خرید ابزار نقاشی و رنگ آمیزی روی بوم

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

اگر علاقه مند به یادگیری نحوه نقاشی هستید، ضروری است که حداقل دانش کاملی از لوازم نقاشی و نحوه استفاده از آنها را داشته باشید. لوازم اصلی که نیاز دارید شامل برس رنگ، بوم، سه پایه، جعبه رنگ نقاشی، مدیوم حلال و روغن (مختص نقاشان روغن)، چاقوی پالت می باشد که می توانید برای خرید ابزار نقاشی از سایت های خارجی همچون آمازون و ایبی اقدام کنید. برای این کار، کارشناسان زاکولا شما را یاری می کنند.

لوازم عمومی نقاشی

از زمان پیدایش نقاشی، پیشرفت های زیادی در لوازم مورد استفاده صورت گرفته است. استادان بزرگ نقاشی به تکنولوژی پیشرفته و کیفیت لوازم موجود امروزی دسترسی نداشتند. آنها همچنین هیچ منبع مخفی نداشتند که به آنها اجازه می داد چنین شاهکارهایی را خلق کنند. استادان از لوازم استاندارد با مهارت زیادی استفاده کردند.

اگر به تازگی شروع به کار در نقاشی کرده اید، فقط باید لوازم اولیه با کیفیت بالا را تهیه کنید و نحوه استفاده از آنها را به خوبی یاد بگیرید. ابزارهای تخصصی بسیاری وجود دارند که حتی تا زمانی که پیشرفت نکرده اید، نباید آنها را در نظر بگیرید.

خرید ابزار نقاشی

قلم موی رنگ

به‌عنوان یک مبتدی، تصمیم‌گیری برای خرید ابزار نقاشی و قلم مو‌های رنگی بسیار سخت است، بنابراین خرید یک مجموعه قلم مو استارتر توصیه می شود. زیرا این مجموعه همه موارد ضروری را دارد. سپس می توانید انتخاب کنید که کدامیک از قلم موهایی را که ترجیح می دهید، استفاده کنید.

قلم موهای رنگی در ابزار نقاشی، دارای موهای مختلف و اشکال متفاوتی هستند. برخی از آن‌ها برای همه موارد عالی هستند و می‌توانید برای اکثر موقعیت‌ها از آن‌ها استفاده کنید، در حالی که برخی دیگر بیشتر یک قلم موی تخصصی هستند. مانند قلم موی مدل فن که برای نقاشی چمن و درختان عالی است.

قلم موهای Hog Bristle سفت، فنری و اقتصادی هستند. این ها با توجه به دوام و سفتی که دارند برای رنگ روغن مناسب هستند. قلم موهای Sable Bristle بسیار ظریف و فنری هستند و مقدار زیادی آب را در خود نگه می‌دارند و برای نقاشی با آبرنگ یا رنگ روغن یا اکریلیک عالی هستند.

قلم موهای مصنوعی گزینه های مقرون به صرفه و همه کاره برای خرید ابزار نقاشی هستند. اکثر تولید کنندگان این نوع از قلم مو ، موهای مصنوعی را با موهای حیوانات ترکیب می کنند تا یک قلم موی رنگ مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت مناسب بسازند. با این حال، لطفا توجه داشته باشید که قلم موهای مصنوعی ارزان اغلب بادوام نیستند و به سرعت شکل خود را از دست می دهند.

پیشنهاد مطالعه :ابزار تعمیر و نگهداری دوچرخه

انواع دیگر برس نقاشی

قلم موهای گرد دارای شکم بزرگ و انتهای مخروطی بلند هستند. آنها بسیار تطبیق پذیر هستند و می توان از آنها برای کارهای بلند و جسورانه و کارهای جزئی استفاده کرد. یک قلم موی گرد ساخته شده می تواند برای رنگ کاری های ظریف استفاده شود. از سویی دیگر، قلم موهای فیلبرت به دلیل تطبیق پذیری مورد علاقه نقاشان هستند. این نوع از قلم مو، جایی بین یک قلم موی گرد و صاف است. نوک منحنی آن امکان رنگ کاری و ترکیب نرم را فراهم می کند.

قلم موهای مسطح دارای نوک صاف هستند و می توان از آنها برای ایجاد ضربه های طولانی و ثابت یا برای کارهای خطی استفاده کرد. قلم موهای تخت برای مسدود کردن رنگ های جامد مانند جاده ها، نرده ها، ساختمان ها و غیره عالی هستند. اما قلم موهای فن ، بیشتر یک ابزار تخصصی هستند. آنها طیف وسیعی از کاربردهای ویژه دارند، مانند رنگ آمیزی برگ ها روی درختان یا افزودن بافت به چمن یا سنگ که برای همه نقاشان منظره ضروری است، اما برای نقاشان پرتره چندان ضروری نیست.

