خرید ساعت هوشمند اپل واچ

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

دستگاه ها و خدمات هوشمند اجسامی هستند که سیستم های کامپیوتری در آنها تعبیه شده است. آنها معمولاً به اینترنت متصل هستند و در مقایسه با همتایان غیر هوشمند خود، عملکردهای بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهند. این توانایی اضافی برای جمع آوری، پردازش و واکنش نسبت به محرک های دنیای واقعی چیزی است که آنها را باهوش می کند. ساعت هوشمند اپل واچ ، یک ساعت مچی است که علاوه بر ویژگی های ارائه شده توسط ساعت های استاندارد، قابلیت اتصال بیشتری را ارائه می دهد.

آنها این کار را با قرار دادن یک سیستم کامپیوتری انجام می دهند که عملکردهای معمولی مورد انتظار را انجام می دهد، در عین حال می توانند کارکردهای اضافی را نیز اداره کند. ویژگی های مشترک در این نوع از ساعت ها شامل، تنظیم و پیگیری زمان، نمایش زمان به کاربر، تنظیم زنگ هشدار، ردیابی GPS است. این نوع از ساعت هوشمند اپل واچ ، عمدتا روی مچ دست پوشیده شده و دارای صفحه نمایش لمسی و یا دکمه هایی برای ورودی انتخابی کاربر است.

ساعت هوشمند اپل واچ

انواع ساعت های هوشمند

یکی از رایج ترین مجموعه های که در ساعت های هوشمند یافت می شود، ردیاب تناسب اندام یا شیوه زندگی است. عملکردهای متداول موجود در این نوع ساعت ها عبارتند از مانیتور ضربان قلب، گام شمار، یادآوری های تحرک کم و جمع آوری داده ها می باشد. همچنین آنها دارای طراحی خاص مشترکی همچون قابلیت ضد آب ، عمر طولانی باتری و طراحی باریک و سبک هستند. این ساعت هوشمند اپل واچ دارای نمایشگرهای بزرگتر، طیف وسیعی از رنگها و دکمه ها و کنترل های برجسته تر هستند.

پیشنهاد مطالعه : معرفی محصولات برند داو

عملکرد ساعت های هوشمند

شکی نیست که با محبوبیت تلفن های هوشمندی که تقریباً می توانند همه جنبه های زندگی ما را مدیریت کنند، روند این تکنولوژی با اتصال بیشتری به اندازه های کوچکتر تبدیل می شوند. امروزه، ساعت های هوشمند، ساعت های دیجیتالی هستند که بیشتر از دستگاه ردیابی زمان قدیمی استفاده می شوند.

آنها می توانند برنامه ها را اجرا کرده و انواع رسانه های دیجیتالی، مانند آهنگ های صوتی یا رادیویی که به هدفون بلوتوث منتقل می شود، را پخش کنند. از نظر عملکرد، انواع ساعت هوشمند اپل واچ فعلی عموماً هیچ کار خاصی نمی کنند. آنها به سادگی بسیاری از ویژگی های تلفن هوشمند شما را به شکل فاکتور کوچک در می آورند که می توانید روی مچ دست خود بپوشید. اما با پیشرفت تکنولوژی با سرعت بالا، آنها می توانند عملکردهای متفاوتی را به اجرا در آورند.

ساعت هوشمند اپل واچ

مشخصات ساعت هوشمند اپل واچ

یکی از ممتازترین انواع ساعت هوشمند در این سری، اپل واچ Apple Watch است. این ساعت هوشمند اپل واچ ، یکی از اولین ساعت های متصل به اینترنت بود و دارای بیشترین محبوبیت است. این نوع از ساعت هوشمند، یک سبک بصری با خط تولید آیفون های این شرکت دارد که پیش از عرضه ساعت به مد روز تبدیل شده بود.

اپل واچ می تواند کاری را انجام دهد که سایر دستگاه های شما نمی توانند انجام دهند، زیرا هنگامی که روی مچ دست شما است و  وقتی آن را می پوشید، یک شریک تناسب اندام پیدا می کنید که تمام شیوه های حرکت شما را بررسی می کند، بینش معنادار سلامتی را در اختیار شما می گذارد.

پیشنهاد مطالعه : عضویت در پرایم چگونه است و پرایم دی چیست؟

ساعت هوشمند اپل واچ ، فعالیت روزانه شما را نشان می دهد. از تمرینات قدرتی گرفته تا پیلاتس، اپل واچ تمام روش های مورد علاقه شما را برای تمرین دنبال می کند. این نوع از ساعت هوشمند ، تا عمق ۵۰ متر در برابر آب مقاوم است و می تواند برای استفاده هنگام شنا مناسب باشد.

ساعت هوشمند مکالمه دار

همان گونه که پیش از این نیز اشاره شد، ساعت ‌های هوشمند را می توان با قابلیت های متفاوتی مشاهده نموده که در حالت کلی در جهت ارتباط و سلامتی دسته بندی خواهند شد. برای آن که یک ساعت هوشمند اپل واچ در اختیار داشته باشید، لازم است که امکانات سخت افزار و نرم افزاری آن نیز در دستگاه دیجیتالی فراهم باشد. بدین ترتیب اسپیکر و میکروفون از الزامات بوده و استفاده از یک سیستم عامل ضرورت خواهد داشت که هر دوی این فاکتورها، برای یک ساعت هوشمند مکالمه دار، لازم خواهد بود.

ساعت هوشمند اپل واچ

اسمارت واچ

اگر تصمیم دارید که در میان انواع اسمارت واچ های موجود در بازار، بهترین آن را انتخاب کنید، باید توجه داشته باشید که ساعت های هوشمند، از نظر سازگاری با برخی از تلفن ها دارای محدودیت خاصی هستند. به عنوان مثال، شما نمی توانید Apple Watch را با یکی از بهترین تلفن های Android استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه : معرفی برند پرادا

سازگاری ساعت هوشمند اپل واچ ، یکی از اصلی ترین مواردی است که هنگام خرید یک ساعت هوشمند باید به آن توجه کنید. همچنین بررسی کنید که آیا دارای ویژگی های مورد نیاز، از جمله GPS ، ECG یا عمر باتری خوب است. برای خرید این ساعت های فوق العاده می توانید از طریق زاکولا اقدام کرده و پرداخت ارزی خود را برای سفارش داده شده، انجام دهید. سپس کالای خود را در ایران تحویل بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]