تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,مهر,۲۵

نحوه خرید لباس ارزان از ایبی

نویسنده : تیم محتوا

اگر اصول اولیه خرید لباس ارزان از ایبی را بدانید، این فروشگاه خرده فروشی معتبر  می تواند مکانی عالی برای خرید لباس های مورد نظر شما باشد. این راهنما به شما این امکان را می دهد که بیشترین بهره را از تجربه eBay  ببرید.

بررسی Ebay

در حالی که eBay بهترین ترین انتخاب برای خرید لباس نیست، اما چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این هنوز هم یکی از بزرگترین پلتفرم های تجارت الکترونیک در جهان است و یکی از بهترین سایت ها برای محصولات استفاده شده محسوب می‌شود.

خوشبختانه، اکثر بازارهای پوشاک استفاده شده دارای انتخاب نسبتاً مناسبی هستند و eBay نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال، هنوز چندین نکته در مورد eBay وجود دارد که قبل از بررسی، باید با آنها آشنا شوید.

خرید لباس ارزان از ایبی

مزایای خرید از  EBAY

هنگام خرید لباس ارزان از ایبی برای لباس مردانه دست دوم، چندین گزینه برای انتخاب دارید. به ویژه، بازارهای زیادی وجود دارد که به پوشاک اختصاص داده شده است، از اجناس گران‌قیمت در Grailed گرفته تا یافته‌های قدیمی در Etsyرا در بر می گیرد. اما چرا به طور خاص از eBay خرید کنید؟ در اینجا چند دلیل وجود دارد.

از بین تمام سایت‌های پوشاک استفاده شده، eBay  شاید بیشترین تنوع را داشته باشد. شما می توانید همه چیز، از اقلام کمیاب گرفته تا قطعات مشابه جدید از مارک های ثابت، پیدا کنید. این به طور انحصاری بر روی هر نوع لباس یا محدوده قیمتی متمرکز نیست، بنابراین چیزی برای همه نوع سلیقه و بودجه وجود دارد.

خرید لباس ارزان از ایبی دارای قابلیت اطمینان است از آنجایی که eBay چندین دهه است که وجود دارد، یک پلت فرم قابل اعتماد با محافظت از خریدار محسوب میشود. علاوه بر این، بسیاری از فروشندگان سال هاست که به صورت آنلاین حضور دارند که لایه دیگری از اعتماد را اضافه می کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید از علی بابا و فروش در آمازون در سال ۲۰۲۳

نکات خرید EBAY

در ایبی امکان خرید در تمام سطوح قیمت  eBay فراهم است. نسبت به سایر سایت‌های پوشاک دست دوم طیف وسیع‌تری از قیمت‌ها دارد که خرید با هر بودجه‌ای را آسان می‌کند. ضمن آنکه دارای ماهیت جهانی است. همچنین خرید کالا از کشورهای دیگر در eBay بسیار آسان است، به این معنی که می توانید برخی از اقلام واقعا منحصر به فرد را پیدا کنید.

مانند هر بازار پوشاک، تجربه شما برای خرید لباس ارزان از ایبی به نحوه استفاده شما از آن بستگی دارد و این به معنای عادت کردن به برخی از ویژگی های خاص آن است. برای خرید از این سایت، چند روش وجود دارد که به شرح ذیل آمده است:

جستجوی خود را محدود کنید.

اگر فقط لباس سایز ۱۲ را تایپ کنید، eBay  می تواند کمی گیج کننده باشد. جستجویی مانند این هزاران و هزاران نتیجه را به همراه خواهد داشت. یکی از بهترین نکات برای خرید eBay این است که از عملکرد جستجوی پیشرفته در نوار کناری برای محدود کردن آنچه به دنبال آن هستید استفاده کنید. این شما را از پیمایش در میان صدها صفحه نجات می دهد.

به عنوان مثال، بگویید من یک لباس سبز می خواهم، در سایز ۱۲، که تا زانو با آستین بلند است. می توان همه این موارد را در نوار جستجوی پیشرفته مشخص کرد، نه اینکه یک جست و جوی عمومی برای لباس سبز انجام دهید.

حتی می توان بودجه را مشخص نمود و اینکه ترجیح می دهید دست دوم یا نو باشد. می توان مشخص کرد خرید لباس ارزان از ایبی آیا از یک برند خاص باشد؟ این روش جستجوی بسیار مؤثرتری است که در محدود کردن آنچه می‌خواهید بسیار سریع‌تر عمل می کند.

خرید لباس ارزان از ایبی

به اقلام دیگر فروشنده نگاه کنید.

یکی دیگر از نکات مهم خرید eBay این است که اگر چیزی را پیدا کردید که دوست دارید، به سایر اقلام فروشنده نگاهی بیندازید. آنها ممکن است لباس های دیگری را بفروشند که شما هم در اندازه خود دوست دارید! بسته‌بندی چند کالا با هم و ارسال آن‌ها اغلب بسیار ارزان‌تر از ارسال دو بسته جداگانه است. بنابراین بسیاری از فروشندگان برای چندین کالا تخفیف پستی ارائه می دهند. اگر مشخص نشده است، به فروشنده ایمیل بزنید و بپرسد.

خارج از فصل خرید کنید

یکی از بهترین نکات خرید لباس ارزان از ایبی این است که خرید خارج از فصل را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر می دانید که به یک جفت چکمه زمستانی جدید نیاز دارید، آنها را در تابستان خریداری کنید. افراد کمتری در خارج از فصل به دنبال آن‌ها می‌گردند و پیشنهاد می‌دهند و به شما کمک می‌کنند آن‌ها را با بهترین قیمت تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه : تخفیف های لایتنینگ آمازون چیست و چگونه آنها را پیدا کنید؟

ایجاد اعلان در ایبی

اگر به دنبال چیزی در eBay هستید و نمی توانید آن را پیدا کنید، می توانید یک اعلان تنظیم کنید. این بدان معناست که زمانی که شخصی موردی را در eBay فهرست می کند که با معیارهای جستجوی شما مطابقت دارد، با شما تماس گرفته می شود.

خرید بسته نرم افزاری

وقتی نوبت به خرید لباس کودک در eBay می‌رسد، باید جستجوی خود را محدود تر کنید. هنگام خرید لباس ارزان از ایبی برای جستجوی همه مدل های پسرانه ۹ تا ۱۲ ماه، جستجوی عبارت همه بسته‌های پسرانه، برای مثال، کافی است، برای مثال، «پسرهای ۹ ۱۲ ماهه» را وارد کنید.

خرید لباس ارزان از ایبی

از خیریه ها در حین خرید حمایت کنید

اگر معمولاً از فروشگاه های خیریه خرید می‌کنید و هنوز هم می‌خواهید از طریق عادت‌های خرید خود از مؤسسات خیریه حمایت کنید، یک صفحه eBay ویژه برای خیریه وجود دارد. در اینجا می توانید تمام اقلام فروش را جستجو کنید، جایی که فروشنده مشخص کرده است که تمام یا بخشی از سود نهایی فروش را به خیریه اهدا می کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید از سایت ایتسی

جمع بندی

هنگام خرید لباس ارزان از ایبی موردی را که دوست دارید به لیست تماشای خود اضافه کنید و برای چند دقیقه قبل از پایان مورد، یک یادآوری را روی تلفن خود تنظیم کنید. به این ترتیب آن را فراموش نخواهید کرد. با خرید کالاهای نو یا دست دوم با قیمت مناسب از فروشگاه ایبی، در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. اما نگران پرداخت ارزی و تحویل سفارشها در ایران نباشید. کارشناسان زاکولا این کار را برای شما انجام خواهند داد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود