تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,فروردین,۰۸

چگونه AWS به زنان و دختران کمک می کند تا در مشاغل فناوری موفق شوند

نویسنده : تیم محتوا

زنان در نقش‌های فناوری در خدمات وب آمازون پیشرفت می‌کنند و برنامه‌هایی را برای کمک به دیگران ایجاد و پشتیبانی می‌نمایند. پس از بیش از ۲۰ سال کار در صنعت فناوری، دونا ادواردز می داند که تنها بودن در کار چگونه است. او اکنون از این تجربه استفاده می کند تا به عنوان یک الگو برای زنان دیگر عمل کند. چیزی که احساس می کند خدمات وب آمازون (AWS) به او قدرت می دهد تا انجام دهد.

ادواردز، مدیر توسعه کسب و کار در پرث استرالیا، در تیم آموزش و صدور گواهینامه AWS است. او به برنامه مربیگری و آموزشی AWS She Builds ملحق شد که میزبان رویدادهایی است که از تنوع بیشتر فناوری پشتیبانی می کند، نیاز به جذب زنان بیشتری را به مشاغل فناوری ایجاد می نماید.

او به راه‌اندازی She Builds CloudUp کمک کرد، برنامه‌ای که بر کمک به زنان در داخل و خارج از آمازون تمرکز دارد تا دانش رایانش ابری را ایجاد کنند و در عین حال مربیان را از داخل و خارج از AWS ارائه دهد. تقاضا برای این برنامه به قدری قوی بود که تیم او را بر آن داشت تا برنامه دومی را برای کمک به آماده سازی شرکت کنندگان برای آزمون AWS Solution Architect Associate ایجاد کند که تخصص فنی را در طراحی و استقرار سیستم های مقیاس پذیر، بسیار در دسترس و مقاوم به خطا در AWS تأیید می کند.

با افزایش تنوع در AWS، زنان احساس تعلق پیدا می کنند. کارمندان زن می گویند که تلاش های AWS برای افزایش نمایندگی های متنوع ریشه در فرهنگ شرکت دارد. طی ۱۲ ماه گذشته، ده‌ها هزار زن در سراسر جهان برای این برنامه‌ها ثبت‌نام کرده اند که نشان می‌دهد چه تعداد از زنان به فناوری علاقه دارند و چقدر مهم است که این فضاهای اجتماعی امن برای زنان فراهم شود.

ادواردز گفت که می توانند با هم یاد بگیرند و الگوهایی داشته باشند. تماشای زنانی که به این برنامه‌ها ملحق می‌شوند و دانش و اعتماد به نفس آن‌ها را در طول هشت تا ۱۶ هفته افزایش می‌دهند، بسیار ارزشمند است و فقط باعث می‌شود که من بخواهم بیشتر و بیشتر در این فضا کار کنم.

ادواردز توسط زنانی در سراسر AWS احاطه شده است که اشتیاق خود را برای ادامه افزایش نمایندگی زنان در زمینه های فناوری به اشتراک می گذارند. از طریق جامعه کارمندان و گروه‌های وابسته، زنانی که در نقش‌های فناوری در AWS کار می‌کنند، راه‌های بیشتری برای حمایت و الهام بخشیدن به زنان و دختران برای دنبال کردن مسیر شغلی فنی می‌سازند.

ادواردز گفت: تشکیل سازمان ‌ها و تیم ‌هایی که ترکیبی از جنسیت‌ها، پیشینه‌ها و شخصیت‌ها را داشته باشند بسیار مهم است، بنابراین ایده‌هایی داریم که نمایانگر همه جوامع و مشتریانی است که به آنها خدمات می‌دهیم.

خدمات وب آمازون (AWS)

تغییر الهام بخش و پیشرو

بر اساس تحقیقات گارتنر، زنان حدود ۲۶ درصد از نقش های مرتبط با فناوری را در نیروی کار جهانی بر عهده دارند. AWS بر بهبود این تعداد از طریق تلاش های شرکت محور برای افزایش نمایندگی های متنوع متمرکز است. ضمن آنکه برنامه AWS GetIT دانش‌آموزان جوان، به‌ویژه دختران را تشویق می‌کند تا حرفه‌های فناوری را دنبال کنند.

کارمندان AWS تعهدات شرکت را در مورد تنوع و برابری از طریق حمایت خود تقویت کرده که الهام‌بخش دختران و زنان برای پیگیری تحصیلات و مشاغل در STEM (علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) است. بسیاری از جوامع کارمند متمرکز بر STEM در آمازون و AWS وجود دارد. با کل عضویت ده ها هزار نفر، حسی از جامعه ایجاد می کنند و زنان را در AWS تشویق می نمایند تا از تلاش هایی که باعث افزایش نمایندگی می شود، حمایت کنند.

برنامه AWS GetIT دانش‌آموزان جوان، به‌ویژه دختران را تشویق می‌کند تا حرفه‌های فناوری را دنبال کنند. علاوه بر این، AWS از برنامه هایی برای ترویج تنوع در فناوری در جوامع در سطح جهان پشتیبانی می کند. این برنامه‌ها شامل AWS GetIT است که دانش‌آموزان جوان را برای کسب مهارت‌های دیجیتال و در نظر گرفتن حرفه‌ای در فناوری الهام می‌بخشد و همچنین زنان در آمازون و AWS را برای ایجاد اعتماد به نفس و مهارت‌های رهبری بیشتر برای تبدیل شدن به الگوهای بزرگ‌تر و مدافعان شمول، تنوع و برابری در آن‌ها توانمند می‌کند.

برنامه دیگر در این مسیر، We Power Tech است که تنوع در فناوری را از طریق محتوای آموزشی، مشارکت، و برنامه هایی با هدف کمک به حمایت از استعدادهای فناوری که در سطح جهانی معرفی نشده اند ترویج می کند. در سال ۲۰۲۱، AWS یک همکاری جهانی با Girls in Tech را اعلام کرد، یک سازمان غیرانتفاعی که در سال ۲۰۰۷ تأسیس شد و به از بین بردن شکاف جنسیتی در فناوری اختصاص داشت.

Laura Verghote، یک مربی فنی برای ارائه آموزش جهانی AWS در لندن، با AWS GetIT درگیر است. او در رقابت‌های آمازون Longitude Explorer در بریتانیا، دختران جوان را راهنمایی کرده است که جوانان ۱۱ تا ۱۶ ساله را برای طراحی، آزمایش و توسعه شرکت‌های فناوری برای منافع اجتماعی به چالش می‌کشد. او گفت که مشارکت AWS در این برنامه ها بازتاب فرهنگ کار فراگیر شرکت است.

لورا ورگوت، مربی فنی در AWS می گوید، احساس می کنم AWS تلاش زیادی می کند تا محل کار را تا حد امکان فراگیر کند. ورگوت گفت، داشتن الگوهای زنان در رهبری سازمان ما نیز الهام بخش است.

پیشنهاد مطالعه :AWS به استارت ‌آپ ‌ها قدرت می ‌دهد تا چالش ‌های حیاتی را در فضای ابری حل کنند.

غلبه بر نابرابری ها

هنگامی که دریتی اودی پس از اتمام دوره کارشناسی خود در هند به تحصیلات تکمیلی در دانشگاه مریلند رفت، احساس کرد مجبور است از زنان بیشتری برای دنبال کردن مشاغل STEM حمایت کند. او معتقد است که زنان باید برای رفع موانع برای زنان و دختران جوان اقدام کنند.

اودی که به عنوان مهندس شبکه بی سیم در سیاتل در تیم رویدادهای جهانی AWS کار می کند، گفت: ما زنان جوان با استعداد زیادی داریم که می توانند فناوری را پیش ببرند. او برنامه های بسیار خوبی را در AWS دیده است که گنجاندن، تنوع و برابری را تصدیق و تمرین می کند. اودی می‌گوید: استخدام، بر اساس تجربه و دریافت حقوق برابر با هم‌ تیمی ‌هایم بسیار پر سر و صدا بود.

یک فرهنگ حمایتی

Ravali Pothireddy، یک مهندس توسعه نرم‌افزار AWS مستقر در سیاتل، از طریق گروه اجتماعی Built by   Girls Advisors است که در آن بیش از ۷۵۰ زن که در AWS و Amazon کار می‌کنند، به عنوان مربی برای سازمان Built By Girls، به دختران دبیرستانی که وارد کالج‌ها می‌شوند، راهنمایی می‌کند.

ایجاد مهارت، تجربه و اعتماد به نفس

رومی ون اس، معمار راه حل های مدیریت شریک AWS مستقر در لندن، فارغ التحصیل AWS Tech U است. این برنامه به فارغ التحصیلان دانشگاهی اخیر در سراسر جهان آموزش های پرداختی در محل کار، مربیگری، یادگیری مبتنی بر پروژه و دنیای واقعی ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با برنامه های آمازون، می توانید با زاکولا همراه باشید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود