معرفی برند کفش  asics

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

درباره تاریخچه برند کفش ASICS چقدر می دانید؟ لوگوی کفش ASICS یکی از تصاویر شناخته شده در چشم انداز دو و میدانی است که اغلب در کنار تعداد زیادی از شرکت های تولید کننده کفش و ورزشی مانند آدیداس و پوما رتبه بندی می شود.

هویت بصری لوگوی ASICS

از زمانی که شرکت ASICS برای اولین بار در سال ۱۹۴۹ راه اندازی شد، نام تجاری همراه تغییرات زیادی را به خود ندیده است. شرکت چند ملیتی ژاپنی، در طول سال‌ها هویت بصری بسیار ثابتی را حفظ کرده است که ممکن است بخشی از دلیل به یاد ماندنی بودن این شرکت باشد. آرم برند کفش ASICS معمولاً با راحتی، برتری و عملکرد مرتبط است.

برند کفش ASICS

چه کسی ASICS را تأسیس کرد و ASICS کجا تأسیس شد؟

قبل از اینکه اجزای مختلف آرم ASICS را بررسی کنیم، اجازه دهید با یک سوال ساده شروع کنیم که این برند از کجا سرچشمه گرفته است؟ این شرکت ژاپنی برای اولین بار با نام Onitsuka Co LTD در اول سپتامبر ۱۹۴۹ راه اندازی شد.

موسس این سازمان، کیهاچیرو اونیتسوکا، کار خود را با ساخت کفش های بسکتبال در کوبه، استان هیوگو در ژاپن آغاز کرد. در طول سال‌ها، Onitsuka  از بسکتبال گسترش یافت و بر طیف وسیع ‌تری از ورزش ‌ها برای ورزشکاران در سطح المپیک تمرکز کرد.

این برند کفش ASICS ، به ویژه برای طراحی مکزیک ۶۶، که شامل مجموعه ای از طراحی های متقاطع بود که اکنون مترادف با کفش های تولید شده توسط این برند است، محبوب شد. بروس لی یکی از اولین افراد مشهوری بود که این طرح را رایج کرد.

Onitsuka  در نهایت با JELENIK و GTO ادغام شد و “ASICS Corporation” جدید را در سال ۱۹۷۷ تشکیل داد. این نام مخفف عبارت “anima sana in corpore sano” است که به معنای “ذهن سالم، در بدن سالم” است.

ASICS  چه سالی تاسیس شد؟

شرکتی که در نهایت نام تجاری برند کفش ASICS را به وجود آورد، Onitsuka Co LTD، اولین بار در سال ۱۹۴۹ تاسیس شد. با این حال، نام تجاری رسمی ASICS برای اولین بار در سال ۱۹۷۷ ظاهر شد، پس از ادغام Onitsuka  با دو شرکت دیگر برای ایجاد یک نام تجاری جدید دو و میدانی همکاری کردند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند صفورا

چه کسی امروز صاحب ASICS است؟

ASICS  زندگی خود را در ژاپن آغاز کرد، اما اکنون کفش ها را در سراسر جهان می فروشد. نام تجاری ASICS یک شرکت سهامی عام است که توسط رئیس هیئت مدیره کیومی وادا اداره می شود. بسیاری از کفش های این برند، در کارخانه های چینی ساخته شده و برای مشتریان در سراسر جهان ارسال می شوند. همچنین دارای امکانات تولید مختلفی در کامبوج، اندونزی، سریلانک، ترکیه و ویتنام است.

اولین کفش ASICS چه بود؟

اولین محصول برند کفش ASICS از نظر فنی کفش بسکتبال “OK” بود که توسط شرکت Onitsuka در سال ۱۹۵۳ طراحی شد. در آن زمان، ساخت کفش های بسکتبال بسیار دشوار بود، زیرا طراحان باید به شدت بر راحتی کفش تمرکز می کردند و همچنین اطمینان حاصل می کردند که مواد دارای دوام کافی برای مقاومت در برابر پریدن هستند.

اونیتسوکا نمونه های اولیه کفش خود را برای تست سایش به لیگ های بسکتبال در خانه خود در کوبه داد تا بتواند به تدریج کیفیت طراحی را بهبود بخشد. اولین کفش ASICS با طرح نمادین “Tiger Stripes” که امروزه در کفش های این برند رایج است، تا سال ۱۹۶۸ در طول بازی های المپیک ظاهر نشد. این طراحی از آن زمان در شرکت باقی ماند و همچنان یکی از مهم ترین عوامل متمایز کننده برای برند است.

آیا ASICS کفش خوبی است؟

محصولات برند کفش ASICS به طور گسترده ای به عنوان کفش های راحت و باکیفیت در نظر گرفته می شوند. در طول سال ها، شرکت ASICS تعدادی از تغییرات طراحی منحصر به فرد و پیشگام را در کفش های خود ارائه کرده است، از طراحی زبانه برای حفظ تعادل تا زیره ژله ای برای راحتی بیشتر را خواهید دید.

این شرکت بسیار متعهد به تولید برخی از انعطاف پذیرترین، بادوام ترین و قابل اعتمادترین کفش ها در صنعت ورزشی است. این برند اغلب با شرکت هایی مانند New Balance، Adidas، Nike و بسیاری دیگر از شرکت های معروف رقابت می کند.

برند کفش ASICS

شعار ASICS چیست؟

تعداد انگشت شماری از شعارهای برند کفش ASICS در طول سال ها وجود داشته است که اغلب بر اساس عبارت لاتین الهام بخش نام شرکت است. شعارها عبارتند از: “ذهن سالم یک بدن سالم است” و “دویدن شما را به سرعتی بهتر تبدیل می کند”. یکی از شعارهای شناخته شده به سادگی «به دویدن ادامه بده» است.

تاریخچه تکامل آرم ASICS

اکنون که تاریخچه شرکت را پوشش داده‌ ایم، بیایید به جنبه بصری برند نگاهی بیاندازیم. همانطور که در بالا ذکر شد، در طول سال ها تنها چند لوگوی ASICS وجود داشته است. در بیشتر موارد، شرکت تصویر برند ثابتی را حفظ کرده است.

در واقع، اولین نسخه از آرم، در همان پالت رنگی نماد آن است که امروزه می شناسیم. این تصویر همچنین طراحی چرخشی که در جلوی علامت کلمه ASICS دیده می ‌شود را نشان می‌دهد. لوگوی برند کفش ASICS بر اساس نام این شرکت است که برگرفته از فلسفه داشتن ذهن سالم در بدن سالم است. این شعار منحصر به فرد رانندگی منجر به ایجاد یک لوگو در مورد تعادل و آرامش شده است، نه سرعت و قدرت، مانند برخی از آرم های کفش.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کفش ورزشی ضد آب

عناصر نماد ASICS در رنگ و فونت

آرم ASICS یک نشان ساده اما موثر است که برای انتقال مدرنیته، تعادل و پیشرفت عالی است. حس واضح حرکت و حرکت در طراحی برای جذابیت برای مخاطبان ورزشکاران جدید و جدید عالی است. اگرچه طراحی آرم در طول سال ها تغییر چندانی نکرده است، اما توانسته جذابیت بسیار خوبی را برای مخاطبان هدف خود حفظ کند. قابل ذکر است که این لوگو اغلب با طرح “راه راه ببر” روی کفش های ASICS ترکیب می شود تا یک تصویر کامل از برند ایجاد کند.

برند کفش ASICS

لوگوی ASICS از چه فونتی استفاده می کند؟

شاید مهمترین بخش نماد ASICS فونت آرم باشد. این فونت منحصر به شرکت ورزشی است و به طور خاص برای برند طراحی شده است. این طرح دارای حروف کوچک A در ابتدای کلمه است، در حالی که بقیه حروف بزرگ به نظر می رسند. با این حال، حروف همه یک اندازه هستند.

استفاده از حروف کوچک “A” ممکن است برای منعکس کردن شکلی مشابه با نشان در سمت چپ علامت کلمه ASICS  باشد. حروف برجسته، مدرن و دوستانه است و از نظر سبک شبیه به Constellation Bold Italic یا Regeneration Italic است.

پیشنهاد مطالعه :خرید لوازم آرایشگری از آمازون

لوگوی ASICS چه رنگی است؟

رنگ‌های لوگوی برند کفش ASICS همیشه از پالت رنگ آبی می‌آیند که نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن و اعتبار است. جدیدترین نسخه رنگ آرم ASICS بسیار تیره تر از طراحی قبلی است. اگرچه ممکن است طرح‌های زیادی در تاریخچه لوگو وجود نداشته باشد، اما این شرکت مطمئناً با تصاویری که انتخاب کرده تأثیر درستی گذاشته است. آرم ساده و قدرتمند است و برای انتقال حس حرکت و پیشرفت عالی است.

این لوگوی الهام‌بخش و جذاب همچنین به برجسته کردن اعتبار برند، از طریق رنگی که اکثر مردم با قابلیت اطمینان و حرفه‌ای بودن مرتبط هستند، کمک می‌کند. می توانید برای خرید این محصولات با کیفیت و با دوام، از سایت آمازون اقدام کنید. برای خرید از این سایت، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]