تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,اسفند,۰۹

خرید انواع چراغ قوه از سایت های خارجی

نویسنده : تیم محتوا

یکی از ابزارهایی که می تواند در فضای باز یا در خانه مورد استفاده زیادی داشته باشد، چراغ قوه است که در مدل ها و کیفیت های متفاوتی به بازار عرضه می شود. شما می توانید برای خرید انواع چراغ قوه ، به سایت های خارجی معتبر، همچون ایبی و یا آمازون مراجعه کنید و بر اساس نیاز خود، بهترین مارک و مدل را انتخاب نمایید.

تاریخچه ظهور چراغ قوه

البته اولین چراغ قوه در سال ۱۸۹۹ توسط مخترع انگلیسی دیوید میسل اختراع شد. این چراغ فلاش نامیده می‌شود، زیرا این نوع از چراغ را نمی‌توان برای مدت طولانی روشن نگاه داشت و هر از گاهی باید استراحت می‌کرد. این بدان دلیل بود که از باتری های روی کربن و لامپ های الکتریکی با رشته کربن استفاده می کردند. باتری ها در نهایت بهتر شدند و رشته کربن با تنگستن جایگزین شد. در سال ۱۹۲۲، چراغ قوه ها به محبوبیت رسیدند.

خرید انواع چراغ قوه

انواع چراغ قوه

در اینجا تعدادی از مدل های چراغ قوه را به شما معرفی می کنیم که می توانید برای خرید انواع چراغ قوه اقدام کنید. در خصوص تهیه این محصولات و تحویل در ایران، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی بهترین برندهای پوشاک ترکیه

چراغ قوه لامپ رشته ای

لامپ‌های رشته‌ای رایج‌ترین نوع چراغ قوه‌هایی هستند که در خانه‌ها پیدا می‌شوند. این چراغ قوه ها چندین دهه است که وجود دارند و معمولاً با باتری های D کار می کنند. با این حال، تغییراتی در نحوه تغذیه این نوع چراغ قوه ها در بازار وجود دارد. ممکن است یک چراغ قوه رشته ای پیدا کنید که با نوع دیگری از باتری کار می کند.

به طور کلی، این چراغ قوه ها به دلیل مقرون به صرفه بودن بسیار راحت هستند. شما می توانید یکی از این چراغ قوه های رشته ای را با قیمت بسیار پایین خریداری کنید. این کار باعث می‌شود تا هر زمان که به چراغ قوه نیاز دارید، به سادگی از آن ها استفاده کنید و برای خرید انواع چراغ قوه اقدام نمایید. بسیاری از این چراغ قوه های رشته ای به راحتی شکسته می شوند، اما همه آنها به این اندازه شکننده نیستند.

خرید انواع چراغ قوه

محصولات با دوام بالا

چراغ قوه هایی در بازار وجود دارد که دوام بیشتری دارند و برای مدت طولانی برای شما کار می کنند. شما می توانید مطمئن شوید که چیزی را می خرید که کیفیت ساخت بهتری دارد. آنها به اندازه برخی از مدل های دیگر از نظر قیمت پایین نیستند، اما در مقابل آزمون زمان، عملکرد بهتری خواهند داشت.

برخی از انواع چراغ قوه، به گونه ای ساخته شده است که تا حد امکان سنگین باشد. ساخت این چراغ قوه، در واقع بسیار چشمگیر است. به گونه ای است که در برابر آب و هوا مقاوم باشد و در برابر خوردگی نیز مقاومت کند. شما می توانید از این چراغ قوه در شرایط بارانی استفاده کنید. زیرا در برابر آب مقاوم است و به اندازه کافی بادوام می باشد که در برابر افتادن مقاومت می کند. برای خرید انواع چراغ قوه می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

مردم در سفرهای کمپینگ یا حتی در سفرهای ماهیگیری به دلیل سهولت در استفاده، چراغ قوه هایی از این دست را با خود می آورند. آنها می توانند اندکی در برابر صدمات، مقاومت کنند و به اندازه کافی قدرتمند هستند که در صورت نیاز نور را تامین کنند. می‌توانید این چراغ قوه را در رنگ‌های مختلف نیز خریداری کنید. این یک چراغ قوه خوب است که وقتی به آن نیاز دارید، می تواند کاربری مناسبی را داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه :خرید پوشاک تک سایز ارزانخرید پوشاک تک سایز ارزان

چراغ قوه LED

در دوران تجهیزات مدرن، چراغ قوه های LED شروع به محبوب شدن کرده اند. شرایطی وجود دارد که داشتن چراغ قوه LED ترجیح داده می شود. آنها مانند چراغ قوه های لامپ رشته ای کار نمی کنند. چراغ قوه های LED هیچ گرمایی تولید نمی کنند و می توانند برای مدت طولانی دوام بیاورند. خرید انواع چراغ قوه از این مدل را می توانید از سایت های خارجی معتبر تجربه کنید.

