خرید انواع ماوس پد

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

اگر برای خرید انواع ماوس پد ، برنامه ریزی کرده اید، بهتر است که اطلاعات مناسب در این خصوص را داشته باشید تا بتوانید مطابق با نیاز خود، آن را تهیه کنید. در حالت کلی باید گفت که سه نوع اصلی موس پد کامپیوتری وجود دارد که شامل ارگونومیک، بافت دار و بازی است.

پدهای ماوس کامپیوتر، برای جلوگیری از تجمع گرد و غبار، خاک و چربی در داخل ماوس کامپیوتر، کاهش سایش سطح میز و کاهش آسیب مچ استفاده می شود. اگرچه پد ماوس در ابتدا برای جایگزین ماوس طراحی شده و برای ترکیب یک ابزار فیزیکی ساخته شد، اما به زودی برای رفع نیازهای دیگر کاربران رایانه گسترش یافته است.

خرید انواع ماوس پد

کاربری پدهای ماوس ارگونومیک

هنگام خرید انواع ماوس پد ، در نظر داشته باشید که پدهای موس ارگونومیک، ممکن است برای پشتیبانی از مچ طراحی شوند. پدهای موس ارگونومیک به طور خاص برای کاهش فشار روی تاندون های مچ دست از طریق قرار دادن دقیق پدهای حمایتی طراحی شده اند.

چندین طرح مختلف وجود دارد، اما همه تضمین می کنند که مچ دست هنگام استفاده از ماوس موازی با سطح میز باشد. نگه داشتن مچ دست بوده و در این حالت فشار وارده به تاندون های کارپال واقع در مچ دست را کاهش می دهد. این می تواند به جلوگیری از سندرم تونل کارپال، آسیب فشاری مکرر مرتبط با موقعیت نادرست مچ دست در کاربران طولانی مدت کامپیوتر کمک کند. پدهای موس ارگونومیک می تواند به جلوگیری از عوارض مرتبط با استفاده طولانی مدت از رایانه کمک کند.

ماوس پدهای بافت دار

ماوس پدهای بافت دار بسیار متداول هستند و به دلیل استفاده گسترده هر ساله قیمت آن ها کاهش یافته است که می توانید هنگام خرید انواع ماوس پد آن را در نظر بگیرید. در دهه ۱۹۸۰، روکش تخته وینیل به دلیل چسبندگی سطح بسیار محبوب بود که با معرفی یک سطح سیلیکونی لاستیکی به توپ غلتکی فولادی به روند جدید تبدیل شد.

لایه پارچه سطحی بدون پرز برای حرکت ماوس و مقدار نرمی مناسب برای کاربر فراهم می کند. طیف گسترده ای از مواد وجود دارد که برای ساخت پد ماوس کامپیوتر استفاده شده است. متداول ترین نوع پارچه در واقع یک کامپوزیت لاستیکی با چگالی کم است، مانند لاستیک بوتادین که پارچه روی آن چسبانده شده است. پد ماوس را می توان از پلاستیک، لاستیک سیلیکونی، چرم، چوب پنبه، چوب، سنگ و فولاد نیز ساخت.

پیشنهاد مطالعه :بهترین سایت پوشاک تخفیف دار کودکان

ماوس های نوری

معرفی ماوس های نوری، توپ لاستیکی شده را حذف کرد و به ماوس اجازه داد سیگنال حرکتی را از حسگر نوری نصب شده در پایه ماوس دریافت کند. این تغییر در طراحی دقت ماوس را بهبود بخشید و در عین حال هزینه ها را کاهش داد. ماوس های نوری روی شیشه یا چوب بسیار صیقلی کار نمی کنند، زیرا این سطوح بسیار بازتابنده هستند. بنابراین با خرید انواع ماوس پد ، استفاده از ماوس پد کامپیوتری این مشکل را حل می کند و سطح را از سایش در طول زمان محافظت می کند.

پدهای ماوس بازی برای استفاده طولانی طراحی شده اند و فضای کاری بزرگتر از حالت عادی، حساسیت بهبود یافته و ارگونومی بهتر را ارائه می دهند. این نوع پد ماوس کامپیوتر اغلب از پلاستیک ساخته شده و برای استقامت طراحی شده است. سطح پدهای ماوس رایانه اغلب دارای تصاویر یا تصاویر گرافیکی است تا به کاربران امکان ایجاد ظاهری سفارشی متناسب با سبک و دکوراسیون شخصی خود را بدهد.

خرید انواع ماوس پد

خرید انواع مختلف ماوس پد

ماوس پدها در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند. از بسیار بزرگ تا کوچک ، پلاستیکی تا پارچه ای و ضخیم تا نازک که هر یک را می توانید در خرید انواع ماوس پد در نظر داشته باشید. امروزه شما چندین انتخاب برای یکی از مهم ترین لوازم جانبی برای بازی های رقابتی دارید.

مبانی یک ماوس پد بازی

سه جزء اصلی ماوس پد وجود دارد که شامل SURFACE، BASE و EDGE است.

پیشنهاد مطالعه :خرید محصولات بی نظیر از Etsy

سطح یک ماوس پد بازی

امروزه انواع مختلفی از سطوح در بازار موجود است. برای پدهای پارچه ای، نوع پارچه، بافت و ساخت مهمترین ویژگی ها هستند. نکته کلیدی این است که ماوس پدی داشته باشید که سرعت و کنترل را با هم ترکیب کند. بنابراین هنگام خرید انواع ماوس پد ، این دقیقاً همان چیزی است که به آن دست پیدا می کنید.

علاوه بر دریافت جریان کامل برای ماوس پد، اصطکاک سطح نیز یک نکته مهم است. از آنجایی که سطوح بزرگ هستند و عمدتاً برای افرادی طراحی شده‌اند که از ماوس‌های بازی خود با DPI پایین استفاده می‌کنند، باید سطحی داشته باشیم که به اندازه کافی نرم باشد که در آن ساییدگی روی ماوس حداقل باشد.

پایه ماوس پد بازی

پایه اصلی یک پد ماوس، اغلب نادیده گرفته ترین جزء است. پایه می تواند یک ماوس پد را بسازد یا خراب کند و اغلب تفاوت بین ماوس پد خوب و عالی است. پایه در چندین ضخامت وجود دارد و این می تواند نقش مهمی در تجربه بازی شما داشته باشد:

پایه باریک (۲ میلی متر) : برای کسانی که احساس محکم تری را ترجیح می دهند، ایده آل است. مشابه استفاده از ماوس پد پلاستیکی سخت، اما با راحتی بیشتر همراه است. می توانید برای خرید انواع ماوس پد به سایت های معتبر خارجی مراجعه کنید.

پایه سنگین (۵ میلی متر) : برای کسانی که احساس راحتی بیشتری را ترجیح می دهند، مناسب است. سطح بسیار نرم تر و راحت تر است. علاوه بر این، ضخامت اضافه شده تورنمنت های LAN ایده آل است، زیرا مطمئن نیستید که روی چه سطحی بازی می کنید. ضخامت اضافه شده کمک می کند تا سطوح ناهمواری که پد ماوس روی آن قرار دارد را نفی کنید و صاف ترین سطح ممکن را به شما ارائه دهد.

پایه استاندارد (۳ میلی متر) : بهترین گزینه است. خیلی نازک نیست، اما خیلی ضخیم هم نیست که یک محیط راحت فراهم می کند.

خرید انواع ماوس پد

لبه موس پد بازی

در زمان خرید انواع ماوس پد از این نوع، شما سطح و پایه را دارید. هر دوی این قطعات معمولاً توسط یک چسب محکم می شوند. اما در طول زمان، احتمالاً دیده اید که با شروع جدا شدن سطح و پایه، همیشه شروع به ساییدگی می کند. این اغلب در مورد ماوس پدهای ارزان قیمت صدق می کند.

برای حل این مشکل، یک قاب ضخیم در اطراف محیط ماوس پد دریافت کنید که درزهای بین سطح و پایه را محکم می کند. این قاب، ضد ساییدگی طول عمر و زیبایی موس پد شما را تا حد زیادی افزایش می دهد و طول عمر آن را افزایش می دهد.

پیشنهاد مطالعه :خرید ابزارهای برند دیوالت DeWalt

به عنوان یک مزیت دیگر، این امکان را به شما می دهد که به راحتی ماوس پد خود را بشویید. ساختار آن به اندازه‌ای قوی است که می‌تواند از شستشوی ماشینی دوام بیاورد و باعث می‌شود سطح شما کاملاً جدید به نظر برسد. شما می توانید برای خرید انواع ماوس پد از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]