تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,دی,۲۹

بهترین ماسک های صورت برای پوست های خشک

نویسنده : تیم محتوا

در اینجا نحوه تعیین بهترین ماسک های صورت برای پوست های خشک آمده است. می توانید برای خرید ماسک پوست خشک، به سراغ آمازون بروید و محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. ماسک‌های ذکر شده در زیر همگی حاوی نوعی ماده آب‌رسان یا مرطوب‌کننده هستند، خواه گلیسیرین، عسل، آلوئه، اسید هیالورونیک یا روغن‌ها و کره‌ها.

پیشنهاد مطالعه :برندهای محبوب ایرباد

 Healthline  بهترین ماسک پوست های خشک

مزایا: دارای مواد مرطوب کننده است.

معایب: رایحه برای همه مناسب نیست.

این معجون ابرمیوه را شبها استفاده کنید تا رطوبت پوستتان را آبرسانی و احیا کند. میوه ماکی غنی از آنتی اکسیدان و گلابی به تسکین پوست شما کمک می کند در حالی که ویتامین C روشن می شود. ترکیبات مرطوب کننده شامل اسکوالان، اسید هیالورونیک و گلیسیرین است. برای خرید ماسک پوست خشک می توانید به سراغ دسته بندی های آمازون بروید.

داوران می گویند این فرمول بدون چربی و برای پوست های بسیار خشک عالی است. با این حال، تعداد کمی از افراد شکایت دارند که ماسک به خوبی جذب نمی شود. محصولات Youth to the People بدون ضرر هستند و در یک شیشه شیشه ای با کلاه پلاستیکی قابل بازیافت بسته بندی می شوند.

خرید ماسک پوست خشک

Origins Drink Up Intensive Overnight Mask

مزایا: هنگام خواب کار می کند.

معایب: برای افرادی با پوست بسیار حساس ایده آل نیست.

این محصول بهترین ماسک آبرسان شبانه برای پوست های خشک است. این ماسک شبانه از Origins حاوی چندین ماده مرطوب کننده از جمله اسید هیالورونیک و کره آووکادو است. داوران می گویند که عاشق عطر سبک و فرمول فوق العاده آبرسان هستند. برای خرید ماسک پوست خشک می توانید به سراغ دسته بندی های آمازون بروید.

 

برخی از منتقدان می گویند این محصول باعث قرمزی پوست می شود. این فرمول حاوی روغن های مرکبات، لیمونن و لینالول است که همگی از حساسیت های مکرر پوست هستند. اگر پوست پر واکنش یا بیماری مانند روزاسه دارید، ممکن است بخواهید محصول دیگری را انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید هدست Anker Soundcore Life Q35

ماسک جو دوسر فوری ترمیم کننده اولترا کمک های اولیه

مزایا: فرمول آرام بخش، غیر تحریک کننده

معایب: ممکن است برای افراد مبتلا به بیماری های پوستی خاص، مانند اگزما شدید، مناسب نباشد.

این ماسک صورت ارزان و بدون ضرر حاوی بلغور جو دوسر کلوئیدی تسکین دهنده است که دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است. خرید ماسک پوست خشک را در آمازون دنبال کنید. ماسک ۱۰ دقیقه‌ای که توسط متخصصین پوست تست شده است، فاقد مواد افزودنی خشن، الکل و عطرهایی است که احتمالاً پوست را تحریک می‌کنند.

داوران می گویند که این ماسک به طور موثر پوست آسیب دیده را مرطوب می کند و به تسکین پوست آسیب دیده کمک می کند و اضافه می کنند که استفاده از آن بعد از آفتاب سوختگی بسیار عالی است.

ماسک گل مرطوب کننده تاتا هارپر

مزایا: به یکنواخت شدن رنگ پوست و به حداقل رساندن قرمزی کمک می کند

معایب: گران است

این ماسک فانتزی مملو از اسید هیالورونیک است و به خشکی و کم آبی بدن کمک می کند. ترکیبی از ویتامین ها و مواد معدنی به مبارزه با قرمزی و صاف کردن رنگ پوست کمک می کند. علاوه بر این، بیش از نیمی از مواد تشکیل دهنده از مزارع ارگانیک تهیه می شود.

هنگام خرید ماسک پوست خشک این شرکت توصیه می کند قبل از شستشو آن را تا ۲۰ دقیقه روی پوست بگذارید. منتقدان با پوست حساس این ماسک را ملایم و آبرسان می دانند. با این حال، توصیه می‌کنیم محصولات مراقبت از پوست جدید را قبل از استفاده از آن‌ها به کل صورت یا بدن خود آزمایش کنید.

محصولات تاتا هارپر، از جمله این ماسک، بدون ضرر هستند. آنها همچنین در ظروف شیشه ای قابل بازیافت و کارتن فروخته می شوند.

خرید ماسک پوست خشک

ماسک خواب مرطوب کننده عمیق رز تازه

مزایا: هیدراته می شود و رطوبت را در طول شب قفل می کند

معایب: برخی از منتقدان می گویند که بوی گل رز ندارد و رایحه ای عجیب دارد

بهترین ماسک صورت دو مرحله ای برای پوست های خشک را هنگام بررسی خرید ماسک پوست خشک در نظر بگیرید.این ماسک دم کرده از گل رز یک محصول دو مرحله ای است که قبل از خواب از آن استفاده می کنید.

ابتدا فرمول ژل کهربایی رنگ را اعمال می‌کنید و اجازه می‌دهید قبل از استفاده از ماسک آب کرم جذب شود. به لطف ترکیباتی مانند اسید هیالورونیک و عصاره گل رز، این دو ماسک در طول شب آبرسانی کرده و رطوبت را حفظ می کنند.

منتقدان این محصول را بر روی پوست همراه با احساس خوب می دانند . به گفته مشتریان، احساس خنکی فرمول بر روی پوست آنها احساس طراوت می کند. با این حال، تعداد کمی از افراد توجه دارند که این محصول دارای بوی نه چندان مطبوع ترشی شوید است، اما به نظر می رسد وقتی روی پوست استفاده می شود، از بین می رود. این برند محصولات یا ترکیبات مورد استفاده در ساخت محصولات را روی حیوانات آزمایش نمی کند.

پیشنهاد مطالعه :کوچکترین شارژرهای گوشی تلفن

ماسک خواب Laneige

مزایا: برای انواع پوست کار می کند

معایب: اگر پوست فوق العاده خشکی دارید ممکن است مانند سایر محصولات کارایی نداشته باشد

این محصول، بهترین ماسک روشن کننده شب برای پوست های خشک است. هنگام خرید ماسک پوست خشک، در نظر داشته باشید که این ماسک محبوب شبانه برای انواع پوست مناسب است. علاوه بر آبرسانی به پوست، به رنگ پوست کدر و ناهموار کمک می کند.

فرمول مبتنی بر ژل حاوی آب معدنی، عصاره های گیاهی و اسید هیالورونیک برای آبرسانی و روشن شدن پوست است. این ماسک همچنین تست شده توسط متخصص پوست و غیر کومدوژنیک است.

خرید ماسک پوست خشک

ماسک مرطوب کننده آنتی اکسیدانی معجون عسل فارمسی

مزایا: احساس گرما آرام بخش

معایب: برای انواع پوست حساس نیست

وقتی به عسل فکر می کنید، احتمالاً فوراً به نیاز پوست به هیدراتاسیون می اندیشید. اما تحقیقات منبع معتبر نشان می دهد که عسل ممکن است برای پوست خشک مفید باشد. پس از خرید ماسک پوست خشک، می توانید از مزایای آن بهره مند شوید.

با این ماسک بر پایه عسل از فارمسی، یک درمان آبگرم در خانه به خودتان بدهید. همانطور که آن را روی پوست خود ماساژ می دهید، فرمول گرم شده و مانند یک صورت مجلل احساس می شود. علاوه بر عسل، ماسک حاوی اسید سیکوریک است که به محافظت از سد پوست شما کمک می کند.

گلیسیرین و ویتامین های B به آبرسانی، صاف شدن و احیای پوست کمک می کنند. Farmacy دارای گواهینامه Leaping Bunny بدون زیان است. این محصولات را از طریق زاکولا از آمازون تهیه کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود