تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,اسفند,۲۳

AWS به استارت ‌آپ ‌ها قدرت می ‌دهد تا چالش ‌های حیاتی را در فضای ابری حل کنند.

نویسنده : تیم محتوا

خدمات وب آمازون در حال راه اندازی دو برنامه AWS Global Accelerator است تا به استارتاپ ها کمک کند تا ضمن ایجاد کسب و کارهای موفق و مبتنی بر ابر، برخی از چالش های مهم جهان را برطرف کنند. خدمات وب آمازون (AWS) برنامه های کاربردی از استارت آپ ها را برای دو برنامه شتاب دهنده می پذیرد. ده استارت آپ برای شرکت در هر یک از برنامه های زیر انتخاب خواهند شد :

AWS Space Accelerator به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کند تا از فضای ابری استفاده کنند تا مأموریت‌های فضایی تجاری و دولتی را دوباره تصور کنند. AWS Sustainable Cities Accelerator از استارت ‌آپ ‌هایی که راه‌ حل‌ های تحرک و حمل ‌و نقل ایجاد می ‌کنند برای افزایش پایداری مراکز شهری با رشد سریع پشتیبانی می‌ کند.

استارت ‌آپ ‌ها نقش مهمی در هدایت نوآوری ایفا می‌کنند که زندگی را بهبود می‌بخشد و به مسائلی که جوامع، دولت‌ ها و صنایع با آن مواجه هستند، رسیدگی می کند. برای بیش از ۱۵ سال، AWS استارت آپ ها را برای مقابله با چالش های عظیم و ایجاد شرکت های ماندگار با تأثیرات گسترده توانمند کرده است. تیم استارت آپ‌ های AWS متشکل از بنیان‌گذاران سابق، سرمایه‌گذاران خطرپذیر، فن‌آوران، رهبران محصول، و کارشناسان موضوعی است که هر روز از استارت ‌آپ‌ ها به روش‌های مختلف حمایت می‌کنند، از جمله از طریق برنامه‌های شتاب‌دهنده‌ای مانند این که پشتیبانی و نوآوری را در حوزه‌های خاص تقویت می‌کنند.

برنامه‌هایی که راه‌اندازی کرده‌ایم مبتنی بر شتاب‌دهنده‌های موفق AWS ۲۰۲۱ برای استارت‌آپ‌های فضایی و انرژی پاک هستند. در حالی که هر برنامه چهار هفته ای برای یک گروه و چالش خاص طراحی شده است، شرکت کنندگان در سراسر هیئت مدیره به پشتیبانی قدرتمند، راهنمایی و مزایایی مانند:

  • تا ۱۰۰۰۰۰ دلار در AWS فعال کردن اعتبار برای استفاده در زیرساخت های ابری و خدمات پیشرفته
  • فرصت های همکاری با مشتریان AWS و اعضای شبکه شریک AWS
  • بازاریابی و پشتیبانی از بازار
  • آموزش و راهنمایی تخصصی AWS از کارشناسان حوزه و موضوع فنی
  • راهنمایی در مورد توسعه کسب و کار و جمع آوری کمک های مالی از AWS و همکاران برنامه شتاب دهنده
  • فرصتی برای برقراری ارتباط با سایر بنیانگذاران استارت آپی که در حال عبور از چالش های مشابه هستند

درخواست‌ها برای برنامه‌های AWS Space Accelerator و AWS Sustainable Cities Accelerator اکنون تا ۱۵ آوریل باز هستند.

وب آمازون (AWS)

شتاب دهنده فضایی AWS

دقیقاً ۷۵ سال پیش در این ماه، دوربینی که روی یک موشک V-22 قرار داشت، اولین عکسی را که درست بالای خط کارمان، مرز رسمی بین جو زمین و فضای بیرونی گرفته شده بود، به دست آورد. پیشرفت های مهندسی به انتقال فناوری انسان به دورتر از جو زمین کمک می کند. با ادامه روند سریع نوآوری در صنعت هوافضای جهانی، بسیاری از این نوآوری‌ ها از طریق استارت ‌آپ ‌ها به دست خواهند آمد.

به همین دلیل است که ما شتاب دهنده فضایی بعدی AWS را با همکاری AlchemistX راه اندازی می کنیم. این برنامه برای استارت‌آپ‌های فضایی در سرتاسر جهان با ایده‌های نوآورانه برای استفاده از ابر برای تجسم مجدد راه‌ حل‌هایی برای مأموریت‌های فضایی دولتی و تجاری باز است.

شتابدهنده فضایی AWS 2022 بر اساس موفقیت گروهی از استارت‌آپ‌ها در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است که گستره شگفت‌انگیزی از راه‌حل ‌های مربوط به رصد زمین، رباتیک، پرتاب و تحویل فضاپیما، سخت‌افزار و نرم‌افزار فضاپیما، عملیات ماهواره‌ای، سفر فضایی انسان، و عملیات پرتاب را نشان می‌دهد. آدام کاپلان، مدیرعامل Edgybees گفت: شتاب دهنده، چشمان تیم ما را به همه فرصت ها و چالش های موجود در بازار فضایی در حال ظهور باز کرد.

پیشنهاد مطالعه :کسب و کارهای کوچک متعلق به زنان در فروشگاه های آمازون بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

شتاب دهنده شهرهای پایدار AWS

شهرها تنها ۳ درصد از زمین ها را اشغال می کنند اما ۷۵ درصد از انتشار کربن را تشکیل می دهند. با توجه به افزایش جمعیت شهری از ۴ میلیارد نفر به ۶ میلیارد نفر تا سال ۲۰۴۵، توسعه شهرهای پایدار بخش مهمی از مبارزه با تغییرات آب و هوایی است.

شتاب‌دهنده شهرهای پایدار AWS که با همکاری مشاوران آب شیرین و انجمن هزینه‌های عمومی راه‌اندازی می‌شود،  بر بخش خاص و حیاتی معادله تمرکز دارد. AWS به‌دنبال استارت‌آپ‌های بالغ با فناوری پاک از سراسر جهان است که روی حمل‌ونقل کوچک، تحویل آخرین مایل، پارکینگ شهری و بهینه‌سازی مسیر، زیرساخت‌ها و برنامه‌های کاربردی شارژ وسایل نقلیه الکتریکی، حمل‌ونقل اینترنت اشیا (IoT) و بهینه‌سازی ترافیک کار می‌کنند، یا راه حل های دیگر برای ترویج حمل و نقل و تحرک پایدار در محیط های شهری هستند.

هدف این است که به این استارت ‌آپ‌ ها کمک کنیم تا از طریق فناوری های ابری پیشرفته، نوآوری کنند و رشد خود را تسریع بخشند. این دومین برنامه شتابدهنده متمرکز بر پایداری است، با شتابدهنده انرژی پاک AWS در سال گذشته که منجر به استقرار آزمایشی تجاری متعدد برای استارت‌آپ‌های شرکت‌کننده شد.

جیمز لارسون، مدیر عامل E-Zinc، گفت: شتاب دهنده انرژی پاک AWS یک برنامه جامع بود که به من در مورد تمام جنبه‌های کسب‌وکارمان و استراتژی ورود به بازار، سیاست و مقررات، منابع مالی و خیلی چیزهای دیگر، آموزش داد. من همچنین در طول برنامه روابط فوق‌العاده‌ای برقرار کردم و واقعاً از ارتباطاتی که برقرار کردم سپاسگزارم.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود