خرید عینک های دید در شب

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

چراغ ‌های اتومبیل ‌های روبرو می ‌تواند کورکننده باشد، به‌ ویژه برای رانندگانی که دچار اختلال بینایی، آب مروارید یا آستیگماتیسم هستند. قبل از تعویض عینک تجویزی به هر دلیلی، همیشه باید ابتدا با اپتومتریست خود مشورت کنید. اگر ارائه دهنده مراقبت شما موافق است که خرید عینک دید در شب می تواند به نورهای خیره کننده و نور بالا کمک کند، شما بهترین گزینه ها را در اینجا خواهید داشت که با استفاده از خدمات زاکولا می توانید تهیه کنید.

عینک دید در شب

عینک های رنگ زرد می توانند دید در شب را با افزایش کنتراست و کاهش تابش خیره کننده بهبود بخشند. برای کمک به کسانی که به خرید یک جفت از این عینک ها فکر می کنند، چندین سبک مختلف ارائه شده است.

خرید عینک دید در شب

عینک پلاریزه Optix 55

Optix 55 عینک رانندگی در شب را در چند سبک تولید می کند. پیشنهاد پولاریزه استاندارد آن خوب به نظر می رسد و به خوبی کار می کند. این عینک پلاریزه Optix 55 راحت بوده و عملکرد مناسبی دارد و باعث کاهش تابش خیره کننده بدون کاهش دید می شوند. می توانید برای خرید عینک دید در شب از سایت های خارجی اقدام کنید.

این عینک راحت است و به آرامی روی پل بینی قرار می گیرد. لنز واید محافظت مناسبی در برابر تابش خیره کننده ایجاد می کند. با این عینک های Optix که کنتراست را بهبود می بخشد و تابش خیره کننده را بدون فیلتر کردن نور مورد نیاز برای دیدن، کاهش می دهد، به راحتی می توان در شب دید.

بسیاری از بررسی‌کنندگان ادعا می‌کنند که لنزها تا حد زیادی تابش خیره کننده را کاهش می ‌دهند و به ‌رغم وجود چراغ ‌های جلو، دیدن آن را در جاده آسان ‌تر نمایند. این عینک Optix کنتراست را نیز افزایش می دهد و در روزهای ابری دیده شدن را آسان تر می کند.

پیشنهاد مطالعه : خریدی آسان از آمازون ترکیه

عینک آفتابی پولاریزه اسپرت فاگوما

برای خرید عینک دید در شب ، می توانید اقدام کنید و محصولی اورجینال تهیه کنید. عینک اسپرت فاگوما در چندین رنگ و از لنزهای دید در شب وجود دارد. اگر این عینک را برای رانندگی در شب خریداری می کنید، مطمئن شوید که جفت مناسب را انتخاب کرده اید. این عینک به طور موثر تمام چشم را می پوشاند و به خوبی روی سر قرار می گیرد. پوشش محافظ UV نیز این عینک را به انتخاب خوبی برای رانندگی در روز تبدیل می کند.

عینک رانندگی در شب Faguma دارای تناسب محکم تری است. ساقه ها دارای برجستگی هایی برای قرار گرفتن بهتر در سر هستند اما انعطاف پذیری خاصی ندارند. این عینک برای سرهای کوچکتر یا آنهایی که عینک محکم تری را ترجیح می دهند مناسب تر است.

در مورد دید، رنگ این عینک کمی تیره تر از لنزهای Optix است. این باعث کاهش تابش بهتر می شود و میدان دید را اندکی تاریک می کند. این لنزها به نور کافی برای دیدن در شب اجازه می‌دهند، اما نسبت به لنزهای Optix کمی تیره تر هستند.

برای خرید عینک دید در شب پولاریزه Faguma ، با زاکولا همراه باشید. این عینک های فاگوما ارزان هستند و به سادگی کار می کنند. آنها به طور موثری باعث کاهش تابش خیره کننده و بهبود دید در شب هنگام رانندگی می شوند. ضمن آنکه پوشیدن آنها برای مدت طولانی راحت است.

خرید عینک دید در شب

عینک آفتابی اسپرت پلاریزه Torege

عینک آفتابی اسپرت پلاریزه Torege دارای سه لنز قابل تعویض است. افرادی که استفاده می کنند می توانند بین عینک آفتابی رانندگی قطبی شده در روز و لنزهای رانندگی در شب در حال پرواز تغییر کنند. همه اقلام موجود در یک جعبه سخت با کیفیت بالا قرار می گیرند.

تناسب Torege مشابه عینک Faguma است. ساقه ها دارای پوشش لاستیکی ضد لغزش هستند و با مقداری فشار سر را می گیرند. هنگام خرید عینک دید در شب ، در خواهید یافت که مانند لنزهای فاگوما، این لنزها ممکن است برای کسانی که دارای لنزهای به خصوص بزرگ هستند ناراحت کننده باشد. حفاظ های بینی دارای روکش لاستیکی هستند که نسبت به قاب پلاستیکی احتمال لیز خوردن آن کمتر است.

پیشنهاد مطالعه : خرید از سایت های معتبر عمان

لنزهای شب، رنگ نارنجی دارند و تیره ترین عینک رانندگی در شب هستند. این لنزها در حالی که کاهش تابش بسیار خوبی را ارائه می دهند، نور بیشتری را نیز مسدود می کنند، به این معنی که دیدن اجسام تیره تر مانند عابران پیاده یا حیوانات سخت تر است. این عینک رانندگی در شب را در مناطق کم نور نزنید.

بسیاری از افراد از سبک عینک خوششان می آید. برای بسیاری، آنها راحت هستند، به خصوص زمانی که برای دوچرخه سواری استفاده می شوند. حتی زمانی که در ماشین خود می نشینید، داشتن یک قاب راحت به خصوص برای رانندگی های طولانی بسیار مهم است. هنگام خرید عینک دید در شب ، بسیاری دوست دارند که لنزهای قابل تعویض برای موقعیت های مختلف وجود داشته باشد.

خرید عینک دید در شب

Optix 55 Fit Over HD

عینک Optix 55 Fit Over HD جایگزینی برای سایر لنزهای Optix است که به عنوان انتخاب مناسب هنگام خرید عینک دید در شب توصیه می کنیم. لنزها یکسان هستند، اما شکل قاب ممکن است به برخی از درایورها ترجیح داده شود. این عینک را می توان روی لنزهای طبی قرار داد و دید محیطی را پوشش داد.

جنس قاب پلاستیکی است و لنزهای جانبی برای دید محیطی دارد. این لنزها می تواند روی عینک طبی قرار گیرد. لنزهای این جفت عینک با Editor’s Pick یکسان است. آنها کاهش درخشندگی مناسبی را بدون تأثیر شدید بر وضوح ارائه می دهند.

پیشنهاد مطالعه : خرید ساعت هوشمند اپل واچ

عینک‌های Fit Over HD بزرگ‌تر از عینک‌های دیگر هستند، زیرا برای قرار گرفتن روی عینک‌های طبی طراحی شده‌اند. اینها انتخاب خوبی برای کسانی هستند که نمی خواهند لنز نسخه ای دیگری بخرند یا قاب مناسب تری را ترجیح می دهند.

می توانید برای خرید عینک دید در شب در قابلیت های مختلف و قیمت های مناسب، در سایت های خارجی معتبر جستجو کرده و برای نهایی کردن سفارش خرید خود و پرداخت های ارزی، از خدمات زاکولا بهره مند شوید. در این خصوص، راهنمایی های لازم را ارائه خواهند کرد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]