AWS Intelligence Initiative  مسیرهای شغلی جدیدی را برای مهندسان فراهم می کند.

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

جدیدترین برنامه توسعه مهارت های آمازون به مهندسان کمک می کند تا از طریق آموزش های پولی یک حرفه فنی را در آمازون راه اندازی کنند. آمازون قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ با تعهد جدید “AI Ready” آموزش مهارت های هوش مصنوعی را به ۲ میلیون نفر ارائه دهد.

ابتکار آمازون AI Ready در حالی انجام می‌شود که مطالعه جدید AWS تقاضای زیادی برای استعدادهای هوش مصنوعی و پتانسیل کارگران با مهارت‌های هوش مصنوعی برای کسب ۴۷ درصد حقوق بیشتر پیدا می‌کند. ابتکار اطلاعات خدمات وب آمازون (AWS) یک برنامه چرخشی مهارت‌ها و پردازنده است که شرکت‌کنندگان را آموزش می‌دهد تا مهندسان AWS باشند.

این مهندسان از مناطق ابر اختصاصی آمازون (ADC) پشتیبانی می کنند. تاکنون بیش از ۴۵۰ کارمند این برنامه را گذرانده اند و مهارت های مورد نیاز برای رسیدن به یکی از نقش های فنی منحصر به فرد را آموخته اند.

ابتکار هوش AWS چیست؟

AWS Intelligence Initiative  مهندسان را برای ساخت، راه اندازی و نگهداری مناطق ابر اختصاصی آمازون (ADC) در سراسر جهان آماده می کند. در مناطق ADC، ما خدمات ابری AWS را برای پشتیبانی از ماموریت های حیاتی مشتریان با تجهیز آنها به قدرت رایانش ابری، ایجاد و اجرا می کنیم.

ADC ها محیط های ابری خصوصی و ایزوله فیزیکی هستند که برای پشتیبانی از مشتریان خاص ماموریتی مانند سازمان های دولتی اختصاص داده شده اند. برای کار در این مناطق، افرادی که به AWS Intelligence Initiative  ملحق می‌شوند باید صلاحیت‌های عملکردی و فنی لازم برای نقش‌های مهندسی خاص را داشته باشند و باید دارای مجوز امنیتی دولتی باشند یا بتوانند آن را دریافت کنند.

نیل ساوال، مدیر توسعه نرم‌افزار AWS گفت: «ما این برنامه را برای پشتیبانی از نیازهای رو به رشد استخدام فنی مورد نیاز برای بهره‌برداری از مناطق ADC در سرتاسر جهان راه‌اندازی کردیم، و اطمینان حاصل کنیم که مهندسان به طور مداوم در آخرین محصولات و خدمات AWS مهارت کسب می‌کنند.» ، که AWS Intelligence Initiative را در سال ۲۰۱۶ راه اندازی کرد.

ساوال گفت: “این فقط با ۲۰ نفر شروع شد و اکنون ما صدها نفر در برنامه داریم.” این برنامه اکنون یکی از ۱۰ برنامه ارتقاء مهارت آمازون است که در تعهد این شرکت در ارتقاء مهارت ۲۰۲۵ گنجانده شده است.

AWS Intelligence Initiative مسیرهای شغلی جدیدی را برای مهندسان فراهم می کند.

شرکت کنندگان چه نوع مهارت هایی را می آموزند؟

این برنامه از یک ساختار متمرکز پیروی می کند و همه شرکت کنندگان در تیم های داخلی مختلف AWS تحت آموزش های فنی و چرخش شغلی قرار می گیرند. هنگامی که شرکت کنندگان در برنامه پذیرفته شدند، در یک برنامه توسعه ۱۲ تا ۲۴ ماهه شرکت می کنند تا در مورد فرهنگ عملیاتی AWS بیاموزند، مهارت های فنی خود را افزایش دهند و تجربه کاری را کسب کنند.

مهندسان در حال کار بر روی تیم های مختلف خدمات AWS هستند و در کنار مهندسان AWS با تجربه برای ساخت و اجرای خدمات AWS کار می کنند.

برنامه های ارتقاء مهارت ۲۰۲۵

در سپتامبر ۲۰۲۱، آمازون ۱.۲ میلیارد دلار متعهد شد تا ۳۰۰۰۰۰ کارمند خود را به برنامه‌های آموزشی و مهارت‌آموزی – از جمله شهریه کالج برای کارکنان خط مقدم – تا سال ۲۰۲۵ به عنوان بخشی از تعهد ارتقاء مهارت ۲۰۲۵ آمازون فراهم کند.

این برنامه شامل آموزش‌هایی در مورد فناوری‌های اصلی صنعت، خدمات AWS و سازنده نرم‌افزار داخلی AWS و ابزارهای عملیاتی است، و ساختار آن به گونه‌ای است که دانش فنی یک مهندس را گسترش دهد. افراد مهارت های عمیق تری را در سیستم عامل ها و خدمات AWS و وضعیت امنیتی ایجاد می کنند که برای برتری در AWS به آن نیاز دارند. آنها همچنین می توانند مهارت های نرم خود را مانند سبک رهبری اصلاح کنند.

این برنامه به دنبال این است که مهندسان روی فناوری‌هایی کار کنند که بیشتر به آن علاقه دارند و در جایی که احساس می‌کنند می‌توانند بیشترین تأثیر را داشته باشند زیرا به تیم‌های خدمات AWS در استقرار خدمات و عملیات در مناطق AWS کمک می‌کنند.

برخی از این خدمات شامل کمک به کدنویسی برای سازگاری و ادغام آسان مشتری است. پشتیبانی از Amazon EC2 که سرورهای مجازی در فضای ابری هستند. و Amazon Simple Storage (S3)، ذخیره سازی داده های مقیاس پذیر در ابر.

چه کسی باید برای برنامه اقدام کند؟

این برنامه برای افرادی که در حال حاضر در آمازون یا AWS کار می کنند و نامزدهای خارجی علاقه مند به گسترش حرفه فنی خود یا مایل به ورود به حوزه فنی باز است. hین برنامه فرصت هایی را برای کار به عنوان یک تیم برای پرورش علایق جدید، به اشتراک گذاری دانش در بین همتایان و یافتن فرصت های مربیگری در سراسر AWS ارائه می دهد.

در طول این برنامه، شرکت کنندگان این فرصت را دارند که یاد بگیرند، رشد کنند، و نوآوری کنند، در حالی که در کنار افراد بزرگ با دیدگاه های مختلف کار می کنند که اشتیاق مشترک به کار فنی دارند. تمام افرادی که در این برنامه شرکت می کنند، کارمندان تمام وقت و حقوق بگیر هستند و پس از فارغ التحصیلی در یک تیم خدمات AWS قرار می گیرند.

تا به امروز، بیش از ۴۵۰ فارغ التحصیل برنامه آموزش را تکمیل کرده اند (از جمله چرخش در حین کار) و در تیم های AWS قرار گرفته اند. به عنوان مثال روهینی شاه در این برنامه شرکت کرد و اکنون مدیر توسعه سیستم در AWS است.

شاه گفت: «من مستقیماً از دانشگاه پیوستم و این اولین شغل تمام وقت من بود. من مستقیماً وارد AWS Intelligence Initiative شدم، حدود هشت ماه با تیم بودم و سپس به تیم خدمات AWS پیوستم. نقشی که با آن وارد می شوید لزوماً نقشی نیست که قرار است با آن برنامه را ترک کنید. واقعاً اینجا دنیای شماست و خلاقیت شما تا جایی است که می توانید آن را به کار ببرید. برای آگاهی از برنامه های آمازون می توانید با زاکولا همراه باشید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]