خرید دوربین های امنیتی فول اچ دی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

در طی دو دهه گذشته، دوربین ‌های امنیتی به سرعت در حال پیشرفت بوده‌ اند. از دوربین ‌های امنیتی تجاری در اوایل دهه ۲۰۰۰، کوچک‌تر و هوشمندتر شده‌اند و می‌توانند جزئیات باورنکردنی را تشخیص دهند. امروزه، دیدن دوربین هایی که می توانند بین افراد و سایر اشیاء متحرک تمایز قائل شوند، بسته ها را شناسایی کرده و حتی چهره ها را تشخیص دهند، امری عادی است. حتی برخی مدل ها هستند که می توانند برای دفع مزاحمان حتی قبل از ورود به خانه شما صحبت کنند. می توانید دوربین های امنیتی فول اچ دی را برای محافظت از محیط کار، منزل و یا انبار خود، از سایت های خارجی خریداری کنید. در این خصوص و پرداخت ارزی و تحویل کالا در آدرس ایران، زاکولا شما را یاری می کند.

پیشنهاد مطالعه :۱۱ بهترین برنامه و اپلیکیشن برای فروش وسایل اضافی

بهترین دوربین های امنیتی

امروزه با رشد سریع فناوری، این دوربین ها در برندهای مختلفی به صورت رقابتی به بازار عرضه شده اند. در اینجا برخی از بهترین دوربین های مداربسته را معرفی می کنیم که عملکردی عالی داشته اند.

دوربین های امنیتی فول اچ دی

SimpliCam

این دوربین ها دارای کاربری آسانی بوده و به عنوان دوربین امنیتی خانگی به خوبی کار می کند. SimpliCam  از دیگر سخت افزارهای SimpliSafe پیروی می کند. فقط چند دقیقه طول کشید تا آن را راه اندازی کنید و تنها کاری که باید انجام دهید اتصال آن است.

پس از پایان اتصال آن به تلفن هوشمند، SimpliCam مستقیماً از طریق برنامه SimpliSafe پخش زنده شده و به شما امکان دسترسی بصری فوری به فضا را خواهد داد. این پیشرفته ترین دوربین های امنیتی فول اچ دی نیست، اما بدون دردسر کار را انجام داد.

SimpliCam تنها یکی از سه دوربین SimpliSafe است. همچنین یک نسخه در فضای باز و یک زنگ ویدیو وجود دارد. هر سه دوربین تنظیمات ساده یکسانی را به اشتراک می گذارند و ویدیوهای زنده آنها همه از طریق برنامه قابل مشاهده است.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین ابزارهای گریم

برای ذخیره سازی ویدیو، باید اشتراک خریداری کنید. برنامه SimpliSafe Interactive را با قیمت ۲۷.۹۹ دلار در ماه می توانید خریداری کنید. این شامل فضای ذخیره سازی ابری برای حداکثر ۱۰ دوربین، نظارت حرفه ای ۲۴ ساعته بر سیستم امنیتی و اتوماسیون خانه هوشمند است.

با این حال، اگر فقط می خواهید در دوربین های امنیتی فول اچ دی ضبط ابری داشته باشید، می توانید طرح دوربین ۹.۹۹ دلاری که ویدیوهای حداکثر پنج دوربین را ذخیره می کند، استفاده کنید.

دوربین های امنیتی فول اچ دی

 Lorex 

لورکس یکی از برندهای مطرح در دوربین های امنیتی است. سخت افزار این دوربین قابل توجه است. این دوربین دارای یک لنز با زاویه دید ۱۱۸ درجه و محدوده دید در شب ۱۱۵ فوتی است. همچنین دارای قابلیت ضبط ویدئو و صدا نیز می باشد.

البته باید اضافه کرد که به عنوان دوربین کاملی در این صنعت مطرح نیست؛ اما این یک دوربین با دوام و با قیمت مناسب است. هر چند که در دمای زیر صفر قادر به کارکردن نیست.

دوربین های امنیتی فول اچ دی

دوربین امنیتی RING

Ring در اوایل دهه ۲۰۱۰ بازار ویدیو را شروع کرد و پس از خرید توسط آمازون، به تولید دوربین های امنیتی نوآورانه ادامه داد. امروزه دارای یک سری کاملا مجزا از دوربین های امنیتی خانگی است که به این مدل ها تقسیم می شوند:

یکی از دوربین‌های اخیر Ring Spotlight Cam Pro است که در سپتامبر ۲۰۲۲ منتشر شد. این دوربین با فناوری پیشرفته از رادار برای بهبود تشخیص حرکت خود استفاده می‌کند و حتی می‌تواند نمای شبیه‌سازی شده از دید پرنده از ملک شما را ارائه دهد تا دید بهتری به شما بدهد.

سایر مدل‌های دوربین Ring شامل تشخیص حرکت، صدای دو طرفه و آمازون الکسا و اکو مانند دوربین‌های زنگ در است. ادغام‌های هوشمند به شما امکان می‌دهند سیستم هشدار خانه خود را با دستورات صوتی کنترل کنید و ویدیوی امنیتی خود را به نمایشگرهای مختلف داخلی به انتخاب خود ارسال نمایید. هزینه ذخیره‌سازی ویدیوی Ring Cloud برای یک دوربین ۳ دلار در ماه یا برای تعداد نامحدودی از دوربین‌های نصب شده در یک آدرس، ماهانه ۱۰ دلار است.

این دوربین های امنیتی فول اچ دی، انتخاب گسترده ای از دوربین های داخلی / خارجی داشته و نصب آسان آن، فقط چند دقیقه طول می کشد. ضمن آنکه کیفیت تصویر ویدیویی HD واضح و شفاف بوده و با پلتفرم های هوشمند شخص ثالث ادغام می شود.

Ring کاتالوگ محصولات گسترده ای دارد، برای اکثر مناطق آب و هوایی، دوربین Ring Spotlight Cam یکی از بهترین دوربین های ضد آب و هوا است، زیرا می تواند دمای پنج درجه زیر صفر را تحمل کند. این دوربین ۲۰۰ دلاری مجهز به نورافکن‌های روشن است که می‌توانید هنگام تشخیص حرکت، آن‌ها را برنامه‌ریزی کنید تا روشن شوند.

پیشنهاد مطالعه :خرید پک محافظ صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس ۲۲

همچنین یک آژیر ۱۱۰ دسی بل دارد که در فضای باز نیز دارای صدای بسیار زیادی خواهد بود. نسخه حتی پیشرفته‌تر Spotlight Cam اخیراً در رویداد سخت‌افزاری آمازون منتشر شد که قابلیت تشخیص حرکت سه بعدی را نیز دارد.

این ویژگی اضافی از فناوری رادار برای ردیابی حرکت پرنده‌ها در داخل ملک شما استفاده می‌کند و علاوه بر تغذیه زنده دوربین، تشخیص حرکت سه‌بعدی را فعال می‌کند. این، علاوه بر ویژگی نورافکن که با هر دوربین Spotlight ارائه می شود، Spotlight Cam Pro را به گزینه ای محکم برای نگهبانی در خارج از خانه تبدیل می کند.

نمونه دیگر Ring Indoor Cam است که مقرون به صرفه ترین دوربین امنیتی Ring تا به امروز است. Indoor Cam  یک دوربین بسیار ساده است. اگر اشتراک Ring Protect داشته باشید، به پریز برق وصل می شود، ۲۴ ساعته خانه شما را تماشا می کند، حرکت را تشخیص می دهد و حتی فیلم های حرکتی را ضبط می کند. این دوربین ها را از طریق زاکولا از سایت های معتبری همچون آمازون خریداری کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]