تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آذر,۳۰

خرید لوازم آرایشگری از آمازون

نویسنده : تیم محتوا

چه یک حرفه ای با تجربه باشید و چه تازه از دوره آموزش آرایشگری خارج شده اید، خرید لوازم آرایشگری از آمازون ، می تواند یک گزینه مناسب باشد. ابزارهایی که برای آرایشگرها ضروری است عبارتند از دو جفت قیچی که تمام تکنیک های برش را پوشش می دهد، یک سشوار قوی و در عین حال سبک وزن، یک اتو فرکننده همه کاره، یک تیغ، یک برس گرد حرارتی، مجموعه ای از شانه ها، گیره برای برش دادن و یک بطری آب برای نگه داشتن مو در طول کوتاهی مو. برای خرید ابزاری که نیاز دارید، انتخاب ها بی پایان هستند.

بهترین ابزار آرایشگری

برای آسان کردن کارها، فهرستی از لوازم مورد نیاز را ارائه کرده‌ایم که برای ساختن یک کیت ابزار عالی آرایشگاه ضروری است. می توانید برای خرید لوازم آرایشگری از آمازون، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

خرید لوازم آرایشگری از آمازون

 قیچی همه منظوره

اندازه استانداردی که اکثر آرایشگران استفاده می کنند بسته به نتیجه ای که می خواهند بین ۵.۵ تا ۶.۵ اینچ است. قیچی ۵.۵ اینچی برای برش دقیق ایده‌آل است، در حالی که یک قیچی بلندتر، مثلاً بین ۶ تا ۷ اینچ، برای برش دادن بخش‌های بزرگ مو، برش فشرده، کار با قیچی روی شانه و بافت‌دهی عمیق به خوبی کار می‌کند.

قیچی طولانی‌تر همچنین، ممکن است زمان لازم برای اجرای یک باب یک‌قد یا تکنیک قیچی روی شانه را کاهش دهد و به شما امکان می‌دهد به راحتی و به راحتی موهای اطراف صورت مشتری را قاب کنید. یک قیچی ارگونومیک در این اندازه به اندازه‌ای بزرگ است که می‌تواند هر کاری از تکنیک‌های لایه‌بندی گرفته تا برش‌های یک قد را انجام دهد، اما آنقدر طولانی نیست که استفاده از آن هر روز پشت صندلی ناراحت‌کننده باشد. خرید لوازم آرایشگری از آمازون را با زاکولا تجربه کنید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند صفورا

 قیچی ترکیبی

هنگامی که می خواهید وزن را با عجله حذف کنید، خطوط را نرم کنید یا بافت کنترل شده را اضافه کنید، به یک برش ترکیبی نیاز دارید. این قیچی همه کاره که گاهی به آن قیچی نازک می‌گویند، دارای دندانه‌هایی با فاصله یکنواخت در یک طرف و تیغه‌های صاف در طرف دیگر است.

به دنبال یک قیچی ترکیبی حرفه‌ای باشید. با حذف متوسط وزن به طوری که بتوان از آن برای از بین بردن نرم خطوط، بافت‌سازی و تنظیم تعادل وزن در یک شکل استفاده کرد. برای بهترین عملکرد، قیچی ترکیبی باید دارای تیغه‌های محدب و دسته‌ای متقابل باشد تا فشار بر دست، مچ و شانه شما کاهش یابد. با خرید لوازم آرایشگری از آمازون، می توانید قیمت های مناسبی را پیدا کنید.

خرید لوازم آرایشگری از آمازون

 سشوار قدرتمند و در عین حال سبک وزن

در کنار قیچی شما، ممکن است مهمترین ابزار در کیت شما، سشوار باشد. سشواری می خواهید که به اندازه کافی سبک باشد که در پایان روز احساس نکنید که وزنه را بلند کرده اید، و به دنبال فناوری پیشرفته یونی باشید که زمان خشک شدن را تسریع می کند، آسیب را کاهش می دهد و ظاهر قفل ها را حفظ می کند. براق و بدون موخوره

یک سشوار یونی حرفه ای با تولید یون سرامیکی و تورمالین داخلی است که درخشندگی باورنکردنی ایجاد می کند و استاتیک و موخوره را کاهش می دهد. با وزن کمتر از یک پوند، جریان هوای قدرتمندی را ارائه می‌کند، در عین حال بی‌صدا است. در خرید لوازم آرایشگری از آمازون، این محصولات در بهترین کیفیت ارائه می شود.

 فر کننده

اگر می‌توانید فقط یک اتو در کیت خود داشته باشید، اتو مارسل ۱ اینچی انتخاب کنید. این ابزار به اندازه‌ای همه کاره است که می‌تواند جلوه‌های متنوعی ایجاد کند، زیرا لوله آن آنقدر کوچک نیست که در نهایت با حلقه‌های محکمی مواجه شوید، با این حال به اندازه‌ای بزرگ است که میزان خمش و موج مناسب را ارائه دهد.

با استفاده از تکنیک های مختلف موها را دور بشکه بپیچید تا فر و موج هایی ایجاد کنید که شل و ارگانیک یا صاف و صیقلی هستند. برای متخصصان سالن، به دلیل کنترل و تنوع تکنیک‌هایی که می‌توان در مقابل اتو فرکننده فری ایجاد کرد، ما همیشه اتو فرکننده مارسل را توصیه می‌کنیم. در خرید لوازم آرایشگری از آمازون، این اتو را با قیمت مناسب تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین هدفون های ال‌جی + هدست بلوتوثی

تیغ

این ابزاری است که برای از بین بردن سریع موها در عین ساختن بافت باورنکردنی ضروری است. وقتی می خواهید موهایی با ظاهری زنده ایجاد کنید از تیغ استفاده کنید. برای تطبیق پذیری بیشتر، به دنبال یک تیغ با تیغه های قابل تعویض باشید که برای برش کلاسیک با تیغ صاف و همچنین ترکیب و بافت مو مناسب است.

یک تیغ با طراحی ارگونومیک انگشت دست شما را در یک موقعیت طبیعی نگه می‌دارد که باعث کاهش فشار در هنگام کوتاه کردن مو می‌شود. هنگام خرید ریش تراش بعدی حتما به دنبال این ویژگی باشید.

 برس موها

وقتی نوبت به باز کردن سریع و ایمن گره موها می‌شود، هیچ چیز مانند یک برس پارویی برای این کار وجود ندارد. همچنین این برس انتخابی برای بسته بندی صاف یا حجم دهنده مو قبل از اتمام با برس گرد است. خرید لوازم آرایشگری از آمازون این محصول، می تواند لیست شما را کامل کند.

یکی دیگر از مزایای بزرگ استفاده از این برس، سطح پهن و مستطیل شکل آن است که آن را برای ایجاد کشش در سطح بزرگ در حین خشک کردن با سشوار ایده آل می کند. به دنبال طرحی با پایه بالشتکی نرم و پرزهای نایلونی با نوک توپ با تورمالین باشید تا موخوره را کاهش دهد. این ویژگی ها باعث ایجاد کشش و درخشش بیشتر در مو می شود و نیاز به کار کمتری دارد.

خرید لوازم آرایشگری از آمازون

شانه های مناسب

انواع شانه‌ها هر کاری را آسان‌تر می‌کنند. از ایجاد در هنگام کوتاه کردن، رنگ کردن یا حالت دادن به مو. تکنیک های قیچی روی شانه یا صاف کردن و حالت دادن به مو. روی یک ست شانه جامع شامل یک شانه دم، یک شانه برش کوتاه، یک شانه برش بلند و یک شانه برش پهن سرمایه گذاری کنید تا تمام نیازهای شما را پوشش دهد. خرید لوازم آرایشگری از آمازون را با کارشناسان زاکولا اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کیسه آب گرم از آمازون با تخفیف

از رنگ های فانتزی صرف نظر کنید و شانه های رنگی عاج و مشکی را انتخاب کنید تا کنتراست بصری بین موهای تیره و روشن را به حداکثر برسانید. توصیه می کنیم برای داشتن بهترین کنتراست از یک شانه سیاه برای موهای رنگ روشن و یک شانه سفید برای موهای تیره استفاده کنید. این کار دیدن خطوط برش شما را بسیار آسان تر می کند!

همچنین به دنبال شانه‌های حرفه‌ای باشید که از فیبر کربن، سیلیکون و رزین‌های گرافیت ساخته شده‌اند. شانه هایی که از این مواد استفاده می کنند نرم ترین لغزش ممکن را برای شما فراهم می کنند و می توانند تا ۴۵۰ درجه حرارت مستقیم را تحمل کنند. خرید لوازم آرایشگری از آمازون همراه با تخفیف است.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود