تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,دی,۲۰

خرید هدست Anker Soundcore Life Q35

نویسنده : تیم محتوا

هدست Anker Life Q35 یکی از محصولات کاربردی و با دوام از برند انکر است. برندAnker  عملکرد را بر فرم با Anker Soundcore Life Q35 اولویت می‌دهد و بر سفر و قابلیت حمل تمرکز دارد. این هدفون می‌چرخد و درون قاب محافظ سختی قرار می‌گیرد که یک کیسه برای کابل شارژ USB-C، سیم ۳.۵ میلی‌متری و یک آداپتور هواپیما نیز ذخیره می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با برند مشهور VTech

ساختار هدست

Anker Soundcore Life Q35 که از ساختار پلاستیکی ساخته شده است، برای هیچ سطحی از ضد تعریق یا آب درجه بندی نشده است. در حالی که احساس نمی‌کنند به این زودی‌ها از هم می‌پاشند، اما به اندازه آنهایی که سطحی از ساختار فلزی دارند، محکم نیستند. اگر هر روز آنها را در کوله پشتی خود می اندازید، انتظار نداشته باشید که اینها برای همیشه باقی بمانند.

هدست Anker Life Q35

ویژگی  Anker Soundcore Life Q35

اگر مشتاق هستید که بتوانید به زودی دوباره سفر کنید، ممکن است بخواهید هدست Anker Life Q35  را به عنوان همراه سفر خود در نظر بگیرید. پدهای گوش فوم مموری به ضخامت هدفون‌های دیگر نیستند و همراه با نیروی گیره قوی، می‌توانند به مرور زمان ناراحت‌کننده باشند.

کاپ گوشی این هدفون به‌خوبی قابل تنفس نیست و در نتیجه گوش‌ها حتی در محیط اداری گرم می‌شوند. شما نمی خواهید آنها را در یک روز گرم تابستان خیلی طولانی بپوشید. یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های هدست، عملکرد پخش/مکث خودکار است که تشخیص می‌دهد هدفون در حال استفاده است یا خیر. این ویژگی در هدفون های پریمیوم مانند Sony WH-1000XM4 ظاهر شده است، اما در این قیمت نادر است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند Versace Bright Crystal

آیا برنامه Soundcore خوب است؟

به‌روزرسانی میان‌افزار  Soundcore Life Q35 در هدست Anker Life Q35 وجود دارد. به‌روزرسانی‌های میان‌افزار درست زمانی که برنامه Soundcore باز می‌شود ظاهر می‌شوند. کاربران می توانند صدای هدفون Life Q35 را با EQ سفارشی تعریف کنند.

ضمن آنکهAnker  شامل تنظیمات EQ از پیش تعیین شده برای ژانرهای مختلف و ترجیحات گوش دادن است. برنامه Soundcore یک تجربه عالی ارائه می دهد که Anker Soundcore Life Q35 را بالاتر از بسیاری از هدفون های بلوتوث دیگر در این محدوده قیمتی قرار می دهد.

پس از دانلود آن، درخواستی برای به‌روزرسانی به نسخه ۱.۲۰ دریافت خواهید کرد که عملکرد LDAC، EQ، کیفیت تماس و تشخیص پوشیدن هوشمند را بهبود می‌بخشد.

مانند بسیاری از نرم افزارها، Anker داده ها را از طریق برنامه Soundcore جمع آوری می کند. سیاست حفظ حریم خصوصی Soundcore ممکن است ارزش خواندن داشته باشد، به ویژه در مورد جمع آوری داده های صوتی و ادغام شخص ثالث.

هدست Anker Life Q35

Anker Soundcore Life Q35  چگونه به هم متصل می شود؟

هدست Anker Life Q35  از بلوتوث ۵.۰ با پشتیبانی از SBC، AAC، و LDAC، کدک بلوتوث بدون اتلاف سونی استفاده می‌کند که از نظر تئوری تا ۹۹۰ کیلوبیت در ثانیه، همراه با پخش ۲۴ بیت/۹۶ کیلوهرتز Hi-Res را دارد. هر دستگاهی که Android 8.0 یا بالاتر را اجرا می کند، از LDAC پشتیبانی می کند، اگرچه می توانید به صورت دستی در تنظیمات برنامه نویس تلفن Android خود به SBC یا AAC بروید.

اتصال هدفون با چند دستگاه کاری ساده و سریع خواهد بود، البته پخش صدا در یک زمان و از طریق یک منبع صورت می گیرد. Anker دارای جفت شدن NFC در داخل هدفون است، بنابراین تنها کافی است یک ضربه برای جفت شدن با تلفن های اندرویدی انجام شود.

چگونه Anker Soundcore Life Q35 را متصل می کنید؟

برای کمک به فرآیند اتصال، برنامه Soundcore را در دستگاهی که می‌خواهید با آن متصل شوید دانلود کنید. هدست Anker Life Q35 هنگامی که آن را روشن می کنید به طور خودکار وارد حالت جفت شدن می شود. میتوانید هدفون را به راحتی در تنظیمات بلوتوث خود بیابید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین تبلت‌ های هواوی

اتصال چند نقطه بلوتوث به دستگاه دوم

پس از اتصال به دستگاه اول، دکمه پاور Anker Soundcore Life Q35 را دوبار فشار دهید تا به صورت دستی دوباره وارد حالت جفت شدن شوید، سپس در تنظیمات دستگاه بلوتوث خود به دنبال هدست بگردید.

باتری Anker Life Q35

هدست Anker Life Q35 به راحتی می تواند یک هفته کامل را بدون نیاز به شارژ پشت سر بگذارد. عمر باتری این هدفون استثنایی است. Anker ادعا می کند که باتری در هر بار شارژ ۴۰ ساعت دوام می آورد، اما در تست باتری با پخش موسیقی به حداکثر ۷۵dB (SPL)  و ANC روشن، هدفون ۵۲ ساعت و ۲۱ دقیقه دوام آورد. ضمن آنکه این هدفون انکر دارای شارژ سریع پشتیبانی و می تواند در کمترین زمان و در ۵ دقیقه چهار ساعت شارژ را در اختیارتان بگذارد

هدست Anker Life Q35

حذف نویز در هدست

با مجموعه ای از حالت ها و ویژگی های حذف نویز، Anker Soundcore Life Q35  می تواند تقریباً با هر محیطی سازگار شود. یک دکمه در پشت گوش چپ بین حالت‌های ایزوله غیرفعال، حذف نویز فعال (ANC) و شفافیت تغییر می‌کند. بدون ANC روشن، مهر و موم محکم با نیروی گیره هدفون اکثر صداهای با فرکانس بالا بالای ۱ کیلوهرتز را مسدود می کند.

در هدست Anker Life Q35 روشن کردن ANC اکثر صداهای محیطی زیر ۱ کیلوهرتز را کاهش می دهد و آنها را به یک دوم یا یک چهارم بلندی کاهش می دهد. این عملکرد مناسب برای هدفون های حذف نویز بیش از حد گوش است، اما کاملاً با بهترین عملکردها در این دسته مانند Monoprice BT-600ANC رقابت نمی کند.

هدفون Anker Soundcore Life Q35 یکی از کاربردی‌ترین هدفون‌هایی است که می‌توانید در دسته هدفون‌های ارزان قیمت بیابید. برای خرید این هدست می توانید به سایت آمازون مراجعه کنید و با قیمت مناسب آن را بخرید. برای انتقال این محصول به ایران، از خدمات زاکولا بهره مند خواهید شد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود