تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,مهر,۲۲

خرید از سایت ایتسی

معرفی سایت نویسنده : تیم محتوا

با بیش از ۴ میلیون فروشنده فعال و ۹۰ میلیون خریدار فعال، Etsy  یک پلت فرم بازار آنلاین گسترده برای هر کسی است که به دنبال خرید و فروش محصولات منحصر به فرد است. برای فروشندگان، مدیریت سفارشات ایتسی  بخشی ضروری از تجارت آنها است و درک نحوه پردازش ردیابی و ارسال سفارشات برای موفقیت در پلتفرم بسیار مهم است. اگر یک خریدار مشتاق در Etsy هستید، احتمالاً چندین سفارش داده اید و ردیابی آنها برایتان اهمیت دارد. این پست راهنمای جامعی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند خرید از سایت ایتسی را به راحتی ثبت کنید.

سفارشات ایتسی

ابتدا ببینیم خریداران چگونه می‌توانند سفارشات Etsy خود را مشاهده، پیگیری و مدیریت کنند. و سپس چگونه فروشندگان می توانند سفارشات بیشتری برای افزایش فروش خود دریافت کنند. ثبت سفارش در Etsy یک فرآیند ساده است. ابتدا باید کالایی را که می خواهید بخرید پیدا کنید.

موارد را با استفاده از کلمات کلیدی جستجو کنید یا در دسته های مختلف جستجو کنید. هنگامی که کالایی را که نیاز دارید پیدا کردید، روی آن کلیک کنید تا جزئیات، از جمله قیمت، گزینه های حمل و نقل و اطلاعات فروشنده را مشاهده کنید.

اگر تصمیم به خرید از سایت ایتسی دارید، بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید و برای پرداخت اقدام کنید. آدرس و اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. در صورت داشتن هرگونه درخواست یا سوال خاصی می توانید یادداشتی به فروشنده را اضافه کنید.

پس از اتمام تسویه حساب، ایمیل تایید سفارش خود را دریافت خواهید کرد. فروشنده نیز اعلان سفارش شما را دریافت کرده و پردازش آن را آغاز خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه : خرید از علی بابا و فروش در آمازون در سال ۲۰۲۳

سفارشات اخیر Etsy 

اگر اخیراً سفارشی در Etsy ثبت کرده‌اید، می‌توانید آن را در صفحه خریدها و بررسی‌ها پیدا کنید. این صفحه تمام سفارش‌های اخیر و سایر سفارش‌های شما از جمله تاریخ خرید، شماره سفارش و نام فروشنده را به شما نشان می‌دهد.

همچنین می توانید وضعیت هر سفارش مانند پردازش، ارسال یا تحویل را مشاهده کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد خرید از سایت ایتسی و سفارش خود می توانید بر روی دکمه تماس کلیک کنید تا برای فروشنده پیام ارسال شود.

خرید از سایت ایتسی

وضعیت سفارش

درک وضعیت سفارش برای اینکه بدانید چه زمانی می توانید سفارش خود را داشته باشید بسیار مهم است. Etsy  چندین به روز رسانی وضعیت را ارائه می دهد و در اینجا معنای آنها آمده است:

  • پردازش: فروشنده سفارش شما را دریافت کرده و در حال آماده شدن برای ارسال آن است.
  • ارسال شد: فروشنده سفارش شما را ارسال کرده و شماره پیگیری (در صورت وجود) را ارائه کرده است.
  • تحویل داده شد: سفارش شما تحویل داده شده است و باید آن را دریافت می کردید.
  • لغو شد: فروشنده سفارش شما را لغو کرده است و شما باید بازپرداخت دریافت کنید.

رهگیری سفارش

اگر پس از خرید از سایت ایتسی  سفارش شما ارسال شده است، می توانید آن را با استفاده از شماره پیگیری ارائه شده توسط فروشنده دنبال کنید. می‌توانید اطلاعات ردیابی را در صفحه «خریدها و بررسی‌ها» یا در ایمیل تأیید ارسال ارسال شده توسط فروشنده بیابید. اگر مشکلی در ردیابی سفارش خود دارید، می توانید برای راهنمایی با فروشنده تماس بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : بهترین دستکش های زمستانی

مسائل مربوط به سفارش

اگر با سفارش خود مشکلی دارید، مانند عدم دریافت آن یا دریافت کالای آسیب دیده، می توانید برای راهنمایی با فروشنده تماس بگیرید. می‌توانید این کار را با کلیک بر روی دکمه «تماس» در صفحه «خریدها و بررسی‌ها» یا از طریق بخش مکالمه برنامه Etsy انجام دهید. همیشه ایده خوبی است که ابتدا با فروشنده تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها می توانند به حل مشکل کمک کنند یا خیر.

بازپرداخت

اگر از خرید از سایت ایتسی  راضی نیستید، ممکن است واجد شرایط بازپرداخت باشید. می‌توانید با تماس با فروشنده از طریق صفحه «خریدها و بررسی‌ها» یا از طریق بخش مکالمه برنامه Etsy، درخواست بازپرداخت کنید. سپس فروشنده دستورالعمل هایی را در مورد نحوه بازگرداندن کالا و دریافت بازپرداخت به شما ارائه می دهد.

