خرید از فروشگاه N11 ترکیه

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

n11 یک شرکت ترکیه ای است که با گرد هم آوردن میلیون ها محصول و بیش از ۳۳۰ هزار شریک تجاری ثبت شده با مشتریان خود، با مشارکت ابتکار فناوری ترکیه Getir، که به سرعت در حال رشد در داخل و خارج از کشور است، یک تجربه خرید عالی را ارائه می دهد. خرید از فروشگاه N11 ترکیه می تواند امکان خرید از یک بازار اروپایی را برای شما فراهم کند.

فروشگاه ترکیه ای ان وان وان

این گروه، یکی از بزرگترین گروه ها در ترکیه است. این پلت فرم خرید مفهومی بازار آزاد پیشرو است. N11 با سرمایه گذاری های پایدار و تکنولوژیکی خود، رویکردی را دنبال می کند که بر اعتماد و راحتی برای مشتریان و همکاری و توسعه تجارت الکترونیک برای فروشگاه ها متمرکز است.

N11 با چشم انداز رهبری بخش تجارت الکترونیک در ترکیه، هدف خود را ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان و شرکای تجاری خود دارد. شما نیز می توانید به تیم کاری دلپذیر n11 بپیوندید و شغلی را برنامه ریزی کنید که منجر به موفقیت در n11 شود که به صدر صنعت تجارت الکترونیک صعود می کند! خرید از فروشگاه N11 ترکیه برای هر علاقه مندی مفید خواهد بود.

خرید از فروشگاه N11 ترکیه

درباره N11

n11.com، با مشارکت ابتکار فناوری ترکیهکه به سرعت در حال رشد در داخل و خارج از کشور است، با جمع آوری میلیون ها محصول و بیش از از آن ۳۰۰ هزار شریک تجاری ثبت شده با مشتریان خود، پلت فرم خرید مفهومی بازار آزاد ترکیه است. مدل درآمدی پلتفرم که در آن فروشگاه رایگان افتتاح می شود، مانند سایر پلتفرم ها به ازای فروش است.

افتتاح فروشگاه در N11

شرکت‌های کوچک و متوسط در تجارت الکترونیک می‌توانند بازارهایی را ایجاد کنند که محصولاتی که برای فروش به مراکز فروش جایگزین می‌شوند، در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از فعالیت‌های تجاری و ترافیکی در بالای این پلت‌فرم‌ها، شانس فروش خود را داشته باشید. مشتریان نیز می دانند که خرید از فروشگاه N11 ترکیه مقرون به صرفه است.

برای فروش در N11، ابتدا باید یک فروشگاه در N11 باز کنید. برای افتتاح فروشگاه در N11 باید شرکت سهامی خاص، محدود یا سهامی باشد و هیچ پیش نیاز دیگری وجود ندارد. افتتاح فروشگاه در N11 رایگان است. نرخ ارزیابی فروش بسته به دسته شما بین ۵ تا ۲۵ درصد است. پس از ساخت اپلیکیشن فروشگاهی خود، می توانید اطلاعات دقیقی درباره این نرخ ها از N11 دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید جدیدترین مدل های کیندل

بازکردن فروشگاه N11

برای باز کردن فروشگاه در N11، می‌توانید از ناحیه برنامه فروشگاه N11 که با کلیک روی دکمه Apply Now می‌شوید، درخواست دهید. زمانی که فرم درخواست فروشگاه ظاهر شده را می توانید، فروشگاه شما در واقع ایجاد شده است. اما برای شروع فروش خود تمامی مدارک مربوط به شرکت را از طریق پست به n11 ارسال کنید.

شرکتی که اسناد شرکت خود را به آن ارسال می‌کنید، می‌توانید در آگهی‌ها و شرکت‌های فروشنده که به صورت ظاهر می‌شوند، بیابید. به یاد داشته باشید که آماده سازی مدارک برای ارسال با دقت و دقت، روند درخواست شما را سرعت می بخشد. با کلیک بر روی اینجا می توانید اطلاعات دقیقی در مورد اسناد مورد نیاز پیدا کنید. مشتریان می خواهند خرید از فروشگاه N11 ترکیه از فروشگاه های معتبر باشد.

پس از ارسال مدارک لازم، درخواست شما به تیم N11 ارسال می شود و درخواست شما توسط تیم های ریسک N11 بررسی خواهد شد.

خرید از فروشگاه N11 ترکیه

ارائه مجوز فروشگاه N11

ارائه مجوز فروشگاه N11 به طور متوسط ۱۵-۲۰ روز طول می کشد. بنابراین، زمانی که برای ارائه محصولات در نظر گرفته اید، مفید خواهد بود که فورا درخواست کنید تا زمان را تلف نکنید. در صورت تایید، می توانید محصولات خود را آپلود کرده و شروع به فروش کنید.

شما می توانید از دو روش مختلف برای آپلود محصولات خود استفاده کنید. می‌توان به‌صورت دستی‌های ورودی‌های محصول و تمامی عملیات‌ها را به‌روزرسانی کرد که یکی از طریق فروشگاهی که N11 در اختیار شما قرار می‌دهد، یا می‌توانید به طور خودکار انتقال محصول، دسته‌بندی‌ها و نرخ‌گذاری را با N11 Integration که یکپارچگی بین IdeaSoft و N11 را انجام دهید و فرصت خرید از فروشگاه N11 ترکیه را به مشتریان بین المللی بدهید.

پیشنهاد مطالعه : معاملات بلک فرایدی زودهنگام در آمازون ۲۰۲۳

راه اندازی سایت تجارت الکترونیک

اگر می‌خواهید برای سایت تجارت الکترونیک خود، در N11 فروشگاهی نیز محصولات خود را به کاربران ارائه دهید، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه «اکنون درخواست» برای N11 درخواست بدهید. برای افزایش رقابت خود در تجارت الکترونیک، می توانید یک فروشگاه باز کنید و فروش خود را در N11، یکی از بزرگترین بازارهای ترکیه آغاز کنید.

بزرگترین مزیت باز کردن فروشگاه در بازار این است که فرصتی برای فروش بدون وب سایت و فعالیت های دیجیتال مارکتینگ شما فراهم می کند. به لطف این بازارها که بودجه بالایی را برای عملیات بازاریابی اختصاص می دهند، می توانید به مخاطبان زیادی دست پیدا کنید. خرید از فروشگاه N11 ترکیه همواره برای ایرانیان جذاب بوده است.

روند باز کردن فروشگاه

می‌توانید با شماره مالیات شرکت شخصی یا سرمایه‌ای که در ترکیه تأسیس کرده‌اید، یک آدرس ایمیل معتبر و اطلاعات حساب بانکی فعال، فروشگاهی در N11 باز کنید. باز کردن فروشگاه در N11 یک فرآیند بسیار آسان است. شما می توانید بدون نیاز به ارسال مدارک فیزیکی یا مراجعه به یک نقطه درخواست خاص، برای افتتاح فروشگاه آنلاین اقدام کنید.

پس از بارگذاری مدارک مورد نیاز برای درخواست خود برای باز کردن فروشگاه خود از طریق اینترنت روی پلتفرم و انجام کلیه تراکنش‌ها، فروشگاه شما در عرض ۱ تا ۳ روز باز می‌شود. بدین ترتیب فرصت خرید از فروشگاه N11 ترکیه و محصولات خود را برای مشتریان زیادی فراهم می کنید.

خرید از فروشگاه N11 ترکیه

مدارک مورد نیاز

مدارک مورد نیاز برای افتتاح فروشگاه برای افراد و شرکت های سرمایه گذار متفاوت است. مدارک مورد نیاز شرکت های خصوصی شامل:

  • گواهی مالیاتی
  • بخشنامه های امضاشده
  • فتوکپی شناسنامه
  • شرایط و اصول مالی کار
  • آگهی فروشنده و قرارداد معامله

مدارک مورد نیاز شرکت های سرمایه ای و مشارکت های عادی:

  • گواهی فعالیت فعلی
  • گواهی مالیاتی
  • امضای قرارداد مشارکت دایره ای

پیشنهاد مطالعه : بهترین ساعت های مردانه کرنوگراف

شرایط کار فروشنده شخصی

برای باز کردن فروشگاه در N11 و ایجاد فرصت های خرید از فروشگاه N11 ترکیه، هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید، اما باید هزینه ای بپردازید تا محصولات خود را در لیست قرار دهید. پس از افتتاح فروشگاه خود، باید بسته بندی متناسب با تعداد محصولاتی که می فروشید را انتخاب کنید. جایگزین های مختلفی برای این بسته ها وجود دارد که حداقل ۱۰۰ محصول و حداکثر ۱۰۰۰۰ محصول وجود دارد.

برای هر محصولی که می فروشید، N11 کارمزد مشخصی از شما دریافت می کند. با این حال، این قیمت در هر دسته متفاوت است. به همین دلیل، دانستن نرخ پورسانت خود در چه دسته ای می فروشید و بر اساس آن قیمت محصول خود را تعیین کنید، شروع خوبی خواهد بود.

جمع بندی

می توانید به راحتی برای خرید از فروشگاه N11 ترکیه اقدام کنید. اما اگر قصد راه اندازی فروش در این سایت را دارید، N11  نه تنها مخاطبان هدف گسترده ای را به شما ارائه می دهد، همچنین به شما ایده ای در مورد رقبای خود در صنعت شما ارائه خواهد کرد تا بتوانید به فروش خوبی دست یابید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]