خرید ارزان از ایبی eBay

ای بی
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

eBay یک وب سایت خرید محبوب است که در آن افراد و مشاغل می توانند اقلام نو و دست دوم را خریداری و بفروشند. دو راه اصلی برای خرید ارزان از ایبی eBay وجود دارد. یا از طریق پیشنهادات تخفیفی که ارائه می شود که می توانید بهترین آن را انتخاب کنید و یا با استفاده از «اکنون آن را بخر» که قیمت تعیین شده است و شما به همان روشی که در هر خرده‌ فروشی آنلاین خرید می نمایید، محصول خود را انتخاب کنید.

خرید ارزان از ایبی eBay

شرکت در پیشنهادات تخفیفی آنلاین

برای خرید از ایبی، لازم است که مراحل مشخصی را طی کنید. در مرحله نخست، به وب سایت eBay بروید. این را در نظر داشته باشید که فقط در صورت ثبت نام می توانید در ایبی بخرید یا بفروشید، بنابراین اگر تازه وارد در این سایت هستید، روی ثبت، در بالای نشان کلیک کنید و خرید ارزان از ایبی eBay را داشته باشید.

اگر قبلا ثبت نام کرده اید، روی Sign in کلیک کنید، شناسه کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و مستقیماً به مرحله ۵ در این راهنما بروید. بنابراین، می توانید وارد سایت شده یا در eBay ثبت نام کنید. برای ثبت نام، باید نام و آدرس ایمیل خود را وارد کرده و رمز عبور را انتخاب کنید. پس از تکمیل همه موارد، روی دکمه آبی ثبت نام در پایین صفحه کلیک کنید.

یک پنجره جدید باز می شود که شما را به سایت ایبی می برد. با تایپ کردن در نوار جستجو و کلیک کردن بر روی جستجو می توانید اقلامی را برای خرید ارزان از ایبی eBay جستجو کنید. اگر می‌دانید به دنبال چه هستید، دقیق باشید. برای مثال، اگر iPad را تایپ کنید، نتایج بسیار بیشتری نسبت به تایپ کردن iPad mini دریافت خواهید کرد.

اکنون فهرستی از مواردی که با معیارهای جستجوی شما مطابقت دارند به شما نشان داده می شود. شما می توانید انتخاب کنید که اقلام به روش های مختلفی از جمله فیلتر کردن آنها به عنوان حراج نمایش داده شود یا اکنون آن را خریداری کنید.

در اقلام حراج در کنار تصویر و نام، اطلاعاتی وجود دارد که تعداد پیشنهادات موجود و بالاترین پیشنهاد را به شما می گوید. در ستون پایانی مقدار زمان باقی مانده قبل از پایان حراج یا حذف محصول مشخص خواهد شد که در خرید ارزان از ایبی eBay آن را مشاهده می کنید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای کفش ترکیه

خرید آنلاین از ایبی

فهرست ارائه شده همچنین به شما می گوید که آیا کالا جدید است یا متعلق به قبل است. نرخ پستی چه هزینه پست و بسته بندی رایگان باشد و چه هزینه ای نیز باید در اینجا ذکر شود. در مورد «اکنون بخر» اطلاعات مشابه و هزینه ای را که انتظار می رود پرداخت کنید، دریافت خواهید کرد. اگر چندین تنوع محصول در محدوده وجود داشته باشد، بسته به اینکه کدام گزینه را انتخاب کنید، یک محدوده قیمت در خرید ارزان از ایبی eBay داده می شود. اغلب هزینه پست رایگان برای اقلام آن را بخرید وجود دارد.

برای دریافت جزئیات بیشتر و ارائه پیشنهاد یا “اکنون خرید کنید” روی تصویر یا نام کالا کلیک کنید. قبل از ارائه مناقصه، با کلیک بر روی شناسه کاربری وی در زیر “اطلاعات فروشنده” مطمئن شوید که فروشنده قابل اعتماد است. این به شما نظرات و امتیازات مشتریان قبلی را نشان می دهد.

برای ارائه یک پیشنهاد، حداکثر مبلغی را که آماده پرداخت هستید در کادر ارائه شده وارد کنید و روی دکمه آبی ارسال پیشنهاد کلیک کنید. eBay به طور خودکار برای شما در برابر سایر خریداران پیشنهاد می دهد تا زمانی که قیمت پیشنهادی شما در خرید ارزان از ایبی eBay به حداکثر برسد.

خرید ارزان از ایبی eBay

تایید خرید از ایبی

هنگامی که از شما خواسته شد پیشنهاد خود را تأیید کنید، روی گزینه تأیید پیشنهاد کلیک کنید. صفحه جدیدی باز می شود که در آن توضیح می دهد که یا شما بالاترین قیمت پیشنهادی را ارائه کرده اید یا اینکه از شما پیشی گرفته است، در این صورت می توانید مبلغ بالاتری را وارد کنید و روی پیشنهاد مجدد کلیک کنید.

اگر اولین بار است که از خرید ارزان از ایبی eBay استفاده می کنید، از شما خواسته می شود که جزئیات آدرس خود را تأیید کنید و یک شماره تلفن همراه برای اهداف تأیید ارائه دهید. پس از انجام این کار بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

مناقصه‌های زیادی در چند دقیقه یا حتی ثانیه‌های آخر یک حراج اتفاق می‌افتد، بنابراین توصیه می‌شود آنلاین بمانید و صفحه را به‌روزرسانی کنید تا مطمئن شوید که پیشنهادی بیشتر از شما داده نشده است. اگر بالاترین قیمت پیشنهادی را داشته باشید در پایان حراج از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود. از شما انتظار می رود قبل از دریافت کالا، هزینه را پرداخت کنید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین اسپیکرهای سونی

خرید با قیمت ثابت

اگر راضی به پرداخت قیمت «اکنون بخرید»، نیازی به پیشنهاد دادن نیست. به سادگی مورد را از صفحه لیست ها انتخاب کنید و روی دکمه آبی “اکنون خرید کنید” کلیک کنید. صفحه جدیدی باز می شود که از شما می خواهد خرید ارزان از ایبی eBay خود را بررسی کنید. کل مبلغی که اکنون می بینید شامل هزینه های پست و بسته بندی می شود. اگر از قیمت راضی هستید، روی دکمه آبی رنگ ادامه، کلیک کنید.

اگر اولین بار است که از eBay استفاده می کنید، از شما خواسته می شود که جزئیات آدرس خود را تأیید کنید و یک شماره تلفن همراه برای اهداف تأیید ارائه دهید. پس از انجام این کار بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. اکنون باید جزئیات پرداخت خود را تایپ کنید.

خرید ارزان از ایبی eBay

پرداخت ایبی با پی پال

eBay از PayPal به عنوان یک واسطه در خرید ارزان از ایبی eBay استفاده می‌کند. برای اینکه فروشنده جزئیات بانک شما را نبیند، از طریق PayPal پرداخت ‌کنید. اگر قبلاً یک حساب PayPal دارید، فقط می‌توانید روی ورود به سیستم کلیک کنید تا پرداخت را انجام دهید.

بسیاری از فروشندگان اکنون فقط پرداخت از طریق پی پال را می پذیرند. زیرا این تضمین می کند که کالاها قبل از ارسال پول پرداخت می شوند و همچنین به این معنی است که می توان آنها را فوراً ارسال کرد نه اینکه منتظر تسویه وجوه یا دریافت چک در پست باشند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند فندی Fendi

برای پرداخت خود در خرید ارزان از ایبی eBay ، از آنجا به پی پال وارد شوید. همچنین، می‌توانید با انتخاب آن گزینه، با استفاده از کارت اعتباری یا نقدی پرداخت کنید. صفحه جدیدی باز می شود که از شما می خواهد یک بار دیگر پرداخت را تأیید کنید.

روی ان کلیک کنید و تراکنش کامل می شود. پس از تایید پرداخت، ایمیلی به فروشنده ارسال می شود و سپس کالا را از طریق روش تحویل مشخص شده برای شما ارسال می کند. اگر دریافت نشد، eBay یک بخش خدمات مشتری برای کمک دارد. اکثر اقلام خریداری شده با پی پال تحت پوشش «محافظت خریدار eBay» قرار دارند، بنابراین باید خرید ارزان از ایبی eBay کاملا ایمن باشد. می توانید برای خرید از ایبی، از خدمات زاکولا استفاده کنید.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]