تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,بهمن,۲۸

آشنایی با برند ساعت آرمانی

معرفی برند نویسنده : تیم محتوا

جورجیو آرمانی، بنیانگذار امپوریو آرمانی، در سال ۱۹۳۴ در شهر پیاچنزا در شمال ایتالیا به دنیا آمد. پس از پیوستن به ارتش، دانش مثال زدنی او در پزشکی باعث شد تا قبل از تغییر شغل و تبدیل شدن به یک کمد پنجره در میلان، به واحد درمانگاه در ورونا منتقل شود. این تغییر در حرفه، اشتیاق او را به مد مردانه برانگیخت و تجربه عملی لازم را برای ورود بیشتر به این صنعت به عنوان یک فریلنسر در دهه ۱۹۶۰ به دست آورد. آشنایی با برند ساعت آرمانی می توانید با خیالی راحت این برند ساعت را تهیه کنید.

برند Emporio Armani

برند Emporio Armani در اواسط دهه ۷۰ با لوازم جانبی، لباس زیر و لباس شنا که در سال ۱۹۸۲ وارد صحنه شد، به وجود آمد. چهره های برجسته ای مانند دیوید و ویکتوریا بکهام، کریستیانو رونالدو، رافائل نادال، مگان فاکس و ریحانا از آن زمان با این برند مرتبط بوده اند.

انتخاب ساعت های طراح آرمانی به طور شگفت انگیزی مقرون به صرفه است. هر دو تکرار سنتی و ظریف، همراهی برای کار یا اوقات فراغت به کاربر ارائه می‌دهند، در حالی که ریشه‌های ایتالیایی برند را تجسم می‌دهند. برند ساعت آرمانی تحت گروه آرمانی تولید می‌شوند که تعداد بی‌شماری از محصولات مختلف سبک زندگی و مد را پوشش می‌دهد.

برند ساعت آرمانی

سابقه فعالیت برند ساعت آرمانی

این برند مد ایتالیایی ۱۵ سال پیش یکی از سریع‌ترین برندهای در حال رشد در کل جهان بود و در شهرهای کلیدی در سراسر جهان مانند لندن، پاریس، نیویورک، میلان و توکیو لنگر انداخت. تولید واقعی هر ساعت آرمانی متعلق به فسیل است که دارای تاسیسات تولیدی عظیمی در چین است.

سپس گروه فسیل این ساعت ها را مستقیماً توزیع می کند. طیف وسیع این برند از ساعت‌های کم‌هزینه تا ساعت‌های مچی متوسط و همچنین ساعت‌های هوشمند را شامل می‌شود. ساعت مچی امپوریو آرمانی درجه یک ساعت‌های کلاسیک مردانه است که روی بند‌های چرمی نصب می‌شوند. در برند ساعت آرمانی، محصولاتی از فولاد ضد زنگ با روکش طلا و مدل های استاندارد فولاد ضد زنگ نیز در این بخش یافت می شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین اتو مو

ساعت ‌های امپوریو آرمانی

 

ساعت ‌های امپوریو آرمانی بدون شک یک اکسسوری مد عالی هستند، چه یک ساعت مردانه و چه ساعت‌های زنانه. بسیاری از شرکت‌های مشابه آرمانی به گروه فسیلی به دلیل تعهد آن به مواد با کیفیت بالا با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه اعتماد دارند.

برخی از محبوب‌ترین ساعت‌های آرمانی شامل ساعت‌هایی مانند Aviator، Giovanni، Aurora، Mario  و Renato  هستند که از شور و سلیقه بنیانگذار شرکت، خود جورجیو آرمانی الهام گرفته‌اند. مجموعه‌های دیگر ساعت‌های Emporio Armani مانند خط Ruggero دارای صفحه‌ای کلاسیک و ساده است که متناسب با جنتلمن امروزی است.

برند ساعت آرمانی

تنوع رنگ ساعت ها

رنگ ‌های پیچیده صفحه مانند خاکستری تیره و نقره‌ای و دیافراگم تاریخ در ساعت ۶، یک ساعت مقرون به صرفه برای ست کردن با لباس‌های حرفه‌ای یا رسمی است. مجموعه‌های ساعت‌های مردانه و کلاسیک زنانه کلاسیک برند ساعت آرمانی دارای ساعت‌هایی هستند که از طرح‌های ساده سه دستی گرفته تا کرنوگراف‌های الهام‌گرفته از پایلوت و قاب‌های مستطیلی شکل مزین به الماس ساخته شده از فولاد ضد زنگ با روکش طلای رز را شامل می‌شوند.

علاوه بر این خطوط، ساعت‌های Emporio Armani Gianni T Bar با پل‌ها و طرح‌های دو رنگ مشخص می‌شوند. برخی از ساعت‌های زنانه آرمانی تی بار پر زرق و برق‌تر، دارای مراکز صفحه‌ای هستند که با سنگ‌های سوزان کوچک پوشانده شده‌اند تا ظاهری مجلل و ظریف روی مچ داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه :۱۰  لوازم جانبی برتر بازی

ساعت های زیبا از Emporio Armani

ساعت‌های امپوریو آرمانی مترادف با کیفیت، سبک و شیک بودن هستند. جورجیو آرمانی که یکی از رهبران طراحان زیبای ساعت است، مجموعه محبوب خود از ساعت‌های مدرن مد روز را توسعه داده است که دارای سبک‌هایی است که پیچیدگی را تعریف می‌کنند و در عین حال ظاهری بی‌دیده معاصر و خطوط براق جوانی دارند.

خط برند ساعت آرمانی که از بهترین مواد ساخته شده و با نگاهی به طرح‌های نوآورانه خلق شده است، مورد علاقه جوانانی است که به دنبال ارائه یک تصویر شهری جذاب اما درجه یک هستند. از چرم فوق‌العاده پیچیده گرفته تا فولاد ضد زنگ سرد یخی و سرامیک‌های امروزی و در عین حال باکلاس، این خط محبوب آرمانی برای هرکسی که این تمایل مقاومت‌ناپذیر برای ارضای روحیه مد جوان را در خود جای داده است، چیزی دارد.

برند ساعت آرمانی

فلسفه جورجیو آرمانی

کار جورجیو آرمانی بر اساس فلسفه شخصی او هدایت می شود که «ساعت چیزی بیش از زمان را نشان می دهد». او معتقد است که “چیزی را در مورد استفاده کننده آشکار می کند.” این فلسفه مشتری محور، الهام بخش برخی از متمایزترین خلاقیت ها برای ورود به صحنه مد شده است و خط Emporio Armani را به یک نیروی مد تبدیل کرده است.

مجموعه Emporio Armani چه برای یک گردش اسپرت و با روحیه بر روی قایق تفریحی خصوصی دوست خود برجسته کند و چه لباس مورد علاقه او را به نمایش بگذارد و حال و هوای جشن او را برای آن قرار شام شیک منعکس کند، مجموعه برند ساعت آرمانی برای هر شخصیت و حال و هوای ظاهری مناسب دارد.

چه سبکی را انتخاب می کنید، می توانید مطمئن باشید که ساعت Emporio Armani شما بسیار بیشتر از اینکه به شما بگوید ساعت چند است، انجام می دهد. همچنین به دنیا خواهد گفت که شما کی هستید. نام آرمانی به معنای کیفیت و سبک است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین عینک های اسکی

خانه مد ایتالیایی بین المللی جورجیو آرمانی

خانه مد ایتالیایی بین المللی جورجیو آرمانی S.P.A. به دلیل مدهای طراح با کیفیت بالا و سایر خطوط تولید با کیفیت شهرت جهانی دارد. از زمانی که این شرکت در سال ۱۹۷۵ افتتاح شد، نام آرمانی تنوع قابل توجهی از محصولات طراح و لوازم جانبی مد روز، از جمله کفش های با کیفیت و سایر کالاهای چرمی، دکوراسیون داخلی خانه، جواهرات، عینک و لوازم آرایشی را به خود جلب کرده است.

مدل های برند ساعت آرمانی ، از جمله جورجیو آرمانی، آرمانی کولزیونی و امپوریو آرمانی، محصولات مد متمایز را به جهان می‌آورند و زیبایی و لذت را برای همه کسانی که کیفیت و پیچیدگی را قدردانی می‌کنند، ایجاد می‌کنند. می توانید مجموعه گسترده Watch Shop.com از ساعت‌های زیبای مردانه و زنانه Emporio Armani را در سبک‌های گاه به گاه، اسپرت و لباس مجلسی مرور کنید و آماده شوید تا روحیه ماجراجویانه خود را به دنیا نشان دهید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود