خرید از علی بابا و فروش در آمازون در سال ۲۰۲۳

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

یکی از رایج ترین سوالاتی که توسط فروشندگان جدید آمازون پرسیده می شود این است که “از کجا می توانم محصولاتی برای فروش در آمازون بخرم؟” در حالی که چند پاسخ متفاوت برای این سوال وجود دارد، پاسخ یک فروشنده با تجربه به احتمال زیاد «در علی بابا» خواهد بود. علی بابا مکانی عالی برای فروشندگان در تمام سطوح تجربه است تا میلیون ها محصول مختلف را تهیه کنند که می توانید آنها را برند کنند. بسیاری از کسب و کارها به دریافت محصولات سودآور از علی بابا به آمازون متکی هستند. در اینجا درباره خرید از علی بابا و فروش در آمازون اشاره داریم.

پیشنهاد مطالعه : بهترین فن خنک کننده لوازم جانبی الکترونیکی

علی بابا چیست و آیا ایمن است؟

در این راهنما، ما همه چیزهایی را که باید در مورد علی‌بابا بدانید، مرور می‌کنیم تا بتوانید با موفقیت محصولات باکیفیت را برای کسب و کار آمازون FBA با برچسب خصوصی خود تهیه کنید. علی‌بابا یک پلت‌فرم تجارت الکترونیک بین‌المللی است که فروشندگان و برندها را با تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان میلیون‌ها محصول مرتبط می‌کند.

اگر می خواهید محصولات سفارشی برای برند خود ایجاد کنید، این جایی است که باید به آن اعتماد کنید. برخلاف وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک سنتی مانند آمازون که در آن مشتریان خریدهای خرد انجام می‌دهند، علی‌بابا پلتفرمی است که کسب‌وکارها محصولات را به صورت عمده برای فروش آنلاین یا در فروشگاه‌های اینترنتی خریداری می‌کنند.

علی بابا شما را با تامین کنندگان مختلف در سراسر جهان متصل می کند تا بتوانید محصولات با کیفیت را با قیمت های بسیار پایین پیدا کنید. حتی اگر برند بزرگی ندارید! چه مدیر عامل یک شرکت بزرگ باشید و چه به تنهایی یک کسب و کار آمازون را اداره می کنید، می توانید ثبت نام کنید و محصولات را از علی بابا تهیه کنید. خرید از علی بابا و فروش در آمازون می تواند یک انتخاب عالی باشد.

چرا فروشندگان آمازون از علی بابا استفاده می کنند؟

بسیاری از فروشندگان آمازون از علی بابا برای تهیه محصولات به دلیل سادگی سایت کاربر پسند و خوب، قیمت پایین آن استفاده می کنند. اکثر تولیدکنندگانی که روی پلتفرم با آنها برخورد می کنید در چین مستقر هستند، جایی که می توانند کالاهای باکیفیت را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر از مثلاً ایالات متحده یا کانادا تولید کنند.

هر فروشنده ای می تواند همین الان به علی بابا برود و نوع محصولی را که علاقه مند به فروش است جستجو کند و با هزاران تامین کننده بالقوه روبرو شود. پیدا کردن سازنده برای محصول شما هرگز آسان نیست.

علی بابا برای چه نوع محصولاتی مناسب است؟

اگر به دنبال ایجاد یک محصول با برچسب خصوصی که منحصر به برند شما باشد، هستید،  خرید از علی بابا و فروش در آمازون را تجربه کنید. اگر لوگوی سفارشی و یا مشخصات طراحی یک محصول را دارید، علی بابا مکانی عالی برای یافتن تامین کنندگانی است که می توانند ایده های شما را به واقعیت تبدیل کنند.

از علی بابا برای خرید محصولات مارک دار استفاده نکنید. در حالی که تامین کنندگان معتبر زیادی در علی بابا وجود دارد، برخی نیز سعی می کنند محصولات تقلبی برندهای بزرگی مانند دیزنی یا نایک را بفروشند. برخی از محصولات ممکن است برای فروش وسوسه انگیز به نظر برسند، اما شما باید از دنبال کردن این گزینه خودداری کنید.

