خرید پوشاک از سایت علی اکسپرس

معرفی سایت
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

تعداد بسیار کمی از سایت های خرده فروشی، لباس هایی به ارزانی AliExpress ارائه می دهند. در این فروشگاه کلان چینی، می توانید هزاران لباس ارزان قیمت برای زنان، مردان و کودکان یا نوزادان پیدا کنید. بنابراین، خرید پوشاک از سایت علی اکسپرس ، می تواند برای هر فردی، جذاب باشد.

خرید پوشاک از سایت علی اکسپرس

لباس هایی با قیمت مناسب

همچنین، اگر کسب‌وکاری دارید یا به راه‌اندازی آن فکر می‌کنید، AliExpress بهترین مکان برای خرید عمده است. اگر علاقه مند هستید، این راهنما می تواند در مورد نحوه خرید عمده فروشی از چین، به شما کمک کند تا بهترین معاملات را پیدا کنید.

اما آیا یافتن لباس های ارزان قیمت در AliExpress سخت است؟ این بستگی به چیزی دارد که به دنبال آن هستید. بسته به برندی که می خواهید، ممکن است لباس مورد نظر خود را پیدا نکنید. AliExpress فقط به فروشندگان با دفتر مرکزی در چین اجازه فروش می دهد، بنابراین ۹۵٪ از مارک هایی که می توانید پیدا کنید، چینی هستند. بنابراین برای خرید پوشاک از سایت علی اکسپرس ، می توانید با خیالی آسوده از طریق زاکولا اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید دستگاه دفع حشرات

برندهای ارزان لباس چینی

اگر به برندها اهمیت نمی دهید، بسیاری از فروشگاه ها در AliExpress لباس های با کیفیت بالا را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهند. در میان این فروشگاه های آنلاین، Sheinside یکی از بهترین ها است. هزاران محصول برای زنان  از قبیل کت، پیراهن، کت و شلوار، لباس، دامن، بلوز، لباس ورزشی و غیره دارد. این بدان معنا نیست که خرید از فروشنده ای با شناخت کمتر، مناسب نیست. اما باید گفت که رتبه بندی محصول بسیار مهم تر از فروشنده است که ممکن است هنوز برای داشتن هر گونه بررسی مرتبط بسیار حیاتی باشد.

اصالت در محصولات

AliExpress دارای مارک های اصلی غربی است. برای خرید پوشاک از سایت علی اکسپرس به عنوان مثال، کفش های کتانی Converse در AliExpress اصلی هستند و می توانید آنها را بسیار ارزان تر از اروپا پیدا کنید. یافتن برندهای غربی در AliExpress چیز نسبتا جدیدی است، بنابراین برای کمک به مشتریان در یافتن آنها، محصولات را با استفاده از مهر اصالت تضمین شده بیان می کند.

یک راه خوب دیگر برای تشخیص اصل بودن محصول قیمت است. اگر خیلی ارزان است، می توانید مطمئن باشید که یک ماکت است. پس از تکمیل جستجوی خود، می توانید نتایج را در برگه سمت چپ سایت، با توجه به پارامترهای مختلف فیلتر کنید.

این ابزار، بسیار قدرتمند است و در زمان شما صرفه جویی می کند. نه تنها می توانید جستجوی خود را بر اساس دسته بندی فیلتر کنید، بلکه می توانید بر اساس پارچه، رنگ، مدل، اندازه، طول، الگوها، خط یقه، مدل آستین و غیره فیلتر نمایید. با تمام این دسته بندی ها، شما در کمترین زمان ممکن دقیقا همان چیزی را که به دنبالش هستید پیدا خواهید کرد.

خرید پوشاک از سایت علی اکسپرس

لباس ارزان برای بچه ها و نوزادان در AliExpress

اگر می‌خواهید برای خرید پوشاک از سایت علی اکسپرس ، لباس‌های ارزان‌قیمت برای نوزادان و کودکان بخرید، یک صفحه فرعی در داخل AliExpress با مجموعه‌ای عالی از محصولات با کیفیت بالا و فروشندگان که توسط علی اکسپرس انتخاب شده‌اند، وجود دارد که لباس های فوق العاده ارزان برای پسران و دختران ارائه می شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید کفش های برند Ecco اصل

روش انتخاب سایز لباس در علی اکسپرس

برای انتخاب سایز لباس خود در این سایت، اگر ندانید چه مراحلی را باید دنبال کنید، پیدا کردن سایز می تواند خسته کننده و پیچیده باشد. در این سایت، راهنمای نحوه تعیین اندازه قرار داده شده است. به یاد داشته باشید که اندازه ها ممکن است از فروشنده ای به فروشنده دیگر متفاوت باشد، بنابراین به یاد داشته باشید که همیشه قبل از خرید بررسی کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به نمودار اندازه ارائه شده توسط فروشنده نگاهی بیندازید، می توانید آن را با اسکرول کردن به پایین تا وسط صفحه محصول پیدا کنید. در اینجا می توانید اندازه ها را به سانتی متر و تبدیل آنها را مشاهده کنید. شهرت فروشنده و نظرات مشتریان قبلی را بررسی کنید. اگر آنها مثبت هستند، می توانید مطمئن باشید که اندازه ها منظم هستند.

این مهم است که هنگام خرید پوشاک از سایت علی اکسپرس ، نظرات مشتریان قبلی را بررسی کنید، اگر در اندازه ها مشکلی وجود داشت، معمولاً مشتریان به شما توصیه می کنند اندازه بزرگتر یا کوچکتر را انتخاب کنید.

خرید پوشاک از سایت علی اکسپرس

استفاده از سایت علی اکسپرس

اظهار نظر کلی در مورد کیفیت و دوام سخت است. زیرا فروشندگان زیادی وجود دارند که لباس‌های زنانه و مردانه را در AliExpress ارائه می‌دهند. پیشنهاد می شود که همیشه قبل از تکمیل خرید خود، اعتبار فروشنده و نظرات مشتریان قبلی را بررسی کنید.

برای استفاده از AliExpress، لازم است که از لینک ثبت نام که در گوشه سمت راست در قسمت بالای سایت رسمی علی اکسپرس واقع شده است استفاده کرده و با ایجاد حساب کاربری رایگان، کار ثبت نام خود را انجام دهید. این امکان را دارید تا با ثبت دستی ایمیل خود، در بخش فرم ثبت نام ، با حساب کاربری گوگل یا فیس بوک، حساب جدیدی را ایجاد نمایید.

پس از آن که حساب کاربری را در این سایت ایجاد نمودید، لازم است اطلاعات اولیه خود همچون نام و نام خانوادگی، ملیت، تاریخ تولید و جنسیت را مشخص کرده و دسته بندی هایی که قصد خرید از آن ها را دارید، را مشخص نمایید. همچنین لازم است که در خصوص وضعیت تاهل و تعداد فرزندان و تاریخ تولد ایشان نیز، اطلاعاتی را ثبت کرده و متوسط حقوق خود را وارد کنید. این می تواند تخمین میزان هزینه ای که هنگام خرید پوشاک از سایت علی اکسپرس خرج می کنید را نشان دهد.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین برند کانسیلر

مزیت های خرید از AliExpress

قیمت‌های پایین‌تر : هنگام خرید از AliExpress، می‌توانید انتظار داشته باشید که محصولات با قیمت‌های بسیار ارزان‌تری نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین یا فیزیکی به فروش می‌رسند.

افزودن آدرس و پرداخت : برخلاف سایر سایت‌ها که معمولاً هنگام تنظیم حساب خود آدرس ارسال و روش پرداخت را به نمایه خود اضافه می‌کنند، AliExpress از شما می‌خواهد که اطلاعات لازم را در زمان پرداخت سفارش اول خود اضافه کنید. پس از وارد کردن این اطلاعات، برای استفاده در سفارشات بعدی در حساب شما ذخیره می شود.

مکان‌های گمشده : برخی از مناطق و شهرها ممکن است هنگام افزودن آدرس خود در AliExpress از منوهای کشویی غایب باشند، اما می‌توانید به صورت دستی این موارد را در قسمت‌های نوشتاری شماره آپارتمان یا نام خیابان خود وارد کنید و خرید پوشاک از سایت علی اکسپرس تجربه نمایید.

انگلیسی : زبان انگلیسی در AliExpress بسیار خوب است، با وجود اینکه این یک وب سایت چینی است، در درک زبان انگلیسی در AliExpress نباید مشکلی داشته باشید. شما می توانید به راحتی، از طریق زاکولا، برای خرید از این سایت اقدام کرده و کالای سفارش داده شده خود را در ایران تحویل بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]