فناوری هنر و برابری اجتماعی را در AWS و فراتر از آن تقویت می کند

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

زنان از فناوری هم به صورت خلاقانه و هم از نظر عملکردی برای ایجاد تغییر استفاده می کنند. برای ثبت تاریخ زنان، خدمات وب آمازون (AWS) را از غیرانتفاعی گرفته تا شرکتی، با استفاده از فناوری و برای ایجاد تحولات در سطح سازمانی که به نفع دختران و زنان است، به نمایش می‌گذاریم.

نمایشگاه هنری هوش مصنوعی توسط یک تیم تحت رهبری زنان، فناوری هنر را ارتقا می دهد. یک تیم کاملاً زنانه یک مجسمه نورانی و تعاملی را به سفارش AWS و با استفاده از هوش مصنوعی AWS (AI) ایجاد کردند. این نمایشگاه در ساختمان هنر و صنایع اسمیتسونیان در مرکز خرید ملی در واشنگتن دی سی برگزار می شود.

تصویری از یک ساختار سفید بزرگ با شاخه های شیشه ای متعدد که از آن خارج می شوند. در پایان هر شلیک یک نور کوچک وجود دارد. دایره های کوچکی در داخل ساختار وجود دارد که دارای خوشه های کوچک تری از نور با رنگ بنفش است. این سازه در وسط یک موزه قرار دارد.

هنگامی که بازدیدکنندگان با ایستادن در نزدیکی مجسمه و گفتن کلمات آینده من به نظر می رسد و اضافه کردن بقیه، دیدگاه خود را از آینده به اشتراک می گذارند، فناوری هوش مصنوعی پاسخ های آنها را به الگوهایی از نور و رنگ تبدیل می کند.

ریچل گاسلینز، مدیر هنر و صنایع اسمیتسونیان، گفت: این مجموعه فوق‌العاده ارتباط با زنان شگفت‌انگیز بود که ما را از ایده بزرگ برای برگزاری نمایشگاهی در مورد آینده به تجلی بسیار خاص من + تو در چرخه ما هدایت کرد. بریل مایر گفت: تکنولوژی به موزه‌ها اجازه می‌دهد باز شوند و در دسترس‌تر باشند. او افزود که این امر باعث می شود که آنها واقعاً بسیار انتقادی درباره موضوعات تنوع و برابری فکر کنند.

کارهای ردی و بریل مایر بر روی این مجسمه نشان دهنده نوآوری هنر توسط زنان در قرن بیست و یکم است، زیرا آنها این رشته را به قلمرو جدیدی می برند. متوسط ​​دستمزد در فناوری دو برابر میانگین دستمزد ملی است و تخمین زده می‌شود که تا سال ۲۰۲۹ نیم میلیون شغل جدید در فناوری ظاهر شود. Girls Who Code یکی از بزرگترین سازمان‌های غیرانتفاعی بین‌المللی دختران در جهان است. این سازمان در تلاش است تا شکاف جنسیتی در مشاغل فنی سطح پایه را تا سال ۲۰۳۰ کاهش دهد.

Girls Who Code سهم خود را برای آماده کردن دختران برای مشاغل آینده از طریق برنامه هایی مانند Club Girls Who Code انجام می دهد. کلوپ ها جوامعی برای دانش آموزان کلاس های ۳ تا ۱۲ که در آن مهارت های کدنویسی را می آموزند و پرتره های زنانی را که در فناوری کار می کنند به عنوان الگو بررسی می کنند.

این سازمان غیرانتفاعی همچنین یک برنامه دو هفته ای مجازی برای دختران جوان که برای زنان جوان کدنویسی می کنند، دارد. این برنامه شامل راهنمایی از زنان شاغل در فناوری است. ابتکارات این سازمان با تأثیر بر شکاف دستمزد و فرصت برای دختران رنگین پوست اهداف دوگانه را دنبال می کند.

Girls Who Code با شرکای شرکتی کار می کند تا به مسائل مربوط به حقوق صاحبان سهام، از جمله شیوه های اعتبارسنجی و ارتقاء رسیدگی کند. همچنین از شرکت‌ها حمایت می‌کند که دختران و زنانی را با پیشینه‌های غیرسنتی در نظر بگیرند که می‌توانند ارزش و دیدگاه‌ها و نقاط قوت منحصربه‌فردی را برای صنعت فناوری به ارمغان بیاورند. Girls Who Code یک مشتری AWS است و از راه حل های فناوری AWS استفاده می کند.

خدمات وب آمازون (AWS)

شرکت ها تغییر ایجاد می کنند: ۸PERCENT و ADP

شرکت خدمات مالی کره ای ۸PERCENT یکی از پیشگامان فین تک است. هنگامی که در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد، بخش صنعتی ایجاد کرد که هنوز در کره وجود نداشت. هیوجین لی، موسس و مدیر اجرایی شرکت، نیز با تبدیل ۸ درصد به یک تجارت مبتنی بر وام با نرخ بهره متوسط، قراردادها را لغو کرد. شرکت او وارد محیطی شد که در آن نرخ های بهره بالا عادی بود.

این استارت‌آپ که توسط زنان تأسیس شده است، بیش از ۲۴ میلیارد دلار (۲۸ تریلیون KRW) بودجه درخواست وام جذب کرده است. این شرکت با ساخت محصولات و خدمات خود بر روی AWS، قصد دارد آینده وام گیرندگان و سرمایه گذاران را تغییر دهد و به رشد ثروت کره ای های عادی که از طریق برنامه ۸PERCENT سرمایه گذاری می کنند، کمک کند.

پیشنهاد مطالعه :چگونه AWS به زنان و دختران کمک می کند تا در مشاغل فناوری موفق شوند

ADP

Automatic Data Processing, Inc. (ADP) بیشتر به دلیل حقوق و دستمزد، مزایا و خدمات منابع انسانی خود شناخته شده است، اگرچه از طریق داشبورد DEI خود در زمینه تنوع، برابری و گنجاندن (DEI) نیز فعالیت می کند. ADP که بر اساس AWS ساخته شده است به شرکت ها کمک می کند تا تجزیه و تحلیل ها را برای بررسی نیروی کار خود با استفاده از متغیرهای بخش از جمله جنسیت، قومیت، وضعیت جانبازی و سن انجام دهند.

ADP همچنین Pay Equity Storyboard را در AWS ایجاد کرد. استوری ‌بورد Pay Equity بینش‌ها، ابزارها و تجسمی‌هایی را ارائه می‌کند که یک شرکت می‌تواند از آنها برای شناسایی شکاف‌های حقوق برابر بین نیروی کار شرکت و کارفرمایان مشابه استفاده کند. استوری بورد همچنین راه حل های پیشگیرانه ای برای اصلاح شکاف ها ارائه می دهد. ADP استوری‌بورد را در تابستان ۲۰۲۱ راه‌اندازی کرد. تا دسامبر ۲۰۲۱، بیش از ۲۱۰۰۰۰ نفر به طور متوسط ​​۳۵۰۰ دلار افزایش دستمزد خود را مشاهده کردند.

بر اساس تجزیه و تحلیل ADP که آمار اشتغال را از آغاز همه‌گیری در مارس ۲۰۲۰ ردیابی کرد، از دست دادن شغل، شکاف موجود بین حقوق زنان و مردان را تشدید کرد. جک برکوویتز، مدیر ارشد اطلاعات در ADP، گفت: مردان در واقع در طول همه‌گیری بسیار بهتر از زنان عمل کردند. طبق گفته ADP، زنان ۲۰ سال پیشرفت را از نظر شکاف حقوق برابر در طول همه‌گیری از دست دادند.

استوری‌بورد به شرکت‌ها کمک می‌کند تا شکاف‌های حقوق و دستمزد در شرکت‌هایشان را شناسایی کنند. از جمله شکاف‌های مبتنی بر جنسیت و بینش‌هایی را ارائه می‌دهد که شرکت‌ها را برای رسیدگی فعالانه به نابرابری‌ها توانمند می‌سازد.

برکوویتز گفت: اکنون زمان استفاده از داده‌ها است تا به مردم کمک کنیم بفهمند چه اقداماتی می‌توانیم برای ایجاد محیط کاری متنوع‌تر، عادلانه‌تر و فراگیرتر انجام دهیم و آینده‌ای را که همه می‌خواهیم بسازیم. نمونه‌های بیشتری از تعهد AWS به DEI در طول سال را در صفحات خوش‌آمدگویی و تنوع، سهام، و گنجاندن داستان‌های مشتری از همه سازندگان بیابید. برای کسب اطلاعاتی بیشتر در خصوص فعالیت های آمازون، با زاکولا همراه باشید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]