لازم نیست خیلی نگران مشکل لامپ های LED باشید. آنها کاملاً بادوام هستند و می توانند مقداری صدمات را تحمل کنند. این چراغ قوه ها برای سفرهای کمپینگ بسیار مناسب هستند، زیرا دارای دوام و طول عمر بالایی هستند. یک چراغ قوه LED خوب به اندازه برخی از چراغ قوه های لامپ رشته ای سطح ابتدایی، ارزان قیمت نخواهد بود.

به طور متوسط ​​باید کمی پول بیشتری بپردازید، اما یک چراغ قوه به طور کلی برتر خواهید داشت. هزینه یک چراغ قوه LED باید مشابه هزینه یک چراغ قوه لامپ رشته ای سنگین باشد. این شما هستید که تصمیم می گیرید هنگام خرید انواع چراغ قوه ، کدام نوع را انتخاب کنید.

نکته مهم دیگری که باید بدانید این است که این چراغ قوه های LED نوع متفاوتی از نورهای مهتابی ساطع می کنند. لامپ‌های رشته‌ای نور سفیدی را ساطع می‌کنند که رنگ زرد دارد. چراغ‌های LED می‌توانند نور سفید را ساطع کنند، اما رنگ آبی دارد.

خرید انواع چراغ قوه

چراغ قوه HID تخلیه با شدت بالا

چراغ قوه های تخلیه با شدت بالا معمولا به اختصار چراغ قوه HID گفته می شود. این نوع چراغ قوه ها قادر به تولید نور بسیار روشن خواهند بود. هنگامی که شما یک چراغ قوه قابل حمل می خواهید که واقعاً روشن باشد، این نوع یک انتخاب خوبی خواهد بود. آنها با عبور جریان الکتریکی از یک توپ گاز یونیزه کار می کنند، بنابراین قطعاً با هر یک از مدل هایی که تاکنون ذکر شد، متفاوت هستند. برای خرید انواع چراغ قوه در این طرح، سایت های آمازون و ایبی را بررسی کنید.

این چراغ قوه ها بسیار کمتر از مدل های مهتابی یا LED هستند. چراغ قوه های HID به دلیل نحوه عملکردشان کمی گران هستند. برای خرید یکی از این چراغ قوه ها ممکن است مجبور شوید تا ۱۰ برابر قیمت یکی از چراغ قوه های رشته ای بپردازید. این قیمت گزاف اکثر مردم را منصرف می کند.

این واقعیت که آنها می توانند چنین نور درخشانی تولید کنند، بسیار مفید است. وقتی چراغ‌های خیابانی ندارید که بتوانید به آن تکیه کنید، خوب است بتوانید ببینید در شب چه می‌کنید. این یک چراغ قوه قابل اعتماد است که اگر مایل به پرداخت هزینه باشید، برای شما خوب کار خواهد کرد.

این نوع از چراغ قوه، بسیار کارآمد است و لامپ برای مدت طولانی دوام می آورد. چراغ قوه برای راحتی شما قابل شارژ است و همچنین ضد آب می باشد. شما می توانید بدون نگرانی از آن در شرایط آب و هوایی بد استفاده کنید. اگر به یک چراغ قوه روشن نیاز دارید، خرید انواع چراغ قوه در این مدل را به شما توصیه می کنیم.

پیشنهاد مطالعه خرید پوشاک از سایت علی اکسپرس

چراغ قوه گازی تحت فشار

چراغ قوه هایی در بازار وجود دارد که کمی متفاوت از سایر چراغ قوه ها کار می کنند. برخی از لامپ های رشته ای در چراغ قوه های خاص نیز شامل گازهای تحت فشار هستند تا عمر لامپ را افزایش دهند. گازهایی مانند زنون، هالوژن و کریپتون می‌توانند به روشن‌تر شدن نور از حد معمول کمک کنند در حالی که آهسته‌تر می‌سوزند. قابل توجه است که عمر باتری با این مدل های گاز تحت فشار سریعتر از حد معمول تخلیه نمی شود.

برخی از آنها مجهز به یک لامپ کریپتون است. این باعث می شود که چراغ قوه به طور کلی برای شما روشن تر باشد در حالی که دوام بیشتری دارد. همچنین، دارای یک بدنه بسیار بادوام است که به اندازه کافی قوی است و در برابر صدمات مقاومت می کند. این چراغ قوه علیرغم کاربرد آن، بسیار ارزان است و آن را به گزینه خوبی برای افرادی که بودجه کمی دارند، تبدیل می کند. برای خرید انواع چراغ قوه از سایت های خارجی، می توانید از طریق زاکولا اقدام نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود