لیمو و کهربا سفید عالی است. اگر زنی هستید که از رایحه گل و مشک او قدردانی می کنید، رویال رز وی ۰۶ عطر رز قرمز مناسبی برای زنان است. هدف مجموعه بنفش جلب رضایت است

هزینه بسیار کمی دارد و در طائف العمارت، یکی از بهترین فروشگاه های آگاروود لوکس در دبی موجود است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین درمان با بوتاکس مو

BAKHOUR

باخور اغلب در داخل خانه های بسیاری از اعراب روشن می شود و این عود گرم زیبای دبی باعث می شود که خانه شما نه تنها برای شما، بلکه برای همه کسانی که وارد آن می شوند بوی فوق العاده و دلپذیری بدهد. نه تنها خانه خود را با پرده ها و مبل های زیبا تزئین می کنید.

خانه خود را با رایحه این عطر و هنگام خرید عطر از امارات روشن کنید، باخور جمیرا یکی از انتخاب های مورد علاقه بسیاری از افراد است، از بهترین عطرهای زنانه و مردانه در دبی دیدن کنید و عطرهای باخور و عربی را از طائف العمارت خریداری کنید. که خانه و عطر شما در هماهنگی با هم کار کنند. فروشگاه های عود مجلل طائف العمارت در دبی، جمعیت را خیره خواهد کرد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود