خرید انواع واتر فلاسر

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

اگر برای از بین بردن پلاک های دندان خود نیاز به خرید واتر فلاسر دارید، می توانید در اینجا نمونه هایی از برندهای مطرح را که دارای کارآیی بالایی هستند را انتخاب کنید. ضمن آنکه می توان دستگاهAquasonic Aqua Flosser  را به عنوان یک گزینه بی سیم و مقرون به صرفه است که پلاک ها را به راحتی پاک می کند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند لنوو

بهترین واتر فلاسر

واتر فلاسرها دستگاه‌های کوچکی هستند که برای هدایت جریان آب به اطراف خط لثه و بین دندان‌ها و از بین بردن پلاک‌ها و سایر تجمع‌هایی که می‌توانند باعث التهاب، بیماری لثه و حفره‌ها شوند، به فشار متکی هستند. استفاده از آنها، برای یک بار در روز راه خوبی جهت از بین بردن پلاک از لثه ها و بین گوشه و کنار دندان است.

اگر التهاب لثه دارید، از بریس‌ها استفاده می‌کنید، یا به سادگی با دستکاری حرکتی ظریف بافتن نخ دندان بین دندان‌های خود مشکل دارید، خرید واتر فلاسر می‌تواند تمیزی شما را به سطح بالاتری برساند و پلاک‌های باکتری‌زا را به تنهایی از بین ببرد.

در واقع می توان گفت که خرید واتر فلاسر ، برای هر بیمار در دندانپزشکی عالی است. همچنان استفاده از آن را به عنوان استاندارد طلایی در بهداشت دهان و دندان توصیه می کنند، اما در صورتی که بیماران نتوانند یا نخواهند نخ دندان بکشند، واتر فلاسرها، یک ابزار بسیار موثر برای کمک به سلامت دهان و دندان آنها است.

هنگام انتخاب این سیستم پاک کننده، ویژگی‌هایی مانند اندازه مخزن، تنظیمات فشار، اتصالات نازل و میزان فضایی که اشغال می‌کند، مطرح هستند. هنگام خرید واتر فلاسر مناسب خود، می توانید آنها را از نظر اثربخشی، سهولت استفاده، تنظیمات و ارزش کلی آزمایش کنید.

خرید واتر فلاسر

واتر فلاسر های مارک

آکواسونیک فلاسر آکوا

طراحی بی سیم برای استفاده کارآمد و راحت است. این فانتزی ترین فلوسر آب موجود نیست. بنابراین اگر چیزی با تنظیمات پیشرفته تر می خواهید، باید مدل های دیگری را انتخاب کنید. این Aquasonic Aqua Flosser در مجموع بهترین گزینه کاربردی است.

زیرا با کلید روشن و خاموش با کارکرد آسان خود و نحوه جابجایی بین تنظیمات در اواسط استفاده، هر کاربری را تحت تأثیر قرار داد. این بدان دلیل است که ارگونومی و میزان راحتی در دست گرفتن و کار کردن با آن بسیار مهم است و این تنها یکی از زمینه‌هایی است که این مدل آکواسونیک واقعاً برتر بوده و هنگام خرید واتر فلاسر در نظر گرفته می شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید لوازم جانبی PS5

هنگامی که صحبت از جداسازی فلاسرهای خوب از عالی می شود، تنظیمات فشار و اندازه مخزن فاکتورهای مهمی هستند. این دستگاه، فقط سه تنظیمات دارد، اما آنها موثر هستند و کار را به خوبی انجام می دهند. حالت پالس، برای از بین بردن ضایعات از بین دندان ها، کار بسیار خوبی انجام می‌دهد.

به منظور تمیز کردن کامل، به خرید واتر فلاسر با مخزن بزرگ نیاز دارید که احتیاجی به پر کردن مجدد نداشته باشد یا قبل از اینکه بتوانید به گوشه و کنار دهان خود برسید، کار شما را کوتاه کند. شما به حتم، تحت تأثیر اندازه مخزن آکواسونیک قرار خواهید گرفت، عمدتاً به این دلیل که یک طراحی بی‌سیم است.

معمولاً مدل ‌های بی‌ سیم، اندازه مخزن را کوچک می‌کنند تا بتوانند به اندازه کافی جمع و جور باشند. پیدا کردن یک واتر فلاسر شارژی با قدرت بالا و مخزن آن به اندازه کافی برای دوام در طول یک جلسه تمیز کردن، کار سختی است.

خرید واتر فلاسر

H2ofloss Water Flosser Portable

H2ofloss Water Flosser Portable  را به عنوان بهترین انتخاب اقتصادی انتخاب خواهید کرد. زیرا این فلاسر با توجه به همه کاره و کاربردی بودن آن، هزینه زیادی ندارد. در جایی که برخی از واتر فلاسرهای مقرون به صرفه تر فقط نیازهای اولیه را ارائه می دهند، این یکی دارای پنج تنظیم فشار، از کم تا فوق العاده زیاد است و شامل شش نوک می باشد. دو نوک جت، یک نوک ارتودنسی، یک تمیز کننده زبان، یک نوک پریودنتال و یک نوک مسواک که هنگام خرید واتر فلاسر دریافت می کنید.

ضمن آنکه می توان خاطرنشان کرد که H2ofloss بصری و آسان است، حتی بدون مجموعه ای واضح از دستورالعمل های گام به گام به سادگی می توان از آن استفاده نمود. طراحی تمیز و کاربردی دارد و برای سهولت استفاده در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد مطالعه :خرید لوازم جشن تولد کودک

این دستگاه، همچنین در تمیز کردن دندان ها و ذخیره مقدار مناسبی آب، به ویژه برای یک واحد قابل حمل، موثر بود. دهان شما بعد از استفاده احساس تمیزی می کند، اما آنها برای یافتن شدت مناسب لازم است دقت کنید. تنظیمات بالاتر کمی بیش از حد قوی بوده و آب اضافی را به همه جا می پاشند.

در مجموع، هنگام خرید واتر فلاسر درخواهید یافت که این یک انتخاب مقرون به صرفه است که برای مبتدیان عالی خواهد بود. شامل قطعات یا لوازم جانبی زیادی نمی شود، اما تنوعی که از نظر تنظیمات فشار و انتخاب نازل دریافت می کنید، این گزینه مقرون به صرفه را فراتر از سایر رقبای ارزان قیمت تر می کند.

خرید واتر فلاسر

واترپیک آکواریوس

Aquarius  یک فلاسر محکم است که دارای یک مخزن بزرگ می باشد. این سیستم، نه خیلی پیچیده و نه خیلی ساده می باشد که با یک مخزن آب طولانی مدت که به شما امکان می‌دهد بدون احساس عجله، تمام مواد را از دندان‌های خود خارج کنید. دندان ‌های شما پس از استفاده از آن احساس تمیزی مناسبی می کند.

یکی از سخت ترین چیزها در مورد استفاده از واتر فلاسرها در صورتی که بریس دارید این است که دستکاری آنها سخت است، به خصوص برای بچه هایی که ممکن است در مدیریت یک فلاسر با اندازه بزرگتر مشکل داشته باشند. اما هنگام خرید واتر فلاسر در این برند، متوجه می شوید که Aquarius دسته کوچکتری دارد که برای بچه ها عالی است.

Aquarius  دارای ۱۰ تنظیم فشار است که روی پایه قابل تنظیم می باشد. یک تایمر که پس از ۳۰ و ۶۰ ثانیه استفاده به شما هشدار می دهد و هفت نوک نازل برای اهداف مختلف تنظیم شده است. برای خرید این محصولات بی نظیر از سایت های خارجی، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

کارشناسان زاکولا با توجه به امکانات و تخصص خود، می توانند سفارش شما را در سایت های خارجی همچون آمازون، ایبی، علی اکسپرس و … نهایی کنند و پرداخت ارزی آن را انجام دهند. سپس بر طبق آدرسی که در ایران ارائه کرده اید، محصول را به شما تحویل نمایند.

 

 

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]