خرید مینی پروژکتور برای آیفون

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

هنگام خرید یک مینی پروژکتور، ممکن است در مورد عواملی که باید به آنها توجه کنید سردرگم شوید. برای آسان‌تر کردن کارها، موارد مهمی را که باید قبل از خرید مینی پروژکتور برای آیفون در نظر بگیرید، فهرست کرده‌ایم. می توانید این دستگاه های کاربردی را از فروشگاه آمازون تهیه کنید. کارشناسان زاکولا در این خصوص شما را راهنمایی می کنند.

قابل حمل بودن

یک مینی پروژکتور باید جمع و جور باشد و فضای زیادی را اشغال نکند. برای اطمینان از انتخاب بهترین مینی پروژکتور، باید مطمئن شوید که نصب آن در هر مکانی به راحتی در دفتر، خانه یا استودیو شما آسان است.

پیشنهاد مطالعه : عینک آفتابی بلوتوثی

وضوح و روشنایی

روشنایی برای یک مینی پروژکتور ضروری است. هنگام خرید یک مینی پروژکتور برای آیفون خود، باید لومن های ANSI را بررسی کنید تا بدانید که آیا پروژکتور به اندازه کافی برای ارائه تصاویر روشن خوب است یا خیر. یک مینی پروژکتور خوب حداقل ۵۰۰ لومن را ارائه می دهد، زیرا لومن مناسب و نور محیطی باعث می شود که یک مینی پروژکتور تصاویر واضح و روشن تولید کند.

وضوح

از دیگر مواردی که باید هنگام خرید مینی پروژکتور برای آیفون در نظر داشته باشید وضوح تصویر است. رزولوشن به عنوان یک عدد بالا در یک مینی پروژکتور بهترین است زیرا وضوح کیفیت تصویر مینی پروژکتور را تعیین می کند. بالاترین رزولوشن در یک مینی پروژکتور قابل حمل ۴K است، اما اگر به دنبال یک مینی پروژکتور مقرون به صرفه هستید، حتی رزولوشن با کیفیت ۱۰۸۰p یا ۷۲۰p برای نمایش در یک اتاق نشیمن تاریک کافی است.

خرید مینی پروژکتور برای آیفون

ظرفیت باتری

شما نمی خواهید مینی پروژکتور شما باطری تمام شود، به خصوص زمانی که در سفر هستید، بنابراین مطمئن شوید که مینی پروژکتوری خریداری می کنید که می تواند حداقل پنج ساعت کار کند. عمر لامپ یک مینی پروژکتور می تواند بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ ساعت دوام بیاورد.

قیمت

از دیگر موارد مهم در خرید مینی پروژکتور برای آیفون این است که مینی پروژکتورها بسیار مقرون به صرفه تر از پروژکتورهای سنتی هستند. قیمت پروژکتورهای کوچک می تواند بین برندها در نوسان باشد، با این حال، مینی پروژکتورها می توانند کیفیت و روشنایی تصویر خوب را کاهش دهند. گفته می شود، مینی پروژکتورهای قابل حمل می توانند قیمت بسیار کمتری داشته باشند، قیمتی بین ۵۰ تا ۵۰۰ دلار بسته به برند و کیفیت.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین ست روتختی

بهترین مینی پروژکتور برای آیفون و آیپد

ویدئو پروژکتور Acrojoy 9000 Lumens انتخاب ویرایشگر

Acrojoy  به طور کلی بهترین مینی پروژکتور است که هنگام خرید مینی پروژکتور برای آیفون می توانید انتخاب کنید. این مینی پروژکتور با چندین دستگاه مانند آیفون، دستگاه های iOS، اندروید و ویندوز سازگار است. پروژکتور Acrojoy از بلندگوهای استریو داخلی و سیستم صوتی SRS تشکیل شده است.

این ویژگی بدون نیاز به بلندگوهای خارجی یک تجربه شنیداری عالی را به شما می دهد. مینی پروژکتور Acrojoy همچنین از انعکاس بی سیم صفحه پشتیبانی می کند.

خرید مینی پروژکتور برای آیفون

مینی پروژکتور Kodak Luma

Kodak Luma یک دستگاه همه کاره است که دارای قابلیت نمایش چندگانه است. این مینی پروژکتور دارای یک کابل HDMI و یک کابل میکرو USB است تا بتوانید این مینی پروژکتور را به دوربین ها، دستگاه های ذخیره سازی، لپ تاپ ها و سایر دستگاه های سازگار متصل کنید. با Kodak Luma، می‌توانید از طریق Airplay به بی‌سیم بروید.

Kodak Luma به راحتی قابل حمل و جمع و جور است، بنابراین می توانید پس از خرید مینی پروژکتور برای آیفون آن را به هر کجا که می خواهید حمل کنید و از پخش فیلم و بازی در صفحه نمایش بزرگتر لذت ببرید. این مینی پروژکتور برای آیفون‌ها شامل بلندگوهای داخلی و کنترل‌های براق داخلی برای تماشا و گوش دادن در صورت نیاز است.

AuKing Mini Projector

مینی پروژکتور Auking برای آیفون بهترین عملکرد را برای تماشای سریال های تلویزیونی، پخش فیلم و پخش بازی ها دارد. می‌توانید به راحتی این مینی پروژکتور را به لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند، تبلت و ایکس‌باکس وان متصل کنید، در حالی که صدای کارکرد کمتر و دوام بالاتری دارد.

 

این مینی پروژکتور به دلیل فناوری پیشرفته خنک کننده فن، عمر لامپ بیشتری دارد. این سیستم خنک کننده قدرتمند به خنک کردن گرمای لامپ کمک می کند که تا ۵۵۰۰۰ ساعت افزایش می یابد و می توانید پس از خرید مینی پروژکتور برای آیفون حداقل ۶ سال از مینی پروژکتور استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :کیف دستی چرمی برند  Michael Kors

  1. ۴. XGIMI MoGo Pro

مینی پروژکتور XGIMI MoGo Pro

Xgimi MoGo Pro دارای طراحی جمع و جور است و صدای فوق العاده ای دارد که توسط دو بلندگوی داخلی ۳ واتی هارمن کاردون تامین می شود. یکی از جالب ترین ویژگی های این مینی پروژکتور این است که دارای عملکرد فوکوس خودکار است که شامل تصحیح کیستون خودکار ۴۰ درجه است.

پس از خرید مینی پروژکتور برای آیفون با استفاده از این عملکرد فوکوس خودکار، می‌توانید از هر زاویه به نسبت تصویر کاملی دست پیدا کنید و تجربه تماشای شما را افزایش می‌دهد. این تلویزیون اندرویدی داخلی دارد و می‌توانید برنامه‌ها را مستقیماً از Google Play روی پروژکتور دانلود کنید، از جمله YouTube، Prime Video و Disney+.

Xgimi MoGo Pro یک تصویر واضح ۱۰۸۰p ارائه می دهد و دارای یک لامپ DLP پیشرفته است که وضوح خیره کننده FHD را ارائه می دهد تا بتوانید از رنگ های زنده در یک صفحه نمایش غول پیکر ۱۰۰ اینچی لذت ببرید.

خرید مینی پروژکتور برای آیفون

 مینی پروژکتور PVO

مینی پروژکتور قابل حمل PVO کوچک، سبک و قابل حمل است. راه اندازی و استفاده از این مینی پروژکتور آسان است. این دستگاه دارای یک آداپتور برق است تا بتوانید با اتصال به گوشی خود با استفاده از پورت USB، این مینی پروژکتور را نیز شارژ کنید.

با خرید مینی پروژکتور برای آیفون در خواهید یافت که این مینی پروژکتور دارای چندین پورت از جمله HDMI، USB، صدا و سایر رابط ها می باشد. شما می توانید این مینی پروژکتور را به دستگاه هایی مانند جعبه تلویزیون، لپ تاپ، کامپیوترهای رومیزی، دوربین های دیجیتال و دستگاه های دارای HDMI متصل کنید. مینی پروژکتور PVO می تواند تا ۱۷۰ اینچ صفحه نمایش دهد و شما می توانید از تماشای فیلم بر روی صفحه نمایش بزرگتر لذت ببرید.

می توانید برای خرید این محصولات از آمازون و تحویل آنها در آدرس ایران، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]