خرید ابزار نقاشی

اندازه های قلم مو

هیچ استاندارد صنعتی برای اندازه قلم مو وجود ندارد، بنابراین بهتر است با یک برند آشنا شوید. داشتن طیف وسیعی از قلم موهای بزرگ، متوسط ​​و کوچک بسیار مهم است. می توانید پس از خرید ابزار نقاشی ، آن را با بزرگترین قلم مو خود شروع کنید و با جزئیات بیشتر، قلم‌های کوچک‌تر را بیرون بیاورید.

اغلب توصیه می شود که بزرگ ترین قلم مویی را که با آن احساس راحتی می کنید بردارید، سپس از آن یک سایز بالاتر استفاده کنید. مزایای شروع با قلم موهای بزرگ را می توان برشمرد. در نقاشی شما با استفاده از برس های بزرگ و کوچکتر تفاوت وجود خواهد داشت. قلم مو‌های بزرگ به شما اطمینان می‌دهند که روی ضربه‌های معنادار تمرکز کنید. هر ضربه ای با یک قلم موی بزرگ تاثیر می گذارد.

با استفاده از ابزارهای کوچک، شما تمایل دارید در جزئیات بیهوده گرفتار شوید و هدف کلی نقاشی خود را از دست بدهید. قلم موهای بزرگ برای صرفه جویی در زمان عالی هستند، زیرا می توانید به سرعت بوم را بپوشانید. برای خرید ابزار نقاشی بهتر است از یک سایت معتبر اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین مجموعه لگو برای کودکان

بهترین قلم مو نقاشی

شما می توانید برای رنگ آمیزی بوم از بزرگترین قلم موی صاف یا فیبرتی استفاده کنید. برای ترسیم ترکیب، از یک قلم گرد با اندازه متوسط ​​استفاده نمایید. برای انسداد در رنگ ها و اشکال کلی، از یک فیبر متوسط یا بزرگ استفاده نمایید و برای افزودن جزئیات، از فیبرهای کوچکتر و قلم موهای گرد استفاده کنید. همچنین از قلم موی فن در موقعیت های خاص مانند رنگ آمیزی برگ، چمن یا آب استفاده نمایید.

خرید ابزار نقاشی

خرید رنگ در ابزار نقاشی

سه نوع اصلی رنگ وجود دارد.  روغن، اکریلیک و آبرنگ که بهتر است در خصوص آن ها نیز هنگام خرید ابزار نقاشی ، اطلاعات کافی داشته باشید. رنگ روغن و اکریلیک اساساً رنگدانه ای است که با استفاده از نوعی چسب به یکدیگر متصل می شوند. هنگام خرید رنگ باید به این سوالات پاسخ دهید که چه برندی است و چه کیفیتی دارد؟ همچنین چه رنگ هایی را نیاز دارید. کیفیت رنگ تصمیم بسیار مهم تری است.

به عنوان یک قاعده کلی، همیشه از کیفیت عالی استفاده کنید. تفاوت محسوسی ایجاد می کند. با این حال، خارج از این، شما نیازی به خرید بهترین رنگ های دست ساز با بهترین کیفیت از بهترین رنگدانه ها ندارید. احتمالاً تفاوت زیادی بین این رنگ‌های بسیار گران قیمت و رنگ‌های با کیفیت استاندارد موجود در فروشگاه هنری مشاهده نخواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه :خرید تجهیزات ساخت پادکست

نکته دیگر این است که چه رنگ هایی را تهیه کنید. این یک انتخاب دشوار در خرید ابزار نقاشی است، زیرا رنگ های فوق العاده زیادی برای انتخاب وجود دارد. هنگام شروع کار، احتمالاً می خواهید از هر رنگی استفاده کنید تا گزینه های بیشتری در اختیار شما قرار دهد. با این حال، هنگامی که دانش شما در مورد تئوری رنگ ها و ترکیب آن توسعه یافت، احتمالاً پالت رنگ شما کاهش می یابد.

حداقل پالت رنگی که باید داشته باشید رنگ های اصلی (زرد، قرمز و آبی) به علاوه سفید است. مشکی اختیاری است، زیرا می‌توانید با ترکیب هر سه رنگ اصلی یا آبی و خاکستری، یک مشکی مناسب را ترکیب کنید. برای خرید ابزار نقاشی و رنگ آمیزی خود، توصیه می شود که از طریق زاکولا اقدام  کرده و سفارش خرید خود از سایت های خارجی را با کمک کارشناسان زاکولا در ایران تحویل بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]