 

لغو سفارشات Etsy

اگر نیاز به لغو سفارش Etsy دارید، می‌توانید با تماس با فروشنده از طریق صفحه «خریدها و بررسی‌ها» یا بخش مکالمه برنامه Etsy، درخواست لغو کنید. اگر فروشنده لغو را تایید کند، بازپرداخت دریافت خواهید کرد. با این حال، توجه به این نکته ضروری است که همه فروشندگان اجازه لغو را نمی دهند، به خصوص برای سفارشات سفارشی یا اقلام شخصی. قبل از ثبت سفارش، مطمئن شوید که سیاست لغو فروشنده را مطالعه کنید.

خرید از سایت ایتسی

کالاهای سفارشی در Etsy

محصولات سفارشی در Etsy اقلام منحصر به فردی هستند که به طور خاص برای خریدار ساخته شده اند. خریدار می تواند با تماس با فروشنده و ارائه مشخصات کالای مورد نظر خود، درخواست سفارش سفارشی کند. سپس فروشنده می تواند یک لیست سفارشی برای خریدار ایجاد کند.

هنگام خرید از سایت ایتسی و ثبت کالای سفارشی، ارتباط واضح با فروشنده و ارائه تمام جزئیات ضروری است. فروشنده ممکن است پیش نویس یا نمونه ای از کالا را قبل از تکمیل سفارش ارائه دهد تا مطمئن شود که مشخصات خریدار مطابقت دارد.

سفارشات Etsy چقدر طول می کشد؟

مدت زمان دریافت سفارش Etsy به عوامل مختلفی مانند روش ارسال، مکان و زمان پردازش بستگی دارد. زمان پردازش فروشنده زمانی است که برای آماده سازی سفارش شما قبل از ارسال آن طول می کشد. می‌توانید زمان تخمینی تحویل را در صفحه فهرست پیدا کنید. همچنین باید یک ایمیل تأیید حمل با اطلاعات ردیابی خرید از سایت ایتسی  دریافت کنید.

سفارش گزارشات برای فروشندگان

اگر نیاز دارید که سابقه سفارش خود را برای اهداف حسابداری یا نگهداری سوابق صادر کنید، می توانید گزارش سفارشات Etsy CSV را دانلود کنید. این فایل شامل تمام اطلاعات تراکنش های فروشگاه شما از جمله شماره سفارش، تاریخ، اطلاعات خریدار و کل مبلغ فروش است. می توانید با مراجعه به “مدیر فروشگاه” و کلیک بر روی تب “سفارش ها” فایل را دانلود کنید.

پیشنهاد مطالعه : تخفیف های لایتنینگ آمازون چیست و چگونه آنها را پیدا کنید؟

دریافت سفارشات بیشتر در Etsy

این می تواند یک چالش باشد، به خصوص با افزایش رقابت در پلت فرم. با این حال، چندین استراتژی وجود دارد که فروشندگان می توانند برای افزایش فروش خود و دریافت سفارشات بیشتر از آنها استفاده کنند:

فروشگاه خود را بهینه کنید

برای دریافت سفارشات بیشتر در Etsy، یک فروشگاه بهینه شده داشته باشید که به راحتی قابل پیمایش و از نظر بصری جذاب باشد. از تصاویر با کیفیت بالا، توضیحات واضح و قیمت گذاری دقیق برای ایجاد یک ویترین حرفه ای و جذاب جهت کاربران هنگام خرید از سایت ایتسی  استفاده کنید.

ارائه محصولات با کیفیت بالا

به جزئیات توجه کنید، از مواد با کیفیت بالا استفاده کنید و طرح های منحصر به فردی را برای متمایز شدن از رقبا ارائه دهید.

از کلمات کلیدی استفاده کنید

تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید و از کلمات کلیدی مرتبط در عناوین، برچسب ها و توضیحات خود استفاده کنید تا شانس خود را برای یافتن توسط خریداران افزایش دهید.

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

برای آنکه خرید از سایت ایتسی برای کاربران شما جذاب باشد، بهتر است از پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، فیس بوک و پینترست برای نمایش محصولات خود، تعامل با مخاطبان و هدایت ترافیک به فروشگاه Etsy خود استفاده کنید.

خرید از سایت ایتسی

ارائه خدمات عالی به مشتریان

ارائه خدمات عالی به مشتریان می تواند به ایجاد اعتماد و وفاداری با مشتریان شما کمک کند و آنها را تشویق کند تا نظرات مثبت خود را ارائه دهند و فروشگاه شما را به دیگران توصیه کنند. به پیام‌ها فوراً پاسخ دهید، دوستانه و مفید باشید و برای برآورده کردن نیازهای مشتری از آن فراتر بروید.

در تبلیغات Etsy شرکت کنید

Etsy اغلب تبلیغات و تخفیف هایی را به خریداران ارائه می دهد که می تواند به افزایش ترافیک به فروشگاه شما و افزایش فروش کمک کند. مراقب این تبلیغات باشید و در صورت امکان شرکت کنید تا سفارشات بیشتری دریافت کنید. در خصوص فروش در ایتسی از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود