تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,مرداد,۰۷

خرید از سایت های معتبر عمان

نویسنده : تیم محتوا

 

برترین سایت های تجارت الکترونیک در عمان آمازون، eBay و Aliexpress هستند. دیگر سایت های خرده فروشی برتر عبارتند از Namshi، InvestEasy و گمرک بیان که خرید از سایت های معتبر عمان را توجیه می کنند. ارزش این را دارد که این سایت‌ های محبوب را بررسی کنید تا ببینید کدامیک از نظر حجم ترافیک، رقابت و نوع خریداران تجارت الکترونیکی که جذب می‌کنند، می‌توانند با محصول شما مناسب‌تر باشند.

محصولات محبوب

محصولات و دسته بندی های برتر برای خریداران تجارت الکترونیک عمانی شامل لباس، بلیط هواپیما، محصولات مراقبت از زیبایی و رزرو هتل است. ارائه محصولات از این دسته ‌ها ممکن است به شما کمک کند تا حضور خود را در بازار تجارت الکترونیک عمان تثبیت کنید. پتانسیل بین المللی فید محصول خود را کشف کنید.

خرید از سایت های معتبر عمان

روش های پرداخت

بهترین روش های پرداخت آنلاین در عمان شامل پول نقد، چک و کارت های پرداخت است. این مهم است که به مشتریان خود هنگام خرید از سایت های معتبر عمان ، روش‌های پرداخت دلخواه خود را ارائه دهید، عدم پشتیبانی از روش‌های پرداخت رایج در یک بازار خاص، بلافاصله بخش خاصی از آن بازار را حذف می‌کند.

در بسیاری از موارد، اگر خریداران آنلاین نتوانند روش‌های پرداخت مورد علاقه یا مورد اعتماد خود را در حین تسویه حساب پیدا کنند، سبد خرید را به طور کامل رها می‌کنند. تسویه حساب سایت شما مهم ترین و حساس ترین قسمت قیف خرید شما است.

بهینه سازی تسویه حساب برای مشتریان، به ویژه مشتریان بین المللی، تأثیر زیادی بر نرخ تبدیل شما خواهد داشت. مطمئن شوید که گزینه های پرداخت محلی، تبدیل ارز و روش های حمل و نقل محلی مناسب، مقرون به صرفه و به موقع را برای خرید از سایت های معتبر عمان ارائه می کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید ساعت هوشمند اپل واچ

تجارت سیار

مخصوصاً برای خریدهای آنلاین B2C، تجارت الکترونیک تلفن همراه اکنون بخش قابل توجهی از بازار تجارت الکترونیک عمان را تشکیل می دهد و در ۱۲ ماه آینده احتمالاً از استفاده از دسکتاپ پیشی خواهد گرفت. تاجران تجارت الکترونیک باید این را در هنگام راه اندازی فروشگاه های آنلاین و لیست محصولات خود در نظر داشته باشند. بهینه سازی موبایل و تجربه خرید از سایت های معتبر عمان از طریق موبایل دیگر تنها یک گزینه خوب نیست، بلکه باید هسته اصلی استراتژی تجارت الکترونیک شما باشد.

دیجیتال مارکتینگ و سئو

برای هدایت ترافیک عمانی به وب سایت خود، بازاریابی محلی و سئو ضروری است، با این حال، برای انجام این کار به طور موثر باید فروشگاه خود را برای بازار عمان بومی سازی کنید. داشتن یک نسخه بومی سازی شده از فروشگاه خود، به ریال عمانی و به زبان عربی به شما این امکان را می دهد که فروشگاه خود را در موتورهای جستجوی عمانی نمایه کنید و ترافیک ارگانیک رایگان ایجاد کنید.

یکی دیگر از راه های عالی و بسیار موثر برای ایجاد ترافیک با کیفیت خوب و واجد شرایط خرید از سایت های معتبر عمان ، تبلیغات گوگل است. یکی دیگر از راه های عالی و بسیار موثر برای ایجاد ترافیک با کیفیت خوب و واجد شرایط، تبلیغات گوگل است.

Glopal یک راه حل ساده و کاملاً مدیریت شده برای تجارت الکترونیک ارائه می دهد که فیدهای محصول خرید Google موجود شما را با خریداران در سراسر جهان مرتبط می کند و فروش شما را فوراً افزایش می دهد. گلوپال همچنین تمام اجزای محلی سازی مورد نیاز برای استفاده از Google Shopping در عمان را کنترل می کند.

خرید از سایت های معتبر عمان

حمل دریایی

عمان صنعت تجارت الکترونیک پیچیده و کارآمدی دارد و برای رقابت موثر ضروری است که بتوانید گزینه های حمل و نقل محلی مقرون به صرفه و به موقع ارائه دهید. ساده ترین راه برای ارائه خدمات حمل و نقل محلی مطمئن و ایمن در خرید از سایت های معتبر عمان ، اغلب استفاده از خدمات حمل و نقل بین المللی بسته است. در این خصوص، کارشناسان زاکولا شما را یاری می کنند.

گمرک، مالیات و عوارض

برای اطمینان از تجربه خرید یکپارچه و زمان تحویل مطمئن برای خریداران عمانی، ایده خوبی است که محاسبه و نمایش همه مالیات ‌ها و عوارض محلی را در نظر بگیرید. این شامل تخصیص کدهای HS مرتبط به همه محصولات شما و سپس استفاده از آنها برای محاسبه مالیات و عوارضی است که باید برای یک محصول خاص اعمال شود. این یک کار دشوار است، اما می‌توان آن را با استفاده از ابزار طبقه‌بندی HS Glopal خودکار کرد.

فروش در عمان

فروش در عمان یک گزینه عالی برای بازرگانان آنلاین رشدگرا است. هنگامی که فروشگاه خود را در یک بازار جدید راه اندازی می کنید، تعدادی حقایق و داده های مفید وجود دارد که باید برای مشتریان خود در هنگام خرید از سایت های معتبر عمان در نظر بگیرید. ۳,۳۱۰,۲۶۰ کاربر اینترنت در عمان وجود دارد و ضریب نفوذ اینترنت ۷۱.۱۰ درصد است. جمعیت کل عمان ۵۱۰۶۶۲۶ نفر است. میانه سن ۲۵.۸ سال است. زبان رایج در عمان عربی و واحد پول آن ریال است.

فروش در عمان برای بسیاری از بازرگانان تجارت الکترونیک بین المللی ارزش توجه دارد. این یک بازار مصرف کننده بزرگ و فعال است. اگر در حال فروش به عمان هستید، ممکن است از آمار فروش خود راضی باشید. با این حال، ممکن است متوجه شده باشید که ترافیک بین المللی شما، با نرخ تبدیل بسیار کمتری نسبت به ترافیک داخلی شما تبدیل می شود، حتی در بازارهایی که به یک زبان مشترک هستند.

دلیل احتمالی این امر این است که، حتی اگر توضیحات سایت و محصول شما به یک زبان باشد، ممکن است به بسیاری از دیگر مؤلفه ‌های بومی‌ سازی توجه نکرده باشید، که بر نرخ تبدیل و خرید از سایت های معتبر عمان تاثیر می گذارد.

پیشنهاد مطالعه : معرفی برند پرادا

بهترین سایت های عمانی

باید گفت که چه کسی دوست ندارد به راحتی در خانه خود خرید کند؟ خرید آنلاین دنیا را طوفانی کرده است و در عمان، این روند با پلتفرم خرید جدید و مقرون به صرفه برای زنان، مردان و کودکان، که برندهایی را در سطح بین المللی شناخته شده است، به تکامل خود ادامه می دهد.

امکان خرید آنلاین چندین مزیت دارد، از جمله این واقعیت که یک فروشگاه باز ۲۴ ساعته با انتخاب های بی نهایت مناسب خرید از سایت های معتبر عمان است که همه آنها فقط با یک کلیک فاصله دارند. در اینجا لیست مورد علاقه ما از فروشگاه های آنلاین برای خرید در عمان آمده است:

Namshi.com

فروشگاه اینترنتی چند برند مستقر در دبی که به دلیل خدمات تحویل سریع، حداقل تحویل ۲ روزه در روزهای کاری شناخته شده است. همچنین دارای مارک های معروف است.

خرید از سایت های معتبر عمان

VogaCloset.com

این فروشگاه آنلاین مد مستقر در بریتانیا با آخرین روندها عرضه می شود. همچنین انواع مختلفی را ارائه می دهد.

Shein.com

فروشگاه اینترنتی لباس مد مستقر در چین که به دلیل ارائه انواع مدهای مختلف با قیمت های بسیار مقرون به صرفه شناخته شده است. اگر به دنبال پیشنهادها و تبلیغات در تمام طول سال هستید، این مکان شماست.

Aliexpress.com

یکی دیگر از خدمات خرده فروشی آنلاین مستقر در چین، متعلق به امپراتوری خرید آنلاین علی بابا است که فروشگاه بهترین تجربه خرید از سایت های معتبر عمان را ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه : معرفی محصولات برند داو

Sivvi.com

یکی دیگر از فروشگاه های هیجان انگیز Sivvi مستقر در دبی است که کالاهای مختلفی را می فروشد که ممکن است نیاز داشته باشید. برای خرید از این سایت های معتبر عمانی، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود