خرید اجناس تخفیف دار در بلک فرایدی ۲۰۲۲

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

خرید اجناس تخفیف دار در بلک فرایدی به زودی کاهش می یابد. در واقع، به لطف فروش زودهنگام امثال آمازون، والمارت، تارگت و بهترین خرید از آنها، از قبل احساس می‌شود که فصل خرید بلک فراید ۲۰۲۲ آغاز شده است. خرده‌فروشان قیمت‌های بی‌سابقه‌ای را برای تلویزیون‌ها، تبلت‌ها، اسباب‌بازی‌ها، AirPods، جاروبرقی، قهوه‌ساز و غیره ارائه می‌کنند. برای کمک به شما در یافتن بهترین قیمت‌ها در میان هجوم پیشنهادات، بهترین معاملات موجود در حال حاضر را گردآوری کرده‌ایم.

پیشنهادات تخفیفی در فروشگاه های آنلاین

پیشنهادات برتر امروز در زیر، شامل تخفیف های عظیم در دستگاه های اپل مانند AirPods Pro 2 به قیمت جدید و کم سابقه ۱۹۹.۹۹ دلار (و اپل واچ ۸ کاملاً جدید با قیمت ۳۴۹ دلار است. همچنین بهترین پیشنهادات را در تلویزیون‌ها پیدا خواهید کرد، از جمله تلویزیون‌های با رتبه برتر در سال ۲۰۲۲، مانند LG C2 OLED، که با قیمت ۱۲۹۶.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و تلویزیون‌های هوشمند ارزان قیمت را در Best Buy با قیمت‌هایی باورنکردنی مانند ۷۹.۹۹ دلار می توانید تهیه کنید.

اگر در خرید اجناس تخفیف دار در بلک فرایدی، به دنبال چیزی خارج از ابزارهای فناوری هستید، معاملات  Walmart  شامل پیشنهادهای برجسته برای لوازم خانگی، از جمله جاروبرقی ربات Eufy تا ۱۱۹ دلار و Instant Pot Duo در فروش به قیمت ۵۰ دلار را دنبال کنید.

خرید اجناس تخفیف دار در بلک فرایدی

فروش در اوایل بلک فرایدی

در اینجا لیستی کوتاه از برخی از بهترین پیشنهادات با تخفیف را مشاهده کنید.

آمازون: ۵۰٪ تخفیف تلویزیون، ایرپاد، لباس و اسباب بازی

بهترین خرید: تا ۷۰۰ دلار تخفیف برای تلویزیون، لپ تاپ و آی پد

تلویزیون های ارزان: تلویزیون های هوشمند ۷۹.۹۹ دلاری از Best Buy

درختان کریسمس: قیمت ها از ۳۸.۹۹ دلار شروع می شود

Dell : لپ تاپ با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار در خرید اجناس تخفیف دار در بلک فرایدی

ایده های هدایا: ۴۰٪ تخفیف برای هدایای تعطیلات از آمازون

Home Depot: 50%تخفیف برای ابزار و لوازم خانگی

سامسونگ: ۲۵۰۰ دلار تخفیف برای تلویزیون و لوازم خانگی

Sephora : 50%تخفیف برای لوازم آرایش، عطر و هدایا

هدف: ۴۵٪ تخفیف برای اسباب بازی، تلویزیون، Keurig و موارد دیگر

اسباب بازی: ۵۰% تخفیف برای اسباب بازی های پرفروش در Walmart

Ulta : تا ۵۰% تخفیف برای آرایش، مو و عطر

Verizon : آیفون ۱۴ پرو را به صورت رایگان دریافت کنید

Walmart : 60% تخفیف برای اسباب بازی، تلویزیون، جاروبرقی و لپ تاپ

Wayfair: تا ۸۰% تخفیف در سراسر سایت، + ارسال رایگان

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای سویشرت

بهترین معاملات اولیه در بلک فرایدی

در خرید اجناس تخفیف دار در بلک فرایدی اپل ایرپاد (نسل دوم) ۱۵۹ دلار بود که در حال حاضر ۷۹ دلار در والمارت به فروش می رسد. این با رکورد پایین مطابقت دارد و ۱۰ دلار کمتر از قرارداد فعلی آمازون است. اگر ایرپاد جدید می‌خواهید و نیازی به آخرین مدل آن ندارید، این معامله به شدت توصیه می‌شود.

تفنگ ماساژ تولوکو

تفنگ ماساژ Toloco  اکنون ۶۹.۹۹ دلار در آمازون به فروش می رسد. این تفنگ ماساژور با رتبه برتر در فروش بلک فرایدی آمازون در اوایل فروش، تخفیف هنگفتی دریافت می‌کند، از ۲۵۹.۹۹ دلار به ۶۹.۹۹ دلار کاهش می‌یابد، زمانی که کوپن ۳۰ دلاری اضافی را هنگام پرداخت اعمال کنید. تفنگ ماساژ Toloco دارای ۲۰ سطح سرعت مختلف و ۱۵ سر ماساژ قابل تعویض برای تسکین درد در تمام قسمت های بدن شما است و بیش از ۳۱۰۰۰ بررسی مثبت در آمازون دارد.

خرید اجناس تخفیف دار در بلک فرایدی

ست روتختی سایز کوئین  Danjor Linens

با این پیشنهاد فوق‌العاده در خرید اجناس تخفیف دار در بلک فرایدی که ملحفه‌های Queen Size را به تنها ۱۹.۷۷ دلار کاهش می‌دهد، مجموعه جدیدی از ملحفه‌های تخت را استفاده کنید. ملحفه‌های فوق‌العاده نرم در چندین رنگ مختلف موجود هستند و شامل ملحفه‌های تخت و تخت و روبالشی با جیب‌های عمیق می‌شوند. با بیش از ۱۳۴۰۰۰ بررسی مثبت و قیمتی باورنکردنی – این معامله جمعه سیاه اولیه برای کسانی که به دنبال برگه های جدید هستند، بی دردسر است.

تلویزیون ۷۵ اینچی ۴K تایزن هوشمند سامسونگ (۲۰۲۲): بود

معاملات بلک فراید اولیه Best Buy شامل این تلویزیون ۴K خیره کننده ۷۵ اینچی سامسونگ با قیمت ۵۷۹.۹۹ دلار است که پایین ترین قیمتی خواهد بود که تا به حال دیده ایم. این مجموعه عظیم از سامسونگ دارای یک پردازنده جامد کریستال UHD 4K، سیستم عامل تایزن با کاربری آسان و پشتیبانی کامل از HDR است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ترازوهای هوشمند

سیستم آشپزخانه سوپرا نینجا

اگر به دنبال مخلوط کن نهایی هستید، این معامله Walmart  سیستم آشپزخانه مگا نینجا را تخفیف، به ۹۹ دلار کاهش می دهد که ارزان ترین قیمتی است که تا به حال دیده ایم. شما یک پارچ ۷۲ اونسی، یک غذاساز هشت فنجانی را نیز دریافت خواهید کرد که در خرید اجناس تخفیف دار در بلک فرایدی، فوق العاده است.

کنسول بازی دستی Powkiddy Game Player

اگر می خواهید جذابترین هدیه امسال را دریافت کنید، والمارت در حال حاضر کنسول بازی دستی PowKiddy را با قیمت ۹۹.۹۹ دلار دارد. پرفروش ترین پخش کننده بازی یکپارچه سازی با سیستم عامل شامل یک کارت بازی ۶۴ گیگابایتی با بیش از ۱۵۰۰۰ بازی، به علاوه جک هدفون ۳.۵ میلی متری است، بنابراین می توانید هدفون را وصل کنید و از بازی در هر کجا که هستید لذت ببرید.

خرید اجناس تخفیف دار در بلک فرایدی

زودپز ۱۰ در ۱ دیگ فوری پرو

زودپزها همیشه پرفروش ترین های بلک فراید هستند و فروش اولیه آمازون، Instant Pot Pro را با قیمت ۹۹.۹۵ دلار به فروش می رساند. دیگ زودپز شش لیتری دارای ۱۰ دستگاه در یک دستگاه می باشد، از جمله؛ آهسته پز، سوسیس، ماهیتابه، برنج، ضدعفونی کننده، ماست ساز، گرم کن غذا، کیک پزی و بخارپز را شامل می شود.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کرم های مرطوب کننده

اپل واچ ۸

این دومین باری است که شاهد تخفیف آخرین اپل واچ ۸ در آمازون هستیم. این ساعت هوشمند تنها کمتر از دو ماه است که در دسترس است، اما می‌توانید ۵۰ دلار در این خرید اجناس تخفیف دار در بلک فرایدی اولیه پس انداز کنید. به‌روزرسانی‌ها در مقایسه با نسخه قبلی افزایشی هستند، اما شامل پردازنده ارتقا یافته S8، عمر باتری ۱۸ ساعته تمام روز و مجموعه‌ای از عملکردهای سلامت و تناسب اندام جدید به لطف watchOS 9 هستند. برای خرید این محصولات از سایت های معتبر و دریافت تخفیف های جذاب، می توانید از کارشناسان زاکولا یاری بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]