جمعه سیاه تمام شد؛ اما سایبر دوشنبه اینجاست.

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

برای اطلاع از آخرین معاملات از آمازون، بهترین معاملات دوشنبه سایبری آمازون را بررسی کنید. در اینجا لیستی از محصولات اپل برای شما آورده شده است که دارای تخفیف های جذابی در دوشنبه سایبری است. برای خرید این محصولات، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

بهترین محصولات اپل با تخفیف

ردیاب بلوتوث Apple AirTag

قیمت معامله آمازون: ۲۴ دلار

انتخاب ما برای بهترین ردیاب بلوتوث برای کاربران iOS این محصول است که همراه با شبکه جستجوی گسترده برای مکان یابی دقیق باتری سکه ای قابل تعویض ارائه می شود. می تواند به پیدا کردن کیف پول، کلید و موارد دیگر کمک کند.

بهترین معاملات دوشنبه سایبری آمازون

اپل آی‌پد (نسل دهم، ۶۴ گیگابایت)

قیمت معامله آمازون: ۳۵۰ دلار

انتخاب تبلت iPad ارتقا یافته یک انتخاب عالی به عنوان بهترین معاملات دوشنبه سایبری آمازون است. چهار گزینه رنگ و قدرت پردازش بیشتری نسبت به مدل های قبلی ارائه می دهد. صفحه نمایش بزرگتر و وضوح بالاتر و دوربین های بهبود یافته است. پشتیبانی از وای فای ۶ قابلیت شارژ USB-C، عمر باتری ۱۰ ساعت. با ارسال تاخیری موجود است.

این دستگاه، بدون جک هدفون یا دکمه هوم است و پورت لایتنینگ را با USB-C تعویض می کند. همراه با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود.

ردیاب بلوتوث Apple AirTag (4-Pack)

قیمت معامله آمازون: ۸۰ دلار

بهترین ردیاب بلوتوث برای کاربران آیفون است. دقت قابل توجهی در تعیین مکان دقیق یک مورد. از شبکه گسترده Find My اپل استفاده می کند. در صورت نیاز می توان باتری جدید را تعویض کرد. این محصول را با قیمت های مناسب از بهترین معاملات دوشنبه سایبری آمازون بخرید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کیت ابزار سال ۲۰۲۳

اپل واچ سری ۹ (۴۱ میلی متر)

قیمت معامله آمازون: ۳۳۰ دلار

انتخاب برتر جدید برای بهترین ساعت هوشمند برای دارندگان آیفون خواهد بود. بهترین ترکیبی از سبک، ویژگی های سلامت و تناسب اندام، انتخاب برنامه، عمر باتری و قیمت هر ساعت هوشمند را برای هر پلتفرمی ارائه می دهد. صفحه نمایش فعال بزرگ و ویژگی های برتر بیشتر از مدل های قبلی آن را به یکی از بهترین معاملات دوشنبه سایبری آمازون تبدیل کرده است.

باتری به راحتی یک روز با شارژ دوام می آورد، اما اگر سخت کار می کنید ممکن است تا پایان روز ساعت خود را در حالت ذخیره انرژی پیدا کنید. تخفیف برای اندازه بدنه ۴۱ میلی متری در روکش آلومینیومی با بند اسپرت. دو اندازه باند مختلف موجود است. رنگ های موجود از آمازون را انتخاب کنید.

اپل واچ اولترا ۲

قیمت معامله آمازون: ۷۴۰ دلار

انتخاب ساعت هوشمند ارتقا یافته برای دارندگان آیفون عالی است. بهترین گزینه برای ورزشکاران سه گانه، کوهنوردان و غواصانی که به ساعت هوشمند نیاز دارند. باتری چند روزه، صفحه نمایش بزرگ و روشن، آژیر داخلی بسیار بلند از ویژگی های آن است. GPS با فرکانس دوگانه با دقت بالا ارائه می‌شود. برنامه عمق به طور خودکار هنگام غوطه ور شدن راه اندازی می شود.

ساعت هوشمند در بهترین معاملات دوشنبه سایبری آمازون مناسب اکثر مردم است. برخی آن را درشت یا غیر جذاب می دانند. قاب تیتانیوم ۴۹ میلی متری مقاوم. GPS و تلفن همراه فعال است. در سه رنگ و اندازه حلقه حلقه موجود است.

بهترین معاملات دوشنبه سایبری آمازون

رایانه رومیزی Apple Mac Mini M2

قیمت معامله آمازون: ۵۰۰ دلار

macOS برای بهترین رایانه رومیزی کوچک انتخاب می شود. جمع و جور، سریع و کم مصرف. مجهز به پردازنده M2 اپل. فوق العاده ساکت. می تواند به طور یکپارچه با آیفون یا آیپد و سرویس های اپل مانند FaceTime و iMessage  ادغام شود.

 

مشخصات شامل پردازنده M2، ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت SSD است. حافظه قابل ارتقا نیستند، توصیه می کنیم یک درایو حافظه خارجی تهیه کنید. هیچ پورت قابل دسترسی از جلو وجود ندارد. این محصول را در بهترین معاملات دوشنبه سایبری آمازون تهیه کنید.

Apple MacBook Air M1

قیمت معامله آمازون: ۷۵۰ دلار

انتخاب MacBook مقرون به صرفه است. حافظه کافی برای اکثر کارهای روزمره دارد. عمر باتری تقریبا ۱۴ ساعت. سبک وزن با ساختار مستحکم، صفحه کلید راحت، و پشتیبانی مشتری پیشرو در صنعت خواهد بود. پردازنده M1 اپل هنوز برای اکثر مردم به اندازه کافی خوب است، اما به اندازه تراشه های جدید M2 و M3 سریع نیست.

دارای ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت SSD، صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی رتینا، یک جک ۳.۵ میلی متری و دو پورت است و فقط در رنگ های طلایی و نقره ای از طریق آمازون موجود است.

پیشنهاد مطالعه :۵ بهترین مینی کیبورد

Apple MacBook Air M2

قیمت معامله آمازون: ۱۰۵۰ دلار

انتخاب ارتقا برای بهترین مک بوک در بهترین معاملات دوشنبه سایبری آمازون اهمیت دارد.همان ویژگی های طراحی کلی که در نسخه کوچکتر دیدیم، اما با صفحه نمایش بزرگتر، زیبا، صدای بهتر و دمای کمی سردتر. این سیستم دارای پردازنده M2، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت است. SSD  اگر برای ویرایش عکس و فیلم، کدنویسی، یا سایر کارهای فشرده برنامه ریزی می کنید، به رم بیشتری نیاز خواهید داشت.

صفحه کلید جادویی اپل برای آیپد پرو ۱۱ اینچی

قیمت معامله آمازون: ۲۰۰ دلار

کیبورد آیپد پرو ۱۱ اینچی یکی از لوازم کاربری و عالی است که می توانید از آمازون بخرید. بهترین راه برای استفاده از iPad خود مانند لپ تاپ. کلیدهای خارق العاده، ترک پد شیشه ای عالی و صفحه نمایش بسیار قابل تنظیم در یک بسته باریک خواهد بود.

بهترین معاملات دوشنبه سایبری آمازون

تبلت اپل آی‌پد ایر M1

قیمت معامله آمازون: ۵۰۰ دلار

 

انتخاب تبلت حرفه ای با قیمت مناسب در هنگام خرید بهترین معاملات دوشنبه سایبری آمازون خواهد بود. می تواند تقریباً هر کاری را که یک iPad Pro انجام دهد، را در خود داشته باشد. پردازنده سریع M1 جذابیت بالایی داشته وسبک تر و راحت تر در دست گرفته می‌شود. در رنگ های بیشتری نسبت به هر تبلت آیپدی دیگری که آزمایش کرده ایم موجود است.

اغلب با قیمت ۵۰۰ دلار در دسترس است، اما هنوز کاهش نیافته است. فاقد ویژگی های iPad Pro مانند Face ID و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز است. سازگار با بهترین لوازم جانبی اپل. همه گزینه های رنگ در فروش هستند.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با دسته بازی Power A

مداد اپل (نسل دوم)

قیمت معامله آمازون: ۸۲ دلار

بهترین معاملات دوشنبه سایبری آمازون را برای خرید بهترین قلم iPad شارژ بی سیم بررسی کنید. این قلم دارای سیستم خاص برای تغییر تنظیمات و حساسیت فشار برای هنرمندان است. البته فقط با iPadهایی که دارای پورت USC-C هستند و نه جدیدترین نسل دهم iPad سازگار است. برای خرید این تجهیزات، دوشنبه سایبری را از دست ندهید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]