خرید عینک مسدود کننده نور آبی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

عینک‌ های مسدودکننده نور آبی، به یکی از لوازم جانبی ضروری تبدیل شده‌اند و به راحتی می ‌توان دلیل آن را درک نمود. بین کار کردن از خانه، پیمایش روی تلفن و تماشای تلویزیون، مدت زمانی که از صفحه نمایش استفاده می‌ کنید، مدت زمان زیادی است. در حالی که تحقیقات محدودی در مورد این موضوع وجود دارد، شواهد نشان می دهد که نور آبی ساطع شده از این صفحه نمایش ها می تواند باعث خستگی چشم، سردرد و سایر مشکلات سلامتی شود. بهترین عینک مسدود کننده نور آبی با هدف مقابله با اثرات، محافظت از بینایی، کاهش خستگی چشم و کمک به تنظیم ریتم شبانه روزی، در شب بهتر بخوابید.

بهترین عینک نور آبی

عینک Eyebuydirect  

تنوع زیادی از قاب ها و سفارشی سازی لنز در این نسخه از عینک نورآبی وجود دارد. Eyebuydirect  چهار لنز مختلف مسدودکننده نور آبی را ارائه می‌کند. شما می‌توانید نور UV را فیلتر کنید، یک پوشش ضد تابش ممتاز اضافه کنید یا لنزهای انتقالی برای استفاده در فضای داخلی و خارجی دریافت نمایید.

این برند یک سال کامل از محافظت در برابر نقص ها را ارائه می دهد و علاوه بر خطوط داخلی مانند Notting Hill  مجموعه ای شیک از سایر مارک های معروف Ray-Ban، Oakley را در خود جای داده است.

خرید عینک مسدودکننده نور آبی

مزایا:

  • چهار نوع لنز مسدود کننده نور آبی
  • انتخاب گسترده ای از مدل های مردانه، زنانه و بچه گانه با طیف وسیعی از قیمت ها
  • تحویل دو روزه برای مدل های انتخابی معایب:

Zenni  قاب های بودجه پسند برای کل خانواده

خط لنزهای مسدود کننده نور آبی Zenni Blokz نام دارد و عینک از قیمت پایین ۱۷ دلار برای هر جفت شروع می شود. عینک مسدود کننده نور آبی همچنین اشعه ماوراء بنفش را مسدود می کنند و Zenni عینک را با لنزهای طبی و بدون نسخه و همچنین عینک آفتابی ارائه می دهد. این برند همچنین یک خط ویژه برای گیمرها دارد.

مزایا:

  • مقرون به صرفه
  • انتخاب گسترده ای از سبک ها
  • لنزهای Blokz برای گیمرها و عینک آفتابی

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند عطر کنزو

Warby Parker فریم های شیک

Warby Parker  لنزهای مسدود کننده نور آبی را روی تمام عینک های خود – فریم های نسخه ای یا بدون نسخه – با قیمت ۵۰ دلار ارائه می دهد. با برنامه آزمایشی خانگی آن، پنج جفت نمونه را برای آزمایش به مدت پنج روز انتخاب می ‌کنید تا ببینید کدام یک برای شما مناسب‌تر است.

همچنین می ‌توانید نسخه آنلاین عینک مسدود کننده نور آبی را با یک قرار مجازی چشم تمدید کنید و در تستی شرکت کنید که با عینک ‌هایی که برای شکل، استایل و نیازهای شما طراحی شده‌اند، مطابقت داشته باشد.

مزایا:

  • تست مجازی برای تمدید نسخه ها

عینک فلیکس گری

Felix Gray  طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ ها را برای عینک های نور آبی خود ارائه می دهد. هر جفت از یک فناوری انحصاری استفاده می کند که ۱۵ برابر بیشتر از سایر لنزها نور آبی را فیلتر می کند، که واقعاً می تواند به کاهش تاری دید و خستگی چشم ها هنگام خیره شدن به صفحه برای ساعت ها کمک کند.

می ‌توانید با یا بدون نسخه خرید کنید، و همچنین درخواست بزرگ‌نمایی کنید. یک گزینه خوب برای افرادی که در تمام طول روز روی صفحات گسترده ثابت هستند.

مزایا:

  • مدل های یونیسکس برای بزرگسالان و کودکان
  • فناوری اختصاصی با فیلتر نور آبی بالاتر از حد متوسط
  • گزینه های تجویز و بزرگنمایی

خرید عینک مسدودکننده نور آبی

عینک کاین بلو لایت

برای کسانی که نیازی به عینک طبی ندارند، لنزهای بزرگ‌نمایی گزینه‌ای هستند که به چشم کمک می ‌کنند بهتر ببینند. Look Optic طراحی های شیک با قیمت های مناسب و با سیاست بازگشت مشتری پسند متخصص است. لنزهای نور آبی UV400 ثبت شده آن برای همه مدل ها موجود است. طرح های عینک مسدود کننده نور آبی یک انتخاب مناسب است که می تواند بسیاری از سلایق را پوشش دهد.

مزایا:

  • لنزهای نور آبی با یا بدون بزرگنمایی
  • سیاست بازگشت عالی و گارانتی
  • طرح های شیک

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین زانوبندهای طبی

قاب های زیبا GlassesUSA

GlassesUSA  طیف گسترده‌ای از قاب ‌های عینک مسدود کننده نور آبی را از برندهای طراح  از جمله مایکل کورس، توری برچ، پرادا و گوچی تا ۶۰ درصد تخفیف دارد. محدوده داخلی نیز به طرز شگفت آوری شیک است. همچنین می ‌توانید عینک را با ویژگی Live Try On آزمایش کنید که از واقعیت افزوده برای قرار دادن فریم ‌ها بر روی صورت شما استفاده می‌ند.

مزایا:

  • هزاران قاب از برچسب های طراح محبوب
  • فروش مکرر و پیشنهادات تبلیغاتی (خرید-یکی-یکی-رایگان)
  • چندین ارتقاء لنز در دسترس است (فراتر از نور آبی)

بهترین عینک نور آبی Liingo  

Liingo  صدها مدل فریم را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد. هیچ فریمی بیش از ۱۵۰ دلار نیست. فیلترهای نور آبی را می توان به هر لنز اضافه کرد، که شامل فیلتر UV نیز می شود تا از پوست حساس اطراف چشم شما محافظت کند.

همه عینک‌ ها را می‌ توان با طرح‌های HSA/FSA خریداری کرد و مانند Warby Parker، Liingo یک برنامه آزمایشی در خانه دارد. در حالی که در سایت هستید، می توانید برای سایر اعضای خانواده خرید کنید، عینک آفتابی و عینک مسدود کننده نور آبی را نیز سفارش دهید.

مزایا:

  • لنزهای نور آبی بدون نسخه رایگان هستند.
  • لنزها همچنین از آسیب پوست دور چشم محافظت می کنند.
  • آزمایش های خانگی به اضافه بازپرداخت تنظیم (تا ۲۵ دلار)

خرید عینک مسدودکننده نور آبی

عینک DIFFمطابق با مد روز

عینک DIFF جایی است که مد بالا با عملکرد عالی همراه می شود. عینک های مسدود کننده نور آبی این برند به صورت نسخه ای و بدون نسخه موجود است. قیمت ها از ۳۰ دلار شروع می شود، اگرچه اکثر آنها در محدوده ۷۰ تا ۹۰ دلار قرار دارند.

این عینک مسدودکننده نور آبی ارزش سرمایه‌گذاری را دارند، به خصوص اگر بیشتر روز خود را به تماشای صفحه رایانه یا گوشی می‌ گذرانید. بیش از ۴۰۰ جفت برای انتخاب وجود دارد، از جمله بسیاری از سبک های جسورانه و بزرگ را می توانید در طراحی های این عینک ها مشاهده کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کیف های مسافرتی

مزایا:

  • طیف گسترده ای از سبک های طراحی شده
  • فروش مکرر و قاب با تخفیف

برای خرید این عینک های فوق العاده از آمازون، از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]