ابزار تعمیر و نگهداری دوچرخه

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

برای خرید ابزار تعمیر و نگهداری دوچرخه دو روش مختلف وجود دارد. می توانید یک کیت از پیش ساخته شده از سایت های خرده فروشی خارجی خریداری کنید یا آن که ابزارهای مناسب کار را در صورت ضرورت، جمع آوری کنید. خرید یک کیت ابزار بزرگ خوب است زیرا همه چیز مورد نیاز شما را ارائه می دهد که با قیمتی مناسب قابل تهیه است. برای انجام این کارهای ساده تر ، ابزارهایی مانند مجموعه آچار Allen، آچارهای باز ، برس زنجیر، روغن زنجیره ای و پاک کننده، پارچه های تمیز، اهرم تایر و پمپ با گیج می باشد که می تواند برای ابزار تعمیر و نگهداری دوچرخه منظور شود.

ابزارهای دوچرخه برای ترمز

کار بر روی ترمزها می تواند به سادگی تعویض لنت ها باشد یا پیچیده مانند تعویض ترمزهای دیسکی هیدرولیک شما باشد. ابزارهای مانند مجموعه آچار آلن (بین ۲ تا ۵ میلی متر در اندازه)، آچارهای باز (۶ تا ۱۲ میلی متر)، دم باریک، کیت و روغن ترمز، ابزار اصلاح روتور، دستکش لاتکس و پارچه های تمیز همراه با الکل تغلیظ شده یا نوعی پاک کننده، برای انجام کارهای متداول ترمز مفید هستند.

ابزار تعمیر و نگهداری دوچرخه

ابزار دوچرخه برای Drivetrains

کار بر روی پیشرانه دوچرخه شما می تواند شامل تنظیم دیلر ، تغییر کابل ترمز یا تعویض زنجیر فرسوده باشد. ابزار تعمیر و نگهداری دوچرخه کمک می کند تا بتوانید برای رفع این موارد به راحتی اقدام کنید. ابزارهایی مانند پیچ گوشتی اندازه های مختلف سر تخت و چهارسو، مجموعه آچار آلن، دم باریک، سیم چین، انبردست، آچار شلاقی و آچار قابل تنظیم ۱۲ اینچی نیاز خواهد شد تا بتوانید به آسانی برای تعمیر و نگهداری این بخش از دوچرخه اقدام کنید که می توانید به راحتی آن ها را در بهترین کیفیت از سایت های خارجی تهیه کرده و از طریق زاکولا در آدرس خود تحویل بگیرید.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع ماسک ورقه ای صورت

ابزار تعمیر و نگهداری دوچرخه برای چرخ

ممکن است به نظر برسد که چرخ ها به کار یا نگهداری کمی احتیاج دارند، اما یک چرخ مناسب و تنظیم شده برای حداکثر کارایی بسیار مهم است. ابزارهای مخصوص چرخ ها محدود هستند و در سایر قسمت های دوچرخه استفاده کمی دارند، با این وجود از اهمیت بالایی برخوردارند.

همچنین چند ابزار دیگر وجود دارد که داشتن آنها خوب است ، اگرچه چندان رایج نیستند. آنها احتمالاً به طور منظم مانند سایر موارد ذکر شده در بالا استفاده نمی شوند، اما می توانند به همان اندازه مهم باشند ، به خصوص اگر می خواهید خودتان تعمیر و نگهداری دوچرخه خود را به عهده گرفته و با خیالی آسوده به دوچرخه سواری های هیجان انگیز خود در طبیعت بپردازید. کافیست تنها از ابزار تعمیر و نگهداری دوچرخه به خوبی استفاده کنید تا لذت این ورزش کارآمد را دو چندان نمایید.

از جمله ابزارهایی که ممکن است به آن ها نیاز پیدا کنید، کمپرسور یا تلمبه هوا می باشد که مخصوصاً هنگام نصب لاستیک ها مناسب است. همچنین گریس ضد آب با کیفیت بالا، و لنت و پدال ترمز و کابل ها می توانند در این خصوص شما را یاری کنند. از همه ابزارهای ذکر شده در اینجا در زمینه ترمیم دوچرخه استفاده خواهید کرد. بدیهی است که برخی از آنها بسیار بیشت) از دیگران استفاده می شود.

ضمن آنکه ابزارهای تخصصی در میان ابزار تعمیر و نگهداری دوچرخه ، شامل ابزارهایی است که به شکل خاص، برای انجام کاری با دوچرخه ساخته شده اند. ابزارهای تمیز کردن و روانکاری برای این کار بسیار مفید است که تهیه آن ها از مراکز معتبر و دارای کیفیت بالا، بسیار مهم است.

ابزار تعمیر و نگهداری دوچرخه

خرید ابزار تعمیر و نگهداری دوچرخه

هنگامی که ابزارهای ضروری را که باید در هر دوچرخه سواری همراه داشته باشید شناسایی کرده و یک کیت ابزار کوچک برای کارکردن راحت کارها تهیه کرده اید، وقت آن رسیده است که به جمع آوری ابزار و مواد مناسب بپردازید تا دوچرخه خود را با شرایط خوبی حفظ کنید. هر بار که به تعمیر کوچکی نیاز دارید آن را رفع کنید.

بسیاری از این ابزارها هنگام خرید، با دانش همراه است، اما می توانید اطلاعات رایگان زیادی را در تنظیمات ساده آنلاین، و به ویژه در YouTube پیدا کنید. بهترین کار این است که مطمئن شوید ابزار مناسبی برای رویارویی با هر چیزی که یاد می گیرید، دارید. در اینجا مجموعه ای از ابزار تعمیر و نگهداری دوچرخه برای ایجاد تنظیمات ساده آن در خانه است. اکثر این موارد را می توانید با کمترین هزینه خریداری کنید

پیشنهاد مطالعه :بهترین دوربین های کنترل حیوانات خانگی

 اسکرابر زنجیره ای

هیچ راه بهتری برای از بین بردن آلودگی و ایجاد زنجیر تمیز، از این ابزارها که دقیقاً برای این منظور طراحی شده است، وجود ندارد. شگفت انگیز است که چگونه به سادگی براق به نظر می رسد. بهتر است که زنجیر دوچرخه خود را هر ۱۰ کیلومتر تمیز کرده و روغن کاری کنید. این بر اساس نوع دوچرخه سواری شما است، اما یک زنجیر تمیز هرگز آسیبی نمی رساند. فقط مطمئن شوید که دوباره آن را چرب کرده اید.

ابزار تعمیر و نگهداری دوچرخه

انبردست یا آچار شلاقی

اگر خانواده شما بیش از یک دوچرخه دارند یا برای اهداف مختلف از آن استفاده می کنید، لازم است تا با ابزار تعمیر و نگهداری دوچرخه ، پدال ها را عوض کنید. یک آچار پدالی اختصاصی به شما اجازه می دهد تا به محور دسترسی پیدا کرده و در حالی که میل لنگ ها را می چرخانید تا سفت یا شل شود، آن را ثابت نگه دارید. ممکن است بتوانید با یک آچار ۱۵ میلی متری یا آچار مخروطی وارد آنها شوید، اما نمی توانید نیروی کافی اعمال کنید و به انگشتان دست خود را آسیب می رسانید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین بالشتک طبی خودرویی

گریس بلبرینگ و روغن نفوذی

این محصول، علاوه بر یک روغن مرطوب می تواند بر روان کار کردن قطعات دوچرخه موثر باشد. بنابراین، آن را بر روی تمام آن قسمت های فنی استفاده کرده و آن ها را از آسیب های احتمالی و زنگ زدگی نجات دهید. برای خرید این ابزارهای کارآمد، می توانید از سایت های خارجی استفاده کنید.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]