خرید مجموعه روغن های معطر

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

از آنجایی که هر روزه درمان ‌های جایگزین افزایش می ‌یابد، روغن ‌های ضروری در کانون توجه قرار گرفته‌اند. ترکیبات فرار و قوی که از طریق تقطیر از گیاهان استخراج می شوند، دارای اسانس هایی بسیار متنوع هستند. این مجموعه روغن های معطر طبیعی کاربردهای فراوانی دارند، از معطر کردن خانه ها و رایحه درمانی گرفته تا خود مراقبتی و کاربردهای درمانی. می توانید این محصولات را از طریق زاکولا از سایت هایی همچون آمازون خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین برند صابون لایه بردار

روغن های طبیعی و معطر

روغن های ضروری طیف گسترده ای از فواید درمانی دارند. روغن‌های ضروری می‌توانند از سلامت عاطفی، کاهش التهاب در پوست، تقویت ایمنی، بهبود زخم، سلامت تنفس و گوارش و بسیاری موارد دیگر حمایت کنند. روغن های معطر را می توان استنشاق کرد، پس از رقیق شدن به صورت موضعی استفاده کرد، یا در یک پخش کننده یا مرطوب کننده ریخت تا خانه شما را با عطر پر کند.

با وجود برندهای اسانس بیشتر از مجموعه روغن های معطر ، نگاهی به طیف گسترده‌ای از شرکت‌های مختلف اسانس انداختیم و برندهای مختلف را بر اساس انتخاب محصول، کیفیت مواد تشکیل دهنده، گواهی‌های شخص و قیمت مقایسه کردیم. برترین‌های ما شامل مارک‌هایی مانند Plant Therapy، Vitruvi، و Pura D’or هستند.

خرید مجموعه روغن های معطر

ویتروی

سارا پنتون و شان پنتون به دنبال جایگزینی برای رایحه‌های سنتی مملو از سموم خانگی بودند، بنابراین اولین مجموعه‌های اسانس Vitruvi را آماده فروش کردند. این تلاش به یک برند طراحی پیشرو تبدیل شد که نه تنها اسانس‌ها، بلکه مرطوب‌کننده‌ها، خوشبوکننده‌های طبیعی خانه، و پخش‌کننده‌ها، از جمله پخش‌کننده روغن ضروری بسیار شیک Vitruvi را نیز ایجاد می‌کند.

اسانس‌های این برند از مجموعه روغن های معطر با مواد طبیعی ساخته شده‌اند و فاقد پرکننده‌ها، روغن‌های رقیق‌کننده، عطرهای مصنوعی یا افزودنی‌های غیرطبیعی هستند. آنها از بیش از ۲۰ کشور از جمله فرانسه و ماداگاسکار تهیه می شوند.

بسته بندی ظریف و کوچک برای اسانس های گیاهی و بدون ضرر این برند طرفداران زیادی دارد. بطری ها در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می شوند، با استفاده از جوهر گیاهی چاپ می شوند و در بسته بندی های زیست تخریب پذیر قرار می گیرند که می توانند بازیافت و استفاده مجدد شوند.

روغن های Vitruvi هدایایی عالی هستند. می‌توانید روغن‌های تکی یا ترکیبی با نام‌های رویایی مانند Slow Dance را انتخاب کنید، رایحه‌ای تثبیت‌کننده با نت‌های صنوبر، چوب سدر و کاج را خریداری کنید. شایان ذکر است که اسانس های Vitruvi با هدف جفت شدن آنها با خط پخش کننده های این شرکت طراحی شده اند.

بنابراین، اگر به دنبال انتخاب گسترده ای از مجموعه روغن های معطر برای مصارف مختلف هستید، ممکن است این روغن ها مناسب نباشد. با این حال، آنها محصولات با کیفیتی هستند که بدون پرکننده‌ها ساخته می‌شوند که دو مزیت مهم برای هر مارک روغن ضروری می باشد.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کفش های طبی مردانه

روغن های کوه راکی

تلاش مایکل و فینیکس برای یافتن اسانس‌های با کیفیت بدون عضویت، آنها را به تأسیس روغن‌های کوه راکی سوق داد. این شرکت روغن‌های اساسی خالص، معتبر و بدون تقلب GC/MS آزمایش‌شده و مستقل تأیید شده را مستقیماً در بطری‌های شیشه‌ای کهربایی به مشتریان می‌فروشد.

مجموعه گسترده این برند از مجموعه روغن های معطر شامل مخلوط‌ها، کیت‌ها، روغن‌های ارگانیک، روغن‌های ایمن برای کودکان، رول‌ها و گزینه‌های دیگر است. به این معنی که چیزی برای هر نوع علاقه‌مند به روغن‌های ضروری وجود دارد.

روغن Rocky Mountain که متعهد به پایداری است، در حال تغییر به بسته بندی پایدار است و حتی یک برنامه بازیافت بطری را آغاز کرده است. مشتریان معمولی می توانند از برنامه پاداش های این برند بهره مند شوند که در خرید و معرفی امتیاز به شما می دهد.

علاوه بر این، این شرکت سیاست بازگشت بدون دردسر ۹۰ روزه را حتی پس از استفاده از محصولات ارائه می دهد. لیست گسترده ای از پرفروش ترین ها، از جمله یک اسطوخودوس تازه و یک علف لیمو ترش را بررسی کنید و عطر جدید مورد علاقه خود را پیدا کنید.

در حالی که خط تولید روغن کوه راکی گسترده است و انتخاب های زیادی از مجموعه روغن های معطر برای کاربران مختلف دارد، روغن ها گران تر هستند. و هر روغنی دارای گواهی USDA Organic نیست. با این حال، اگر تنوع، پایداری و گزینه‌های مناسب برای کودکان می‌خواهید، این برند ارزش خرید دارد!

خرید مجموعه روغن های معطر

Pura D’or

برند محبوب مراقبت از مو، پوست و بدن Pura D’or نیز میزبان مجموعه آروماتراپی است. با همکاری با رایحه‌درمانگر حرفه‌ای میکی اندرسون، انتخاب محدودی از اسانس‌ها از نظر اخلاقی از مزارع خانوادگی و کارخانه‌های تقطیر کوچک تهیه می‌شود.

محصولات این مجموعه روغن های معطر دارای گواهی USDA ارگانیک، Leaping Bunny بدون ضرر و وگان هستند. با این حال، برند نتایج تست کیفیت را مانند سایر مارک ها در دسترس قرار نداده است. Pura D’or  چند روغن اساسی اساسی را در بطری‌های ۴ اونسی ارائه می‌کند، مانند درخت چای، لیمو، اسطوخودوس، چوب سدر، یلانگ یلانگ و غیره، این کیت‌های اسانس زیبا و مقرون به صرفه این برند است.

پیشنهاد مطالعه :خرید عینک مسدود کننده نور آبی

می‌توانید جعبه‌های حاوی ۱۰ یا ۱۶ بطری ۱۰ میلی‌لیتری اسانس را برای انجام رایحه‌درمانی یا افزایش سرزندگی انتخاب کنید. بزرگترین اشکال بالقوه اسانس Pura D’or عدم شفافیت در آزمایش محصول است. با این حال، از آنجایی که این برند دارای چندین گواهینامه کلیدی از سازمان های معتبر است، می توانید خیالتان راحت باشد که روغن ها توسط USDA، Leaping Bunny و غیره بررسی شده اند.

خرید مجموعه روغن های معطر

هاله کاسیا

اگر از طرفداران مجموعه روغن های معطر هستید، به احتمال زیاد روغن های ضروری Aura Cacia را می شناسید. Aura Cacia از زمانی که در سال ۱۹۸۲ تأسیس شد، بخشی از یک تعاونی متعلق به اعضا بوده است و کارمندان، پرورش دهندگان و جامعه را در خط مقدم عملیات خود قرار داده است.

روغن‌های با منبع پایدار Aura Cacia از نظر خلوص با آزمایش GC/MS تأیید شده‌اند و فاقد رنگ‌های مصنوعی، عطرها و مواد نگهدارنده هستند. انتخاب محصولات این برند دارای تنوع قابل توجهی از روغن های تک و ترکیبی، روغن های ارگانیک و ممتاز دارای گواهی USDA است که همگی از قیمت های مناسب شروع می شوند.

همچنین می توانید مجموعه ای از پخش کننده ها، مه پاش ها، و محصولات حمام و پوست را برای بزرگسالان و کودکان خریداری کنید. برای تقویت خلق و خوی خود، کیت Uplifting را با مجموعه ای از چهار روغن مرکبات (یعنی لیمو، لیموترش، گریپ فروت و روغن پرتقال شیرین) امتحان کنید که یک هدیه با طراوت و نیروبخش است.

اگرچه اسانس های ارائه شده توسط Aura Cacia مقرون به صرفه هستند و انتخاب گسترده ای برای خرید پیدا خواهید کرد، فقط به خاطر داشته باشید که هر روغن یا ترکیبی دارای گواهی USDA Organic نیست. بسیاری از آنها هستند، اما اگر این برای شما مهم است، حتما قبل از خرید، مجموعه روغن های معطر را دوباره بررسی کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]