فروش کالاهای تقلبی در آمازون اکیدا ممنوع است. اگر خط مشی ضد جعل آنها را نادیده بگیرید، برای همیشه از فروش در پلتفرم منع خواهید شد.

پیشنهاد مطالعه : بهترین دستکش های زمستانی

آیا علی بابا ایمن است؟

به طور خلاصه بله! در بیشتر موارد، علی بابا برای فروشندگان بسیار ایمن است. اما مواردی وجود دارد که هنگام استفاده از علی بابا باید از آنها آگاه باشید، مانند تقلبی‌ها، کلاهبرداری‌های پرداخت، و تامین‌کنندگانی که نمونه‌های باکیفیت اما سفارشات انبوه با کیفیت پایین ارسال می‌کنند. این نکات هنگام خرید از علی بابا و فروش در آمازون اهمیت دارد.

هنگام سفارش محصولات از یک تامین کننده، این احتمال وجود دارد که سفارش بزرگی باشد، بنابراین باید مطمئن شوید که شرکتی که با آن تجارت می کنید قانونی است. درست مانند آمازون، علی بابا متشکل از فروشندگانی است که سعی می کنند کسب و کار شما را کسب کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که با چندین تامین کننده تماس بگیرید و نمونه های سفارش را قبل از سفارش بزرگتر ارزیابی کنید.

علی بابا یک درگاه پرداخت امن برای همه تراکنش ها ارائه می دهد، بنابراین شما مطمئن هستید که اطلاعات پرداخت یا کارت اعتباری خود امن است. آنها همچنین یک سرویس حفاظت از سفارش به نام تضمین تجارت را ارائه می دهند که اگر کیفیت محصول با آنچه شما و تامین کننده شما صحبت کرده اید متفاوت باشد و همچنین اگر سفارش شما به موقع ارسال نشده باشد، پول شما را پس می گیرد.

تا زمانی که پرداخت ها را از طریق سیستم پرداخت علی بابا انجام می دهید، پول شما امن و مطمئن خواهد بود.

خرید از علی بابا و فروش در آمازون در سال 2023

چگونه تصمیم بگیریم چه چیزی را در آمازون بفروشیم؟

قبل از اینکه بتوانید تامین کنندگانی را در علی بابا پیدا کنید، باید بفهمید که می خواهید در آمازون چه چیزی بفروشید! اگر فروشنده مبتدی هستید، معمولاً روی محصولاتی تمرکز کنید که تقاضای بالا و رقابت کم دارند. این به شما بهترین شانس را برای خرید از علی بابا و فروش در آمازون و رقابت با مارک های از قبل شناخته شده در جایگاه خود می دهد.

تحقیق محصول گام بسیار مهمی در سفر فروشنده آمازون شما است، بنابراین مطمئن شوید که برای تجزیه و تحلیل مناسب محصولاتی که می خواهید بفروشید، وقت بگذارید. با این اوصاف، درگیر این موضوع نشوید. بسیاری از فروشندگان مشتاق درگیر اطلاعات زیادی می شوند که در نهایت غرق در تصمیم گیری فروش می شوند و نمی توانند تصمیمی بگیرند. اگر چند ایده دارید که فکر می کنید خوب کار می کند، فقط یکی را انتخاب کنید و شروع کنید!

تجزیه و تحلیل محصولات

هنگام تجزیه و تحلیل محصولات برای فروش در آمازون، باید سه چیز را در نظر بگیرید که شامل سودآوری، تقاضا و رقابت خواهد شد.

سودآوری:

برای اطمینان از سودآوری محصولی که می فروشید، باید بتوانید آن را با قیمتی بسیار کمتر از آنچه می فروشید تهیه کنید. قانون ۳X  یک استراتژی خوب برای فروشندگان جدید برای تعیین سودآوری یک محصول است: ۱/۳ از فروش شما به سمت هزینه های محصول، ۱/۳ به هزینه های آمازون و ۱/۳ سود شما است که به شما می رسد. این تکنیک برای خرید از علی بابا و فروش در آمازون مناسب است.

پیشنهاد مطالعه : خرید از آمازون در بلک فرایدی

تقاضا:

آیا مشتریان فعالانه این محصول را در آمازون جستجو و خریداری می کنند؟ هنگامی که بتوانید تقاضا برای جایگاه خود را تعیین کنید، می توانید در مورد سرمایه گذاری در یک محصول خاص احساس اطمینان کنید. بدون تقاضای مناسب، ممکن است به محصولی دست پیدا کنید که هیچ کس تمایلی به خرید آن نداشته باشد.

رقابت:

ممکن است تقاضا وجود داشته باشد، اما رقابت چگونه است؟ هنگام فروش محصولات در آمازون باید تعادل مناسب بین تقاضا و رقابت را پیدا کنید. اگر رقابت بیش از حد وجود داشته باشد، کسب رتبه مورد نیاز برای حضور در مقابل مشتریان دشوارتر خواهد بود. اگر رقابت با تقاضای مناسب کم باشد، ممکن است خود را برنده یافته باشید!

چگونه می توانید یک محصول خوب برای فروش پیدا کنید؟

بهترین راه برای انجام تحقیقات محصول برای آمازون، استفاده از ابزارهای قدرتمند با پشتوانه داده های دقیق است. چند ابزار مختلف وجود دارد که می توانید از آنها برای خرید از علی بابا و فروش در آمازون و پیدا کردن و تجزیه و تحلیل محصولات برای فروش در آمازون استفاده کنید:

پایگاه داده محصولات

  • فرصت یاب
  • افزونه
  • ردیاب محصول
  • گرایش های دسته
  • کلیدواژه پیشاهنگ
  • ردیاب رتبه

خرید از علی بابا و فروش در آمازون در سال 2023

چگونه تامین کنندگان را در علی بابا پیدا کنیم؟

بعد از اینکه فهمیدید چه محصولی را می خواهید بفروشید، تامین کنندگان آن را پیدا کنید! اگر محصولاتی را در آمازون جستجو کردید، علی بابا تقریباً به همین ترتیب عمل می کند. به سادگی یک جستجوی کلیدواژه انجام دهید و ببینید چه چیزی به دست می آید. سپس برای خرید از علی بابا و فروش در آمازون اقدامات لازم را انجام دهید.

بیایید نمونه ای از جستجوی محصول در علی بابا را مرور کنیم. من قصد دارم برای “پرده های خاموش” جستجو کنم.

خرید از علی بابا و فروش در آمازون

مشابه آمازون، نتایج بر اساس جستجوی کلمه کلیدی ظاهر می شوند. اکنون می توانید اسکرول کنید و ببینید کدام محصولات مناسب است. اما قبل از بررسی نتایج فعلی، نگاهی به فیلترهای سمت چپ صفحه بیندازید. می‌توانید فیلترهای مختلفی مانند نوع تأمین‌کننده، نوع محصول، قیمت، کشور تأمین‌کننده و گواهی‌ها را  ببینید. یک تصور غلط رایج در مورد علی بابا این است که تامین کنندگان فقط از چین هستند، اما اینطور نیست.

فیلتر کشور/منطقه تامین کننده به شما این امکان را می دهد که از کشورهای مختلف برای این نوع محصول انتخاب کنید. از بین تمام فیلترهای موجود، مهمترین آنها برای “انواع تامین کننده” است. پیشنهاد می‌کنیم «تضمین تجارت» و «تامین‌کننده تایید شده» را بررسی کنید تا بتوانید یک لایه امنیتی اضافی برای خرید از علی بابا و فروش در آمازون داشته باشید و فقط با تامین‌کنندگان حرفه‌ای و قانونی معامله کنید.

 خرید از علی بابا و فروش در آمازون

پس از این مرحله، نتایج را مرور کنید و محصولاتی که جالب به نظر می رسند را پیگیری کنید. همچنین اطلاعات قیمت گذاری را مشاهده خواهید کرد، اما ممکن است همیشه در این مرحله از فرآیند دقیق نباشد. قیمت هر واحد به مشخصات محصول و تعداد واحدهای خریداری شده بستگی دارد، بنابراین برای دریافت قیمت واقعی محصول باید با تامین کننده تماس بگیرید.

اگر قصد فروش در آمازون را دارید، یک روش سودآور خرید از علی بابا به صورت عمده خواهد بود. می توانید اینکار را از طریق زاکولا انجام دهید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]