تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,مهر,۲۵

خرید ساعت سوئیسی اصل از آمازون

نویسنده : تیم محتوا

سال های زیادی است که سوئیسی‌ ها بی‌صدا بهترین ساعت‌های دنیا را تولید می‌کنند. از بریتلینگ گرفته تا تیسوت، بهترین برندهای ساعت سوئیسی باید به خاطر برخی از شناخته‌شده‌ترین شاخص‌های زمانی که مچ مردانه را زیبا کرده‌اند، مورد توجه هستند. ما در مورد ساعت های لوکسی مانند Rolex Submariner، Omega Speedmaster و Patek Philippe’s Nautilus صحبت می کنیم. می توانید این ساعت های برند را به صورت اورجینال از آمازون بخرید. برای خرید ساعت سوئیسی اصل از آمازون از کارشناسان زاکولا راهنمایی بگیرید.

خرید ساعت سوئیسی اصل

TISSOT

این برند را در آمازون مشاهده کنید. اگر هنوز به بازار ساعت سوئیس را وارد نشدید، تیسوت مکانی عالی برای شروع است. با شروع قیمت متوسط اتوماتیک از حدود ۵۰۰ دلار و نسخه های کوارتز حتی کمتر، آنها ورود مقرون به صرفه ای را به دنیای ساعت های لوکس ارائه می دهند.

این برند در سال ۱۸۵۳ توسط دو پدر و پسر چارلز فلیسین و چارلز امیل، تیسوت تاسیس شد. آنها با هم تا حدودی پیشگام در حوزه ساعت سازی شدند. آنها برای تولید اولین ساعت‌های غیر مغناطیسی و خود پیچ‌شونده جهان، به‌علاوه اولین ساعت جیبی تولید انبوه اعتبار دارند.

می توانید برای خرید ساعت سوئیسی اصل، به آمازون سر بزنید. امروزه، این برند همچنان به ارائه طیف گسترده ای از مدل های هیجان انگیز، از جمله Seastar 1000 محبوب هستند و همچنین مدل رسمی زمان بندی NBA را ادامه می دهند. مدل های معروف:  Seastar، Gentleman، Supersport Chrono  با محدوده قیمت: ۲۵۰ تا ۴۰۰۰ دلار را ارائه می کنند.

پیشنهاد مطالعه : خرید از علی بابا و فروش در آمازون در سال ۲۰۲۳

Breitling

Breitling  با دفتر مرکزی در Grenchenسوئیس، از سال ۱۸۸۴ پیشرو در ساخت ساعت‌های دقیق بوده است. شاید بیشتر به دلیل ارتباط نزدیکش با هوانوردی و کرنوگراف های بسیار دقیق، از جمله Aviator 8 شناخته شده باشد که با پنجره روز، اعداد بزرگ عربی و ذخیره انرژی ۴۲ ساعته کامل شده است.

بیش از دو دهه است که با نیروی هوایی سلطنتی همکاری می کند که به این برند اجازه منحصر به فرد می دهد تا نشان قرمز فلش را روی ساعت های خود حمل کند. به فروشگاه آنلاین آمازون سر بزنید و یک کاتالوگ چشمگیر پیدا خواهید کرد که بر اساس نه خط و انواع سبک ها، اندازه ها و ویژگی های کاربردی طبقه بندی شده است.

 

هنگام خرید ساعت سوئیسی اصل، مدل های معروف: Aviator 8، Superocean،Avenger  را در محدوده قیمت: ۳۰۰۰ تا ۶۷۰۰۰ دلار بررسی کنید.

خرید ساعت سوئیسی اصل

همیلتون

شاید همیلتون نامی نباشد که زیاد درباره آن شنیده باشید، اما این ساعت ساز سوئیسی (با ریشه آمریکایی) سابقه قوی و مجموعه ای از ساعت های مردانه شیک و در عین حال مقرون به صرفه دارد. این به دلیل ارتباط نزدیک با هالیوود به طور گسترده به عنوان “برند فیلم” شناخته می شود.

اولین ساعت همیلتون در سال ۱۹۳۲ در فیلم مارلن دیتریش شانگهای اکسپرس روی صفحه نقره ای ظاهر شد. همچنین آنها را در بین ستاره‌ای، مریخی و روی مچ الویس پریسلی در آبی هاوایی خواهید یافت. ساعت‌های همیلتون ارزش بسیار خوبی هنگام خرید ساعت سوئیسی اصل دارند و بهترین گزینه‌ها را برای مردانی با بودجه کم به شما می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه : خرید از سایت ایتسی

بیشتر طرح‌ها با قیمت کمتر از ۲ هزار دلار متعلق به شما هستند و تعداد زیادی از طرح‌ها با قیمت بسیار کمتری نیز وجود دارد. البته مدل Jazzmaster کمی گران‌تر است، اما با توجه به اینکه دارای یک حرکت کرونوگراف خودکار، بدنه فولادی ضد زنگ ۴۲ میلی‌متری و ذخیره انرژی ۶۰ ساعته است، فکر می‌کنم این یک سرقت مطلق است.

مدل های معروف این برند شامل Jazzmaster, Khaki Field, Ventura است که در محدوده قیمت: ۵۴۵ تا ۱۱۰۰۰ دلار به فروش می رسد.

خرید ساعت سوئیسی اصل

رولکس

به احتمال زیاد نام رولکس و شهرت بی نظیر آن را هنگام خرید ساعت سوئیسی اصل شنیده اید. این برند بیش از یک قرن است که سلطان ساعت‌ها باقی مانده است و حتی خود را در فهرست قدرتمندترین برندهای جهان فوربس یافت. اما رولکس صرفاً از روی نام شناخته نمی شود.

کیفیت ساعت‌ها واقعاً خودشان با حرکات درجه یک و جزیی‌ترین جزئیات لوکس صحبت می کنند. اگر هرگز صاحب یکی از آن‌ها نبوده‌اید، مطمئناً رویای این را داشته‌اید که یکی از آنها را تهیه کنید. این ساعت که در اصل برای کاوش در زیر آب و غواصی ساخته شده بود، اکنون ساعتی عالی برای بردن شما از جلسات کاری به رستوران‌های شیک و عروسی‌های خانوادگی است.

پیشنهاد مطالعه : تخفیف های لایتنینگ آمازون چیست و چگونه آنها را پیدا کنید؟

مدل های معروف این ساعت سوئیسی فوق العاده شامل Datejust، Explorer، Submariner   با محدوده قیمت: ۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار خواهد بود. این ساعت های لوکس و فوق العاده  هنگام خرید ساعت سوئیسی اصل می توانند گزینه هایی عالی برای شما باشند.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود