تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آبان,۲۱

خرید دست بند هوشمند تناسب اندام

نویسنده : تیم محتوا

اگر به دنبال خرید دست بند هوشمند تناسب اندام هستید، می توانید بهترین برند را از میان محصولات ارائه شده در بازار آنلاین، تهیه کنید. در اینجا برخی از این نمونه ها آورده شده است. این امکان وجود دارد تا از طریق زاکولا، سفارش خود را خریداری کرده و در آدرس تهران، آن را دریافت کنید.\

پیشنهاد مطالعه :آیا عکس های با کیفیت در فروش بیشتر در ایبی موثر است؟

برترین دستبند هوشمند

SmartFit Slim Activity Tracker

SmartFit Slim  که با همه آیفون ها، گوشی های اندرویدی سامسونگ و بسیاری دیگر کار می کند. این یک نسخه باریک‌تر و سبک‌تر از ساعت مانیتور سلامتی است که فعالیت، خواب و موارد دیگر را کنترل می‌کند. همچنین دارای یک عملکرد هشدار است که هنگام دریافت تماس ورودی یا پیام متنی با لرزش به شما اطلاع می دهد.

صفحه ساعت با داشتن صفحه نمایش OLED، در هر نوری روشن و شفاف است. این بند از سیلیکون ساخته شده و دارای قفل دکمه ای فلزی است. همچنین دارای اعلان های هشدار تماس و پیام بلوتوث، ردیاب فعالیت ۲۴ ساعته، گام شمار، مانیتور خواب، ضد گم شدن است که هر زمان که تلفن از شما دور باشد به شما هشدار می دهد.

علاوه بر این، کلیک‌کننده از راه دور است که با استفاده از ساعت به عنوان دکمه کنترل از راه دور روی دوربین گوشی شما سلفی می‌گیرد و بسیاری از ویژگی‌های دیگر را در خود جای داده است که هنگام خرید دست بند هوشمند تناسب اندام خواهید یافت.

رنگ بند انتخابی خود را به اضافه ۱ بند اضافی رایگان دریافت خواهید کرد، مشروط به رنگ های موجود هنگام سفارش. شما می توانید آنها را تعویض کنید. بنابراین، احساس می کنید که یک ساعت کاملاً جدید است! این ساعت دارای امکاناتی همچون بلوتوث نسخه ۴.۰۱ برای انتقال سریع داده ها و صفحه نمایش روشن OLED در کمترین نور قابل مشاهده است.

همچنین، برنامه رایگان در دسترس برای هر کاربر داشته و مجهز بهCall Alert / Notifier  هنگامی که یک هشدار تماس ورودی وجود دارد، دستبند می لرزد. روی هر دو گوشی اندروید و اپل کار می کند. این محصول، نظارت می کند و برای فعالیت روزانه اهداف تعیین می نماید.

راه رفتن و آهسته دویدن شما را با گام شمار داخلی در مایل یا کیلومتر پیگیری می کند. همچنین، کالری های سوزانده شده را می شمارد و سابقه شما را در برنامه ردیابی می نماید. مانیتورینگ خودکار خواب این دستگاه، خواب شما را کنترل می کند، از جمله اینکه چند ساعت خوابیده اید.

خرید دست بند هوشمند تناسب اندام

دستبند هوشمند مردانه Smartfit

خرید دست بند هوشمند تناسب اندام می تواند به شما در روند مراقبت از بدن و سلامتی، کمک کند. ضمن آنکه به شما گزارش های روزانه، هفتگی، ماهانه را نشان می دهد. به عنوان یک کنترل از راه دور با دوربین تلفن هوشمند شما کار می کند. به عنوان یک زنگ هشدار ضد ضرر عمل می کند، هنگامی که بیش از ۵۰ فوت از تلفن خود فاصله دارید، زنگ هشدار را به صدا در می آورد تا به شما هشدار دهد.

با همه دستگاه ‌های تلفن هوشمند اپل دارای iOS 8.0 و بالاتر و گوشی ‌ها و دستگاه‌ های سامسونگ با سیستم‌عامل Android 4.3  و بالاتر، همراه با دستگاه‌های Android کار می‌کند. دستگاه های سازگار عبارتند از Apple iPhone iPhoneX، iTouch، Samsung Galaxy،. HTC

این دستگاه از طریق فیش USB موجود شارژ می شود. برای نظارت بر فعالیت ها به گوشی هوشمند نیاز ندارید. بعد از انجام فعالیت می توانید دوباره با تلفن خود همگام سازی کنید. این محصول دارای استاندارد ضد آب IPX6 بوده و در رنگ های زیبای آبی، مشکی، بنفش، صورتی و نعنایی عرضه می شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید ایربادهای سنهایزر از آمازون

مچ بند تناسب اندام هوشمند آبی

در میان خرید دست بند هوشمند تناسب اندام ، این ردیاب هوشمند دارای عملکردهای بسیاری است که شامل گام شمار، محاسبه مسافت، مصرف کالری، فشار دادن کلید لمسی، مانیتور خواب، تماس ها، QQ، وی چت، هشدارهای پیامکی، ساعت زنگ دار و سلفی لرزان می باشد. این ردیاب تناسب اندام می لرزد و تماس ها، پیامک ها، وی چت، پیام های WHATSApp  را نمایش می دهد و شما می توانید اطلاعات را مستقیما بخوانید. بنابراین لازم نیست نگران از دست دادن پیام های مهم باشید.

با قابلیتLiving Water Proof  ، سطح ضد آب این ردیاب فعالیت IP66 است. این ساعت ورزشی تناسب اندام دارای عملکرد ضد آب زنده است، هنگام بارندگی یا هنگام شستن دست ها ضد آب است، اما نمی توانید آن را مستقیماً در آب فرو کنید یا برای شنا بپوشید.

همچنین، باتری بادوام دارد. این دستبند هوشمند فقط به مدت ۲ ساعت شارژ می شود و می تواند بیش از ۱۵ روز در حالت آماده به کار باشد. بنابراین نگران تمام شدن آب ساعت نباشید. این ساعت هوشمند برای اندروید ۴.۴ یا بالاتر و IOS 8/0 یا بالاتر مناسب است. با خرید دست بند هوشمند تناسب اندام ، شما باید یک برنامه با نام “FLAGFIT” را در تلفن همراه خود دانلود کنید، این برنامه از اکثر تلفن های هوشمند با بلوتوث ۴.۰ پشتیبانی می کند.

خرید دست بند هوشمند تناسب اندام

ساعت چند منظوره سلامتی و تناسب اندام Smart Fit صورتی

مچ بند تناسب اندام هوشمند، کالری شمار، مسافت، پیگیری فعالیت های تمام روز خود، به شما اجازه می دهد اطلاعات ورزشی خود را فوراً بدانید. این ردیاب تناسب اندام هنگام دریافت تماس تلفنی یا پیام به لرزه در می آید، می توانید با بالا بردن مچ دست خود شماره یا پیام های دریافتی را بدانید.

یادآوری کم تحرک برای آرامش بدن را داشته و ضد آب می باشد که برای روزهای بارانی یا شستن دست ها و غیره مفید است. مانیتور ضربان قلب مداوم به طور خودکار ضربان قلب شما را در تمام طول روز نظارت می کند، همچنین می توانید پس از همگام سازی داده ها، داده های ضربان قلب سابقه خود را در برنامه بررسی کنید. خرید دست بند هوشمند تناسب اندام ، بدنی سالم تر را به شما خواهد داد.

پیشنهاد مطالعه :معرفی بهترین اسپیکرفون ها در جهان

مانیتور خواب این دستبند هوشمند با تجزیه و تحلیل خواب عمیق و خواب سبک، کل وضعیت خواب را کنترل می کند و به بهبود کیفیت خواب شما کمک می کند. داده های خواب را با نمودار APP همگام می کند. همچنین می تواند با عملکرد ساعت زنگ دار لرزشی شما را از خواب بیدار کند.

ردیاب تناسب اندام ضد آب IP67 پوشیدن ردیاب در باران، شستن دست ها، تعریق به ردیاب آسیب نمی رساند، لطفاً هنگام دوش گرفتن، شنا یا غواصی از آن استفاده نکنید. پشتیبانی از برنامه «Wearfit 2.0» را از فروشگاه APP یا Play Store جستجو کنید و برنامه را در تلفن هوشمند خود نصب کنید و ردیاب تناسب اندام را با بلوتوث به تلفن هوشمند متصل کنید. این برنامه برای بلوتوث نسخه ۴.۰ یا بالاتر، IOS 8.0 و اندروید ۴.۴ یا بالاتر در دسترس است.

خرید دست بند هوشمند تناسب اندام

ساعت مچی Itel Smart Fit Band Ifb  ۱۱

خرید دست بند هوشمند تناسب اندام امروزه برای بسیاری از افراد به یک ضرورت تبدیل شده است. این ساعت با صفحه نمایش رنگی HDاز رنگ های روشن و وضوح در این صفحه نمایش با کیفیت بالا برخوردار است. همچنین، دارای اعلان های فوری است. با بالا بردن مچ دست خود به پیام‌های متنی، تماس‌ها، هشدارها و اعلان‌های برنامه‌ها دسترسی پیدا کنید.

ردیابی تمام روز را با این محصول خواهدی داشت. قدم‌ها، مسافت، کالری‌ها، دقیقه‌های فعال و زمان و کیفیت خواب شما را کنترل می‌کند تا به شما در درک بهتر خود کمک کند. همچنین، خاصیت Ip67  ضد آب به لطف IFB-11 ضد آب lp67 است، اکنون می توانید با این دستگاه روی مچ دست خود را بشویید، زیر باران بدوید و در دوش آب سرد ریکاوری کنید. برای خرید دست بند هوشمند تناسب اندام ، با زاکولا همراه باشید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود