تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,بهمن,۳۰

خرید کفش های برند Ecco اصل

نویسنده : تیم محتوا

برند ECCO در دانمارک و در سال ۱۹۶۳ تأسیس شد. وقتی یک شرکت مدت زیادی فعالیت می کند و هنوز در حال پیشرفت و نوآوری است، به وضوح نشان دهنده آن است که روند کاری خود را به درستی انجام می دهد. هنگامی که این شرکت، قادر به ارائه قیمت های بسیار مناسبی نیز در محصولات خود می باشد، در چنین دسته بندی رقابتی، نشان می دهد که تجارت آنها، توجه زیادی را از مشتریان وفادار خود دریافت می کند. شما می توانید برای خرید کفش برند Ecco از طریق زاکولا اقدام کرده و محصولات اورجینال را دریافت کنید.

خرید کفش برند Ecco

درباره شرکت اکو

این شرکت اسکاندیناویایی، در طول دهه‌ها به خطوط تولید مختلفی برای مردان و زنان گسترش یافته است، بنابراین می‌توانید کفش‌های مجلسی یا کفش ورزشی را از آنها تهیه کنید. با این حال، آنها دارای کفش های کتانی و پیاده روی با کیفیت بسیار بالایی هستند.

کفش پیاده روی ECCO ، یکی از محصولات بی نظیر آنهاست که می توانید هزاران کیلومتر را با آن طی کرده و احساس خستگی ننمایید. البته در این برند، طراحی با هر بار تکرار، کمی تغییر می کند، اما به حتم، آنها بهترین کفش های پیاده روی هستند که می توانید تهیه کنید. اگر به دنبال کفش های ضد آب هستید، نسخه‌های مختلف کفش‌های ورزشی آن‌ها، نیز خوب هستند که با خرید کفش برند Ecco می توانید در اختیار داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین برند کانسیلر

بررسی کفش های Ecco چرم MX

کفش های مدل ECCO MX نیز از دیگر مدل های بی نظیر این برند است که با رنگی زیبا از تیتانیوم ارائه شده است که به نظر می رسد برای پیاده روی، بسیار مناسب باشد. زیره این کفش، بسیار مقاوم است و قطعاً برای سال ها روی سطوح مختلف قابل دوام خواهد بود.

این کفش‌های چرمی دوخته‌شده با ساختار محکم و فناوری‌های فراوان هستند که آن‌ها را راحت و هموار می‌کند، با خرید کفش برند Ecco در اختیار شما خواهد بود. در این مدل ، یک بخش نرم از نئوپرن در اطراف مچ پا وجود دارد که احساس خوبی دارد و باعث می‌شود آن‌ها به راحتی در پا قرار گیرند. ضمن آن که نوارهای بازتابنده در چندین مکان برای دید در شب وجود دارد.

بخشی از دلیل قیمت بالاتر کفش‌های ECCO نسبت به سایرین این است که به جای اینکه فقط تولید را به کارخانه‌ای دوردست در آسیا برسانند، بر کل فرآیند نظارت دارند. آنها حتی کارخانه های دباغی خود را برای چرم کفش ها در اختیار دارند.

خرید کفش برند Ecco

صندل برند ECCO

یکی از مدل‌هایی که طرفداران زیادی داشته و هنوز هم موجود است Terracruise است. رویه این کفش، یک طرح توری باز است که در روزهای گرم به خوبی نفس می کشد، به علاوه با بندهای کشدار به راحتی می توان آنها را باز و بسته کرد.

این صندل نوک باز X-Trinsic روی آب و بیرون گزینه ای بسیار عالی است که می توان برای پیاده روی در روزهای گرم از آن ها استفاده کرده و احساس خستگی و گرما را در پاها نداشت. خرید کفش برند Ecco در این مدل، باعث می شود تا احساس راحتی بالاتری را هنگام پیاده روی، داشته باشید.

ضمن آن که دارای سه بند قابل تنظیم با Velcro همراه با قلاب های مناسب وجود دارد که به شما امکان می دهد آنها را به خوبی به کیف پیاده روی خود وصل کنید. رویه به سرعت خشک می شوند و زیره آن هیچ آبی را جذب نمی کند، بنابراین لازم نیست نگران حمل کفش های خیس بعد از جابجایی قایق رانی باشید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین جاروهای رومیزی

این یک طراحی فوق العاده است که برای شرایط مختلف به خوبی کار می کند. بسیاری از افراد، هنگام سفر معمولاً نوعی صندل مسافرتی مانند این را در کوله پشتی خود دارند، زیرا برای آب و هوای گرم عالی هستند و به پوشیدن جوراب نیازی نخواهید داشت. با این حال، آنها به اندازه کافی راحت و سبک هستند.

این امر به ویژه در مورد این صندل های ممتاز ECCO با کفی ضخیم و زهکشی سریع، صادق است. ضمن اینکه در دو رنگ و در مدل های مردانه و زنانه ارائه می شوند که می توانید با خرید کفش برند Ecco از داشتن آنها لذت برده و پیاده روی لذت بخشی را برای خود تضمین نمایید.

خرید کفش برند Ecco

صندل اکو x-trinsic

کفش های ECCO با ماندگاری بالایی ساخته شده اند. مهم نیست که کدام کفش ECCO را برای سفر انتخاب می کنید، احتمالاً برای شما هزینه خواهد داشت مگر اینکه با یک فروش خوب در یک سایت خارجی همراه با تخفیف بتوانید آن ها را تهیه کنید. البته باید در نظر داشت که این برند، به ندرت چیزی برای فروش زیر ۱۰۰ دلار دارند و برخی از مدل های پیشرفته تر، می توانند دو برابر این مبلغ قیمت داشته باشند. درست مانند محصولات ممتاز با ضمانت مادام‌العمر، شما برای محصولی با دوام پرداخت می‌کنید که ماندگاری طولانی‌تری نسبت به بسیاری از رقبای خود دارد.

پیشنهاد مطالعه : خدمات وب آمازون (AWS)

شاید بتوان گفت که هیچ مارک کفش دیگری وجود ندارد که از نظر دوام به آن نزدیک شود. تمامی کفش های این شرکت با یک سال گارانتی عرضه می شوند که در دنیای کفش بسیار نادر است. شما می توانید برای خرید کفش برند Ecco اورجینال، از طریق سایت های خارجی مانند آمازون اقدام کنید. ضمن آنکه برای پرداخت ارزی، نهایی کردن سفارش خود و دریافت کالا در ایران، به سادگی می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید. در این خصوص، با کارشناسان زاکولا مشورت نمایید.

 

 

 

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود