تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,اسفند,۱۴

هشت نکته برای ساده کردن خانه هوشمند خود با الکسا

آمازون نویسنده : تیم محتوا

اولین پنل کنترل خانه هوشمند آمازون اتصال، مشاهده و مدیریت دستگاه های شما راT از چراغ های هوشمند گرفته تا سیستم های هشدار ساده و مقرون به صرفه می کند. Echo Hub جدید آمازون یک پنل کنترل خانه هوشمند با قابلیت الکسا است که برای سازماندهی و کنترل دستگاه های خانه هوشمند در خانه شما مانند دوربین های امنیتی، سیستم های هشدار، چراغ ها، قفل ها، دوشاخه ها، پرده ها و ترموستات ها طراحی شده است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین درمان با بوتاکس مو

ویژگیهای Echo Hub جدید آمازون

Echo Hub یک صفحه نمایش لمسی نازک ۸ اینچی با داشبورد خانه هوشمند قابل تنظیم است که گروه بندی و مدیریت دستگاه های هوشمند سازگار شما، فعال کردن سیستم امنیتی  Ring، شروع روتین یا مشاهده فیدهای دوربین زنده را آسان می کند.

اکو هاب را می توان روی دیوار نصب کرد یا با لوازم جانبی پایه روی پیشخوان قرار داد. این شامل یک هاب خانه هوشمند داخلی با پشتیبانی از Zigbee، Thread، بلوتوث و Matter است که آن را با طیف گسترده ای از دستگاه های متصل بدون نیاز به پل خانه هوشمند جداگانه سازگار می کند.

Echo Hub  جدید آمازون همچنین می‌تواند به صورت بی‌سیم یا از طریق اترنت با آداپتور Power-over-Ethernet (PoE) سازگار به اینترنت متصل شود.

Echo Hub جدید آمازون

استفاده حداکثری از کنترل پنل خانه هوشمند جدید

در اینجا هشت راه برای استفاده حداکثری از کنترل پنل خانه هوشمند جدید آورده شده است:

  1. ۱. به راحتی همه دستگاه های سازگار خود را در پروتکل ها تنظیم و مدیریت کنید

دستگاه‌های  Wi-Fi، بلوتوث، Zigbee، Thread و Matter به‌طور یکپارچه با هاب خانه هوشمند داخلی همگام‌سازی می‌شوند و به شما امکان می‌دهند بدون توجه به برند یا سازنده، دستگاه‌ها را برای رفع نیازهای منحصربه‌فرد خود ترکیب و مطابقت دهید. Echo Hub  جدید آمازون همچنین می‌تواند دستگاه‌های انتخابی مانند چراغ‌ها، سوئیچ‌ها و دوشاخه‌ها را کنترل کند، حتی اگر اینترنت شما قطع باشد.

  1. ۲. داشبورد خانه هوشمند خود را سفارشی کنید

دستگاه‌هایی را که بیشتر استفاده می‌کنید در داشبورد Home Echo Hub نشان دهید، بنابراین می‌توانید به سرعت چراغ‌ها را روشن/خاموش کنید، فیدهای دوربین را بالا ببرید، سیستم امنیتی خود را تنظیم کنید، موسیقی پخش کنید یا روال‌ها را شروع کنید.

در طول راه‌اندازی، Echo Hub  به طور خودکار داشبورد را با دستگاه‌های متصل به حساب الکسا شما پر می‌کند و آنها را بر اساس پیکربندی‌های برنامه الکسا شما سازمان‌دهی می‌کند. همچنین می‌توانید با فشار دادن طولانی و تنظیم مکان‌ها، ویجت‌ها را اضافه، حذف یا مرتب کنید.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با کیف پول KeepKey

  1. ۳. مشاهده فیدهای دوربین زنده و عکس های فوری حلقه

Echo Hub  جدید آمازون مشاهده فیدهای دوربین های زنده را با ضربه زدن به ویجت یا درخواست از الکسا آسان می کند. با Multiview می توانید حداکثر چهار جریان زنده دوربین را به طور همزمان مشاهده کنید. همچنین می‌توانید چندین عکس فوری دوربین حلقه‌دار را به‌طور همزمان از ویجت دوربین خود یا نماد میانبر دوربین در ردیف پایین مشاهده کنید.

  1. ۴. سیستم امنیتی خود را مدیریت کنید

از Echo Hub برای مسلح کردن و غیرفعال کردن زنگ زنگ زنگ خود با ضربه زدن استفاده کنید. همچنین می توانید از یک روال توصیه شده از برنامه Ring استفاده کنید یا یک روال منحصر به فرد در برنامه الکسا خود ایجاد کنید که درها را قفل می کند، سیستم امنیتی را مسلح می کند و وقتی می گویید “الکسا، من می روم”، چراغ ها را خاموش می کند.

Echo Hub جدید آمازون

  1. ۵. به راحتی روال ها را با یک ضربه مشاهده کرده و شروع کنید

همه روال‌های خود را در یک صفحه از پانل سمت چپ مشاهده کنید و با یک ضربه یا با پرسیدن الکسا آن‌ها را شروع کنید، مانند برنامه‌ای که همزمان درها را قفل می‌کند، چراغ‌ها را کم‌نور می‌کند و ترموستات را تنظیم می‌کند. وقتی روال‌های جدیدی را در برنامه الکسا ایجاد می‌کنید، به‌طور خودکار در پانل روال‌های شما ظاهر می‌شوند.

  1. ۶. صدای خانه خود را کنترل کنید

Echo Hub  جدید آمازون را به بلندگوهای دلخواه خود وصل کنید و صدا را در سراسر خانه کنترل کنید. حتی می توانید صدا را برای بلندگوهای جداگانه در یک گروه موسیقی چند اتاقه مستقیماً از داشبورد دستگاه کنترل کنید. به‌علاوه، در آینده، می‌توانید مستقیماً از صفحه اصلی ببینید که چه تعداد از جریان‌های رسانه فعال در خانه شما پخش می‌شود.

پیشنهاد مطالعه :۱۰  بهترین اسپری محافظ حرارت برای موها

  1. ۷. صفحه نمایش خود را با عکس ها شخصی سازی کنید

با محتوای تطبیقی، Echo Hub  از فناوری مادون قرمز برای تشخیص زمانی که شما در نزدیکی هستید استفاده می‌کند، و به طور طبیعی وقتی نزدیک می‌شوید از صفحه اصلی سفارشی‌شده شما به داشبورد خانه هوشمند منتقل می‌شود.

برای شخصی‌سازی دستگاه Echo Hub  جدید آمازون، می‌توانید مجموعه‌های انتخاب‌شده – از جمله پس‌زمینه‌های ویدیویی جدید – یا عکس‌های شخصی را از حساب Amazon Photos خود نمایش دهید. اعضای Prime  با Amazon Photos فضای ذخیره‌سازی نامحدود عکس با وضوح کامل را دریافت می‌کنند.

Echo Hub جدید آمازون

  1. ۸. تنظیمات حریم خصوصی خود را مدیریت کنید

Echo Hub  با چندین لایه حفاظت از حریم خصوصی ساخته شده است. از دکمه خاموش کردن میکروفون گرفته تا امکان حذف صدای ضبط شده، شفافیت و کنترل بر تجربه الکسا خود دارید. می توانید برای خرید این دستگاه کارآمد، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود