تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,مهر,۰۸

کمک های AWS به مراقبت های بهداشتی

نویسنده : تیم محتوا

AWS  ۱۴میلیون دلار در خدمات ابری برای کمک به پیشبرد دسترسی برابر به مراقبت های بهداشتی ارائه می کند

در اولین سال خود، AWS Health Equity Initiative  چهارده میلیون دلار اعتبار ابری و تخصص فنی برای حمایت از نوآوری‌های سهام سلامت در سطح جهان توزیع کرد. نیاز جهانی به برابری سلامت توجه فزاینده‌ای را به خود جلب کرده است.

زیرا شواهد جدید تضاد فاحش در نتایج سلامت از کشورهایی با سطوح مختلف منابع را تقویت می‌کنند. یافته های تحقیق سازمان جهانی بهداشت در مورد عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت، تفاوت ۱۹ ساله را در امید به زندگی بین کشورهای توسعه یافته و کشورهای دارای محدودیت منابع نشان می دهد.

دلایل تفاوت های امید به زندگی پیچیده است، فراتر از ژنتیک، وضعیت اجتماعی-اقتصادی، تحصیلات، شرایط محیطی، و بسیاری از عوامل دیگر مطرح می باشد. و به همین دلیل است که عدالت سلامت چیزی نیست که هر دولت یا سازمانی بتواند به تنهایی با آن مقابله کند.

AWS اکنون درخواست‌هایی را برای شتاب‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی بعدی می‌پذیرد که بر بهبود نتایج سلامت برای افراد محروم تمرکز دارد. خدمات وب آمازون (AWS) متعهد به کمک است و ما پتانسیل فناوری‌های رایانش ابری را می‌بینیم که تأثیر قابل‌توجهی در این زمینه داشته باشند.

در سال ۲۰۲۱، AWS Health Equity Initiative را راه‌اندازی کردیم، یک تعهد سه ساله به مبلغ ۴۰ میلیون دلار برای حمایت از سازمان‌هایی در سطح جهانی که در حال ابداع و مقیاس‌بندی راه‌های جدیدی برای ارتقای دسترسی برابر به مراقبت‌های بهداشتی و پرداختن به عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت هستند.

در سال اول ابتکار، AWS  ۱۴ میلیون دلار اعتبار ابری اعطا کرد. اعتباری برای خدمات ابری AWS  و تخصص فنی برای کمک به نزدیک به ۹۰ سازمان در سراسر جهان، از استارتاپ ها گرفته تا سازمان های غیرانتفاعی و شرکت های بزرگ که برای مقابله با این چالش بود.

کاهش شکاف برابری سلامت نیازمند رویکردهای جدید و بهتری برای ارائه مراقبت است و مشتریان ما دقیقاً این کار را انجام می دهند. مکس پترسون، معاون بخش عمومی در سراسر جهان در AWS گفت: ما شاهد ایجاد راه‌حل‌های نوآورانه سازمان‌هایی هستیم که از قدرت ابر استفاده می‌کنند تا نتایج سلامت بهتری را در سراسر جهان ارائه دهند.

نوآوری‌ها از خدمات تاکسی مبتنی بر فناوری سیار برای زنان شاغل در تانزانیا و لسوتو گرفته تا فناوری توالی‌یابی ژنومی که رسیدگی به COVID-19 و سایر بیماری‌ها در آفریقا را آسان‌تر می‌کند، را شامل می‌شود.  خلاقیت مشتریان ما، همراه با فناوری AWS، پتانسیل نامحدودی برای افزایش قابل توجهی برابری سلامت دارد و ما هیجان‌زده هستیم که ببینیم چقدر می‌توانیم این را به انجام برسانیم.

کمک های AWS به مراقبت های بهداشتی

ترویج عدالت از طریق تشخیص بهتر

ما اکنون در حال گسترش ابتکار برابری سلامت هستیم تا حوزه تمرکز جدیدی را شامل شود. علیرغم نقش حیاتی آنها در درمان، تشخیص ها به طور مداوم نادیده گرفته می شوند و بودجه کافی ندارند، به ویژه در رسیدگی به نگرانی های مراقبت های بهداشتی اولیه، از جمله دیابت و فشار خون بالا مطرح است. شرایط پزشکی غیرواگیر عامل ۷۰ درصد مرگ و میرها در سراسر جهان است که میزان نامتناسبی از این مرگ و میرها در کشورهای با درآمد کم و متوسط ​​رخ می دهد.

در طول دو سال گذشته، تحت تأثیر همه‌گیری، AWS از سازمان‌هایی پشتیبانی کرده است که از ابر برای تأمین انرژی فناوری‌های تشخیصی جدید برای مقابله با COVID-19 استفاده می‌کنند. با نگاهی فراتر از همه‌گیری، نوآوری‌های تشخیصی پایدار در طیف وسیعی از بیماری‌ها مورد نیاز است و حوزه تمرکز تشخیصی جدید برای رسیدگی به آن طراحی شده است.

Hyrax Biosciences نمونه ای عالی از شرکتی است که از ابر برای ارائه درمان های تشخیصی به کشورهای با درآمد کم و متوسط ​​استفاده می کند. شرکت نرم افزاری بیوانفورماتیک مستقر در آفریقای جنوبی تجزیه و تحلیل ژنوم COVID-19 را برای درک بهتر و ردیابی پیشرفت ویروس در آفریقا امکان پذیر می کند.

این به مقامات بهداشتی ملی و بین‌المللی اجازه می‌دهد تا عفونت‌ها را نظارت کنند، به سرعت انواع جدید را شناسایی و درک کنند و اقدام سریع انجام دهند. اکنون Hyrax با حمایت از طرح عدالت سلامت، فناوری تعیین توالی ژنومی خود را برای رسیدگی به سایر بیماری‌ها، از جمله HIV، سل، و مالاریا بیماری‌هایی که به طور نامتناسبی بر افراد در کشورهای در حال توسعه تأثیر می‌گذارند، افزایش می‌دهد.

داده های توالی یابی نسل بعدی هم مقیاس بزرگ و هم محاسبات سنگین است. AWS به ما این امکان را می دهد که مقادیر زیادی از داده های ژنومی خام را در چند ساعت پردازش کنیم، دکتر سیمون تراورز، مدیر عامل هیراکس، گفت: هر چه سریعتر بتوانیم انواع کووید-۱۹ در حال گسترش در جهان را شناسایی کنیم، سریعتر می توانیم تنوع بیماری را در سراسر جهان درک کنیم و مراقبت صحیح را به افراد زیادی ارائه دهیم.

ستون تشخیصی جدید چهارمین حوزه تمرکز ابتکار عدالت سلامت خواهد بود. سه حوزه تمرکز دیگر عبارتند از افزایش دسترسی به خدمات بهداشتی، پرداختن به عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت و استفاده از داده ها برای ارتقای سیستم های مراقبت عادلانه و فراگیر است.

دموکراتیک کردن دسترسی به مراقبت

فراتر از تشخیص، ما همچنین شاهد گام های بزرگ رو به جلو در مقابله با نابرابری در درمان و مراقبت بوده ایم. برای مثال، استارت‌آپ Hurone AI مستقر در سیاتل در حال دموکراتیک کردن دسترسی به پیشگیری و مراقبت از سرطان با کیفیت بالا است. این شرکت در حال ساخت برنامه های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) است که از منابع داده و الگوریتم های افراد برای پر کردن شکاف های نتایج مراقبت از سرطان مشتق شده است.

برنامه Gukiza Hurone AI به متخصصان سرطان اجازه می دهد تا نظارت از راه دور بیمار و تله انکولوژی را در سراسر کشور ارائه دهند. برنامه Gukiza که توسط AWS پشتیبانی می‌شود، به متخصصان سرطان اجازه می‌دهد با استفاده از دستگاه‌های دیجیتال و پیام‌های متنی با بیماران ارتباط برقرار کنند و توانایی ارائه مراقبت به بیماران بیشتری را در مکان‌های بیشتری افزایش دهند.

AWS به ما کمک می‌کند با خیال راحت و ایمن دسترسی به مراقبت‌های سرطان را گسترش دهیم. با استفاده از فضای ابری، می‌توانیم اپلیکیشن Gukiza را مقیاس‌بندی کنیم، شکاف داده‌های سرطان را برطرف کنیم و از بیماران در طول سفر درمان سرطانشان بهتر حمایت کنیم. دکتر Kingsley Ndoh، بنیانگذار و استراتژیست ارشد Hurone AI، گفت: با افزایش انطباق و تکمیل درمان از طریق Gukiza، ما هزینه های بستری های مرتبط با عوارض جانبی را کاهش می دهیم و نرخ بقا را افزایش خواهیم داد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود