تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,آبان,۲۹

خرید جعبه کمک های اولیه از آمازون

نویسنده : تیم محتوا

کمک های اولیه به بسیاری از افراد در درمان آسیب های جزئی و حتی بزرگ کمک می کند. کمک های اولیه در مواقع اضطراری در حالی که منتظر رسیدن آمبولانس هستید، زمان ارزشمندی را برای شما می خرد. در دست داشتن کیت کمک های اولیه در ارائه مراقبت های مذکور ضروری است. برای خرید جعبه کمک های اولیه از سایت های معتبری مانند آمازون، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

محتویات جعبه کمک های اولیه

هنگام خرید جعبه کمک های اولیه، چهار عامل را باید در نظر داشت که شامل کاربرد مورد نظر، مقدار و نوع لوازم و اطلاعات لازمی است که شما آن را پیدا می کنید. هر کیت برای موثر بودن آن ملزوماتی دارد. در اینجا محتویات اولیه کیت کمک های اولیه وجود دارد.

  • باند چسب در اندازه های مختلف
  • پد گاز استریل
  • باند مثلثی برای پیچیدن جراحات یا ایجاد بند
  • دستکش لاتکس یا غیر لاتکس برای جابجایی مایعات بدن
  • پماد آنتی بیوتیک
  • سواب پنبه
  • حوله های ضد عفونی کننده برای تمیز کردن زخم های جزئی
  • ابزار کمک های اولیه مانند موچین و قیچی

خرید جعبه کمک های اولیه

۵ نوع جعبه کمک های اولیه

یک کیت کمک های اولیه برای کمک به پاسخگویی به اورژانس های جزئی و جدی پزشکی در هر خانه ای ضروری است. اعضای خانواده و مراقبان باید بدانند که کیت را کجا پیدا کنند و در صورت بروز یک سناریوی ناگهانی از آن استفاده کنند. با خرید جعبه کمک های اولیه و قرار دادن آن در موقعیتی در دسترس، می توانید هنگام حادثه به موقع عمل کنید.

از یک ظرف پلاستیکی شفاف و ضد آب برای نگهداری تمام محتویات جعبه کمک های اولیه استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که آن را در یک منطقه قابل مشاهده که به راحتی توسط دیگران قابل مشاهده است اما برای کودکان کوچک در دسترس نیست، ذخیره کنید.

کیت کمک های اولیه مسافرتی

کیت های کمک های اولیه معمولاً در یک ظرف کوچک عرضه می شوند تا به راحتی در وسایل نقلیه و چمدان جا شوند. هدف اصلی این کیت جمع و جور بودن است، به همین دلیل است که نسبت به سایر کیت های موجود در لیست، منابع کمتری دارد. خرید جعبه کمک های اولیه از آمازون انتخابی مناسب است.

پیشنهاد مطالعه :خرید قطعات الکترونیکی از آمازون

کیت کمک های اولیه ورزشی

اینها کیت هایی هستند که حاوی اقلام ضروری برای مقابله با حوادث مرتبط با ورزش هستند. در سطح اولیه، مجموعه‌ای از بانداژها و پانسمان‌ها، همراه با دستکش‌های پزشکی، نوار، دستمال‌های ضدعفونی‌کننده و کیسه‌های یخ را ارائه می‌دهد. برای باشگاه‌های بزرگ‌تر و رویدادهای ورزشی، ممکن است موارد اضافه‌شده در لیست و همچنین در مقادیر وجود داشته باشد.

کیت کمک های اولیه محل کار

محتویات کیت کمک های اولیه محل کار شما معمولاً با ارزیابی خطر از قبل هدایت می شود. ارزیابی ریسک محیط کار، تعداد کارکنان و محیط کار را در نظر می گیرد. خرید جعبه کمک های اولیه کمک می کند تا تشخیص دهید که آیا محل کار شما پرخطر است یا کم خطر و به چه مواردی در کیت خود نیاز دارید.

کیت کمک های اولیه ماشین

داشتن کیت کمک های اولیه در خودرو می تواند از شما در برابر گیر افتادن در موقعیت های بد در جاده محافظت کند. پیش از هر کاری، تمام محتویات جعبه را با نیازهای خود مطابقت دهید. بهتر است آن را با مواردی که برای شما ضروری هستند، مانند داروها و سایر وسایل راحتی شخصی سازی کنید.

خرید جعبه کمک های اولیه

آموزش استفاده از کیت کمک اولیه

مهم ترین چیزی که برای یک جعبه کمک های اولیه لازم است، دانش استفاده صحیح از هر وسیله است. اکنون که چک لیستی در مورد انواع کیت کمک های اولیه دارید، قدم بعد از خرید جعبه کمک های اولیه این است که مطمئن شوید که چگونه در شرایط اضطراری کمک های اولیه واکنش نشان دهید.

یک محیط امن برای هر فرد بسیار مهم است تا بهترین عملکرد خود را داشته باشد و آمادگی کمک های اولیه اولین گام برای دستیابی به آن است. اطمینان حاصل کنید که همه مهارت ها و دانش را برای کاوش در مکان ها در عین ایمن و موثر بودن دارید.

پیشنهاد مطالعه :جدیدترین فناوری در لپتاپها

کیت کمک های اولیه صنعتی

کیت کمک های اولیه صنعتی به طور خاص برای محل کار طراحی شده است. این جعبه فلزی سنگین با لعاب سفید رنگ آمیزی شده است و در قسمت جلوی آن عبارت “کمک های اولیه” چاپ شده است. برای نگهداری باند، پماد، دارو و سایر لوازم کمک های اولیه وجود دارد.

سیستم کیسه تعبیه شده در درب جهت ذخیره سازی وسایل کوچک است. این سبک کیت توسط تمام خدمات اصلی کمک های اولیه استفاده می شود و از استاندارد اجباری شده است، فراتر است. با بیش از ۷۰۰ قطعه گنجانده شده، اندازه مناسبی برای مشاغل با اندازه متوسط و بزرگ است. در صورت لزوم، جعبه را می توان به دیوار نصب کرد یا حمل کرد. ذخیره مجدد این کیت با چک لیست قابل چاپ آسان است.

خرید جعبه کمک های اولیه

کیت کمک های اولیه رستوران

رستوران ها به دلیل محیط کارشان الزامات خاصی برای ایمنی نیازهای ویژه دارند که با خرید جعبه کمک های اولیه می تواند رفع شود. جعبه کمک های اولیه رستوران بهترین انتخاب برای هر کیت کمک های اولیه رستورانی است. جعبه سنگین رنگ شده با مینای سفید دارای محتویاتی است که فراتر از الزامات است.

محصولات سوختگی اضافه شده است زیرا سوختگی همیشه در آشپزخانه اتفاق می افتد. این کابینت را می توان به راحتی به عنوان بخشی از اقدامات ایمنی آشپزخانه تمیز کرد. جعبه‌های سبک توزیع برای عرضه باندهای آبی رنگ و ایمن برای مواد غذایی استفاده می‌شوند که آنها را برای محیط‌های آماده‌سازی غذا عالی می‌کند. این کیت برای هر رستوران تا ۵۰ کارمند عالی است.

پیشنهاد مطالعه :برند کفش سالومون

 کیت آسیب های اضطراری

کیسه آسیب اضطراری پرفروش ترین کیسه واکنش اضطراری است. با صدها هزار نفر در خدمت، کیسه تروما پاسخ اضطراری برای موقعیت های کمک های اولیه خواهد بود. اقلام مهم عبارتند از کاف فشار خون، گوشی پزشکی، نور قلمی، گلوکز، احیاگر CPR، قیچی EMT، پانسمان بزرگ چند ضربه ای، محصولات گاز برای جذب خون، بانداژ، شستشوی چشم و موارد دیگر. خرید جعبه کمک های اولیه یک انتخاب عالی خواهد بود.

کیف نارنجی روشن دارای نوارهای انعکاسی، دسته حمل، بند شانه، ۲ جیب جلویی و یک محفظه اصلی بزرگ با بسته شدن و گیره های نواری است که محتویات را ایمن نگه می دارد. مانند همه کیت های دیگر ، کیسه تروما واکنش اضطراری دارای یک لیست کامل و دکمه های سفارش مجدد برای موارد جداگانه است که همه در صفحه محصول یافت می شوند.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود