تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,آبان,۰۸

خرید لباس از فروشگاه زارا

نویسنده : تیم محتوا

یکی از برندهای موفق خرده فروشی مد در دنیا، ZARA محسوب می شود. زارا با معرفی چشمگیر مفهوم خرده فروشی “مد سریع” از زمان تاسیس در سال ۱۹۷۵ در اسپانیا، آرزوی ایجاد اشتیاق مسئولانه برای مد را در میان طیف گسترده ای از مصرف کنندگان، در فرهنگ ها و گروه های سنی مختلف دارد. شما می توانید با خیالی آسوده برای خرید لباس از فروشگاه زارا اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه : ۷  بهترین کرم ضد پیری برای زنان

راز موفقیت ZARA

عوامل زیادی در موفقیت زارا نقش داشته است، اما یکی از نقاط قوت اصلی آن که نقش مهمی در تبدیل شدن آن به یک مد جهانی مانند امروز داشته است، توانایی آن در اولویت قرار دادن مشتریان است. برند زارا پوشاک مردانه و زنانه، پوشاک بچه گانه (زارا کیدز)، کفش و اکسسوری را عرضه می کند. زیر نام تجاری Zara TRF  اجناس مد روز و گاهاً حساس تر را به زنان و نوجوانان ارائه می دهد.

زارا اکنون دارای ۲۲۶۴ فروشگاه است که به صورت استراتژیک در شهرهای پیشرو در ۹۶ کشور جهان واقع شده اند. جای تعجب نیست که زارا، که به عنوان یک فروشگاه کوچک در اسپانیا شروع به کار کرد، اکنون بزرگترین خرده فروش مد سریع در جهان است. همین امر باعث می شود بسیاری برای خرید لباس از فروشگاه زارا اقدام کنند.

خرید لباس از فروشگاه زارا

برند پرچمدار ایندیتکس

برند پرچمدار زارا، ایندیتکس نام دارد. بنیانگذار آن، آمانسیو اورتگا، ششمین مرد ثروتمند جهان از نظر مجله فوربس است. امروزه ایندیتکس بزرگترین گروه مد جهان با بیش از ۱۷۴۰۰۰ کارمند است که بیش از ۷۴۰۰ فروشگاه را در ۲۰۲ بازار در سراسر جهان شامل ۴۹ بازار آنلاین اداره می کند. درآمد ایندیتکس ۲۳.۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ بود.

برندهای مد در ایندیتکس

سایر برندهای مد در مجموعه ایندیتکس عبارتند از:

  • زارا هوم: کالاهای خانگی و اشیاء تزئینی که در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد. در ۱۸۳ بازار فعال است که ۷۰ مورد از آنها دارای فروشگاه هستند.
  • Pull & Bear : لباس‌ها و لوازم جانبی معمولی برای جوانان که در سال ۱۹۹۱ تأسیس شد. در ۱۸۵ بازار فعال است که ۷۵ مورد از آنها دارای فروشگاه است. برای خرید لباس از فروشگاه زارا اقدام کنید تا تجربه خریدی ناب را کسب نمایید.
  • ماسیمو دوتی: لباس‌ها و لوازم جانبی گران‌قیمت برای مردان و زنان جهانی که در سال ۱۹۹۵ خریداری شد. ۱۸۶ بازار را اداره می‌کند که ۷۴ مورد از آنها دارای فروشگاه است.
  • برشکا: ترکیبی از سبک های شهری و مد مدرن برای زنان و مردان جوان که در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد. در ۱۸۵ بازار، ۷۴ مورد از آنها دارای فروشگاه فعالیت می کند.
  • استرادیواریوس: لباس های گاه به گاه و زنانه برای زنان جوان که در سال ۱۹۹۹ خریداری شد. ۱۸۰ بازار را اداره می کند که ۶۷ مورد آن دارای فروشگاه است.
  • Oysho : لباس‌های زیر زنانه، لباس‌های بیرونی معمولی، لباس‌های استراحت و لوازم جانبی اصلی که در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد. در ۱۷۶ بازار فعال است که ۵۸ مورد از آنها دارای فروشگاه هستند. برای خرید لباس از فروشگاه زارا می تواند بهترین انتخاب باشد.
  • Uterqüe : لوازم جانبی مد با کیفیت بالا با قیمت های جذاب در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. در ۱۵۸ بازار فعال است که ۱۷ مورد از آنها دارای فروشگاه هستند.
  • پیشنهاد مطالعه : راهنمای راه اندازی برند زیبایی در Sephora

استراتژی برند زارا

زارا در تمام طول عمر خود تقریباً از سیاست تبلیغات و تأیید صفر استفاده کرده است و ترجیح می دهد درصدی از درآمد خود را در افتتاح فروشگاه های جدید سرمایه گذاری کند. این شرکت ۰.۳ درصد از فروش را صرف تبلیغات می کند در حالی که رقبا به طور متوسط ​​۳.۵ درصد از فروش خود را صرف می کنند.

آمانسیو موسس این برند هرگز با رسانه ها صحبت نکرده و به هیچ وجه برای زارا تبلیغ نکرده است. این در واقع نشانه یک برند واقعاً موفق است که در آن مشتریان از نام تجاری حمایت می‌کنند و آن را می‌خواهند که بیشتر از مزایای سطح محصول است، اما به شدت تحت تأثیر تجربه برند خواهد بود.

خرید لباس از فروشگاه زارا

عدم استفاده از تبلیغات مستقیم

شاید شما هم خرید لباس از فروشگاه زارا را انتخاب کرده باشید. این برند به جای تبلیغات، از مکان فروشگاه و نمایشگرهای فروشگاه به عنوان عناصر کلیدی استراتژی بازاریابی خود استفاده می کند. زارا با انتخاب قرار گرفتن در برجسته ترین مکان های یک شهر، ترافیک بسیار بالایی از مشتریان را برای فروشگاه های خود تضمین می کند.

نمایشگرهای آن که برجسته ترین قطعات مجموعه را به نمایش می گذارد، همچنین یک ابزار ارتباطی قدرتمند است که توسط یک تیم تخصصی طراحی شده است. زمان و تلاش زیادی صرف طراحی نمایشگرهای پنجره می شود تا هنری و جلب توجه باشد.

با توجه به فلسفه مد سریع زارا، نمایشگرهای پنجره به طور مداوم تغییر می کنند. این برنامه در نوع پوشش کارمندان زارا نیز مربوط شده است. همه کارمندان زارا ملزم به پوشیدن لباس های زارا در حین کار در فروشگاه ها هستند، اما این “یونیفرم ها” در فروشگاه های مختلف زارا متفاوت است تا منعکس کننده تفاوت های اجتماعی-اقتصادی در مناطقی باشد که در آن واقع شده اند. هنگام خرید لباس از فروشگاه زارا در مناطق مختلف این نکته مشهود است.

پیشنهاد مطالعه : بهترین ساعت های مردانه کرنوگراف

تمرکز برند زارا بر بازار جهانی پوشاک

این به طور موثر تمرکز زارا را بر بازار انبوه نشان می‌دهد، اما جزئیات دیگری که نشان‌دهنده توجه دقیق آن به مشتری است. برای استفاده از روند نوظهور تجارت الکترونیک، زارا بوتیک آنلاین خود را در سپتامبر ۲۰۱۰ راه اندازی کرد.

این وب سایت ابتدا در اسپانیا، انگلستان، پرتغال، ایتالیا، آلمان و فرانسه در دسترس بود و به اتریش، ایرلند، هلند، بلژیک گسترش یافت. در سال ۲۰۱۷، فروشگاه آنلاین زارا در سنگاپور، مالزی، تایلند، ویتنام و هند راه اندازی شد. تا سال ۲۰۲۲، فروش آنلاین رشد کرد و ۱۴ درصد از کل فروش جهانی زارا را تشکیل داد.

خرید لباس از فروشگاه زارا

خرید از زارا

اگر تصمیم دارید برای خرید لباس از فروشگاه زارا اقدام کنید و نگران پرداخت ارزی سفارش خود و تحویل در آدرس ایران هستید، می توانید از خدمات زاکولا استفاده کنید. کارشناسان زاکولا ضمن ارائه مشاوره های لازم در خصوص خرید از سایت های خارجی معتبر و انتخاب کالاهای با اصالت، پرداخت ارزی را برای شما انجام خواهند داد و کالا را در آدرستان در ایران تحویل می دهند. برای اینکار لازم است لینک سفارش خود را برای زاکولا بفرستید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود